Goede service, prima eten

Nadat we met ons team als detectives een moord op hadden gelost op ons teamuitje, was het tijd voor het eten. We zagen de bus al aan komen rijden en als snel stond alles binnen op tafel. De deksels van de schalen gingen open en iedereen stond al gelijk met water in hun mond (en dat terwijl het heel warm was buiten). Mensen kunnen snel hun bord opscheppen en gezellig gaan eten. Heerlijk idee dat het de volgende dag ook weer allemaal opgehaald zou worden. Het eten smaakte prima, jammer dat er geen kruidenboter bij zat om op het lekkere stokbrood te smeren.

Lekker, uitgebreid en goed

Het buffet was heerlijk! En de porties per persoon waren meer dan genoeg! Heerlijk mals vlees, lekkere salades en bijgerechten!

Prima buffet

Een smakelijk buffet, keurig bezorgd met alle benodigdheden.

Ik neem nooit geen andere catering . Is uitsteken .

Gewoon goed

Goede communicatie en optijd

Niet voor de 1e keer besteld maar voor mensen die jullie buffet nog niet kenden. Alleen maar lovend . En ruim voldoende! Volgende keer weer bij jullie

Een culinaire verwennerij zonder al te veel werk

Genoeg keuze, zeker genoeg voor iedereen.

TOP! buffet

Weer vééél te veel gegeten. Dat wordt weer straftraining deze week. Wat was het buffet grenzeloos genieten geweldig. Geweldige stukken vlees in heerlijke sauzen. Stuk voor stuk een 10 waard, behalve oma's stoofpotje. Dat was hemels genieten en minstens een 11 waard. Daarbij de heerlijke frisse salades en drie soorten stokbrood, dat was super. Na een poosje 'uitbuiken" hebben we ons gestort op de longeur van bosvruchten bavarois en de bande van chocolade bavarois. Terwijl iedereen al overvol was, toch maar weer 2 keer langs deze verrukkelijke nagerechten gelopen en de bordjes vol geschept. We raden het iedereen aan, die van echt genieten houdt.

Geslaagd buffet !!

Een dikke aanrader ! Heerlijk mals vlees en verse salades , de gasten waren er zeer over te spreken en gaan jullie buffetten ook bestellen , jullie hebben de belofte meer dan waar gemaakt , tot de volgende bestelling zal ik maar zeggen dan .

Super goed ervaring!

Wij hebben voor een tuinfeest een luxe buffet voor 20 personen besteld. Alles tot in de puntjes verzorgd! Het eten was heerlijk, voor ieder wat wils. Wij vinden het absoluut voor herhaling vatbaar en raden de buffetten boer iedereen aan! Bedankt voor alles!

Fantastisch geregeld!

Het was weer voor de zoveelste keer super geregeld en alle mensen die op mijn feestje waren heb ik het doorverteld ze vonden het zo lekker, ze wilde allemaal het adres weten waar ik het vandaan had, mede door de Buffettenboer was mijn feestje heel erg geslaagd. Mijn dank daarvoor!

Lekker eten!!

We hebben met 12 man heerlijk gegeten, het was ruim voldoende. Tip: lever er een aantal plastic bakjes met deksel bij (die van de chinees), dan kunnen mensen het overgebleven eten mee naar huis nemen. Weggooien is echt zonde..

Prima geregeld allemaal

Kon alles prima opwarmen, alles was lekker, en meer dan genoeg, we hadden zelfs nog over. Vriendelijk personeel, top geregeld, voor herhaling vatbaar.

Pannen uitgeschraapt en vingers afgelikt

Heerlijk gegeten. Vis, vlees, salade enz . was allemaal goed en lekker Er was te weinig. (omdat het te lekker was) Nee hoor, er was genoeg. Alles wordt netjes bezorgd in gekoelde kratten. En na afloop geen afwas, alles wordt lekker opgehaald. TOP.

Was weer heerlijk

Heerlijk buffet, streling voor het oog maar ook zeker voor de tong. Mooi op tijd gebracht en goed warm

Het buffet (keuze is reuze) was geweldig, goede kwaliteit en veel verschillende smaken. De keuze was ook echt reuze. We raden dit buffet zeker aan! Daarnaast is de service super.

Heerlijk,makkelijk en genoeg

Zoveel lekkers en en het gemak wat je ervan hebt is fantastisch.

HEERLIJK ETEN, GOEDE UITLEG UITSTEKENDE SERVICE

Wij kunnen niet anders zeggen dan geweldig. Het eten was heerlijk. Het werd netjes gebracht in koelboxen door een hele vriendelijke en servicegerichte jongeman. Er zat een duidelijke beschrijving bij hoe het eten warm gemaakt moest worden. Borden en bestek netjes ingepakt in plastic. Voor herhaling vatbaar, wij gaan zeker nog een keer gebruik maken van deze service.

weer heerlijk gegeten

Wil je een gezellige avond met lekker eten dan wil ik iedereen laten weten als de buffettenboer bij jou het eten neerzet je avond geslaagd zal zijn met een goed buffet.

Heb maar 1 woord nodig, GEWELDIG.

Waren met 17 personen op familie weekend in een park. Alles werd op zaterdag in de bungalow afgeleverd en de afwas werd weer op maandag ochtend opgehaald. Eten was heerlijk en meer dan voldoende. Hebben dit nu voor de derde keer gedaan en is iedere keer TOP. Dus tot de volgende keer.

Het was grandioos. Super op tijd geleverd, alles netjes verpakt en zeer voldoende.

HEERLIJK!

Het boerenbuffet was echt meer dan genoeg en heerlijk! We hebben ontzettend genoten! Er waren genoeg warmte houders, het boord was lekker, de salades waren hemels! Gewoon geweldig.

Heerlijk

Het eten was heerlijk ruim voldoende We vonden de borden veel te klein dat waren ontbijtborden en daarom hebben we onze eigen borden gebruikt en heb je alsnog afwas

Weer heerlijk en goed en genoeg

Wij hebben wederom weer heerlijk gegeten en het was genoeg met veel salade keuzes. Het werd op tijd geleverd met duidelijke uitleg. Wij gaan zeker weer bestellen.

Prima kwaliteit en hoeveelheid met voor een ieder wat te kiezen. Smaakte zeer goed! Bezorging keurig op tijd met heldere toelichting. Kan de vuile vaat gewoon voor de deur zetten en dan wordt het opgehaald, wat een gemak. Absoluut voor herhaling vatbaar!