prima verzorgd buffet en service

Makkelijk en snel contact, prima verzorgd en afgeleverd, goede prijs-kwaliteit verhouding en service. De smaak was niet zoals grootmoeders stamppot, maar voldoende.

Alles keurig op tijd geleverd, buffet smaakte uitstekend en alles weer keurig op afgesproken tijd opgehaald. Een aanrader!

Meer dan een 10 kun je niet geven!

Nooit eerder van de Buffettenboer gehoord, maar eenmaal kennis gemaakt te hebben, hoef je niet meer verder te zoeken. Alles is voor de volle 100 % goed, zowel de afspraken, het later bijbestellen, de levering en zeker de keuze uit het assortiment. Wij kozen voor 40 personen vlees en vis en voor 2 personen vegetarisch. Goed verzorgd, volgens afspraak op tijd geleverd, meer als voldoende en zeer smaakvol. Kortom een dikke 10

geweldig en lekker

Heerlijk gegeten en er was genoeg voor iedereen!!

Het eten was heerlijk, gemakkelijk te verwarmen en lekkere salades er bij.

De lunch werd op tijd bezorgd en met een duidelijke uitleg konden we beginnen met het opwarmen van het vlees met de handige gelpotjes. Na 2 uurtjes zijn we begonnen met het stokbrood met de heerlijke kruidenboter en was het vlees ook al warm. Het smaakte heerlijk en er waren voldoende salades bij die ook voortreffelijk smaakte, kortom we hebben met z'n allen genoten van een heerlijke lunch! Zeker voor herhaling vatbaar!

Lekker en perfect verzorgd

Het eten was weer super lekker en afspraken over bezorging en ophalen werden stipt nagekomen. Kortom: als er weer iets te vieren valt zullen wij zeker de buffetenboer weer benaderen.

Fantastisch betaalbaar buffet met alles wat je nodig hebt!

Wát een super ervaring was dit! Op Internet de Buffetten Boer gevonden. Bestellen ging heel soepel. Boeren buffet voor 10 personen is meer dan genoeg. Ook ruim stokbrood, verschillende soorten, erbij. Er kwamen uiteindelijk 13 personen. Heb ik nog wat extra gerechten en borden met bestek bijbesteld. Sms van tevoren met de bezorgtijd erin, een blok van een uur. Dat was fijn Ook met het ophalen precies hetzelfde. Netjes uitleg over hoe de rechauds te verwarmen. Geen afwas!! Borden, bestek alles mag je vies in de bakken terugzetten. En het belangrijkste van alles: Het was zalig!! Alles top, maar wel één tip misschien voor de Buffetten Boer: De varkenshaassaté was heerlijk, maar de stukken zouden iets kleiner gesneden mogen zijn. Het is absoluut een aanrader voor iedereen!!

Lekker eten van de Buffetten Boer

Veel, heel veel lekker eten van de Buffetten Boer. Een warm en koud buffet om van te smullen! 3 soorten vlees, 3 soorten vis, nasi, aardappeltjes, salades, stokbrood…. Het kon niet op! Heb je wat te vieren? Laat het regelen door de Buffetten Boer. Alles wordt gebracht en je hoeft niks af te wassen. Ideaal!

Eten is goed, ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Niks op aan te merken

Fantastisch Italiaans buffet

Hadden een Italiaans buffet besteld voor 25 personen. Lekker in de tuin met elkaar kunnen eten.

Heel erg lekker een Italiaans buffet, goed verzorgd en een keer wat anders

Heel erg lekker een Italiaans buffet, goed verzorgd en een keer wat anders! Zeker aan te raden

Prima.

Lekker eten, keurig geleverd en uitgelegd.

uitstekend

het eten ziet er goed verzorgd uit en smaakt voortreffelijk, afspraken over brengen en halen verloopt prima

Goed en iedereen vond het lekker

Ik ben heel tevreden over wat er in de menu's zat, voor elk wat wils. De deelnemers waren uiterst complimenteus over het eten. Veel, lekker, etc. Ik zelf heb niet alles kunnen eten, natuurlijk. Van wat ik zelf heb gegeten vond ik de aardappelschijfjes niet zo heel smaakvol. Al met al wel voor herhaling vatbaar.

