Goed verzorgd

Keuze uit voldoende gerechten. Wel veel vleesgerechten waarvan we graag 1 of 2 visgerechten hadden gezien. Te veel stokbrood. Aardappeltjes in schil waren (sorry) niet lekker. Salades erg lekker. Bezorging uitstekend. Tip: Bezorger de mensen erop laten wijzen op inhoud van de brochure 'Alles over je buffet' Hier stonden belangrijke tips in tav allergenen'. Bedankt en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Ed en Jolanda uit Sint-Michielsgestel.

Mooi en smaakvol buffet, schappelijke prijs

Prima geregeld, bezorgd op de afgesproken tijd.

Het was ontzettend lekker allemaal en makkelijk op te warmen. Met duidelijke afspraken over halen en brengen. Volgende keer doen we het weer !

Goed verzorgt en heerlijk.

Dat alles zeker naar wens is geweest.

Prima kwaliteit, prima prijs en prima verzorgd/georganiseerd.

Wij hadden het boerenbuffet. Een uitstekend verzorgd buffet met heerlijke hoofdgerechten, bijgerechten en salades. Keurig op tijd en heel hygiënisch verpakt geleverd en net zo keurig weer opgehaald (voor de afwas in Hoevelaken!). Heel comfortabel; je hebt er echt nauwelijks werk aan. Geweldig ook de manier van opwarmen; wat heet water in de bakken, 2 brandertjes eronder is genoeg en anderhalf uur later is het eten klaar. Nou vooruit, tussendoor een keertje husselen. Daarom nog wel een tip ter verbetering: Omdat er nogal wat vocht uit de beenham komt bij het opwarmen, "verwatert" de honing/mosterd saus een beetje. Dus beter is het om deze saus apart erbij te leveren. Moet de klant hem wel even apart verwarmen in de magnetron, maar dat is echt geen punt, want verder hoef je alleen maar de tafel te dekken. Een geweldig systeem gerechten van mooie kwaliteit voor een lief prijsje. En dat is niet alleen onze mening, maar die van alle gasten! Hartelijk dank Buffettenboer(in)

Goed verzorgd, goede communicatie omtrent de levering

Voor de 65-jarige bruiloft van onze ouders een buffet besteld. Alles is prima geregeld. Bestelling plaatsen ging heel soepel, op mijn vraag ingevuld op het formulier, is apart nog gereageerd. Eten was heerlijk. Klein puntje van kritiek, wij vonden één bakje kruidenboter voor negen stokbroden wat karig.... voor de rest was alles ruim voldoende aanwezig en we hebben heerlijk genoten. Deze positieve ervaring zullen wij zeker aan anderen doorgeven en bij een volgend feestje weten wij jullie te vinden. Dank jullie wel..... vriendelijke groet, Hans en Ineke Meier (Dordrecht)

Goed verzorgd en smakelijk eten

- bestelprocedure - servicegerichtheid wn contact - accurate levering - goed verzorgd en compleet - smakelijk wn ruim voldoende

geweldig

de bezorging was goed op tijd het eten was meer dan vol doende en het zag er perfect uit en het smaakte heel lekker en ze waren allemaal dik te vree

Perfect, heerlijk en prima geregeld

Hoe fijn is het om van iedereen complimenten te ontvangen dat het eten heerlijk smaakt en zelf hier niets voor hoeven doen.

In één woord, super

Vanaf de bestelling tot na het opeten en ophalen van de spullen een dikke 10!

Voorteffelijk

Van bestellen t/m het weer ophalen: alles tot in de puntjes verzorgd! Mijn gasten hebben genoten van jullie stamppot buffet.Zeker voor herhaling vatbaar...

De Boer doet wat die beloofd. Goede communicatie. Lekker eten en genoeg voor iedereen.

gewoon heel goed.

Smikkelen en smullen

Na een BBQ experience nu 2 buffetten, het American en Saté buffet, besteld. Website duidelijk en overzichtelijk met wat erbij zit. Na 2 mailtjes met bezorgmoment, een SMS dat ze er over een ½ uur zijn plus nog belletje dat ze voor de deur staan weet je zeker dat je de bezorger niet kunt missen ;-) Met de (extra) uitleg van de chauffeur en op de website hoe je alles moet opwarmen genoten van de buffetten. Smaakvol genoten van beide buffetten waarvan alles in meer dan ruime mate aanwezig is. Smullen in optima forma. Alle hulpmaterialen zijn meegeleverd en kunnen ongewassen weer mee teruggeleverd worden aan de chauffeur waarvan je natuurlijk weer een mailtje hebt ontvangen hoe laat hij de spullen op komt halen. Spullen kun je buiten neerzetten zodat je zelf niet aanwezig hoeft te zijn; altijd prettig. Totaal een geslaagde verjaardag mede dankzij de lekkere, uitgebreide buffetten. Komt zeker een vervolg!

