heerlijk eten, goed verzorgd, duidelijke instructie en volgens afspraak bezorgd

We hebben met ons gezin genoten van een ongedwongen buffet. We konden die dag gaan eten wanneer het ons zelf uitkwam en dat was fijn, omdat je het nog zelf op moet warmen. Dat ging heel gemakkelijk en het eten werd goed warm. Een echte aanrader om het zo te doen.

Zeer tevreden, met uitzondering van de aardappeltjes, die waren iets te zout.

Feestelijke tafel

Bezorging was ruim op tijd! Eten was heerlijk en instructies duidelijk! Voor herhaling vatbaar

Smakelijk en meer dan genoeg!

Als je het buffet opwarmt en neerzet, denk je: mmm, ik weet het niet, hoor al dat wel genoeg zijn? Maar wat hebben ze er toch een kijk op bij de buffettenboer.nl! Het is meer dan genoeg. Was erg lekker en lekker warm. Heel e thousiast ontvangen bij de gasten!

Smaakvol en ruim voldoende

Goede service, komen keurig op afgesproken tijd en het zag er goed verzorgd uit. Echt een aanrader voor een smaakvol buffet aan huis.

Compleet, prijs-kwaliteit helemaal top!

Mijn gasten en wij waren zeer te spreken over de verzorging van de buffetten. Netjes aangeleverd en klaar gezet, netjes ook weer opgehaald. Precies volgens afspraak en dat verdiend een dikke 10! Ook de werknemers een dikke pluim, zo behulpzaam en netjes. De aanpassing die gedaan moest worden ging in goed overleg en ook de correctie op de betaling werd meteen uitgevoerd! Alleen maar lof. Het eten was prima, ruim voldoende, smaakvol en het allerbelangrijkste de gasten waren stuk voor stuk heel positief. Ons feest is geslaagd dankzij de Buffetten Boer. Ga zo door, wij kunnen het iedereen aanbevelen.

Super lekker voor ieder wat wils.. Service super goed. Voor 40 man besteld waaronder 2 vegetariërs.. Was makkelijk te regelen allemaal

Heerlijk gegeten!

Heerlijk eenvoudig bestellen, netjes en vriendelijke levering en het eten viel bij iedereen in de smaak! Een verbeter puntje is misschien om de namen van de gerechten, met name de salades, te vermelden op het bakje met een etiket oid. Vooral met degene met een allergie was het handiger geweest om te weten wat wat was. Maar verder was het ideaal voor een groot gezelschap. We gaan hier zeker nog een keer gebruik van maken, dan misschien een keertje de BBQ proberen.

Grandioos

Goede service en super kwaliteit.

Goed verzorgd, erg lekker en allergieveilig

We zaten op een camping en hadden feest met 75 mensen, van verschillende landen en achtergronden, én met allerlei allergieën. Voor alles werd heel goed ge- en verzorgd. Het was heerlijk, iedereen heeft gesmuld van alles wat er was. Vooral de verschillende soorten vis en de bereiding vond men geweldig lekker. Als regelaar/ organisator was ik vooral erg gelukkig met het feit dat er voor iedereen was en ik kan zien dat van het eten (en het gezelschap) werd genoten. Het maakte het feest tot een waar feest. Daarnaast alle complimenten voor het geduld om het geregeld te krijgen en het denken in oplossingen door de mensen van de buffetenboer. Zowel met bestellen van alles, de aflevering en opzetten en bij het ophalen. Super bedankt allemaal, het wea geweldig en erg lekker!

Een dikke aanrader voor feesten en partijen

Ze komen binnen de afgesproken tijd de spullen brengen. Er is echt voldoende aanwezig. alles neer zetten, branders aan en 2 uur later is het klaar. Bijna geen omkijken naar. De dag erna weer op de afgesproken tijd opgehaald. Een dikke prima.

Geweldig!!!

Wij bestellen al 6 jaar voor onze familiedag op de camping een buffet bij jullie en het is nog altijd voortreffelijk geweest. Jong en oud genieten ervan. Ook de service is uitstekend. Aardige bezorgers en niets ze is teveel. Ga zo door!!!!!!

Een zeer uitgebreid buffet.

