Lekker Goed eten voor een goede prijs!!!

Goed eten, word meegedacht

Eten smaakte erg goed, alleen opruimen en ophalen had beter gekund. Bijgeleverde kratten en box werkte niet ideaal om alles goed op te ruimen.

Goed buffet, heerlijk gegeten

Tevreden gasten Alles werd keurig geleverd en de volgende dag weer opgehaald

Service top en erg tevreden over de kwaliteit van het eten.

Fijn en gemakkelijk bij een bijeenkomst met meerdere personen. Kan dan zelf ook genieten en niet het grootste gedeelte van de tijd in de keuken voor klaarmaken van gerechten. Voor ons al meerdere malen gebruik van gemaakt en zal zeker richting toekomst nogmaals gebeuren.

Helemaal top.

Alles heel goed geregeld meer dan voldoende. Het was onze tweede keer en er zullen absoluut nog meer keren volgen.

Prima ,goed verzorgd ,en volgens afspraak .

alleen de ham mag met iets meer vocht gebracht worden ivm verdamping en word dan eigenlijk te droog , Iets meer aardappels ,en iets minder salade`s daar blijft te veel van over . verder een heel goed buffet (keuze is reuze) en alles goed gaar en goed van smaak .

Erg goed

We hebben al vaker van de buffetten boer gehad. En het is altijd goed verzorgd en geregeld. Vandaar mijn beoordeling van een 8. Alleen deze keer waren de aardappelen en nasi erg weinig voor 12 personen.

keurig op tijd, duidelijke uitleg, het Amerikaanse buffet kon rekenen op veel complimenten van de visite

Goede service eten heerlijk gewoon super

Alles netjes op tijd goed verpakt en goede uitleg en eten was heerlijk gaan we zeker hier vaker bestellen . Complimenten voor alles .

Aan te bevelen, keurig verzorgd, alles ruim voldoende

Alles was prima verzorgd echter de droge witte chardonnay die besteld was is niet geleverd, we kregen een zoete wijn die we retour hebben gegeven. Jammer voor de wijndrinkers maar gelukkig zat er fris water in de kraan.

Heerlijk genoten van het luxe buffet

Top ,was geweldig voor mijn verjaardag en fam

Top geregeld

We hadden het buffet keuze is reuze. Heerlijke gerechten, keuze was reuze en genoeg voor iedereen. Het warm maken was eenvoudig. Het werd op tijd gebracht en ook weer opgehaald. Voor ons krijgen jullie een 10.

Zoals gewoonlijk weer tot in de puntjes verzorgd. Niets op aan te merken voor de vierde keer, en komen er meer. Dank jullie wel

Een perfecte oplossing als je thuis een feest geeft,

In juni op het feest bij onze dochter, kennis gemaakt met het eten van de Buffettenboer. In een woord fantastisch! het gemak van het brengen en halen, en zelf geen eten klaar te hoeven maken. Dus ook wij hebben er 25 juli gebruik van gemaakt, en ook hier werd er naar het adres van de catering gevraagd vanwege het heerlijke eten en de verzorging ervan. Voor ons volgende feestje in september staat de Buffettenboer zeker weer op ons lijstje.

GE-WEL-DIG!!!!!!!

We hadden een familie feestje op de camping en hebben daarvoor het luxe bufet besteld. Wat was het heerlijk, super voor elkaar. Iedereen heeft gesmuld van jong tot oud. De service is ook perfect, niets dan lof. Vorig jaar ook gebruik gemaakt van jullie service, zowel thuis als op decamping en dat was ook top. Echt een aanrader mensen.

Keurig op tijd geleverd het eten was weer top

Hele goede service, paar dagen van tevoren nog veranderd van buffet. Keurig op tijd bezorgd en tenslotte heerlijk van gegeten met zijn allen en iedereen was enthousiast

Prima verzorgd en het eten was erg lekker

Op een instelling (mensen met een beperking) waar ik werk werd een cliënt 75 jaar. Hij wilde graag een stamppot buffet en kwamen bij jullie uit. Het was echt heerlijk en de service perfect. We hebben met zijn allen genoten en kunnen iedereen aanraden.

Super goed buffet en service

2e x hier besteld!! Echt een aanrader Heerljjk eten en goed verzorgd alles er bij geleverd. Aanpassingen waren geen probleem. Super!!!

Heeeerlijk

We hebben heerlijk gegeten, en er was genoeg voor iedereen. Netjes verpakt en verzorgd, van A tot Z

Het eten was heerlijk en goed verzorgd

Hallo Het eten was heerlijk en goed verzorgd en vriendelijke bezorgen een dikke pluim voor jullie

Super geregeld

Mijn vrouw werd 50, elke leeftijd is bijzonder maar 50 heeft toch iets speciaal. Normaal is zij die altijd alles regelt voor dit soort gelegenheden, maar ja nu even niet. 2020 is tot nu al een bijzonder jaar met zijn Corona, geen fatsoenlijk feestje te vieren. Dan maar thuis, helaas gaat dat niet want dan zou ze het op voorhand al weten. Dan maar in het geheim iets regelen met De Buffetten Boer. Een lekker buffet uitgekozen, een mooie dag uitgekozen (hopen op mooi weer) en het laten bezorgen bij goede vrienden waar we de suprise partij zouden houden. Het eten was met zorg bereidt, het vlees was mals, lekker en ruim voldoende. De salades waren ook goed, de eigen salade van De Buffetten Boer sprong er toch wel uit. De Buffetten Boer maakt je dag compleet en je hebt er zelf weinigbtot geen werk aan. Bedankt voor de goede service en het lekkere eten. Danny

Heerlijk en ruim voldoende

We hebben voor de eerste keer gebruik gemaakt van deze service. Alles werd ruim op tijd bezorgt en er was meer dan genoeg. Alles goed verpakt waardoor het koel was met de benodigde spullen erbij. Zeker aan te bevelen.

Goede verzorging ..iedereen heeft er van genoten