Lekker

Op tijd gebracht door een vriendelijke bezorger. Duidelijke communicatie hoelaat het eten kwam. Lekker en voldoende eten. Ook het vega en de allergeen vrij eten is met smaak opgegaan! Ook het ophalen, duidelijk wanneer ze kwamen, op tijd en wederom door een vriendelijke bezorger. Een echte aanrader!!!

Prima !

Precies zoals verwacht op tijd geleverd en de dag erna de vuile vaat weer opgehaald. Prima service en heerlijk eten ! Tot de volgende keer !

Top buffet

Voor mijn 50ste verjaardag een feestje gegeven en daar hoort eten bij. We hadden een koud/warm buffet gekozen. Alles keurig op tijd geleverd en van de chauffeur een uitleg over hoe en wat. Over het eten allemaal complimenten gehad en het was ruim voldoende. De communicatie via de site en mail is keurig geregeld. Alles bijmekaar een dikke tien

was super

Was erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar. Keurig op tijd kwam het binnen, en volgende dag weer opgehaald, Super, bedankt

Super geregeld!

Buffet smaakte heerlijk. Ook met de allergenen was heel goed rekening gehouden! Verder is de aflevering, ophalen en gebruik van het buffet zeer makkelijk geregeld. Je wordt echt ontzorgd. Een aanrader voor een gezellig, lekker en makkelijk etentje met een grote groep mensen.

Super top.

Ik wilde graag iets speciaals doen omdat ik 40 word. Dus heb ik bij de buffetenboer een Amerikaans buffet besteld. De bezorger was heel vriendelijk en behulpzaam. En de porties zijn goed. En het eten is kei lekker.

Er was een klein probleem bij de levering, echter snel opgelost. Het buffet was smaakvol en zeer royaal.

In één woord fantastisch!!!!

Het voor mezelf voor het eerst makkelijk gemaakt voor een feestje door de buffetten boer in te schakelen en ik zou niet meer anders willen! We kregen ‘de keuze is reuze menu’ en de keuze was ook zeer zeker reuze! We hebben heerlijk gegeten van al die verschillende gerechten. Er was meer dan genoeg voor iedereen. Complimenten ook namens boze gasten! De contacten vooraf, om e.e.a. af te stemmen, verliepen op een prettige manier. Het buffet werd ruim op tijd bezorgd, het verwarmen van de gerechten ging super makkelijk, er zat een duidelijke beschrijving bij, en we hoefden niets af te wassen. Zowel degene die het buffet kwam brengen als degene die alle vieze spullen kwam ophalen, waren erg vriendelijk. Wij zijn enthousiast en komen zeker terug!

Heerlijk gegeten en goede service

Het buffet werd op afgesproken tijd keurig in koelboxen bezorgd. We hadden het boeren buffet voor 34 personen en we hadden ruim voldoende voor iedereen. Fijne variatie in de gerechten en ook de allergische en vegetarische gasten hadden keurig gescheiden keuze. Alleen maar positieve reacties gekregen van onze gasten.

Super lekker eten en netjes geleverd

De services was super. Netje op afspraak de spullen gebracht en nog netjes uitgelegd hoe het werkt. De familie en vrienden vonden het allemaal erg lekker en er goed verzorgt uit zien. Het is ruim voldoende voor het aantal met personen wat ik had besteld. Het is zeker voor herhaling vatbaar. De volgende dag is ook alles weer netjes opgehaald. We hadden dit nu voor de eerste keer gedaan omdat onze dochter 18 werd en wilde iets anders dan normaal. Nou dat is goed gelukt

Wat een top bedrijf. Alles perfect geregeld. Van servetten tot aan het diner. Eten was heerlijk en meer dan genoeg. Fijn contact met het bedrijf, snelle reacties op vragen etc. Zeker een aanrader

We hebben wéér enorm genoten !!

Bezorger Max was spontaan, vriendelijk en behulpzaam maar ook prima op tijd ! Alles werd keurig bezorgd in ons appartement en voorzien van de bijbehorende informatie. De smaakpapillen werden weer uitermate verwend met al die verschillende vleesgerechten en salades. Niet alleen de keuze was dus reuze maar ook de verzorging !

