Heerlijk buffet

Het eten was lekker!! In eerste instantie dachten we dat het te weinig was maar uit eindelijk meer als voldoende !!

Wederom geweldig

Alles ging perfect van het bestellen tot levering,je word steeds goed geinformeert en het eten was vlees vis buffet echt van superieure kwaliteit.Alles netjes in de schalen en koelboxen.In een woord grandioos,tot de volgende keer weer.

Perfecte catering voor een redelijke prijs

Voor een feest op een externe locatie hebben we lang gezocht naar een goede en betaalbare cateraar. Uiteindelijk vonden we de Buffettenboer, waar we voor 35 personen 2 verschillende buffetten besteld hebben, waaronder enkele vegetarische en een lactosevrij buffet. Later hebben we nog enkele bijbesteld om voldoende te hebben. De buffetten werden op het afgesproken tijdstip bezorgd en alles werd voor ons klaargezet. Tegen etenstijd was alles warm. Er was ruim voldoende eten en het smaakte prima. Alle gasten waren tevreden. De volgende dag werden alle spullen, inclusief vieze borden en bestek weervopgegaald. Op zoek naar een cateraar? De buffettenboer regelt alles en ontzorgt je volledig voor een zeer concurrerende prijs!

Super buffet

Het buffet ziet er super uit. Veel keus en makkelijk klaar te maken.

Het buffet was erg lekker en ook voldoende

Het is goed bevallen en zal zeker als ik weer een buffet nodig ben dit weer bij jullie bestellen.

Geweldig! Heerlijk gegeten en alle zorg uit handen genomen.

Precies zoals afgesproken. Meer dan genoeg eten en alles met zorg bereid. Op tijd gebracht en alle afwas weer op de afgesproken tijd opgehaald. Volgende keer zal ik zeker weer bestellen.

Super goed verzorgd Mooi op tijd Ruim voldoende En iedereen heeft heerlijk gegeten

Fantastische ervaring, van bestellen tot ophalen

Beetje spannend was het om ons eerste bedrijfsfeestje te organiseren en daarmee 39 mensen tevreden te houden met eten. Gelukkig was de keuze reuze :) en de buffetten zagen er op de website goed uit. Bij levering bleek dit niet alleen op de website zo te zijn. Alles werd netjes geleverd en het zag er fantastisch uit en het rook heerlijk! Na een goede uitgeleg door de chauffeur hebben wij op en top genoten van ons feestje en het belangrijkste: iedereen vond het lekker! Ook de toetjes, die in een prachtig glaasje werd opgediend zagen en mooi uit en smaakte wederom fantastisch! Wij raden daarom De Buffetten Boer zeker aan en zullen hier in de toekomst ook zeer zeker nog gebruik van gaan maken.

Was meer dan genoeg, en erg lekker

Levering was ruim op tijd, eenvoudig In 2u op te warmen. Borden en bestek genoeg per persoon. Makkelijk op te scheppen en na afloop geen afwas. Volgende dag werd alles al opgehaald dit is.goede service. Zeker een reprise waard. Buffetboer hartelijk dank. Fam. Willems, Wateringen.

De gerechten smaakten allemaal heerlijk. Zeer snelle reactie op vragen en wijzigingen. Correcte levering en ophalen van de spullen.

Voor onze familiedag hadden we het Amerikaans buffet geregeld bij de buffetenboer. Alles werd netjes optijd gebracht . Communicatie was er duidelijk en vriendelijk. De hoeveelheid en prijs is voor iedereen aan te raden. Ik beveel het iedereen aan.

Totale ontzorgd genieten van heerlijk buffet

Afgelopen weekend voor 28 personen het keuze-is-reuze buffet besteld. Volledig ontzorgd en alles tot in de puntjes goed geregeld. Onze gasten waren, net als wij, aangenaam verrast door de hoeveelheid eten én de kwaliteit van het eten. Communicatie ook uitstekend. Bij bezorgen buffet en ophalen lege emballage krijg je tracking berichtjes zodat je precies weet wanneer ze langskomen. Kortom: uitstekende prijs/kwaliteitverhouding en wij gaan hier zeker nog een keer gebruik van maken!

Top buffet

Levering en ophalen top en de kwaliteit was super

Geweldige ervaring in alle opzichten!!!

Nadat op de afgesproken tijd alles door een supervriendelijke jongen was geleverd, verbaasde wij ons over de hoeveelheid. We hadden toch voor 12 personen besteld? Toch niet voor een man of 25? Wij waren aangenaam verrast door de hoeveelheid, de variatie, de opmaak, de smaak en hoe compleet het allemaal was. Heerlijk veel vlees gerechten en heerlijke salades, stokbrood, gewoon te veel om op te noemen. De gasten hebben heerlijk gegeten en wij ook! Absolute aanrader als je zonder zorgen je vrienden of familie eens lekker wil verwennen met geweldige gerechten. Bedankt en tot de volgende keer!!!

