Aanrader

Snelle verzending. Nette prijzen

Makkelijk en snel geleverd.... TOP!!

Prettig ervaring

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Prima.

Bestelling gedaan. Dezelfde dag is de bestelling aangeleverd bij de post en de volgende dag ontvangen. Niks op aan te merken dus.

Bestelling OK maar geen muis gevangen!

Zorgvuldig alle aanwijzingen opgevolgd maar geen enkele muis gevangen. De bestelling en aflevering verliepen uitstekend. Ik weet uiteraard niet of het product goed is of niet, alleen bij mij geen resultaten. Heb ik iets fout gedaan? Resistentie?

Besteld en binnen 24 uur geleverd.

Overzichtelijke website. Daardoor heel gemakkelijk zoeken en bestellen.

snelle en betrouwbare service

Besteldt en binnen 24 uur geleverd. Wat mij betreft dus een betrouwbaar bedrijf een snelle service

Top levering

Helemaal top, de levering snel en goed verpakt. Zoals in beschrijving, je vangt de muizen zo. Maar je kan deze plaat laten liggen tot je een muis gevangen heb. Echt een aanrader

Correcte, snelle levering

Er valt weinig meer over te zeggen. Ik heb anti houtworm gekocht, 5 liter. Faire prijs, snelle en correcte levering. Ik zou hier zo opnieuw bestellen.

Top levering

En de eerste muis gevangen. Top

Top👍

Correcte afhandeling en snelle levering👌👌

Goed!!!!!!

Snelle service!!!!!!!

Prima geregeld

Gewoon wat je van een fatsoenlijke winkel kan verwachten.

Goed en optijd!

Ik ueb mijn bestelling op tijd gekregen en alles is top.

Supersnelle levering

T werkt perfect

Bij het afronden van mijn bestelling kon ik niet via Afterpay betalen. Dus bellen. Ben keurig geholpen elke keer dat ik belde. De bestelling kon ik de vorige dag ophalen en 1 dag later had ik een muis te pakken. Je kan gerust je bestelling hier plaatsen.

Goed verpakt en snel geleverd super

Bestelling erg makkelijk snel verstuurd en pakket snel binnen

Product goed verpakking slecht

Muizen matjes altijd in kartonnen doos ontvangen. nu 12 matjes in een grote envelop. daardoor in brievenbus gepropt en beschadigd kan de order ook verstuurd worden gewoon pet postzegels?

Materiaal deugt niet.

Twee punten: a. aandachtspunt: Bestelling is in twee delen geleverd. Eén deel is in de verwerking op een ander adres gezet. Zelfde huisnummer maar ander postcode. Bezorger was zo verstandig om even te bellen of het adres wel klopte, waardoor bestelling snel geleverd kon worden. Categorie fouten maken is menselijk en goed hersteld door iemand met boerenverstand. b. Niet in orde is de spuit (Met merknaam Talentools). Deze levert nauwelijks en onvoldoende druk. Na technische inspectie blijkt de vacuümring te veel ruimte te hebben. Het werk is niet uit te voeren met deze spuit. Omdat ik wel aan de slag moest, veel tijdverlies en geklieder gehad door de alternatieve wijze van verwerking met een veger.

Alles snel en prima geleverd.

Van bestellen tot aflevering helemaal goed.

Snel een goed product geleverd

De communicatie is duidelijk en vriendelijk. Versturen snel geregeld. Dank voor deze werkwijze

goede levering ,niks te klagen

Incompleet afgeleverd.

Kreeg maar 1 doos i.p.v. de bestelde 4 dozen lijmplankjes.