Fantastisch!

Een heerlijk, vers bereid en tot in de puntjes verzorgd diner! Netjes geleverd en top service!

Het eerste buffet van de buffetten Boer maar zeker niet de laatste!

Prima service, afspraken worden nagekomen. Buffet ruim voldoende en lekker. We hebben als gezin (47-7 jaar) allemaal heerlijk gegeten en alles bleef lekker warm.

Het was perfect: heerlijk gegeten!

We voelden ons enorm verwend: het was zo goed verzorgd allemaal! Het eten was heerlijk en het was slechts een kwestie van opwarmen en eten maar! Er was meer dan voldoende en alles was even lekker! Heel hartelijk bedankt. We hebben genoten!

Top, heerlijk eten duidelijke communicatie

Wat een heerlijk eten zeg en meer dan voldoende. Kunnen we 2x van eten. Duidelijke uitleg bij de deur, vers aangeleverd. Zelfs een boekje erbij met ingrediënten per gerecht ivm allergieën. Goede communicatie via de mail voor evt wijzigingen, bezorgen track and trace. Alles wordt weer vuil opgehaald dus echt feest zonder zorgen. Zullen we vaker gebruik van maken

we hebben ervan genoten, kwaliteit was echt super.

alles was tot in de puntjes verzorgd. wij als visliefhebbers hebben veel kennis van vis, en de vis bij jullie was uitmuntend van smaak. kortom: Aanrader!!

Alle gasten waren zeer te spreken over dit reuze buffet, Vega was niet te onderscheiden van het vlees heel erg positief ontvangen Kon niet beter, al hadden we het in een restaurant gevierd dan was dit zeker beter ☆☆☆☆☆ van ons allemaal En geen afwas ☆☆☆☆☆

Heerlijk buffet en goede service

Duidelijke communicatie, aardige mensen, en niet te vergeten heerlijk eten! Wat een luxe dat je de vuile vaat niet hoeft af te wassen. Er zitten duidelijke instructies bij hoe je het buffet kan opwarmen en alles was meer dan voldoende en lekker! Aanrader! Wij hadden het "boerenbuffet"

Heerlijke Paasdagen

Van tijd tot tijd niet in de keuken, zo ook deze Paasdagen. Ons door de Buffettenboer heerlijk laten verwennen met de geliefde zalm en saté gerechten. Ook de Hollandse groente schotels waren heerlijk. Die *** koks kunnen er wat van!

Heerlijk gegeten

Van het Boerenbuffet mogen genieten. Is de vierde keer dat we een buffet bij de Buffettenboer besteld hebben. Wederom prima prijs/kwaliteitverhouding, heerlijk gegeten.

Goede kwaliteit en service

Na een bestelling via de website ruim voldoende informatie over de werkwijze en een zeer goed buffet ontvangen.

geweldig

Vanaf bestellen tot en met het ophalen van de spullen fantastisch geregeld. Daarbij is het eten heerlijk

Uitmuntend.

Dit is de 7 of 8ste keer dat ik bij de buffetboer bestel en ben nog nooit teleurgesteld . Ook dit keer was het fantastisch en meer dan genoeg .

Helemaal top en voor herhaling vatbaar.

In één woord heerlijk!!! In het verleden waren we al bekend met de bbq boer op weekendjes weg met de vriendengroep. Eigenlijk waren we gewoon lui en was het makkelijk dat we elke keer geen inkopen en afwas hoefden te doen haha. Nu toch maar eens met pasen de famillie verrassen met een heerlijk boeren buffet. Een dag voor pasen is alles netjes gebracht door een vriendelijke medewerker die alles goed heeft uitgelegd. Duidelijke instructies om de bakken / het eten op te warmen. De meeste hebben tussen de 2 tot 4 keer opgeschept en we hebben nog over. De reacties waren zeer positief. Zeker geen minpunten! Alleen was het ons niet helemaal duidelijk of de honingmosterdsaus van de beenham gelijk meeverwarmd moest worden of er later overheen gegooid moest worden, maar ach een kleinigheidje. Net alweer de sms gehad dat ze het morgen weer op komen halen. Super handig dat je het gewoon achter de poost mag zetten en niet thuis hoeft te blijven. Al met al heerlijk gegeten en goede reacties gehad. Morgen de tweede ronde met het overgebleven eten. ZEKER EEN AANRADER!!!!!!

Een goed adres om te onthouden !

Het buffet was prima verzorgd, vooral de spareribs waren zeer smakelijk. Bij een volgende viering van wat dan ook zullen wij zeker weer aan jullie denken. Hartelijk dank. Fam .Lindhout

Geweldig lekker gegeten en de gasten waren zeer te spreken over de kwaliteit.

Je hebt nergens stress over want alles is tot in de puntjes geregeld. Buffet wordt zeer professioneel geleverd en smaakt uitstekend

Toppie!!!

Het was heerlijk, en super goed geregeld!!!! Groeten vanuit de achterhoek.

Keurige levering, zeer uitgebreid en de smaak was fantastisch.

Meer dan top!

Voor de zoveelste keer een buffet laten bezorgen en ook telkens weer top! Service is ook altijd goed! Ik heb het meerdere mensen aan bevolen

Goede service wbt aflevering bon

Heerlijk "uit eten" thuis!

Het was een hele leuke manier om het restaurant gevoel in huis te halen en samen met onze kinderen onze trouwdag als gezin te vieren! Het eten was heerlijk!

Wat een uitvinding!!

We hebben weer heerlijk gegeten. Dit keer had ik gekozen voor het American Buffet. Alles was goed gaar en lekker mals. Heerlijk. Gelukkig is er altijd meer dan genoeg, dus driemaal raden wat ik vanavond ga eten.... Dit doen we snel weer!!

geweldig!

We hebben heerlijk gegeten en er was genoeg.

van bboer gegeten dat zul je gelijk in de kilos weten

Lekker gegeten

Bezorging goed geregeld en netjes op tijd. Eten smaakt goed. 1 minpuntje de saus bij de beenham ontbrak, verder alles naar wens.