Lekker eten, ruim voldoende

Er was wat miscommunicatie, maar netjes opgelost door de klantenservice. Buffettenboer nu nog wachten wanneer het nu opgehaald worden.

Goede service en het buffet was heerlijk.

Prima service en smakelijk

Het eten is prima verzorgd. De service van bezorgen of mogelijkheid van aanpassen is duidelijk.

Geweldige service

We hebben de terugkomdag van de Usar bij ons in het Brandweermuseum gehouden en de mensen van de Usar voorzien van een buffet verzorgd door De Buffetten Boer. Zoals altijd weer uitstekend verzorgd en complete medewerking gekregen voor wat speciale verzoeken. De mensen van de Usar kunnen voldaan weer op een volgende missie wanneer dat nodig is, Bedankt!

Héél goed!!

8 juni was de tweede keer dat we een buffet bij de Buffettenboer hebben besteld en wéér was alles geweldig verzorgd. De bestelling verliep prima en alles werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd, incl. borden, bestek e.d. Het opwarmen verliep ook goed (erg gemakkelijk en duidelijk beschreven in de handleiding). Het eten was meer dan genoeg en wederom erg lekker! Het tijdstip van het ophalen van de "afwas", bestek e.d. werd ook keurig overlegd en alles werd op de afgesproken tijd opgehaald. Wat verder nog opviel was de zeer snelle reactie op onze vragen (o.a. omtrent het ophalen van de spullen). Kortom; de Buffettenboer is ons weer prima bevallen en dit zal dan ook zeker niet de laatste keer zijn geweest dat we iets bij hen bestellen! Prima prijs/kwaliteitsverhouding en ook erg vriendelijke en deskundige medewerk(st)ers!! Jacqueline & Jan

geweldig geregeld, heerlijk eten!

Zeer tevreden; goed geregeld, heel goede communicatie, wordt uitgevoerd zoals afgesproken. Maar nog belangrijker; we hebben gesmuld van heerlijk eten! Er was ruim voldoende en veel variatie. Topper!

Goed eten en super goede afspraken!

Na 2 x een buffet van de Buffettenboer te hebben gehad bij vrienden/familie heb ik het voor oma's verjaardag ook ervaren hoe makkelijk het is om hier een buffet te bestellen. Alles is perfect geregeld en het eten is heerlijk. Gemak dient de mens toch? In dit geval is het bestellen van Buffetten een absoluut gemak. Ik ben super enthousiast en kan het iedereen aanraden.

Voor herhaling vatbaar

Ik had het luxe buffet, zag er niet alleen perfect uit maar was ook erg lekker!! Goed verzorgt, werd netjes bezorgt, je word netjes gemaild ook erg snel je kunt ook via de link zien waar de chauffeur is en wanneer die bij jouw komt! Zit netjes een beschrijving bij dus een kind ken de was doen. Genoeg keuzes qua buffetten je kunt er ook terecht voor bbq pakketten. Ze hebben allemaal genoten van het eten, dus zeker een aanrader er is voor ieder wat wils. Zeker een aanrader!! De buren van één van mijn gasten hebben al een bestelling gedaan voor hun feestje dat zegt al genoeg!!

Perfect buffet met heerlijk eten en op tijd bezorgd. Jammer dat het brood nog in de oven moest.

Het was beter dan ik verwachtte!

Het geheel was goed verzorgt, smaakte uitstekend en iedereen was heel tevreden! Wat wil je dan nog meer?

De Buffetten Boer heeft onze verwachtingen overtroffen

We hadden een feest voor 33 personen en wilden en keer een ander buffet dan Chinees of Grieks. Na een poosje googlen en vele reviews verder kwamen we uit bij de Buffetten Boer in Hoevelaken. Dat is niet naast de deur (we wonen in Veldhoven). We hadden hier nog nooit van gehoord en kennen niemand die hier al eerder besteld had. We bestelden het Vis/vlees buffet (15x) en het Keuze is Reuze buffet (15x). Daarnaast van beiden de glutenvrije varianten. Spannend wat en hoe het geleverd werd. Maar dat was TOP. Er werd goed gecommuniceerd over tijdstippen van bezorgen en ophalen. Alles netjes verpakt in thermoboxen en de glutenvrije varianten voorzien van etiketten. Ruim voldoende serviesgoed en bestek. Het buffet zag er voortreffelijk, alles was heerlijk en er was meer dan genoeg eten. We ontvingen van alle gasten complimenten en iedereen vroeg waar het vandaan kwam. Dus ja....we hebben de Buffetten Boer inmiddels al vaak genoemd :-)

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 12

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.