Prima en veel eten

Op tijd geleverd. Veel eten. Goede smaak.

Super buffet

Het buffet was erg lekker en goed. Ook de hoeveelheid was meer als voldoende. De levering was top en ook de contacten zijn erg goed. Wij zijn zeer tevreden en hebben jullie aanbevolen aan verschillende contacten. Wij wensen jullie een hele goede toekomst toe.

perfect

alles was perfect geregeld en het eten was heerlijk

HEEEEEEERRRRRLIJKKKKKKKK

Het buffet was op tijd, erg lekker, zag er netjes uit, er was genoeg en gebracht door een hele nette, aardige jongen. Dank jullie wel voor de goede zorgen, mede dankzij jullie is ons feestje gezellig geslaagd! Tot een volgende keer! Gr Sas Lucas

Iedereen vond het heerlijk

Begon al bij de deur met zeer vriendelijke bezorger, er was meer dan genoeg eten en vlees was zacht en vind het een aanrader!! De familie was ook goed te spreken over het eten, zal nu wel dor verteld worden. Ga zo door beste mensen.

Een geweldig buffet

Voor de eerste keer een buffet via dit bedrijf. Wisten dus niet wat ons te wachten stond, maar door recensies van anderen de gok gewaagd. Buffet was overheerlijk, alles smaakte voortreffelijk en er was genoeg voor iedereen.

Fantastisch om geheel ontzorgd te worden met een heerlijk buffet.

Organisatie die zich strikt houdt aan de afspraken, een heerlijk buffet voor een goed prijs verzorgd, alles perfect aflevert met borden bestek en al wat nodig is en de afwas zelf doet!! Zij weten wat ontzorgen is en alles perfect afleveren.

Goed verzorgd, heerlijk en ruim voldoende eten.

Het eten werd op tijd bezorgd en klaar gezet. Goede temperatuur en ruim voldoende, het hele gezelschap heeft heerlijk gegeten. Veel complimenten! En fijn dat het zonder af te wassen weer opgehaald wordt. Kortom: voor herhaling vatbaar!!

Ik ben niet zo van de beoordelingen na een aankoop via een webshop maar nu moet ik toch even kwijt dat de buffetten boer een schot in de roos is. Alles op tijd bezorgd, lekker en voldoende. Een goed initiatief en zeker voor herhaling vatbaar. Toppie!

Pronken met andermans veren!

Perfect verzorgd.... heerlijk eten.... de gasten waren verrukt en wilden graag de volgende keer weer uitgenodigd worden haha.

fantastisch

levering stipt op tijd, lekker en voldoende eten, retouren ophalen ook weer stipt op tijd, vriendelijke chauffeurs.

Heel positief, goede kwaliteit, en alles precies volgens afspraak.

Precies op de afgesproken tijd afgeleverd. Wij mochten niets dragen,werd allemaal gedaan. Alles werd opgesteld. En Wat hè belangrijkste is het was allemaal van een goede kwaliteit. We hadden voor de zekerheid 2 porties extra besteld, maar dat hadden we beter niet gedaan, ondanks dat er grote eters bij waren hielden we erg veel over.

Keurig netjes aangeleverd en eten was heerlijk

Via internet besteld. Netjes op tijd aangeleverd. Alles was keurig verzorgd, aan alles gedacht (servetten, opscheplepels, extra branders) en het eten was heerlijk en ruim voldoende.

Heerlijk gegeten!

Wij hebben heerlijk gegeten van het saté buffet!! Er was meer dan genoeg vlees, stokbrood en lekkere salade! Wij hebben een super geslaagd tuinfeest gehad!!

Verzorgd, heerlijk en meer dan genoeg!

Het eten kwam mooi op tijd. De chauffeur bleef sjouwen maar hulpvibd hij niet nodig. Alles mooi neergezet. Kreeg goede uitleg. Er was voor ieder wat wils en meer dan genoeg (meerdere gasten namen nog eten mee naar huis). Iedereen was verrast door deze overvloedige maaltijd. Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben genoten van een heerlijk Saté Buffet en zijn heel tevreden over de service. TOP!

Het buffet werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Bovendien werden we geholpen met alles klaar zetten, wat een service! Het smaakte heerlijk, we hebben gezellig met de hele groep zitten eten, en dat zonder eerst uren in de keuken te staan. Ook super fijn dat we niets hoefden af te wassen.

geweldige service, heerlijk eten!

Plaats mij maar in de categorie 'lastige klanten'. Aantal maaltijden veranderen, ander afhaaladres opgeven maar de mensen van de buffettenboer blijven attent en keurig. Ook al bestel je maar voor een klein aantal, in dit geval 6 personen! Alles wordt geregeld en ook qua tijdstip van brengen en halen wordt je keurig op de hoogte gehouden. Een topadres met topeten en topmedewerkers! Heb jullie dan ook vanmorgen bij de kapper aanbevolen bij een klant!

Super lekker eten

Altijd op tijd bezorgd. Vriendelijk personeel. Super lekker eten.

Geweldig, ik kan het iedereen aanraden

Alles werd keurig optijd bezorgd. Geplaatst en uitgelegd. Iedereen heeft genoten van het buffet er waren alleen maar lovende woorden. De hoeveelheid was ruim voldoende en het vlees heerlijk gaar. Dus dat wordt de volgende keer weer de buffeten boer

Prima de lux.

Dit was al de 4de keer dat ik een buffet heb besteld. Het is allemaal prima verzorgd en geregeld. Ook fijn dat nu bestellingen gedaan kan worden voor 6 personen. Toch is de hoeveelheid erg groot en meer dan ruim voldoende voor 6 personen. Misschien een tip om ook eens te kijken of er behoefte is voor iets kleinere porties voor de ouderen onder ons. Verder kwalitatief uitstekend eten. Ga vooral zo door

zeer goed

veel variatie erg lekker

Kan niet beter

Alles was geweldig gaar voor de gebitjes en die waren er genoeg bij de Osse opera ha ha dank u tot de volgende keer Liefs Ine

Fantastisch eten en ruim voldoende

Mijn ervaring is heel goed. Het eten was uitstekend en meer dan voldoende. Ik had de zekerheid voor meer personen besteld maar achteraf was dit niet nodig. Een les voor de volgende keer, er was namelijk ruim voldoende! Ik heb voor de levering wel een tijdstip gekozen, dat kost dan € 30,00 maar dan heb je het ook precies op de afgesproken tijd. Super goede ervaring met dit bedrijf!

Het was heerlijk,geweldig !!

Precies op tijd, uitleg was goed, eten was heerlijk en meer dan genoeg.

Geoliede machine....

We hadden wat zeer kromme messen en vorken en de bakken werden nogal vet aangeleverd, maar de verwerking van onze aanvraag met een aanpassing ging fantastisch, duidelijk en snel. Communicatie rap via mail en sms. Via 4 verschillende kanalen goede uitleg over opwarmen, een zeer goed en divers samengesteld buffet. Tot op de minuut duidelijke levering en last but not least: fantastisch lekkere en zeer goede gerechten, hoeveelheden perfect! Veel komplimenten gehad. Volgende keer weer!!!! Let voor de laatste ster alleen nog even op echt schone en rechte spullen...

Over De Buffetten Boer