Je leert ongedierteproducten pas goed kennen wanneer er iets mis me je aankoop is

Helaas slechte ervaring met deze zaak, ik had een insectenlamp gekocht en na 6 weken haperde de uv lamp. Ik kreeg echter geen nieuwe.. dat stond blijkbaar in de voorwaarden...op uv lampen geen garantie ...ik moest eerst maar een uv lamp reservelamp kopen en mocht het dan nog niet werken dan pas kreeg ik een nieuwe .. kassa ping reservelamp 12,95 verzendkosten 5,95... €19,90 op stap...vandaag doet de tweede uv lamp het ook niet meer...kassa ping 32,85. Een nieuwe is 23,95 plus verzendkosten... Dit kan ik toch niet aanbevelen?

Snel en duidelijk de goedkoopste

Product gekocht voor een vriend die woont in Frankrijk. Hij vroeg mij om in NL te kijken, wat in Fr is dit product 2 tot 3 keer zo duur.

Snel en correct geleverd tegen mooie prijs.

zeer goed

duideluike beschrijving artikel en nette prijs/ snel geleverd

De producten overzichtelijk en makkelijk te bestellen op de website, de afhandeling en opsturen van de producten is gewoon weg super.

Snelle en zeer goede levering

Goede webshop. Goede prijs en snelle levering.

1e keer bij deze webshop. Snel kunnen vinden wat ik wilde kopen. Bestel proces wijst zichzelf. Snelle en keurige levering. Alles oké dus.

Snel, goedkoop en correct

Zeer scherpe aanbieding met een snelle en goed verpakte levering.

Levert gevraagde producten zoals verwacht

Levert gevraagde producten zoals verwacht

Aanrader

Een goede snelle levering

Snel en perfect afgehandeld

Goeie zoekfunctie op de website. Alles snel geregeld en levering prima verzorgd.

Goed en snel

Het bestelde product is in ieder geval volgens afspraak en goed verpakt afgeleverd.

Volgens afspraak.

Besteld. Netjes op de hoogte gehouden en volgens afspraak geleverd.

Werkt top

Geweldig snelle levering

Goed product en top service!!!

Erg tevreden met me aankoop. Plakkers en lokstof voor muizen. Binnen twee dagen 5 muizen gevangen. Ben zeer tevreden en ik had aangegeven mijn bestelling op te halen, maar werd naar mijn verrassing opgestuurd....wat een service!!! Van mij een dikke 10!!!

Geweldige online winkel

zeer snelle levering en goed verpakt. Echt een aanrader om hier je producten te bestellen.

Vriendelijke geholpen, snelle verzending

Vriendelijke geholpen, snelle verzending.

Wordt niet op mail geantwoord.

ik heb een muizenval gister binnen gekregen. Deze staat te strak gespannen en klapt dus gelijk dicht. Mail gestuurd met vraag hoe ik dit kan oplossen......nog geen reactie. Ik wacht nog even anders graag nieuwe muizenval en stuur ik deze retour. Suzanne Ik kan nog geen oordeel geven vind ik.

Afgehandeld zoals aangekondigd

5 L. can houtwormbestrijdingsmiddel, waar ik elders meer dan € 10,-- per HALVE liter betaal, nu besteld voor (nog geen) € 34,00; veiligheidsbrilletje (dat ik allicht ook voor andere klussen kan gebruiken) erbij, en aldus gratis bezorgd (> € 40,00) middels Post.NL Alles zoals op de website beloofd. Voortaan mijn favoriete website voor deze categorie producten!

Fantastisch!!

Moeilijk te verkrijgen product maar hier gewoon op voorraad tegen ook nog een zeer gunstige prijs. Besteld en volgende dag in huis. Welverdiende 5 sterren. Dank, Ellen Wackers.

De producten had ik de volgende dag al in huis

Geweldig snelle levering

Werkt top

snelle levering,goede klandizie

Heb nu al een paar keer dit artikel besteld ook voor anderen die zijn er ook hel blij mee met zoals ik.

alles klopt als belooft

top bedrijf