Geweldig!!!!

Wij hebben al vaker bij jullie besteld en voor onze bewoners en voor ons als personeel is het altijd een feestje . Al het eten is voor deze doelgroep goed te doen . Zelf 2 keer opscheppen wat ze normaal niet doen! En dat de toetjes, wat hebben we hier van gesmuld ! Een dikke 10 voor jullie en voor jullie bezorging . Wij zullen hier zeker altijd bij jullie bestellen ! Tot 26 november !!!!

Geweldig genoten van het satebuffet ... yammie

Corona .. opa wordt 75 en oma 82. De risico's te groot om in een restaurant te gaan zitten, dus ja op zoek naar een buffet o.i.d. Jammer dan, buffetten genoeg maar allemaal vanaf 12 personen. Maar dan zie je het ineens staan, de BUFFETTENBOER ... buffetten vanaf 6 personen. Yippie dus en inderdaad yippie en yammie, want wij hebben genoten van het sate buffet voor 6 personen. Keurig zondagochtend geleverd, en maandagochtend weer opgehaald. Keurig vooraf een berichtje met een tijdvak. Dus onze conclusie: BUFFETTENBOER warm aanbevolen.

Gewoon goed en lekker

Was de eerste keer dat ik bestelde. Achteraf geen spijt. Was gewoon goed. Netjes bezorgd. Makkelijk warm te maken en ruim voldoende. Zeker een aanrader.

Heerlijk en goed verzorgd buffet En wat fijn dat het al vanaf 6 personen kan Je krijgt ruim voldoende, porties zijn echt groot En alles zit erbij, complimenten en zeker voor herhaling vatbaar

Overheerlijk en super service.

Ik had voor 18 personen besteld in Januari dit jaar voor de maand april, maar toen kwam covid-19 om de hoek kijken. Gebeld met de buffetboer en zonder problemen kunnen verzetten naar oktober dit jaar. Komt die covid-19 weer om de hoek kijken. Maar ik wilde het zeker niet weer verzetten dus heb ik overleg gehad met de buffetboer en deze sloeg voor om het dan zo te leveren dat we het in meerdere keren te doen. Super vond ik dat idee van hun. Dus zo gezegd zo gedaan. Wij hadden een reuze menu en ook het oog wil wat. Het zag er kei mooi uit en netjes verpakt allemaal. Ook de chauffeur die bezorgde was erg vriendelijk en heeft netjes instructies gegeven omdat wij dat nog nooit gedaan hadden. Nou de smaak van al dat goed uitziende eten. In 1 woord zalig. En niet alleen ik vond dat maar ook mijn gasten allemaal. Er zijn al gasten van mij die ook willen gaan bestellen voor kerst dit jaar. Dus buffetboer ga zo door en met zekerheid kan ik jullie zeggen dat ik ook de BBQ ga uitproberen bij jullie. Gewoon Super, super, super service en eten. Wel heb ik 1 heeeel klein puntje kritiek en dat is dat er voor zoveel gasten wat meer kruidenboter bij mocht in plaats van 1 klein bakje. En zeker omdat hij ook zo lekker was. Als er dus iets is wat ik ook wil delen met iedereen is het zeker dat je de buffetboer/BBQboer moet uitproberen om met veel gezelschap heerlijk te eten.

Een aanrader voor jong en oud.

Op tijd geleverd, keurig verzorgd met een nette bediening. En overheerlijk.

Na de zoveelste keer weer dik tevreden en helemaal TOP.

Wat edn wereld bedrijf een 3 sterren restaurant is er niks bij

super lekker en goede kwaliteit

Wat een gemak. Bestellen via de computer, wanneer je het beste uitkomt. was voor ons de eerste keer, dus wel spannend of het ook werkelijk goed verzorgd was. wij zijn dik tevreden, goede service en uitleg. Er was 1 klein gebrek, er zat geen saus op de beenham(wat waarschijnlijk vergeten is). We komen zeker nog een keer terug voor een buffet of een bbq.

keurig verzorgd buffet

We zijn uitstekend geholpen tijdens telefonisch overleg over de samenstelling van ons buffet. De bezorging was keurig op tijd!! Ook de teruglevering van de spullen was prima geregeld en op de afgesproken tijd die je per track en trace kon inzien. Kort samengevat: Het buffet was geweldig en de levering perfect!!! EEN AANRADER!!!!!!

