fantastisch

25 jaar getrouwd en coronatijd geen gasten geen feest geen uit eten. Dat is balen. Gelukkig een versoepeling op 1 juni onze trouwdag. Nu wel een aantal gasten in een grote tuin een over heerlijk buffet. Alle corona maatregelingen nagekomen. En eindelijk weer kunnen genieten.

Heerlijk en meer dan genoeg!!

Het vis- en vlees buffet was echt heerlijk en meer dan voldoende voor het aantal personen! Keurig op tijd afgeleverd. Het heeft het 60-jarig huwelijksfeest van mijn ouders in deze Coronatijd mede doen slagen! Absoluut voor herhaling vatbaar!

Heerlijk

Het was heerlijk eten. Bezorging perfect. Goede uitleg over het opwarmen van de bakken. Het was perfect.

Uitstekend verzorgd.

Buffettenboer levert wat ze beloven. Smakelijke buffetten en genoeg voor het aantal personen wat je besteld hebt. Ook de levering prima verzorgd met nog een kort mondelinge uitleg.

Goed verzorgd, lekker en ruim voldoende.

Prima service, goede uitleg. Wat afgesproken is wordt nagekomen.

Goede service, lekker eten!

Goede service, lekker eten!

Goed verpakt, smakelijk, uitstekende kwaliteit kortom tevreden.

Heerlijk, makkelijk en gezond eten!

We hebben verschillende maaltijden besteld die stuk voor stuk heerlijk waren. De porties hebben een goede grootte, zeker niet te weinig, eerder net iets teveel, maar ondat het zo lekker is eet je het toch maar op. De bezorging is keurig geregeld, ook in deze tijd. Wij denken vaste klant te worden!

Heerlijk eten.

Al vele malen een buffet besteld. Altijd ruim voldoende en van een uitstekende kwaliteit. Kortom een aanrader!

Het eten was super

Alleen de saté van de haas waren te grote stukken, die mogen wel kleiner, verder prima in orde

Goed verzorgd,makkelijk thuis te bereiden Grote porties,en het belangrijkste gasten zeer tevreden. Zeker voor herhaling vatbaar, Buffetten boer hartelijk bedankt voor een geslaagd feest.

Goede kwaliteit vlees en salades.

Hebben een proefbuffet gehad op de camping om met vrienden te keuren voor een groot feest wat gaat komen in juli. Dan verwachten we 40 gasten, die ook van dit buffet gaan genieten. En het smaakte geweldig, en de service en contacten zijn boven verwachting. Hoe leuk zou het zijn als ik een buffet voor 12 personen kan winnen en het feestje ook met de buren kunnen vieren. Vriendelijke groet, Arnold en Hanneke Achterberg

Een heerlijk buffet

Een heerlijk buffet we hebben genoten.

De service is goed. Uitleg over hoe het eten warm gemaakt mag worden is ook duidelijk. En het eten is heerlijk

Volop smaak

Goed eten en prima service. Nasi mocht iets meer zijn , maar verder prima.

Helemaal TOP!!!

Wij zullen zeker vaker bij jullie bestellen. Heerlijke en verse producten en een super goede communicatie!!

Echt heerlijk en niet duur!

De geleverde maaltijden zijn echt smaakvol en het is meer dan genoeg. De prijs is ook prima. Kortom, een aanrader!

Uitstekend!

Je trouwdag, de mooiste dag van je leven die in de soep lijkt te lopen door Corona. Een groot feest is niet mogelijk, dus ook uit eten gaan zit er niet in. Een hoop geregel om onze dag toch door te laten gaan, maar op kleine schaal. En ja, daar hoort ook eten bij. Dan toch maar een buffetje bestellen, want koken op je bruiloft, nee daar doen we niet aan. Toen kwamen we op de site van de buffettenboer, met heerlijke buffetten en op korte termijn te regelen. Wat een geluk! Het werd op de dag netjes geleverd, en man wat was het eten heerlijk! We hebben met z'n allen heerlijk gegeten, en de volgende dag werd alles weer netjes opgehaald. Top service, wij gaan hier vaker bestellen!

Uitstekend!

Duidelijke afspraken. Ruim voldoende voor het aantal personen. Ook aanbod voor kleine groepen!

Heerlijk en meer dan voldoende.

Boeren buffet besteld voor moederdag. Bezorging mooi op tijd volgens aankondiging. En iedereen vond het super.

Alles keurig verpakt en gekoeld binnen gekregen met goede uitleg. Eten was heerlijk, ik ben erg allergisch en heb nergens last van gehad. Een aanrader.

Heerlijk!

Omdat het gewoon super was! Goed geregeld!

Ik kan het zeker aanbevelen. Van het moment van reserveren tot het moment van de spullen ophalen is alles perfect geregeld. Het eten is heerlijk en ruim voldoende. Wij hebben nu in 2 maanden tijd 2 x een buffet besteld en beide heerlijk.

Voortreffelijk

Voor het dag en wooncentrum waar onze zoon met down syndroom woont en wordt verzorgt hebben we op Koningsdag een buffet verzorgt. In eerste instantie voor 9 personen en uiteindelijk voor 29 personen. Wat een service een dag voor de levering nog allerlei aanvullende bestellingen kunnen doen en op de dag zelf op tijd geleverd nadat ik eerst een belletje kreeg “we komen eraan” op afgesproken tijdstip. Wat hebben de cliënten van Ons tweede thuis locatie hoofdweg genoten van al dat lekkers. Volgende keer bestel ik er weer ( dat rijmt ook nog😏) Groet Lucas

Goede service en lekker eten

Bestellen was makkelijk. Levering op tijd en het eten zelf was heerlijk en meer dan genoeg. Het ophalen van de bakken, het serviesgoed en bestek verliep ook netjes.