Heerlijk en ruim voldoende

Heerlijk aan het genieten van de zuukoolstampot. Niet alleen worst, maar ook spekjes en draadjesvlees overgoten door een lekkere, smeuïge jus. Hartelijk dank. Ik kijk uit naar mijn andere gerechten 😀

Perfect geregeld

Heb voor het eerst besteld. Alles goed verzorgd, eten is goed. (Groenten mag iets meer). Buffet voor kinderen & kleinkinderen laten bezorgen. Waren dik tevreden.

Perfect goed verzorgd en super lekker fantastisch

Ik heb eerst voor 40 personen gehad Voor mijn verjaardag. Ik kreeg van iedereen de complimenten en dat het heerlijk had gesmaakt. En nu in deze moeilijke tijd van carona zorgen jullie dat we het wat gemakkelijker hebben dank daarvoor. En het is super lekker zo genieten we toch nog van het mooie leven W.S

Ik kan het iedereen aanraden.

Goede service, lekker eten, ziet er prima uit, niet van die zoute prakken. Voldoende eten.

Super snelle levering met heerlijke maaltijden

Doordat mijn man in een verzorgingstehuis zit (Alzheimer) en ik nu alleen thuis ben, wil(de) en ga/ging ik niet voor mezelf koken. En dat merkte ik: geen gezond eten, af en toe een snack.Totdat ik werd gewezen op de Buffetten Boer. Toch maar proberen en wat een geweldige smakelijke verrassing: snelle levering en heerlijke maaltijden. Prima verpakt, zeer vriendelijke chauffeur die zich ook netjes aan de RIVM regels houdt.Ik ben om . Dank voor de service.

heerlijk, smakelijk, prima kwaliteit en RUIM voldoende

Makkelijk te bestellen, prima bezorgservice en een heel lekker maaltijd voor een betaalbare prijs :-)

Maaltijdoptie geslaagde optie.

Maaltijdoptie een geslaagde optie, lekker vers en heerlijk van smaak tegen een schappelijke prijs, ideaal tijdens deze Corona crisis.

Heerlijk

Afgelopen vrijdagavond even voor 8 uur. 6 maaltijden besteld, en zaterdag rond 12 uur al in huis.De bedoeling was om ze in te vriezen, zodat er iets in huis is voor onvoorziene omstandigheden. Maar wat gebeurd er mijn vader die sinds hij alleen is ,hier elke avond eet. Hij belde dat hij niet lekker was keelpijn ed. En in deze tijd moet je daar voorzichtig mee zijn, dus hij bleef thuis. Natuurlijk had hij geen avondeten in huis. Wat kwamen de maaltijden die net binnen waren nu goed uit. 1 afgegeven aan de deur en later gebeld hij had de spruitjes en was heel enthousiast het was heerlijk. Mijn pleegzoon en ik ook maar een maaltijd genomen, hij de spinazie, ook heerlijk hij kreeg niet alles op, en vond dat jammer omdat hij het zo lekker vond, haha na een half uurtje heeft hij de rest opgegeten. Zelf had ik de zalm ook heerlijk. Ik kan echt geen minpunt bedenken. Ze zagen er zo in de schaal al heel goed uit en smaken nog beter dan ze er uitzien. Ik ga straks zeker nog meer maaltijden bestellen om alsnog iets in te vriezen. Wij willen nu elke variant proberen

Uitstekend!

Een e-mail ontvangen dat de BBQ boer nu ook losse maaltijden bezorgd. Dit trok mijn aandacht. Ik heb in het verleden wel complete bbq’s besteld. Deze waren echt supergoed (als je gaat bbq’n moet je het goed doen). Nu , kan ik me voorstellen dat dit op het moment minder vaak gebeurd omdat we met zijn allen thuisblijven. Dit heeft natuurlijk ook impact op mijn favoriete bbq leverancier. Om ze te steunen en om zelf wat minder naar de supermarkt te gaan heb ik, bij wijze van proef, een aantal maaltijden besteld. Ik verklap het alvast; ook deze zijn echt goed! Maar het meest fantastische vond ik de bezorging. Ik kreeg de dag van levering een sms waarin stond dat mijn maaltijd om 12:47 bezorgd zou worden. Ja hoor... waarom niet 12:50 of 13:00?? Hahaha, bezorger stond om 12:47 exact voor de deur!! Netjes op afstand, opwarm- en bewaarinstructies erbij. Gewoon weer TOP!

Super lekker en goed verzorgd

Goede service , en lekker en voldoende te eten 😋👍

geweldig

maaltijden zijn perfect. als ik geen tijd heb om te koken kan ik een maaltijd uit de vriezer halen. heel makkelijk en lekker. ook de keuze is goed.

