Ideaal voor grote groepen

Afgelopen weekend mocht ik het diner organiseren van 40 personen. Aangezien we onze internationale gasten kennis wilde laten maken met de Nederlandse keuken, bestelde we hier het stampottenbuffeten. Ik ben zwaar onder de indruk van de prijs, het gemak en de kwaliteit van eten. We hoefde verder niks meer te regelen en alle gasten hebben echt heerlijk gegeten waarbij ze onder de indruk waren van de kwaliteit. We hebben als organisatie echt punten gescoord hiermee en dit wil ik heel graag doorgeven aan de Buffetten Boer! Oja, en de communicatie met de Buffetten Boer is ook erg prettig. Ook de bezorger had enorm veel plezier in zijn werk. We hadden een kleine uitdaging en dat is heel makkelijk opgelost. Hier kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen.

goede kwaliteit, levering was perfect!

naar aanleiding van goede recensies bij Buffettenboer terechtgekomen. kwalieit van het eten was prima. van alles genoeg, ook de ‘duurdere’ vlees- en vissoorten waren ruim voldoende qua portie. dus alle lof voor Buffettenboer.

Eten was heerlijk

De bestelling is keurig afgeleverd en uitgelegd. We hadden vlees en vis. Alles was zeer goed en heerlijk. Eten was voldoende. 1 klein minpuntje te weinig borden ivm met de vruchtensalade. Heb toch wat af moeten afwassen. Misschien kon ik die bij bestellen, weet niet zeker. Iedereen vond het eten heel lekker, dat is het belangrijkste. TOP

Zoals altijd superlekker en tot in de puntjes verzorgd.

Wát een aanvulling op de feestvreugde!

Om mijn 40ste verjaardag extra feestelijk te maken, voor het eerst hier een buffet besteld. Na zoveel positieve reviews moet het wel goed zijn toch? En dat was het zeker! Nette prijs, goed geïnformeerd en (het belangrijkste) heel lekker gegeten. Ruim voldoende voor alle gasten en goed op smaak. Handig track and trace-systeem om precies te weten wanneer het bezorgd en opgehaald wordt. We hebben genoten!

in een zin geweldig

wel eerder catering gehad, maar dit sloeg alles. goed verzorging van het eten en er was niet aan de hoeveelheid beknibbeld volgende keer weer het Buffetten Boertje zeker weten

Alles mooi op tijd geleverd goed verpakt alles lekker vers en en erg goede smaak.kon niet beter.zou het zeker aanbevelen.

super top en mega lekker

Alle gasten hebben genoten, gezellige avond dank zij jullie lekkere buffet. velen hebben een servet mee genomen om jullie naam niet te vergeten. Nogmaals heel harteli8jk bedankt.

Uitstekelbaars eten en uitmuntende bezorgservice

Buffetje was helemaal top was meer dan genoeg en was allemaal goed van smaak. Alle gasten hebben ontzettend genoten van het eten. We gaan zeker nog een keer bestellen dan de luxe buffet

In 1 woord, Geweldig.

Het buffet werd netjes op de genoemde tijd bezorgd. Goede uitleg van de vriendelijke chauffeur gehad. Het eten zag er allemaal super goed uit en het was voortreffelijk. Onze gasten waren een en al lof over het heerlijke eten. Een paar hebben zelfs jullie site opgeslagen voor hun feest. Alles was ook zo lekker. Een dik verdiende 10 van ons. Vriendelijke groet, Fam. Kort

Goed verzorgd

Wordt netjes op tijd geleverd. En voldoet aan de omschrijving. Goede kwaliteit en prima van smaak Kan het iedereen aanraden

Subliem!

De Buffettenboer heeft een overzichtelijke website. Vanaf het moment van bestellen heldere communicatie. De afgesproken dag en tijd worden punctueel nagekomen. Ik had een buffet afgesproken voor een twintigtal relaties uit Duitsland, Oostenrijk en Nederland. Zij waren zonder uitzondering zeer positief, ik sluit me daarbij aan. De porties zijn ruim en zeer smakelijk, meermalen werd opgeschept. Wie een hekel heeft aan afwassen is de Buffettenboer goed af: je mag het inleveren zoals het is. Ik kan de Buffettenboer alleen maar zeer aanraden!

Goed buffet voor mooie prijs

Prima service, alles goed geregeld voor ons boeren buffet voor een mooie prijs! Voor herhaling vatbaar!

Ideaal

Fijne communicatie en zeer smaakvol

Een aanrader

Een prima verzorgd buffet. Van tevoren werd er op tijd gemeld hoe laat alles geleverd zou worden. Keurig op tijd waren ze er, en ook nog tot aan de voordeur. We zaten op een vakantiepark maar dat was geen enkel bezwaar. Het eten was heerlijk. En voldoende. Als de gelegenheid zich weer voordoet doen we zoiets weer. Complimenten!

Lekker, betaalbaar eten met top service

Fijn dat je voor kleinere groepen kunt bestellen. Snelle levertijden Op de afgesproken tijd geleverd. Lekker eten. Uitgebreid buffet En weer ongewassen opgehaald.

Zeer compleet

Erg lekker en zeer eenvoudig op te warmen. Ruim voldoende. Kortom een echte aanrader.

Het was erg lekker

Het was goed en lekker mijn kleinkinder vonden het ook erg lekker en of we dat met mijn verjaardag ook kunnen eten En die zijn kieskeurig met eten

Wat een top buffet!

Ik organiseer al jaren borrels en etentjes voor 100+ man. De laatste keer bestelde ik het eten via de buffettenboer. Het was echt top! Ruim op tijd geleverd en zo compleet. Er zat zelfs een aansteker bij om de gelpotjes aan te steken. Het eten was heerlijk, de complimenten vlogen me om de oren. Een echte aanrader!

Zeer goed geregeld en ook de bezorging was op tijd Voor de eerste keer op onze school gebruik van gemaakt Wat ik heel netjes vond alles zo hygiënisch verpakt en ruim voldoende

Ontzettend tevreden!

Voor mijn man's 50e verjaardag hebben wij het luxe buffet voor 30 personen besteld. De spullen worden netjes aangeleverd, zo fijn dat alles gekoeld in de boxen kan blijven staan tot je het op gaat warmen. Instructies waren zeer duidelijk. Het eten was, na de aangegeven opwarmtijd, heerlijk warm. Echt al onze gasten, inclusief wij zelf, waren erg te spreken over de kwaliteit van het buffet. Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar! En zo fijn dat jullie de afwas doen ;-)

Heerlijke stamppotten !

We hebben een stamppot buffet besteld en deze was erg lekker, gevarieerd, goed gevuld, met lekker vlees en zuur erbij. Helaas wel met een stuk velletje bij de worst, maar hachee en balletjes maken het goed.

Gewoonweg fantastisch!

Het buffet was heerlijk, goed van smaak voor ieder wat wils, heerlijke soorten vis en vlees . Alles meer dan voldoende. Het is echt super compleet van stok brood met kruidenboter , veel soorten salades, vis en vlees. Zelfs vers fruit! Borden bestek opscheplepels servetten en alles mag smerig weer terug . Wat super fijn!! Kortom een echte aanrader!!!

Helemaal top. Genoeg eten, lekker eten. Goede afspraken voor brengen en halen. Geweldig in een woord.

Super service en heerlijk eten

Alles geleverd op de afgesproken tijd. Aan werkelijk alles is gedacht, zelfs een aansteker om de vuurpotjes aan te steken zat erbij. Het eten was wederom top met goede smaken. Wederom bedankt en tot de volgende keer

Hogebrinkerweg 12

3871 KN Hoevelaken