Het was geweldig

Al het eten was echt lekker van smaak. Gevarieerd en goed verzorgd. Het was teveel waardoor sommige wat mee naar huis hebben genomen. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Perfect geleverd, heerlijk gegeten

De bestelling was perfect op tijd geleverd, goede uitleg erbij hoe het klaargezet moest worden. Iedereen die er was heeft heerlijk gegeten. En de volgende dag is alles netjes opgehaald

Niks meer aan doen!

Het allerbelangrijkste: heerlijk eten! Van bestelling tot ophalen afwas loopt het gesmeerd. Heldere en tijdige communicatie en ook telefonisch direct bereikbaar bij vragen.

Netjes op tijd geleverd, erg lekker eten.

De Luxe Buffet besteld. Alles netjes verpakt en compleet geleverd. Porties zijn voldoende groot en erg lekker.

Gisteren een buffet gehad waar te weinig borden en bestek geleverd waren. Klacht werd snel opgepakt en verholpen. Veel complimenten over het eten gehad.

Het eten en bezorging waren uitstekend!

Goede service, veel variatie zodat iedereen wel wat lekkers had om te eten. Alles was goed op smaak. Zou het een ander zeker aanraden!

Fantastisch! Het maakte ons feestje compleet

Al een eerder van jullie buffet genoten bij familie. Nu was het onze bruiloft en mijn man zag abraham. Reden voor een feestje en een heerlijk buffet van de buffettenboer. Iedereen was enthousiast! Meer dan voldoende eten. Kwaliteit perfect

Een heerlijk compleet Italiaans buffet !

Goede afspraken over de levering en een heel goed verzorgd en compleet buffet. We hebben genoten en het maakt je feest compleet !! Een echte aanrader! We hadden eerder al een barbecue buffet en daar hadden we dezelfde ervaring .

Goede service, ontzettend lekker!

Makkelijk om een bestellingte plaatsen, goede communicatie en erg lekker eten. Prettig dat het buffet compleet met borden, bestek en servetten geleverd wordt. Duidelijke beschrijving met betrekking tot het opwarmen. Tijd van brengen en ophalen wordt goed gecommuniceerd. We hebben allemaal genoten van het buffet tijdens de 80e verjaardag van onze moeder/oma.

Heerlijk gegeten met onze gasten!

Goed verzorgd buffet waarvan iedereen, zowel de vis/ vleeseters als de vegetariërs hebben gesmuld. De bordjes werden meermaals gevuld. Het was meer dan voldoende en we hadden zelfs nog wat over. Ook ideaal dat alles, borden, bestek, servetten etc. was meegeleverd. We hebben nog niet eerder zo relaxed een verjaardag gevierd.

GE-WEL-DIG!!

wat een keuze, en een gemak. Super geregeld, en ruim voldoende eten en keus. Alles tot in de puntjes geregeld. De branders werden zelfs voor ons aangestoken. En de kwaliteit van het eten is heerlijk, mensen bleven opscheppen! Mede door jullie is het een onvergetelijke verjaardag van mijn vader geworden!

Super goed eten!

Dinsdag besteld en donderdag geleverd. Goede service met lekker eten. Alles goed erbij zelf geen omkijken na. Alles is lekker van het brood tot de toetjes!

Geweldige ervaring met de buffetten boer. Ruim op tijd geleverd, waardoor ik genoeg tijd heb om de gerechten op te warmen. De telefonische service is behulpzaam. Het eten zelf is lekker en meer dan genoeg. De volgende dag zijn de spullen ook op tijd gehaald. Het is echt een aanrader en herhaling vatbaar!

Wat een heerlijk buffet

Het luxe buffet was uitstekend. Goede bezorging met goede uitleg. Mooie warme en koude gerechten. Ons feestje werd daardoor een top feestje

Alles was perfect, heel erg lekker, ruim voldoende en goed verzorgd.

Het buffet werd in de loop van de ochtend bezorgd. Netjes naar de keuken gebracht en uitgelegd hoe de branders werkten om het op tijd op te warmen. Aan alles was gedacht, kortom perfect.

Top service en heerlijk eten alles erg duidelijk om het voor te bereiden TOP!!!!

