Ontzettend tevreden!

Voor mijn man's 50e verjaardag hebben wij het luxe buffet voor 30 personen besteld. De spullen worden netjes aangeleverd, zo fijn dat alles gekoeld in de boxen kan blijven staan tot je het op gaat warmen. Instructies waren zeer duidelijk. Het eten was, na de aangegeven opwarmtijd, heerlijk warm. Echt al onze gasten, inclusief wij zelf, waren erg te spreken over de kwaliteit van het buffet. Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar! En zo fijn dat jullie de afwas doen ;-)

Heerlijke stamppotten !

We hebben een stamppot buffet besteld en deze was erg lekker, gevarieerd, goed gevuld, met lekker vlees en zuur erbij. Helaas wel met een stuk velletje bij de worst, maar hachee en balletjes maken het goed.

Gewoonweg fantastisch!

Het buffet was heerlijk, goed van smaak voor ieder wat wils, heerlijke soorten vis en vlees . Alles meer dan voldoende. Het is echt super compleet van stok brood met kruidenboter , veel soorten salades, vis en vlees. Zelfs vers fruit! Borden bestek opscheplepels servetten en alles mag smerig weer terug . Wat super fijn!! Kortom een echte aanrader!!!

Helemaal top. Genoeg eten, lekker eten. Goede afspraken voor brengen en halen. Geweldig in een woord.

Super service en heerlijk eten

Alles geleverd op de afgesproken tijd. Aan werkelijk alles is gedacht, zelfs een aansteker om de vuurpotjes aan te steken zat erbij. Het eten was wederom top met goede smaken. Wederom bedankt en tot de volgende keer

Een heerlijk en uitgebreid buffet tijdens het famillieweekend. Een keer wat anders dan een BBBQ.

Deze firma werkt heel prettig en goed volgens afspraken. Eten is vers en sallades ook zeer goed. Ruim voldoende voor 19 personen waarvoor wij besteld hebben.

Uitstekende kwaliteit service en prijs

Wat een keuze in buffetten. Geweldige regeling van brengen en ophalen van het buffet. Ideaal dat het compleet met borden en bestek wordt geleverd. Duidelijke communicatie door regelmatige updates van verloop van bestelling en levering.

Het was heerlijk, iedereen tevreden naar huis..

Het buffet werd mooi op tijd afgeleverd. Ruim de tijd om het op te warmen zodat we op de gewenste tijd konden eten. Veel enthousiaste geluiden. Dus prima voor elkaar. De volgende dag alles weer opgehaald. Prima verzorgd allemaal. Mijn dank.

Verrassend, smaakvol, ruim voldoende en een duidelijke communicatie!!

Verrassend, smaakvol, ruim voldoende en een duidelijke communicatie!!

Heel goed verzorgd en heerlijk eten!

Goed contact via mail, ook telefonisch goed bereikbaar! Keurig op tijd afgeleverd. Goede uitleg erbij! Ruim voldoende eten, zag er lekker uit en smaakte heerlijk! Kwaliteit-prijs verhouding helemaal goed! Onze complimenten! Het heeft mijn zestigste verjaardag compleet gemaakt! Dank jullie wel!

het was verrukkelijk lekker

we we hebben erg genoten van het eten de chauffeur heefd het allemaal goed neer gezet en goed uitgelegd we zijn zeer tevreden over jullie ga zo door

Perfecte service en heerlijke gerechten!

Het bestellen online was super gemakkelijk. Heel veel keuze in gerechten. De bezorging was ook heel goed door een sympathieke bezorger. Het opwarmen was simpel en iedereen heeft genoten. Kwaliteit van de gerechten was super!

Perfect verzorgd diner buffet

Het bestellen ging heel makkelijk, wij waren tergelegenheid van ons 50jarig huwelijk in Domburg, Zeeland. Het buffet werd keurig optijd bezorgd met duidelijke instructies. Twee dagen later werd alles weer opgehaald en heel fijn dat we niet hoefden af te wassen. Ook de vragen die ik telefonisch had betreffende bezorgd en afhaaltijd werden uiterst vriendelijk beantwoord .

Leķker en stipt volgens afspraak

Goed verzorgd heel lekker en altijd gemakkelijk, duidelijk en geen gedoe

Echt super!

