Filters

9

Een onvergetelijk jubileum

Mijn schoonvader werd 80 jaar Het feest was met dit buffet goed voor elkaar We hebben er heerlijk van gegeten Dit zullen we niet snel vergeten Een aanrader voor een volgende keer Dan bestellen we hier vast weer

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Heel erg tevreden met het hele 'proces'. Bestellen is eenvoudig, ook tot kort daarvoor nog aan te passen naar meer / minder. Levering perfect. Duidelijke korte instructies hoe op te warmen. Voor velen het belangrijkste; alles smaakte even lekker!! Ons keuze is reuze buffet was uitgebreid en echt met verschillende smaken. De vaat meegeven en het ophalen; ook dit weer super duidelijk. Echt geen enkele opmerking wat beter / anders zou kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Vroeger was het anders

De kwaliteit is goed, zoals gewoonlijk. Helaas zijn de volgende zaken niet meer mogelijk: * Een extra soort vlees/vis bij bestellen, is niet meer mogelijk ivm nieuw bestelsysteem. * Andere ophaaldag, ook hier wordt geen gehoor meer aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

alles smaakte heerlijk

keurig volgens afspraak geleverd. ziet er goed verzorgd uit. alles smaakte heerlijk, er was weinig over, dat zegt vaak genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super de luxe

Dit was voor ons de eerste keer en zeker niet de laatste keer.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed gegeten, heel veel gemak!

We hadden een feestje voor ongeveer 30 personen en hadden geen zin om uren in de keuken te staan. Alles was goed geregeld: Ruime keuze van eten Duidelijke mails over de levering Koelhoud bakken erbij, dus geen koelkastruimte nodig. Makkelijk te verwarmen, alleen een beetje roeren en de stokbroden kort afbakken. De gasten hebben lekker gegeten en wilden wel weten waar we dit geregeld hadden. Dat zegt genoeg! Zelfs de afwas hoef je niet zelf te doen. Het moet alleen nog even worden opgehaald! Wij zeggen, dit is een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed eten, prima verzorgd

Niet onze eerste, maar ook zeker niet de laatste ervaring! Het eten is heerlijk enbmeer dan genoeg. De verzorging prima, genoeg bordjes, bestek, servetten. Kortom, op naar de volgende keer

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch genoten

Was zeer goed en gemakkelijk gasten heel enthousiast zoals ik “gekookt” had.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk gevarieerd buffet en totaal verzorgd!

Heerlijk gevarieerd buffet met bestek en echt alles erop en eraan, dus ook stokbrood, kruidenboter, opscheplepels en servetten. Inmiddels 4 keer genoten en trots op de BufettenBoer!

  • Aanbevelen? Ja
9

lekker en voldoende gegeten

Het eten is goed, en voldoende. De service v.w.b. brengen en halen is prima. De uitleg van de chauffeur en in de bijgeleverde folders is ook prima, Een kind kan de was doen wordt weleens gezegd, dat is hierbij van toepassing. I

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer lekker en ruim voldoende

We hadden een boerenbuffet voor 9 pers. Er was voldoende warm en koud. Bovendien was het ook heel lekker. Kortom een aanrader...

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch! Echt geweldige kwaliteit.

Het buffet was zeer uitgebreid met heerlijke luxe warme gerechten en heerlijke salades. Dit zorgde ervoor dat ons feest extra geslaagd was! Iedereen, zelfs de moeilijke eters vond het lekker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige catering

Voor de 6e verjaardag van onze jarige hebben we enorm genoten! Er was een ruime keuze aan gevarieerd eten, allemaal van uitstekende kwaliteit. De gerechten vielen zo goed in de smaak dat de visite bleef opscheppen en volop heeft genoten. Het mooiste compliment kwam misschien wel van de jarige zelf, die voor één keer iets anders koos dan een patatje met mayo – en het nog lekker vond ook! Alles werd netjes en op tijd afgeleverd en na afloop weer volgens afspraak opgehaald. De service was uitstekend en alles was tot in de puntjes geregeld. De hoeveelheid vlees, salades en stokbrood was ruim voldoende voor het aantal personen waar wij op hadden gerekend. Wij gaan zeker vaker bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Enormsuperfantastichegrandioos

