Filters

10

Super goede service en heerlijk gegeten.

Keuze is reuze en de porties zijn meer de voldoende, ook voor vega en allergenen is er voldoende.

  • Aanbevelen? Ja
10

Dankjewel!

Prima eten, vers, smaakvol en veel. Alles is netjes en schoon geleverd. Duidelijke communicatie vanaf het plaatsen van order tot aan levering en ophalen. Kortom dank jullie wel !

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch en lekker eten.

Wat weer een heerlijk buffet hebben wij gehad. Genoeg eten en heel lekker. Het wordt goed en op de afgesproken tijd geleverd en ook weer opgehaald. Zeker voor herhaling vatbaar voor een volgend feest.

  • Aanbevelen? Ja
9

Wat van ver komt smaakt zoet. (goed)

Geweldig buffet, organisatie, en communicatie. Ondanks onze twijfels om een compleet buffet online te bestellen, zijn wij zeer verast door alles. Gemakkelijk bestellen goede communicatie duidelijke uitleg en keurige bezorg en ophaal dienst. Eten was lelkker, en de hoeveelheid was ruim voldoende. Aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Allemaal genoten wij er van.

De smaak was heerlijk, heel makkelijk neer te zetten, gezellig met z'n allen samenzijn, terwijl het eten verwarmd wordt. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, prima eten

Prima en smakelijk eten, voldoende voor iedereen. Haal- en brengservice is ook top, plus de afwas wordt voor je gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Grandioos

Het was heel smaakvol alles keurig netjes verpakt en gebracht, op de afgesproken tijd . We gaan er zeker meer gebruik van maken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig netjes geregeld en zeer smaakvol

De communicatie over bezorgen voorbereiding etc. is prima verzorgd Alles keurig geregeld en de buffetten met salades, stokbrood was ruim voldoende en heerlijk van smaak. Zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

FANTASTIES

Alleen maar lof alles keurig geregeld . Eten was heerlijk heerlijk iedereen was vol en wilde weten waar ik het besteld had dus goede reclame voor jullie gemaakt. Ik bedank jullie allemaal die het voor ons een onvergetelijke dag van hebben gemaakt vriendelijke groet. SILHUISMAN

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service en de kwaliteit is geweldig!

De communicatie is erg goed en fijn. De kwaliteit van het eten is helemaal geweldig. Zelfs voor een groep van 20 personen waarbij er ook vegetarisch en halal gedacht moet worden, is niks te veel gevraagd. Ook bleef er nog genoeg eten over. Iedereen was tevreden. Ik raad het dus ook iedereen aan..

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch geregeld!

Niks dan complimenten! Communicatie was heel goed, de bezorger erg vriendelijk en het eten ruim voldoende en lekker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top super lekker en tevreden

Super service tijdens het warme wk weer. Toen ik het verrassingfeest van mijn man wou vieren met alle vrienden tijdens een wedstrijd van het Nederlands elftal dacht ik wat moet ik iedereen te eten geven zonder zelf hele dagen in de keuken te staan waar veel bedrijven zeiden dat het voor hun een te klein vonden. Hebben we hier top service gehad en wat smaakte het goed. En dan ook de wedstrijd nog winnen wat een top avond was mede door het eten en de service. Top super bedankt

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Totaal is goed verzorgd, en georganiseerd. Wat ons wel verraste was de hoeveelheid eten. Volgende keer bestellen we 2/3e en dan nog zou er over zijn. Nu weggegooid- zonde. De hoeveelheid brood was ook raar; 22 stokbroden besteld- ruim 60 ontvangen. Een stokbrood per persoon dat is veel en veel teveel ivm het overvloedige ander eten

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed georganiseerd en lekker

Twee vegetarische menu's en 11 vlees en vis. Het was heerlijk en goed geleverd (inclusief aansteker!). Heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

fantastisch

Goede bezorging Het eten was ontzettend lekker Er was ook meer dan genoeg iedereen heeft genoten Bedankt!!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was in een woord uitgedrukt geweldig

De levering was als agfesproken op tijd, de kwaliteit was super en alle gasten vonden de keuze van het vlees- vis buffet super lekker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voor herhaling vatbaar...

Goede communicatie. Bestelling mooi op tijd, vriendelijke bezorger, goede uitleg en......heerlijk eten. Ruim voldoende en het zag er allemaal heel verzorgd uit....

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

Het buffet was erg goed verzorgd. Alles was heerlijk en meer dan voldoende. We hebben genoten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik kan niet anders zeggen: SUBLIEM!!

Iederen zou het moeten weten Bij de buffetten boer het lekkerste eten Voor elke gelegenheid aan te bevelen Keuze uit veel menu's om te delen Bezorgd aan huis met borden en bestek En na het eten de afwas neerzetten bij je hek Alles wordt keurig opgehaald van thuis En wij weer lui hangen voor de buis :-) Zegt het voort! Dat is wat de buffetten boer ook vast graag hoort!! Opnieuw bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk buffet en goede service

Uitgebreid en heerlijk buffet, eenvoudig besteld, geleverd zoals afgesproken en met heldere instructies.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer goed verzorgt

Ga we nog eens doen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Echt fantastisch

Wij hadden een buffet voor 12 personen besteld. Het was voor ons de eerste keer maar wat was het heerlijk!!! Ruim voldoende mooi op tijd geleverd en heel goed verzorgd Een dikke pluim van ons !!! Met vriendelijke groet Fam.de Vries

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker, gevarieerd en meer dan voldoende.

Wij hebben met z'n allen genoten van het buffet. Het was een prachtige agsluiting van onze familiedag. Vr.gr. Marjan

  • Aanbevelen? Ja
9

Een onvergetelijk jubileum

Mijn schoonvader werd 80 jaar Het feest was met dit buffet goed voor elkaar We hebben er heerlijk van gegeten Dit zullen we niet snel vergeten Een aanrader voor een volgende keer Dan bestellen we hier vast weer

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Heel erg tevreden met het hele 'proces'. Bestellen is eenvoudig, ook tot kort daarvoor nog aan te passen naar meer / minder. Levering perfect. Duidelijke korte instructies hoe op te warmen. Voor velen het belangrijkste; alles smaakte even lekker!! Ons keuze is reuze buffet was uitgebreid en echt met verschillende smaken. De vaat meegeven en het ophalen; ook dit weer super duidelijk. Echt geen enkele opmerking wat beter / anders zou kunnen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 12

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.