Het was verrukkelijk!!

Prima aangeleverd, voldoende eten voor ieder wat wils. Ook het geleverde vegetarisch buffet en het glutenvrij buffet.

Gewoon een super ervaring

Dit was de eerste keer dat wij bij de buffetten boer hebben besteld en wij hadden de keuze is reuze buffet,hoe bedoel je De Keuze is Reuze! Nou bedankt buffetten boer......We hadden met recht keuzestress,het was in 1 woord fantastisch,vanaf het bestellen tot de levering en het afhalen van de vuile borden en bestek. Gewoon een super ervaring,en daar is elk woord van waar.

Buffet besteld ivm ons 40-jarig huwelijk. Eten was heerlijk. Werd de dag van ons feest gebracht en de volgende morgen werden de schalen, borden etc weer netjes opgehaald. Eten was ruim voldoende. Uiteindelijk bijna niets overgebleven, omdat onze gasten het ook erg lekker vonden en graag een bakje - doggybag ;-) - mee naar huis namen voor de volgend dag.

Man man man dat was lekker!

Goede service, meer dan voldoende per persoon, tijdig geleverd. Vriendelijke chauffeur. Goede snelle administratie afhandeling. Gaan we vaker doen zo'n buffet bestellen.

Top geregeld

Voor mijn 50e een feest gegeven en daar moet ook bij gegeten worden.om zo minmogelijk te hoeven doen , eten bij de Buffettenboer besteld. Voor 35 man en 10 kinderen en nog 1 glutenvrije buffet , komt het eten ruim van te voren aan en netjes neergezet met duidelijke uitleg hoe alles op te warmen. Iedereen was positief en heerlijk gegeten en ruim voldoende. Is zeker een aanrader voor het volgende feest. Volgende dag stond de chauffeur ( 1 dag eerder dan afgesproken) voor de deur om alles weer mee te nemen.

Grandioos

Het buffet was keurig heerlijk en goed verzorgd

Echt helemaal top!

Het was echt heerlijk! Het eten was op tijd gebracht en de uitleg was duidelijk. Alles wat je nodig had zat erbij en het wij hebben heerlijk kunnen genieten van ons feest zonder continu met het eten bezig te hoeven zijn.

Super lekker, super geslaagd!

Heerlijk buffet voor mijn bruiloft besteld! Alle gasten waren zeer tevreden. In 1 woord heerlijk en goed verzorgd!

1 woord TOP!!!!

Super service, meedenkers, alles netjes en lekker. Dit is niet de laatste x dat we hier bestellen. Zeer tevreden!!!

Erg goed top!!

Het was prima verzorgd echt genoten van het heerlijke eten, iedereen was zeer te spreken.

Ons 40-jarig jubileum is , mede door jullie , een onvergetelijke dag geworden met heerlijk eten

Geweldig en makkelijk buffet!

Voor onze buurtbbq hadden wij zelf geen zin om te barbecueën. Wij kwamen de bufettenboer tegen op het internet en waren meteen verkocht. Genoeg keuze voor een goede prijs! Snel geregeld en (bijna) alles is inclusief. Belangrijk; de afwas ook! Wij hebben heerlijk gegeten met de verschillende buren en een aantal kinderen. Erg fijn dat jullie ook helemaal bij ons in het mooie Twente komen. Zelfs het ophalen gebeurd optijd (binnen 3 dagen). Bij ons al meteen de volgende dag en dat op een zondag ochtend!

Goede communicatie, tot in de puntjes verzorgd en heerlijk gegeten

Zowel op de site als via de mail is alles duidelijk. Je weet precies wanneer iets geleverd wordt en het eten werd op de afgesproken tijd bezorgd. Het door ons gekozen " de keuze is reuze buffet" viel bij iedereen in de smaak en er was voldoende voor iedereen. Kortom de volgende keer bestellen wij zeker weer bij jullie!

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 12

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.