Alle gasten hebben genoten van de vis- en vlees gerechten. Heerlijk. Vers. Zeer smakelijk. Een compliment waard. Ook voor de uitleg van de vriendelijke chauffeur.

Goede service goed product

Orderafhandeling goed. Bezorging op afgesproken tijd oké Ondanks de hitte goede koeling. Ruim voldoende. Goede producten. Goed te bereiden. Kleine min. Te weinig servetten. Rest. Prima.

Eten was weer lekker. Het is goed verzorgd en wordt netjes geleverd met voldoende koelelementen! Bij levering een verkeerde bak gekregen, maar werd zeer netjes opgelost! We hebben er heerlijk van gegeten!

uitstekend

Buffet besteld thuis tgv ons 55 jarig huwelijk Het was volledig goed verzorgd en het smaakte uitstekend. Dit verdiend nog wel een keer herhaling

Klantvriendelijkheid en kwaliteit gaan tegen een redelijke prijs, hand in hand bij de Buffetten Boer

De Buffetten Boer ontzorgt je bij het organiseren van een Bourgondische belevenis met (h)eerlijke bereide producten en alle denkbare service er omheen tegen een goede prijs product verhouding.

Geslaagd familie etentje

Alles werd keurig volgens afspraak geleverd. Gisteren een geslaagd Boerenbuffet met familie gehad. Echt een aanrader!

Fantastisch!

Ons Italiaans buffet werd keurig verzorgd op tijd bezorgd en iedereen was enthousiast over de opmaak, smaak, ingrediënten en variatie. Aan alles was gedacht, zowel de praktische informatie als de benodigdheden om de gastheer te ontlasten: kortom: een succes en absoluut aanbevelenswaardig! Hulde aan de medewerkers van de Buffetten Boer.

Goede kwaliteit en prijs

Buffet besteld voor 8 personen. Bestek, borden netjes vacuum verpakt. Eten netjes verpakt en goed gekoeld Keurig op tijd geleverd goede en duidelijke uitleg. wil je iets veranderen is het geen probleem. Smaak was perfect. Fijn dat alle spullen ook (afgespoeld)weer opgehaald word. Goede communicatie. Kortom:zeker aan te raden

American buffet

Het was prima en lekker buffet. Wel zijn en gingen een paar dingen wat anders zoals we gemaild en op de site staat vermeld. Maar dat is/was verder geen probleem, en iedergeval voor herhaling vatbaar.

Er is maar één woord voor FANTASTIES

Voor de verjaardag van mijn vrouw een buffet besteld. En alles was in de puntjes verzorgt. Duidelijke communicatie over de bestelling en wanneer hij werd gebracht. Ruime voldoende qua porties, ook voor de grote eters, goede uitleg hoe alles werkt voor het opwarmen en heerlijk van smaak En wat ook zo heerlijk is, je kunt alles weer zo in de geleverde boxen terug zetten en de Buffetten boer doe ook nog de afwas voor je. Kort om een aanrader.

Het is een feest geweest voor 40 personen

Nog geen enkele ervaring met Buffetten Boer, maar de aanbiedingen wekten zeer veel vertrouwen. De begeleiding bij het reserveren gaf goede hoop. Het gehele proces tot aan de levering toe was duidelijk, uitnodigend. Op de cruciale datum was de aanwijzing tijdig en zeer goed omschreven. Exact op het afgesproken moment stond de chauffeur met een nette bus voor onze zaal klaar om uit te laden. Wonderbaarlijk zoals de hoeveelheid bakbladen waren gesorteerd, in korte tijd stond alles op de juiste plek in onze zaal. Met een korte toelichting konden wij een goede maaltijd voorbereiden en juist op tijd konden alle gasten (40) aan tafels. Bravo Buffetten Boer (BBB).

Was geweldig heel tevreden iedereen heeft genoten zeer goed buffet

Reactie en afspraken heel goed ze waren optijd

Heerlijk!

We hebben genoten van het uitgekozen (Vlees en Vis) Buffet, alles was heerlijk en tot in de puntjes goed geregeld. Buffet werd op tijd geleverd en de chauffeur gaf een perfecte uitleg. Het buffet was lekker en uitgebreid en overtrof alles. Buffetten Boer bedankt, door jullie werd een mooie verjaardag heerlijk afgesloten.