Top lekker op tijd geleverd voldoende

Wij vonden de maaltijden super lekker. Het was vers en vol van smaak. De mannen hier zouden nog wel iets meer op kunnen. Het is een geweldig idee om dit te doen en wij zullen zeker weer een aantal maaltijden bestellen. Ook de service was goed en qua afgesproken tijd ook super. Neem mijn petje voor jullie af om dit zo te doen in deze zeer moeilijke tijd. Ik wens jullie daarom ook dat jullie als buffetten boer hiermee iets van de enorme druk kunnen redden. Wij zullen jullie steunen. Zet hem op en laat de moed niet zakken. Veel liefs, Frans en gerda

Woord en daad - Dat is waar de Buffettenboer voor staat!

Verscheidene keren maaltijden besteld bij de Buffettenboer, zowel voor grote groepen alsook nu laatst voor de maaltijden die ze maken voor een persoon. De variatie, de kwaliteit en de stipte en correcte bezorging zijn perfect. Ik kan de Buffettenboer bij iedereen met een gerust hart aanbevelen.

Goed geregeld en prima kwaliteit eten

Ivm corona virus van tevoren even gebeld. Vriendelijk te woord gestaan, en ivm crisis hoefden we geen extra kosten te betalen voor de bezorging op een gewenste tijd. Goed op de hoogte gehouden van transport en alles keurig geleverd. Iedereen vond het eten heerlijk! En handig dat servies en bestek erbij zat. De bufettenboer is echt aan te raden!

uitstekend

Net als de BBQ pakketten, het stamppot buffet van voor Kerst zijn de 4 maaltijden, ik had niet anders verwacht, ook goed. Goede en nette service van jullie personeel. Nieuwe bestellingen volgen zeker. Hartelijk bedankt Frida Bartels

smakelijk eten en keurig afgeleverd

Super! Ook de service is heel fijn.

Bezorgd ook op zondag.

bel de buffettenboer op, want hun eten is echt helelmaal top!!!!!!!!!

Wij hadden een buffet aangeboden aan een instelling voor mensen met een beperking waar ook onze dochter woont. Het heet Zorghuis Alblasserwaard in Sliedrecht. Ze waren allemaal heel verrast en hebben allemaal heerlijk gegeten en er werd gezegd " het eten was top'' Hun wereldje is toch al een heel stuk beperkter en als je dan ziet hoe blij ze hier van worden is echt super om te zien. Bedankt voor de service en het heerlijke eten. Groetjes Marianne Hartkoorn.

Heerlijk en goed verzorgd

De maaltijdpakketten vanwege “Corona” zijn heerlijk, vers en snel bezorgd. Dit is de kwaliteit zoals ik gewend was voor een buffet van de Bufettenboer! Een leuk en lekker lichtpuntje in deze tijd!!!

Heerlijk, goed verzorgd, meer dan genoeg, prima geregeld!

Ik heb voor 6 personen het Amerikaans buffet besteld met extra saté en fruitsalade. Wij waren maar met 4 personen. We hebben er 2 dagen heerlijk van gegeten! Goed verzorgd, bestelling werd op tijd gebracht, duidelijke instructie erbij qua opwarmen. Het eten was heerlijk! Ik zou hier zo weer bestellen!

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Het bestellen ging gemakkelijk , en de volgend dag had ik het al in huis. Vriendelijke bezorger , en alles volgens de richtlijnen afgeleverd . Bestel zeker nog eens bij jullie .

Het is gewoon goed.

Heb van jullie meerdere buffetten gehad; heerlijk. De maaltijden die ik gisteren heb ontvangen, heel lekker. Ben van plan niet meer zo veel achter de pannen gaan staan.

Alles is top. De gerechten waren super en was ruim voldoende! Een klein tipje, een flesje bouillon extra bijleveren. De bovenste beenham droogt iets uit. Maar het was lekker. Verder heel fijn dat je ook voor kleinere groepen van de service gebruik kan maken. We zullen zeker weer een volgende keer van jullie service gebruik maken! Het was in een woord geweldig.

Vers, ruime porties en heerlijk gegeten!

Na telefonisch contact goed meegedacht, vriendelijk en duidelijke afspraken kunnen maken. Volgende dag alles geleverd volgens afspraak. Alles keurig verpakt, netjes en schoon. Het eten zag er heerlijk uit. Warm, vers en ruime porties. We hebben heerlijk gegeten. Alles is netjes weer opgehaald de volgende dag. We gaan zeker nog eens bestellen!