Alles prima aangeleverd, duidelijke begeleiding. Eten was heerlijk, ook de toetjes. Ook het ophalen was verwennerij, ik hoefde niets af te wassen. Nou dan kan mijn dag niet meer stuk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Erg goed geregeld!!

Het was voor ons de 1ste keer. Bestellen, brengen en ophalen was fantastisch geregeld. Het eten was goed verzorgd. Na 2 uur opwarmen was het niet echt warm. De smaak was wel zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Het eten was heerlijk. Ruim voldoende voor alle gasten. Levering duidelijk en heel fijn dat de afwas voor je word gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

Wat is dat fijn dat er iemand voor je kookt en nog super lekker ook , .ook was het ruim voldoende en had iedereen genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
8

Stipt op tijd, goede service en erg lekker!

Saté buffet 1. Bami uitstekend 2. Nasi, zou wat ons betreft meer gebakken mogen zijn 3. Varkenshaas saté prima 4. Kipsaté uitstekend 5. Koude salades goed 6. Bijgeleverd: sambal ( lekker pittig), atjar (lekker van smaak), kroepoek (altijd te weinig), borden, opscheplepels en bestek prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Zorgeloos genieten van begin tot eind!

Voor ons 25-jarig samenzijn kozen we voor De Buffetboer en dat was een schot in de roos. Het buffet voor 34 personen, inclusief de vegetarische gerechten, was heerlijk en alles was perfect geregeld. De communicatie over de levering en het ophalen was duidelijk en prettig. Geen gedoe met afwas: alles werd gewoon weer vies opgehaald. Daardoor konden wij echt genieten van ons feest. Zorgeloos, lekker en absoluut voor herhaling vatbaar!

  • Aanbevelen? Ja
8

Wat een fijne ervaring!

We hadden nog niet eerder een buffet bij jullie geregeld. We kozen het Italiaans buffet, omdat dit zeer gevarieerd en compleet was. Onze gasten vonden het heerlijk. De groene sla salade was wat aan de droge kant, daar had wat meer dressing en stevigere bladsla in gemogen. Maar de rest was zalig. En… alles was ontzettend goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed verzorgd,heerlijk buffet.

Goed geregeld qua brengen en ophalen van spullen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs.

Ik wilde een makkelijke verjaardag hebben, dus dacht ik laat een buffet komen. Helaas stuitte ik op strenge regels bij andere cateraars. Zoals bv. pas vanaf 20 pers, bezorging niet op zondag, hoge prijzen, ver vantevoren bestellen etc. Dus bijna de hoop opgegeven, maar toch nog even verder gezocht. Zo kwam ik terecht bij de Buffettenboer. Bijna alles is hier mogelijk. Ruime keus voor een eerlijke prijs, en het eten is van hoge kwaliteit. Het was ruim voldoende, bestek borden en servetten alles erbij. Bezorging mooi op tijd, en alles kan daarna weer vuil terug. We hebben gesmuld. De Buffettenboer krijgt van ons een dikke 10!

  • Aanbevelen? Ja
9

zag er heel netjes uit en was heerlijk.

zag er heel netjes uit en was heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

voortreffelijk

prima op tijd bezorgd enen ruime keuze was ook ruim smakelijk en top verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed verzorgt en goed eten

De bezorging werd netjes via mail en sms aangekondigd en op tijd bezorgt. Vervolgens in de loop van de dag netjes weer aangekondigd hoe laat alles de volgende dag opgehaald zou worden. Top geregeld. Veel complimenten gehad over de kwaliteit van het eten

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 12

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.