Het was super geregeld

Ik ben erg tevreden. Alles was super lekker. 1 puntje, er was erg weinig jus voor bij de stamppot. Iedereen heeft heerlijk gesmuld.

Goed verzorgd meer dan voldoende eten

Voor herhaling vatbaar

super

heel goed verzorgd en netjes en op tijd geleverd. heerlijk en voldoende eten eten . de bestelde lactose vrije maaltijd was netjes apart verpakt waar ook apart salades en fruit bij was. de vuile vaat en schalen de volgende dag weer opgehaald. super geregeld zeker een aanrader.

Goede service, heerlijk eten en komt na wat ze zeggen

Bezorging optijd met uitleg over alles. En wat was het eten lekker we hebben met 12 volwassenen en 4 kinderen voldoende kunnen eten. Ga ik dit nogmaals doen? Jazeker!! Super bedankt buffettenboer!!

Prima verzorgd .

Voor 3de maal hier besteld en wederom prima verzorgd en lekker gegeten.

Heerlijk gegeten.

Het keuze is reuzemenu is aan te bevelen. Het was prima verzorgd en ruim voldoende. Alles mooi op tijd gebracht met een stukje uitleg erbij en ook weer snel opgehaald.

Compleet

Zoals altijd vlotte breng-en haal service, makkelijk bestellen en kwaliteit.

Het boerenbuffet valt ook bij burgers en buitenlui erg in de smaak !

Alles was perfect geregeld. Contact verliep erg soepel en het belangrijkste : het was heerlijk en ruimschoots voldoende !

Heerlijk buffet!

Onlangs een feestje met de familie gehad. Hiervoor het Boeren biffet besteld. Het was heerlijk, meer dan genoeg en keurog verzorgd!! Een echte aanrader. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Het ‘vlees & vis’ buffet was top!

Vanwege het 10 jarig bestaan van onze VvE hadden we bij De Buffetten Boer het ‘vlees & vis’ buffet besteld. Het buffet werd in de ochtend gekoeld afgeleverd. Het verwarmen van de warme gerechten ‘au bain Marie’ ging volgens de meegeleverde aanwijzingen prima. Er was meer dan voldoende voor iedereen en een zeer uitgebreide keuze. Ook de koude gerechten (salades) waren heerlijk. De meegeleverde stokbroodjes hebben we even in de oven opgewarmd en waren zo heerlijk vers. Kortom ons feestje was bijzonder geslaagd!

De service en kwaliteit hebben onze verwachtingen in alle opzichten positief overtroffen

De communicatie verloopt naar wens en duidelijke afspraken worden als zodanig nagekomen. Prijs kwaliteit verhouding hebben wij als top ervaren en is zeker voor herhaling vatbaar. Wij gaan dit zeker aanbevelen.

Goed geregeld!

Fijn dat er meerdere keuzes zijn aan menu's! Ook de communicatie vindt op prettige wijze plaats en afspraken worden nagekomen. Over de maaltijden waren we zeer te spreken, veel complimenten van onze gasten en wat ons betreft zeker een aanbeveling waard!

geweldig

Echt wat hebben we genoten van jullie overheerlijke buffet de keuze is reuze! We hadden voor 20 personen besteld en dat was meer dan genoeg. Alles mooi in koelboxen Ook het brengen en ophalen van de borden en het bestek is supergoed geregeld. Track & Trace met volgsysteem zodat je precies kan zien hoelaat ze er ongeveer zijn. Kortom ik zou het iedereen aanraden want het is echt een aanrader. Wij gaan hier zeker vaker bestellen,dikke pluim voor de buffetten Boer

Goed verzorgd, was zoals beloofd.

Ik zou zeker weer gebruik maken van het bedrijf.

super

Heel goed. Keurig verzorgd en erg lekker. Gaan we beslist vaker doen. Vriendelijke chauffeurs.

De Buffetten Koning

Als je normaliter zelf al het eten maakt voor feestjes dan ben je nogal sceptisch over een buffet. Na meerdere websites te hebben bezocht bleef ik hangen bij de buffeten boer. Het klonk allemaal lekker en de keuze was reuze! In één woord het was fantastisch. - Op tijd geleverd - Duidelijke instructies - Kwalitatief eten - Meer dan genoeg (zelfs voor grote eters die herhaaldelijk opscheppen) - Fantastische ophaalservice Ik denk dat de naam wel een upgrade verdient naar de Buffetten Koning!

Prima eten en vooral genorg

1x bbq en 1x buffet beide keurig verzorgt en heerlijk

Boven verwachting.

Levering op tijd, alles door vriendelijke chauffeur geïnstalleerd. Iedereen vond het eten erg lekker. Belangrijk is dat alles uit de wind staat ivm de gelbrandertjes.

Goed weet vanaf nu een goede catering

Netjes op tijd afgeleverd Het eten was van een goede kwaliteit en smaakvol

De keuze is reuze :) :)

Voldeed aan alle verwachtingen!

Super service en super lekker eten.

Het buffet werd op tijd geleverd in koelboxen. Uitleg over de rechauds zowel mondeling als schriftelijk. Voldoende servies en ruim voldoende heerlijk eten. Een erg mooie bijdrage aan ons verjaardagsfeest.

Ronduit weer super!

Voor de tweede keer hebben we genoten van de kwaliteit, correctheid, vriendelijkheid, het gemak en bovenal het lekkere eten van de buffetboer!! Zo wil iedereen wel een feestje houden! Ronduit super!!

Grandioos

Geweldige ervaring,, was onze eerste bestelling en voor 30pers!!! Super!!!! eten was meer dan genoeg alles werd voor ons neergezet en branders aangestoken iedereen heeft heerlijk gegeten. Bestellen zeker nog een keer was Top.

Heerlijk gegeten

Wij hadden het luxe buffet voor 40 personen, er was meer dan voldoende en het was heerlijk. We gaan hier zeker een volgende keer weer gebruik van maken. Enig minpuntje: tijdens het vervoer is er een bak vlees met veel saus omgevallen. Tip: de sticker met wat er in de bak zit, zit op het folie, en die verwijder je.

Alles verliep zoals was afgesproken met een uitstekende kwaliteit van de producten!

Voor de eerste keer een buffet laten verzorgen. De bezorging was op het afgesproken tijdstip door een vriendelijke chauffeur. Alles klopte en de kwaliteit was uitstekend. Duidelijke instructies gekregen van de chauffeur en op papier hoe te handelen! Na afloop geen afwas stress! Alles in de boxen en klaar. De boxen zullen later worden opgehaald! Na afloop van onze reünie louter complimenten!

Hogebrinkerweg 12

3871 KN Hoevelaken