Dit is nog eens lekker en gemakkelijk!

Alles verlopen zoals afgesproken was. De dag ervoor een mailtje met het tijdsbestek waarin het buffet zou worden thuis bezorgd. Op de dag zelf werd het buffet keurig op tijd bezorgd met een duidelijke uitleg. Erg fijn ook dat er borden, bestek, opscheplepels en een tang bijzaten. Aangeraden werd om twee uur vantevoren de brandertjes onder de bak met warme gerechten te plaatsen. Zo gezegd, zo gedaan. Wij hadden het boerenbuffet besteld en vonden de warme en koude gerechten erg lekker. Alle spullen worden overmorgen weer bij ons opgehaald. Hier hoeven we niet voor thuis te blijven en kunnen we gewoon buiten zetten. Wij hebben in ieder geval genoten en zullen jullie zeker gaan aanraden!

Goede kwaliteit, mag wel een onsje meer

Op tijd, instructie goed kwaliteit goed. Salades en spareribs zou iets meer kunnen

Prima, goed voor elkaar. Levering volgens afspraak.

Wij hebben genoten van de producten. Ruim voldoende. Leveringstijd keurig volgens afspraak. Het was onze eerste bestelling maar absoluut voor herhaling vatbaar.

Keurig en verzorgd. Onze gasten waren zeer enthousiast. Vonden het erg lekker en voor herhaling vatbaar. 1 opmerking en die is apart pindasaus bijvoegen.

Was uitstekend geregeld

In deze coronatijd prima geregeld door de Buffetten Boer. De chauffeur gaf op tijd telefonisch aan dat hij ietwat later zou zijn omdat hij in de file stond (kan hij ook niets aan doen). Het buffet zag er keurig uit en alles was netjes verpakt. Bestek en borden ruimschoots aanwezig. Het eten was zeer smakelijk en van goede kwaliteit. Alles was ruimschoots aanwezig. Het weer ophalen van de vuile vaat en schalen werd eveneens netjes van tevoren geregeld en op de afgesproken tijd opgehaald. Kan niet anders zeggen, was uitstekend geregeld en erg lekker gegeten.

Super makkelijk en geweldig lekker !

Buffet werd op de afgesproken tijd geleverd; makkelijk om alles warm te maken door de bijgeleverde rechauds. Smaakte heerlijk en was voldoende.

Uitmuntend

Met alle wensen is rekening gehouden. Eten smaakte prima, complimenten van iedereen die aan tafel hebben gezeten. Bestelling is prima geregeld en was keurig op tijd. Klein detail.... één van de gel potten viel om waardoor er een klein brandje ontstond. Was wat lastig om te doven waardoor een tafelkleed wat onder de schalen lag er aan moest geloven... Maar voor herhaling zeker een aanrader maar dan zonder een klein brandje.....

Onwijs gemakkelijk en erg lekker!

Het buffet werd warm geleverd, compleet voorzien van alles wat wij nodig hadden. Voor iedereen zat er iets bij naar keuze. Erg van genoten.

De eerste keer.. volgende keer weer!!

Was de eerste keer dat wij besteld hebben bij de buffettenboer. Eten was heerlijk! Meer dan genoeg en van goede kwaliteit. Communicatie verliep ook prima en de chauffeur belde keurig van tevoren dat hij er aan kwam. Zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastisch eten goede bezorging echt super

Heerlijk

Goed verzorgt en genoeg voor het aantal personen.

Heerlijk!

Wij hadden het buffet "de keuze is reuze" iedereen heeft heerlijk gesmikkeld. Top geregeld vanaf het moment van bestellen via internet tot aan het ophalen de dag erna. Dit gaan wij zeer zeker vaker doen!

Geweldig!!!

Super goed en lekker eten ook genoeg voor iedereen!! Eten smaakte zelfs zo goed dat er nog er nog 2 bestellingen geplaatst worden!!

Zoals altijd weer heerlijk gegeten!

In 1 woord: uitstekend.

Zo als altijd was het weer grote klasse en we hebben weer genoten van een uitstekende maaltijd.

Helemaal top

Dankjewel voor het stamppot buffet. Er was meer dan genoeg

In een woord perfect

voor dit bedrag een uitstekende hoeveelheid aan eten , goed voorbereid en van uitstekende smaak

Wij hadden nog nooit besteld bij de buffetten boer maar we gaan het zeker vaker doen en ook aanbevelen bij anderen. Het wat een compleet buffet, zeer smaakvol en betaalbaar Keurig afgeleverd en goede service. Top bedrijf !

Genoten van een zorgeloze vis- vleesbuffet.

Gisteren hadden we voor 16 personen een vis- vleesbuffet besteld. Zeer netjes verzorgd. Alles werd op tijd gebracht, we kreken uitleg en maandag wordt alles weer opgehaald. Geen gedoe met wel/niet voldoende borden/bestek. Eten was ook top. Met name de garnalen en stoofpotje waren een succes. Porties waren ook ruim voldoende. We hadden ook desserts besteld, ook erg lekker. Ik kan het anderen aanraden en voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar.

Het eten (Italiaans buffet) is heerlijk en geweldige service. Ondanks de vele wijzigingen in onze bestelling - als gevolg van gewijzigde Corona-maatregelen - is alles perfect geregeld en aangeleverd. Complimenten.

Hele goede service en hebben genoten .

Goed contact, komt afspraken na. Eten was goed en genoeg voor onze gasten !

Eten is goed en voldoende

Onze ervaring is goed, de nasi en gebakken aardappelen had voor 14 pers. Meer mogen zijn.

Nergens beter gehad niet bij jullie echt helemaal super

Ja heb er eigenlijk geen woorden voor we bestellen vaak eten, gaan vaak uit eten maar dit..... Ja het was echt top!! Kwaliteit 10 Service 10 Smaak 10 Hoeveelheid 10 Ik zeg voor iedereen doen !!!!!

Het eten was top en een hele goede service. We gaan jullie zeker aanraden bij vrienden.

Heerlijk en genoeg eten

Het was voor mij de eerste keer maar het was voortreffelijk. Ik ga er zeker vaker gebruik van maken. Was top. Service perfect.