De communicatie was heel erg goed, wanneer ze het komen brengen en wanneer ze het komen ophalen. Hele vriendelijke bezorger (ook op zondag) Goede uitleg erbij Het eten (vlees & vis) was voortreffelijk! Ik had voor 20 personen besteld en was meer dan genoeg ! Ontzettend veel goede reacties op het eten … erg erg lekker .. Een aanrader, volgende keer weer!

Een service gerichte medewerker en eenfantastisch buffer

De levering werd gedaan door een medewerker die zeer meedenkend en vriendelijk was. Het buffet voldeed aan alle wensen. Mijn gasten waren allen zeer te spreken. Het buffet heeft zeker bijgedragen aan de feestvreugde

Het was top geregeld en het was fantastisch!

Via internet gezocht naar een buffet voor onze families. Overzichtelijke website, tussendoor nog gebeld, werd netjes geholpen. Het leveren van het buffet ging ook super, dag van te voren een sms ontvangen wanneer het geleverd zou worden, tijd werd ook juist aangehouden. Eten was voortreffelijk. Juiste hoeveelheid! Iedereen heeft ervan gesmuld. Het afhalen van de spullen is via de mail over gecommuniceerd, daarop werd ook gelijk direct gereageerd. Een echte aanrader, voor wie een heerlijk maal wil serveren aan je naaste personen ;)!

Goed geregeld

Alle afspraken werden goed nagekomen

In alle opzichten geslaagd

De afgelopen maand hebben we twee keer mogen genieten van de keuken van de Buffettenboer. Ik heb afgelopen zaterdag mijn verjaardag gevierd met kinderen en kleinkinderen in Oud-Alblas. Twee van de kleinkinderen zijn nogal kieskeurig als het om eten gaat. Ik heb hen tijdens de maaltijd niet gehoord. Het jongste kleinkind van vier jaar spande de kroon. Tijdens de maaltijd zei hij uit zichzelf: Opa, bedankt voor het lekkere eten.

Het was prima. Het eten brengen en ophalen qas in het huiste tijds bestek. Het eten was ook lekker en genoeg. Ik vond het erg attent dat er zelf een grote aansteker bij zat. Alles was goed gekoeld en verpakt ook de borden en bestek met servetten erbij waren netjes verpakt in een Nette bak die je gewoon op tafel kon zetten. Het werd rond 11.30 geleverd in koelboxen met een groot koelelement. Toen we om 17.00 gingen eten waren de salades nog lekker koel. Tips [ als het mag] *Ik vind het wel jammer dat er zachte (stok)brood bij zat. Ik had op knapperige stokbrood gehoopt. *Een lijstje erbij doen hoeveel spullen er weer retour moesten. We wisten bv. niet goed wel of de plastic schalen waar de salades en bestek in zaten retour moesten.

Eten en organisatie in een woord fantastisch!

De grote variatie aan gerechten, zowel met vlees als vegetarisch waren met zorg en smaak klaargemaakt. De levering was perfectgeregeld doordat er een trackincode beschikbaar was om te zien hoelaat e.e.a. geleverd en opgehaald werd@

Alleen maar lovende reacties van de gasten en van ons.

Vooraf prima communicatie met elkaar, goed mee gedacht. Wij werden goed op de hoogte gebracht over tijdstip van brengen / en weer ophalen. Alles goed gekoeld, en in uitstekende staat, er was ruim voldoende voor iedereen. Wij hadden mede dankzij jullie een perfect geslaagd feest.

Perfect iedereen was lovend. Smaakte prima.

Perfect. Verschillende mensen vroegen waar we het vandaan hadden. Dus veel reclame gemaakt.

Bestelling plaatsen op de site gaat heel gemakkelijk. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden over de bezorging. Eten blijft koud in de boxen dus daar heb je geen omkijken naar. Opwarming gaat super makkelijk en het eten was heerlijk! Aan alles is gedacht zelfs de servetjes worden meegeleverd. Dikke 10!

Top geregeld en erg goed.

Communicatie was erg duidelijk, nadat ik belde vanwege speciaal verzoek. Bezorger kwam op tijd, heeft alles neergezet en uitgelegd. Eten was top! Erg lekker!