Alle lof voor de buffettenboer!

Dertig jaar getrouwd, dat wilden we graag vieren. Met z'n twaalven uit eten, dat zal ons plezieren! Helaas, corona gooide roet in t eten. Maar dankzij jullie hebben we toch heerlijk gegeten! Voor ieders smaak zat er iets bij, Van jong tot oud, iedereen was blij! Geen afwas, perfect vervoer, Alle lof voor de buffettenboer!

Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Duidelijke website met overzicht van de buffetten. Na bestelling duidelijke mail wanneer het bezorgd wordt. Track & trace tijd klopte!! Duidelijke uitleg nog bij aflevering! Het (Boeren) buffet was uitermate goed verzorgd en super super lekker!! Ook weer duidelijke mail wanneer alles opgehaald wordt. Ook keurig binnen aangegeven tijdvak! Buffetten van de Boer Is heerlijk genieten En zelf die je geen moer!

Goed geregeld, zeer smakelijk. Gewoon lekker!

Goede service met aandacht voor smaak!

Lekker en netjes verzorgd

Het was lekker eten goed verzorgd voor herhaling vatbaar.

Heerlijk buffet met super service

Makkelijk te bestellen. De keuze is reuze. Desgewenst aan te passen tot enkele dagen voor levering. Levering volgens afspraak, we werden goed op de hoogte gehouden. Bij levering alles netjes binnen gezet, vriendelijke bezorging. Het eten was heerlijk. Grote keuze, voldoende voor iedereen, alles vers en goed bereid. Wij zullen zeker vaker gebruik maken van dit bedrijf met goede service.

Het buffet was goed verzorgd, was lekker, we hebben ervan genoten!

Alles volgens afspraak, royale porties, heerlijk!

Afgelopen weekend een buffet voor 6 personen gehad. Er werd duidelijk verteld hoe het werkte en hoelang van tevoren je het warm moest maken. Ze waren mooi op tijd en ook de helpdesk van hun werkt goed, had verkeerde breekbrood besteld en dat is keurig verbeterd. En dan het buffet zelf, zeer smakelijk en goed vlees, het was meer dan genoeg, en het was allemaal zeer goed verpakt. Al met al zeer tevreden en absoluut een aanrader, ons zien ze vaker in ieder geval. Oja en gewoon alles vuil weer inleveren perfect.

Geslaagd buffet

Het eten was prima en voldoende

Heerlijk!

Het was de eerste keer dat wij een buffet besteld en vonden het eigenlijk best wel spannend. We hebben heerlijk gegeten! Vandaag al bij een zus aanbevolen. Slechts 1 minpuntje, we zouden de dag van te voren bericht krijgen hoe laat het buffet bezorgd zou worden, helaas is dat niet gebeurd.

Goed verzorgd en heerlijk eten

Wij hebben heerlijk genoten van het lekkere eten en er was voldoende voor iedereen

Super !!

Bezorging: op tijd en netjes met hulp afgeleverd Inhoud: Alles op orde + extraatjes. Smaak: Bijna alles is opgegaan onder goedkeuring van de gasten. Geweldig: de service dat niks afgewassen hoeft te worden !!

Buffet was zeer smakelijk en is meer dan genoeg!

Mooi op tijd gebracht, en prima uitleg over het opwarmen. Dat ging prima en het eten was perfect! Zeker iets om te onthouden voor een volgende gelegenheid.

Heerlijk zorgeloos!

Alles keurig verzorgd vlgs afspraak,geweldig weer! Alleen de salades ms iets te overvloedig.

Zeg maar BUFFETTEN KONING ipv BB

Wat een service brengen/ halen en genoten van het Italiaanse buffet en heerlijk dessert. Ruim voldoende heerlijke kwaliteit kwantiteit TOPPIE Voor ons verdienen jullie een Michelinster zeker weten. Komen zeker terug bij de Buffetten Koning Groetjes Annie & Lesly Frieser Den Haag

Het zag er goed uit en smaakte ook heel erg goed!

Levering was op tijd, eten zag er goed uit en was heerlijk!!!