Goede kwaliteit

Al 4 keer een bestelling geplaatst,altijd goed verzorgd en lekker

Goed verzorgd buffet

Het kiezen van de buffetpakketten, het bestellen en het op tijd bezorgen liep goed. Het eten was lekker en voldoende.

Het eten was erg lekker, ruim voldoende. De bestelling werd zoals afgesproken geleverd op het afgesproken tijdstip. De instructies om het eten op te warmen waren duidelijk en er was ruim voldoende brandpasta aanwezig. Na 1,5-2 uur was het eten goed warm. Bedankt!!

In één woord: GEMAKZUCHT!

Geweldig! We hadden een drukke dag, en het eten was zoals gepland bezorgd en opgehaald, het was lekker, aantal was ruim voldoende. Geen afwas, netjes achterlaten in de kratten en klaar! Echt een aanrader en wordt zeker in het vervolg herhaald. Alleen het stokbrood verdient een beetje aandacht, dagvers is lastig dat begrijp ik, maar vacuum verpakt , is dat nou een oplossing?

Supergoed geregeld, prima eten, goede prijs/kwaliteit verhouding! Echte aanrader!

Dat was smullen, we aten onze vingers erbij op, zo lekker was he

Complimenten aan de kok. Mijn gasten gingen zeer voldaan naar huis en hadden heerlijk zitten smullen. Er was ruimschoots voldoende en er werd zowat gevochten om de restjes. Fijn dat ook alles op tijd bezorgd werd en dat er geholpen werd bij de bereiding van het buffet. Alles was prima in orde. Nogmaals onze complimenten!!!!

Voor 14 personen besteld luxe buffet veel te weinig.

Hallo, Wij hadden na de vele goede reviews gelezen te hebben ook maar is gebruik te maken van luxe buffet. Wij hadden dit voor 14 personen besteld. Netjes op tijd geleverd. Alleen tot onze verbazing zat er 1 Bakje aardappels bij en een bakje rijst voor 14 personen?? Ik heb via het nummer wat erbij zit nog contact proberen te zoeken maar deze was niet bereikbaar. We hebben zelf nog bijgerechten bij moeten halen. Vlees was zeer smakelijk en lekker. Maar ook maar net genoeg. Salades waren er daarintegen wel genoeg. Ik vind het zeer jammer dat je voor zoon bedrag zelf nog eten bij moet gaan halen. Wij hebben dit buffet besteld zodat wij zelf niks hoefden te regelen. Ik hoor graag van de buffettenboer. Hoe we dit kunnen oplossen.... Mvg

het was een super buffet

zaterdag hadden wij het luxe buffet het was in 1 woord geweldig onze gasten waren er zeer over te spreken zeker voor herhaling vatbaar

Succes gegarandeerd met een Buffettenboers buffet!

Het is Iedere keer weer een feestje als het buffet op tafel staat. Alles klopt, van bezorgen tot ophalen van de vuile vaat de volgende dag. En het eten is zo ontzettend lekker allemaal! Ruim voldoende en vers.. Wij komen zeker bij jullie terug als we weer wat te vieren hebben. :-)

Wij gingen voor het saté pakket en dat was in één woord fantastisch we hebben er van genoten en is zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldige service!

Voor 20 personen een buffet besteld, alles was perfect in orde! Het eten smaakte heerlijk en er was voor ieder wat wils. De hoeveelheid is ook ruim voldoende, wij hadden zelfs nog eten over. Wij hadden ook 1 persoon met een allergie en voor haar werd alles netjes apart in een doos bezorgd en zij had ook haar eigen buffetschaal. Alle vaat apart gezet en toen kon het feestje beginnen zonder eerst de afwas te moeten doen, IDEAAL!

Niets aan toe te voegen!

Voor de eerste keer een koud en warm buffet besteld voor maar liefst 28 personen. Werkelijk iedereen vond het geweldig lekker, smaakvol en er was meer dan voldoende keuze. Wij gaan de buffetten boer zeker aanraden aan familie en kennissen. Chapeau! Ga zo door!