Prima verzorgd

Het zag er allemaal goed uit en het was lekker. Voor herhaling vatbaar.

Was uitmuntend

We hebben heerlijk gegeten en alles was ruim voldoende.

Lekker eten en goede service

Heerlijk eten en ruim voldoende ,goed verzorgd. Al vaker gehad en zeker een aanrader.

Gewoon weg fantastisch

Voor de eerste keer besteld en een enorm succes. Het eten wordt perfect aangeleverd en de kwaliteit is top. Alle mensen waren zeer tevreden over het buffet hoe lekker alles was en hoe goed dat het eruit zag, er was niets maar dan ook niets dat niet goed was. Ik moet eerlijk zeggen het was beter als dat ik een buffet zelf maak want dan hoorde ik niet iedereen dat het zo goed was. Er was meer dan genoeg. Ik weet zeker dat ik altijd mijn buffetten ga bestellen ga bestellen want wees eerlijk 25 personen die zeer tevreden zijn en wij gaan met de eer strijken in ons café want wij leveren kwaliteit. Geweldig gewoon. Bedankt voor deze ervaring. Groetjes Diana Rens

Wauw!

Het is de tweede keer dat we een buffet besteld hebben bij de Buffettenboer. Alles werd netjes geleverd met tekst en uitleg! Wij hebben genoten van het lekkere eten en er was meer dan genoeg voor iedereen. Ik had nog een vraag bij het bezorgen van ons buffet. Er werd gelijk gebeld en er kon dus direct antwoord gegeven worden op mijn vraag. Ronduit super!! Wij gaan hier zeker nog een keertje bestellen.

Lekker eten, service matig

Het eten werd keurig op tijd gebracht. Helaas bleek niet alles in de warmhoudbakken te passen Na telefonisch contact werd beloofd dat we teruggebeld zouden worden, helaas is dat niet gebeurd. Glutenvrij eten was verpakt bij de rest van het eten, dat is niet conform de voorschriften.

Snel geregeld en heerlijk eten!

We bestelden voor vrij korte termijn, maar het was ondanks de drukte geen probleem. De bezorging was op de afgesproken tijd en het eten was heerlijk, er was veel keus en er was meer dan genoeg. Ook voor de allergieën was het netjes geregeld. Veel enthousiasme onder de collega’s die aan het eind nog even bakjes vulden voor thuis!

prima geregeld en zeer goede kwaliteit

Erg blij met het satébuffet en meer dan voldoende. Kwaliteit was verrassend goed, lekker brood en prima salades.

Niet zo best

Bij stampotbuffet waren geen verwarmingsbakken geleverd, de stamppotten waren voor 11 mensen veel te weinig. Had daar een mail over gestuurd waar overigens keurig op werd gereageerd. Excuses zijn gemaakt maar voor ons nooit meer. Er is beloofd een deel van het geld te retourneren, we wachten maar af.. Verder zou er nog een vervolg zijn vandaag, niets meer vernomen . Heel jammer vinden wij dat

Lekker, gezellig, makkelijk en helemaal verzorgd!

Ons boerenbuffet voor 7 personen smaakte heerlijk. We hadden het buffet uitgebreid met wat salades. De familie heeft ervan gesmuld! Héél fijn dat de spullen de volgende dag voor de deur mochten staan, zodat we niet thuis hoefden te zijn toen het werd opgehaald. Super service. Goed om rekening te houden met 2 uur opwarmtijd voor je buffet voordat je kunt tafelen. Wij zijn enthousiast over de Buffetten Boer :D

heerlijk eten, goed verzorgt, ruim voldoende

heerlijk eten, goed verzorgt, ruim voldoende

Heerlijk

Heerlijk goed verzorgd buffet afspraken goed na gekomen (bezorgen en afhalen) , een aanrader en vooral dat je niks hoeft af te wassen.

Top service en kwaliteit

De service en de gerechten die de buffettenboer leverd zijn echt een aanrader super geregeld allemaal

Perfect!

Een heerlijke satebuffet met alles erop en eraan. Ook onze gasten gaven complimenten, iedereen heeft heerlijk gegeten. Als waardering hebben we alles netjes afgewassen, kleine moeitje.

Hele tevreden

Genoeg eten, op tijd bezorgd, heel tevreden

Geweldig heerlijk uitgebreid buff5

Mijn oud collega's waren reuze enthousiast over het buffet en waar het vandaan kwam We hebben er heerlijk van gegeten, verrukkelijk van smaak en zeker voor herhaling vatbaar

Wij hebben dit nog niet eerder gedaan ,wel eens bbq maar nooit een buffet .Ik was blij verrast .Het zag er allemaal keurig verzorgd uit ,en het was heerlijk allemaal .Ook de glutenvrije was veilig en goed verzorgd.Net zo als de vegetarische.Wij waren met 26 volwassenen en iedereen was tevreden en vonden het eten prima en verzorgd

Goede communicatie; afspraken worden nagekomen. Eten smaakt lekker en ziet er verzorgt uit Zo fijn geen zorgen over koken en afwas; waren met een groep van 13 personen lekker relax genieten van met elkaar eten

Lied:wijze Nederland oh Nederland (hazes)

Refrein Nederland oh Nederland Dit moet je echt eens doen Bestel bij de Buffettenboer En het kost je weinig poen Samen een feestje hier Oma werd tachtig Heerlijk eten thuisbezorgd, Is dat niet prachtig? Refrein.. Iedereen genoot er van Alles was heerlijk En we kwamen niets te kort Nee ik ben echt eerlijk ! Refrein... Toen nog een toetje na Oh dat was smullen Je mag de afwas laten staan Wat diepvriesbakjes vullen Refrein.. Ja die buffettenboer De gaan we niet vergeten Want hebben wij een feestje weer Dan zullen we het wel weten! Refrein...2x

Service goed. Tip de branders hebben alleen stand voluit .erbij ook branders met klepjes om de vlam te stellen Als dit te lang staat dan wordt het vlees droog . Grote eters maken de bakken leeg

Top ! optijd....goed geregeld....en smaakvol !

Wij hebben genoten !

Goede service, prima eten

Nadat we met ons team als detectives een moord op hadden gelost op ons teamuitje, was het tijd voor het eten. We zagen de bus al aan komen rijden en als snel stond alles binnen op tafel. De deksels van de schalen gingen open en iedereen stond al gelijk met water in hun mond (en dat terwijl het heel warm was buiten). Mensen kunnen snel hun bord opscheppen en gezellig gaan eten. Heerlijk idee dat het de volgende dag ook weer allemaal opgehaald zou worden. Het eten smaakte prima, jammer dat er geen kruidenboter bij zat om op het lekkere stokbrood te smeren.

Lekker, uitgebreid en goed

Het buffet was heerlijk! En de porties per persoon waren meer dan genoeg! Heerlijk mals vlees, lekkere salades en bijgerechten!

Prima buffet

Een smakelijk buffet, keurig bezorgd met alle benodigdheden.

Ik neem nooit geen andere catering . Is uitsteken .