In één woord fantastisch

Op de afgesproken tijd gebracht. Het smaakte heerlijk.

Super goed en perfect geregeld

Supergoed en perfect geregeld

kan niet beter

wij zijn uitermate tevreden over de levering en toch zeker over het eten we hebben al 5 keer eten besteld bij jullie en het lijkt wel dat het steeds beter word dus bij deze onze complimenten en tot de volgende bestelling vr gr willem de been zeewolde

De chauffeur was mooi op tijd met een goed buffet.

De drie soorten stampotten vielen erg in de smaak bij onze vrijwilligers. Er was van alles ruim voldoende aanwezig en is zeker voor herhaling vatbaar. Ook t.a.v het ophalen van schalen etc. werd meegedacht en goede afspraken gemaakt.

Fántástisch!

Ons buffet werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd, wij kregen zelfs een telefoontje omdat de bezorger in de file stond. Evengoed kwam alles keurig op tijd en bij ons in de keuken. Zeer uitgebreid met salades, hygiënisch verpakte kroepoek, verse salades en lekkere broden. Saté en nasi/bami alles heerlijk op smaak. En de afwas? Hoefden we ook niet te doen. Zó geven we vaker een feestje!

Geweldig, onze complimenten

Wat een service. Vriendelijk telefoongesprek voor informatie. Het bezorgen was netjes op tijd met een goede uitleg. En dan ook nog ruim voldoende eten en netjes verpakt. Erg fijn, niet te hoeven afwassen. Alles werd vuil opgehaald. Je hoefde er zelfs niet voor thuis te blijven. Hoe relax is dit alles toch, uit eten in je eigen huis ! En voor een betaalbare prijs !

Gewoon goed! Lekker eten, goede keuzes en goede diensten.

Buffettenboer maakt lekker eten, de website is eenvoudig in gebruik, de bezorging en ophaal is goed geregeld, kortom gewoon goed!

Zeer uitgebreid en heerlijk buffet voor een zeer goede prijs!

Ter gelegenheid van de 50 jarige verjaardag van mijn man had ik bij bij de Buffetten Boer het boerenbuffet besteld. Je kunt makkelijk het buffet naar eigen wens aanpassen. Ik had er zelf nog zalm bij besteld. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan via de telefoon. Zodra de planning bekend is krijg je een bericht (via SMS) hoe laat je de Buffettenboer kunt verwachten. Zeer goed geregeld. Er wordt netjes uitgelegd hoe je alles moet klaarmaken. Bij het buffet was vergeten om de saus toe te voegen bij de beenham. 1 Telefoontje en binnen een kwartier stond er weer een auto voor de deur met de saus. Wat een TOP service!! Het buffet was echt voortreffelijk. Er was genoeg voor iedereen. Ik kreeg veel complimenten. En wat ook super is, dat je al het bestek en de borden (die meegeleverd zijn) niet hoeft af te wassen. Je mag dus alles gewoon meer vuil mee teruggeven. Je krijgt bericht wanneer ze alles weer op komen halen. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven. Je zet alles buiten neer en het wordt netjes opgehaald. Ik ben zeer tevreden. En ik heb familie en vrienden jullie naam gegeven want iedereen was zeer te spreken over de kwaliteit. Dus zeker een aanrader!!!

Uitstekend!

Ik heb nog nooit zo relaxed mijn verjaardag gevierd! Alles klopte en het eten was heerlijk!

Lekker eten, ruim voldoende hoeveelheid

De communicatie verliep goed, de verwachtingen zijn waargemaakt en al mijn gasten (60 personen) waren er blij mee. Mede door het goede buffet was het feest voor mijn 50ste verjaardag een groot succes. Ook terug ophalen verliep prima.