Was in orde

Heel snelle levering wat een plezier is. Producten waren in orde

volgens afspraak op tijd en goed verpakt geleverd.

Zoals afgesproken

Product voor buiten

Ik zocht een product om binnen te gebruiken tegen vliegen. Op de site kon ik niet zien dat het product niet bedoeld was voor binnen maar op de gebruiksaanwijzing staat dat het alleen buiten gebruikt mag worden...balen

Jammer dat dit kleine doosje in een grote doos geleverd wordt.

Simpel, snel en goed, zoals altijd

Echt binnen enkele seconden een eerdere bestelling opnieuw besteld, super handig! Snel geleverd en product van goede kwaliteit.

Voldoet volledig naar verwachting

Snelwerkend en voldoet.

Correct

Besteld en geleverd volgens voorwaarden. Geen opmerkingen.

vliegenlamp los in de doos, is dit wel nieuw?

Ik heb een vliegenlamp besteld en ontving die los in een grote doos ontdaan van de originele verpakking. Het ding zag er redelijk nieuw uit alhoewel de achterzijde gebruikssporen vertoont. Het is vreemd dat je zonder voorafgaand bericht product denkt te ontvangen dat nieuw zou moeten zijn maar dat je daar dan toch je twijfels over hebt.

Top en lekker snel binnen

Top service en snel binnen

Snelle, goede service

Na telefoontje was Johan er al 2 dagen later! Wij hadden veel wespennesten onder ons dak. Dezelfde dag al was het een stuk rustiger om het huis heen. Nu een week later zien we geen wespen meer. Er is een keurige prijs afgesproken voor de bestrijding van al deze (7) nesten. Vorig jaar ook gebruik gemaakt van deze dienst. En wederom dik tevreden!

Perfect.

Het product werkt perfect.

Snelle afhandeling en levering.

Onbekend

Post nl al 3x keer afspraak geannuleerd, gekocht bij een ander winkel, jammer...

Snel simpel.

Overzichtelijk site ,snel geleverd.

Gunstige prijzen Snel en Correct

8 dagen terug besteld en nog steeds niks ontvangen

zou volgende dag geleverd worden.... nu 20 juni 8 dagen geleden besteld en tot op heden niks ontvangen , tracktrace zegt ook dat het pakket nog niet door hun is ontvangen. zeer slecht als je beweerd dat het product de volgende dag thuis heb

Nog steeds niks ontvangen

Al een paar weken geleden besteld en nog steeds niks ontvangen maar wel mailtjes sturen hoe het bevalt

prima, snelle bezorging en goed product

Goede en snelle levering van anti-houtworm pluggen. Wel vervelend, dat u geen goede hogedrukspuit voor het inspuiten van deze pluggen, heeft. Dan heb je niets aan de pluggen. De spuit met goede punt, na lang zoeken, ergens anders moeten kopen.

Prima vogelverschrikker. De spreeuwen blijven echt bij de kersen weg.

Ik heb 2 punten die wellicht tot nog betere prestaties kunnen leiden: 1. Het bij geleverde touw is erg lang, waardoor het snel erg in de knoop komt. Ik heb het gehalveerd. Idee om het in de beschrijving te vermelden? 2. De telescoop moet zeer sterk in elkaar gedraaid worden. Het leidt bij mij een paar keer dat de hele stok in elkaar zakt. Daar kan vast wel iets op bedacht worden.

Zonder overleg een alternatief product ontvangen

Zonder overleg een alternatief product ontvangen, Dit graag vooraf overleggen

Insectenvallen op raam werken hoed evenals de insectenlamp

Bestelling keurig op tijd en het werktuitstekend.

snelle levering en het werkt

het product werkt