Snel een goed product geleverd

De communicatie is duidelijk en vriendelijk. Versturen snel geregeld. Dank voor deze werkwijze

goede levering ,niks te klagen

Incompleet afgeleverd.

Kreeg maar 1 doos i.p.v. de bestelde 4 dozen lijmplankjes.

Prettig en zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en service. Ook het aangeschafte product voldoet 100% naar wens. Top.😃👍

Precies zoals gemeld

Keurige site, levering zoals aangeven!

Vrij duur voor wat het biedt

Het knipperlampje als een muis gevangen is, bleek niet te knipperen maar om de minuut een signaal af te geven. Daardoor zag ik niet dat er al direct een muis in zat Vind het sluitwerk erg stroef.. De muis vloog er bijna uit toen ik het opende

Goede sercice

Goede communicatie goede app

Jammer dat je de extreme bezorgkosten moet betalen als je onverhoopt het product terug moet sturen

Jammer dat je de extreem hoge bezorgkosten moet betalen als je onverhoopt het product terug moet sturen.

Duidelijk en mooi op tijd geleverd

Prijzen zijn concurrerend. Bestelling gaat gebruikersvriendelijk en levering top!

Jammer

Bestel 2 bakken 1 voor mijzelf 1 voor m'n ouders. Beetje raar dat er maar 1 sleutel bij zit

Levering snel. Product niet naar wens!

De muizen komen weer los van de lijmplaat. Nu ze het weten dat er gevaar dreigt op de witte platen worden ze gemeden. Dit kan ik zien omdat drie lijmplaten verplaatst zijn en andere drie aan elkaar geplakt zijn bij de succesvolle ontsnappingspoging.

Prima service en snelle bezorging

Ik had een vraag via de email gesteld bijna direct antwoord. Daarna product besteld en de volgende dag al in huis. Ik hoop dat de muizen net zo snel weg zijn als dat ik mijn pakketje kreeg.

Prima dien wat ze beloven

Product keurig binnen de afgesproken termijn geleverd. Nu maar hopen dat de katten uit de tuin blijven.

110% tevreden

Gewoon een hele prettige manier van bestellen. Het was fout gegaan met de levering (pakketje van mij verwisseld met iemand anders). 1 belletje die binnen een minuut werd beantwoord en na de verontschuldiging (wat niet nodig was maar toch heel correct) kreeg ik gelijk een ander pakket op gestuurd. Hoe veel service kan je meer verwachten. De materialen waren ook perfect. Ik had een antizwam pakket besteld en het pakket was hartstikke goed en compleet. Goed spul, goed materieel om het te verwerken en fijn persoonlijk beschermingsmateriaal. Ik heb een partij gevonden waar ik in het vervolg mijn bestelling aan toe vertrouw! Mannen (en mogelijk dames) .. BEDANKT!

Roundup besteld.super spul

Goede beschrijving van de rattenval en meteen gekocht. Werd goed op de hoogte gehouden over leverdatum en levertijd, volgende werkdag al geleverd! De ratten moeten even wennen (schijnt normaal te zijn, achterdochtige beestjes..) aan de zwarte bakjes, maar na 1 dag toch al een muis gevangen en die wil ik ook niet bij huis, dus prima product!

Het is een mooi apparaat maar heeft nog geen muis gevangen. Ik denk dat de muizen moeten wennen aan zo'n zwarte doos.

Snel geleverd en volledig pakket

Houtworm pakket besteld, op foto is moeilijk te zien wat geleverd wordt, maar kwaliteit ervan (gezichtsmasker en pak etc) zijn gewoon erg goed. Levering is ook snel, volgende dag in huis. Mails werden wel aangemerkt als spam, dus let even op als je geen bevestigingsmail krijgt en check dan je spambox.

gemak

met get gemak uitzoeken wat er nodig voor was om de juiste middelen te zoeken.

Snel en makkelijk en discreet

Makkelijk te bestellen, discreet en snel afgeleverd

Levering was snel en compleet. Bedankt

Duidelijke website. Snelle levering! Duidelijke informatie bij de producten.

16082019

Duidelijke voorliching, nette presentatie en aardige, deskundige ujtvoerder