vlot

snelle afhandeling

Zeer snelle levering en prima service

Er was een fout ontstaan bij de levering. Na 1 telefoontje werd dit binnen 24 uur perfect afgehandeld.

Binnen 1 dag geleverd

Maak z'n belofte ook echt waar

Werkt zeker

In mijn kelder zaten opeens velen meelkevers , waarschijnlijk zaten deze in een pak hondenkluiven. Heel mijn voorraad weggegooid waaronder macaroni , pannenkoekenmeel, maïzena etcetera. Maar de kevers raakten we niet kwijt en met deze insectenspray komen er steeds meer uit de kieren en onder de stelling vandaan en zijn ze dood. We zijn nog niet verlost maar het lijkt de goede kant op te gaan. Nieuwe voorraad komt er voorlopig niet meer te staan. Ik hoop de meelkevers helemaal weg te krijgen. Nu nog dozen uitzoeken en daar sprayen, een hele klus die kevers uit te roeien , maar we geven niet op. Ik hoop dat het allemaal goed met hulp van de insecten spray!

Snelle, goede service

Pakket ging dezelfde dag nog op de post. Product is precies zoals omschreven.

Snelle Service

Supersnel en correct!

Gisteren besteld, vandaag geleverd! Top!!

De rat is weg

De rat is weg

Muizenvallen

Goed product. Werd goed verpakt opgestuurd

Snelle goede service

Snelle goede service

Dat weet ik nog niet

Ik heb nog niks ontvangen, dus geen idee wat mijn ervaring word. Vraag me ook af of ik alles nog ga ontvangen.

Levering duurde wel erg lang

Het was nog net voor het sneeuw weekend toen ik de bestelling op vrijdag plaatste. Uiteindelijk was het donderdag, een week later toen de plakstrips werden geleverd. Ik had respect dat het iets langer kon duren, maar zo lang?

Duurt erg lang voordat de muizen dood zijn

Werkt goed maar nogmaals het lijden duurt erg lang! Vooral als de muis alleen met 2poten en staart vast zit! Moest hem kopje kleiner maken!

prijs is prima

Verzending was op tijd. prijs ook prima. werking weet ik nog niet, pas als er zo kreng op stapt en langzaam crepeert.

Service en product waren top. Zeer tevreden.

Mijn pakket kwam super snel binnen en het werkt perfect ik ben heel blij met de spullen die ik heb besteld

Spoedige en correcte bestelling.

Perfecte levering ondanks de weersomstandigheden op de datum van levering.

Zeer goede en snelle levering.

Precies ontvangen wat ik had besteld en duidelijke communicatie omtrent het bezorgtijdstip.

Doet niets

Ondanks op verschillende plaatsen in huis hoor ik nog steeds de muizen.....

Goed en snel

Het wordt snel en compleet geleverd. Ik ben tevreden. Alleen qua communicatie zou het fijn zijn als dezelfde info overal gedeeld wordt. Op de site, bij de online product informatie en op het fysieke zakje zelf stond andere informatie over de tijdsduur waarin de muizen zouden overlijden en hoevaak ze van gif moesten eten. Voor de rest heel tevreden.

Zeer teleurgesteld!!!

Ik heb een doos van 45 euro met muizen lijm plankjes (witte strips) besteld ze staan er 3 weken en niet 1 muis mee gevangen maar vind wel steeds muizen keutels en haartjes er op de plank, dus denk dat de muizen er gewoon overheen gaan! Andere muizen plankjes vang ik steeds wel wat mee muizen lopen gewoon rond dus ze zijn er wel maar die plankjes zijn gewoon waardeloos.

Prima, snel geleverd volgens afspraak

Prima, snel geleverd volgens afspraak

Bestelling zoals verwacht

Via de mail netjes geïnformeerd over vertraagde levering vanwege winterweer en toen er een onderdeel bleek te ontbreken werd dit direct gecorrigeerd en had ik de dag erna toch de hele bestelling binnen. Prettige klantenservice.