Heerlijk en uitgebreid buffet, zeer mals vlees!

Goed mail contact, ik had in eerste instantie een vraag over de betaling, aangezien het voor mijn werk was. Dezelfde middag kreeg ik al antwoord. Zeer fijn hoe je van te voren iedere keer wordt ingelicht, heel klantvriendelijk! Geattendeerd op eventueel bij te bestellen. Leveringstijd, echt heel fijn en een kort tijdsbestek, track en trace nummer. Ophaaltijd en waar het opgehaald kan worden. Zeer klantvriendelijk en het eten was fantastisch, zeer mals vlees!

Alles klopt. Bezorging, ophalen, qualiteit van het eten UITSTEKEND! Er kwam alleen nog een bordje en een mes uit de vaatwasser, door een onverlaat van een goede gast opgeruimd. We zullen het bewaren. (Maar niet naar Hoevelaken brengen) Groet, tevreden klant

Het was geweldig, goed verzorgd en heerlijk .

Al onze gasten hebben genoten van het heerlijke buffet. Wij raden het iedereen aan om bij jullie te bestellen. Vriendelijke groet fam. ARKESTEIJN.

Heerlijk en ontspannend, alles is verzorgd

Voor de 4e keer een buffet afgenomen om met ons kleine tea. Nu om een afscheid groots te vieren. Alles is goed verzorgd en voor ieders wat wils. Het smaakt allemaal even lekker, wij houden het erin!

Gewoon doen!

Goede afspraken! Alles klopte. Lekker eten Genoeg voor iedereen!

Heerlijk eten

De keuze is reuze buffet is een prima afsluiting geweest na een geweldige dag met familie. Prima op tijd bezorgd op een vakantieadres!

Fantastisch!!!!

Geen woorden voor zo goed een echte aanrader kan niet beter !!!!!

Heerlijk gegeten,

Goed verzorgd!

Het buffet was verrukkelijk!!

Heerlijk gegeten van het buffet. Er was meer dan voldoende. Iedereen was heel tevreden.We gaan zeker vaker bestellen!! Aanrader!

Buffet was echt super. Snel geleverd nette prijs en heerlijk eten. We hadden voor 17 personen besteld en er was meer dan genoeg.

Het was een uitstekkende buffet

Het was allemaal perfect buffet er was een foutje gemaakt maar die was perfect opgelost Ik zou het iedereen aan bevelen

In 1 woord, geweldig

Voor het eerst besteld bij de buffettenboer, dus we wisten niet precies wat we er van moesten verwachten. Alles keurig op tijd gebracht en uitgelegd. Wat een gemak, potjes eronder en branden maar, het ging steeds lekkerder ruiken. En iedereen had zin om te beginnen. Wij hoorden alleen maar "oh dit is lekker, en dat smaakt ook heel goed". Het feit dat sommige mensen wel 4 keer hebben opgeschept zegt genoeg. Er was genoeg voor iedereen,en de volgende morgen alles weer keurig opgehaald. Dit is zeker niet de laatste keer geweest dat we een buffet bij jullie bestellen, dus op naar het volgende feestje.

Vanaf het eerste contact tot het afleveren van het buffet was alles volkomen correct geregeld.

Na wat zoeken op het internet namen wij contact op met de “ buffetten boer “ Wij zochten iets voor een feestdag van onze toneel vereniging, lekker ontspannen, eten en drinken. We zijn blij dat we de buffetten boer hebben ingeschakeld want ruim op tijd arriveerde het eten en alle toebehoren op onze locatie. De chauffeur gaf uitleg hoe we alles konden warm maken enz. Onze leden hebben genoten van jullie heerlijke gerechten, zowel warme als koude. Wij zijn zeer enthousiast over het eten en de service en zullen jullie naam uitdragen bij vrienden en kennissen. Hartelijk dank en veel succes gewenst. Namens de toneelgroep, Anneke Koole.

Lekker eten en hele fijne service!

Voor de familiedag een buffet gereserveerd. Vanaf het moment van reserveren hele heldere communicatie, superfijn! Het buffet werd geleverd binnen het eerder aangegeven tijdsblok. Ook toen weer duidelijke uitleg. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg! Kortom: heel tevreden!

Eten heerlijk, bezorging waardeloos

De aangeboden gerechten waren heerlijk en dus erg goed beeld. De instructies in de bijgevoegde folder krijgen niets dan lof, want het eten was lekker warm. De bezorgtijd was ronduit slecht. De avond tevoren kregen we de mededeling dat het buffet tussen 07:30 en 08:00 werd bezorgd. Een prettige tijd als je weet dat je 's avonds een feest hebt. De tijd werd niet gevolgd want men stond om 07:18 ak voor de deur. Aanbeveling maar tijd zou op zijn vroegst 08:00 moeten zijn

Eten was super, heerlijk gesmaakt. Zelfs voor ieder wat wils. Alleen jammer dat er te weinig kruidenboter was voor het hoeveelheid aan stokbrood.

Wat een geweldig buffet…

Ik had de buffetenboer online aangevraagd om een buffet te regelen voor meer dan 55 mensen voor de verjaardag van mijn vrouw …. Het is natuurlijk altijd spannend en je hoopt dat het goed is …, ik kan zeggen het is meer als goed , onze gasten waren allemaal zeer tevreden en ze bleven eten. Maar het was meer dan voldoende Dank de buffetten boer en special cora die het super geregeld had Een aanrader

Gisteren een heel gezellig feest gehad om het leven te vieren na een turbulente tijd. Maar het vis en vlees buffet van de buffettenboer was geweldig. Alle gasten waren zeer enthousiast over het eten. Dat is zeker sfeerverhogend. De heerlijke gamba's, zalm, tong, oma's stoofpotje etcetera alles was van zeer goede kwaliteit. En hoe alles wordt aangeleverd is ook zeer correct Kortom een feest zonder zorgen met heerlijk eten.

Heerlijk en keurig verzorgd

We waren met 40 man en iedereeen was super tevreden. Keuze genoeg en heerlijke gerechten. Ook halal en vegetarisch waren keurig verzorgd. Prijs / kwaliteit verhouding boven verwachting goed. Kortom niets dan lof.

Fantastisch heerlijk eten.

Keuze is reuze pakket en daar is niets teveel mee gezegd. Voldoende voor iedereen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch lekker eten, voldoende eten gekregen en het werd heel goed bezorgd.

Heerlijk,fantastisch lekker eten en voldoende voorraad.

Het was super, en goed geregeld

Lekker eten met tevreden gasten die veel complimenten gaven

Het is snel en makkelijk te bestellen op een overzichtelijke site. Het wordt keurig op tijd bezorgd met een duidelijke uitleg. Zo makkelijk om een etentje te verzorgen waar je zelf ook ontspannen bij kunt zijn. Uitgebreid buffet wat ruim voldoende is voor het aantal personen. Iedereen blij en tevreden. Zou het iedereen aanraden.

Makkelijk en lekker

Het eten smaakte goed Voldoende qua hoeveelheid Handig dat het bezorgd wordt en opgehaald, en dat we geen afwas hadden

Heerlijk

Wij zijn met zeer veel verschillende mensen op kantoor maar iedereen vond het heerlijk. Ook de Vega en glutenvrij wensen waren zeer uitgebreid. De bezorger was zeer behulpzaam, en heeft alles klaargezet zodat ik er zelf weinig omkijken meer naar had.