Dit was mijn eerste maal dat ik hier een buffet heb besteld, ik kan dit een ieder aanraden het was ontzettend goed en duidelijk hoe je het moest opwarmen. de mails over tijden wanneer het geleverd en weer opgehaald word kloppen ook precies dat is een fijn idee. Eten was heerlijk en meer dan genoeg en voor een nette prijs heb dit besteld en voor mijn moeder die 88 jaar oud werd, dus we gaan ervan uit dat we het volgend jaar met goede gezondheid maar voor de herhaling weer doen daar hebben we het al over gehad. Maar er komen nog meer feestjes dus wie weet maken wij al eerder gebruik van jullie service. Jullie doen het super zal zeggen ga zo door TOP !!!!!!

Allles was prima verzorgd.

Het eten zag er goed uit. Iedereen die erbij was vond het eten geweldig en vonden het uitstekend.

Ontzettend genoten!

Wij hebben een buffet geregeld voor onze vrijwilligers als bedankje. Wat hebben zij ontzettend genoten. Voor ons als organisatie was het heel fijn dat alles uit handen in genomen en wij zelf niet een hele dag in de keuken hoefden te staan. De communicatie van de bezorging was heel helder en duidelijk! Zeker voor herhaling vatbaar!

Was super

Alles was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Prima en soepel geregeld en echt heel goed eten!

Alles via de mail geregeld voor 31 personen. Heel gemakkelijk om dieetwensen door te geven en apart geserveerd te krijgen. Het opwarmen is nog best een tijdrovend klusje maar het is allemaal gelukt! Zeker voor herhaling vatbaar. Wij hadden het Keuze is Reuze buffet genomen

Toppie dus voor herhaling vatbaar!!

Het was allemaal keurig verzorgd,kwaliteit was uitstekend! Ook de berichtgeving I.v.m. bezorging en ophalen was perfect!! Dus bij een volgend feestje kom ik zeker weer naar jullie. Ik zal jullie ook zeker aanbevelen bij anderen!! Dus ga zo door!!

GEWELDIG

Op donderdag een bestelling geplaatst voor maandag.. Buffet werd op genoemd tijdstip geleverd, duidelijke uitleg erbij. Op het moment dat ik de gerechten wilde opwarmen, bleek ik het " verkeerde" buffet te hebben ontvangen. Ik had Luxe besteld, maar kreeg Vis en Vlees... Gelijk gebeld en gemaild en binnen 10 minuten werd ik terug gebeld met een meer dan passende oplossing: de ontbrekende gerechten werden om 5 uur warm bezorgd en de vis die mochten we houden.... Geweldige service en het eten was ook goed. Kortom, voor ons een reden om in de toekomst nog een keer gebruik te maken van De buffetenboer als we weer een buffet nodig hebben. Complimenten voor de organisatie in zijn geheel.

Een smakelijk weerzien na 25 jaar!!

Tijdens een bijzondere reünie was het buffet een smakelijke en verrassende omlijsting. Heerlijke gerechten, compleet met alles erop en eraan, ruime voldoende en geweldige communicatie en afstemming. Kortom……een succes dat smaakt naar meer!!

Fantastisch!!!

Keurig exact volgens afspraak komt de auto van de buffettenboer aanrijden. Het zijn echt geweldige tijden. Een vriendelijke man zet de spullen binnen in de gang Inclusief borden, aansteker en tang. Voldoende warmhoud potjes zijn er ook bij. Dat maakt ons echt blij. Op tijd wordt alles warm gemaakt en na regelmatig roeren is het zover om te gaan eten met elkaar. Het is top genieten echt waar. Het stamppotten buffet is echt een super goede keus! Iedereen genoot echt heus, Ik maak nu reclame voor de buffettenboer echt waar. Met elk feestje is het eten zo klaar! Voor een mooie prijs en kwaliteit. Bespaar ik tijd! Met dank aan de buffettenboer.

Buffetten Boer verzorgt & ontzorgt

Buffetten Boer heeft het 21 diner van onze dochter verzorgd met een vegetarisch Italiaans buffet. De gerechten waren feestelijk inclusief broodjes, tapenades & n nagerecht in stijl. Geen stress van zelf koken, mislukte gerechten of misplaatste planning. Lekker meegenieten van het feest dankzij Buffetten Boer. Last but not least: alles voor een schappelijke prijs.