Conform omschrijving werkt het product.

Lijmplaatjes top. Gebruik ze voor zilvervisjes!

Top service!

Na fout bij transporteur, direct gereageerd en product opnieuw verstuurd. Is snel binnen gekomen. Top.

supperrrr

makkelijk te bestellen en de volgende dag al in huis. op de website makkelijk je producten te vinden en te bestellen gewoon supperrrrr.

Prima in orde

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Mierengel besteld, kwam snel binnen en werkte zoals beschreven. Echt een aanrader.

Prima geregeld

Goed en snel Verzonden

Prima zeer tevreden

Prima product

Correcte en snelle levering.

Geen opmerkingen

Prima en snel

Prima en snel geleverd

nette service

Nadat waarschijnlijk de post met mijn pakket heeft gegooid direct dezelfde dag nog een vervanging gekregen.

goed product

Op diverse plaatsen kakkerlak vallen geplaatst, na 1 dag zat de eerste er al in. Dus dit werkt... Ook snelle levering, voor een fijne prijs.

Goed werkzaam product

Voor de 2e keer van de muizen af. Goed advies en snelle levering

Heb in een week tijd 1 vlieg gevangen

Werkt niet, stikt van de vliegen en de zakken hangen op maar, ik vang niks.

Goed product en top service!

Ging reuze goed met de lijm plankjes

In 1 woord: Topproduct!

Ik heb er 2 van staan en geen kat meer op de auto's(1 x linnen dak) en in de tuin. Daarvoor was het een drama met zoveel katten in de buurt! Heb er zelfs een aantal voor vrienden besteld en daar is het hetzelfde. Ben er helemaal blij mee. Ze zijn niet goedkoop maar zeker de moeite waard.

Goede website met slechte producten.

De website werkt uitstekend en de service is exact zoals verwacht. De vliegenval zak hangt al een week, er zitten er 2 in. Er vliegen er nog zeker 100+ rond in de kas (circa 10m2) De kledingmotten ballen hebben binnen niets gevangen. Zowel de gele pot met lok feromoon als de plakstrips zonder. De spray heeft alleen effect op actief vliegende insecten. Zitten ze een halfuurtje ergens stil? Dan raken zij niet vergiftigd. Alle producten zijn exact gebruikt zoals hun bijsluiter aanraad.

Positief.

Geadverteerd wordt met BSI-lijm en dat had ik ook besteld. Geleverd een totaal ander merk. Werk ook goed maar toch ............ Anders 5 sterren.

Nadat ik mijn bestelling had ontvangen bleek hij defect te zien. Bericht gestuurd en binnen 2 dagen een nieuwe ontvangen. Fantastisch.

kite hawk 7m

Deze kite hawk staat nu 2 dagen buiten en nog geen enkele vogel te bespeuren. Hopelijk dit jaar eens kersen kunnen eten. Ook tevreden over de vlugge verzending.

Snel, correct, prima!

Ik moet nog kijken of het werkt, maar mijn roofvogel-vlieger en mijn nepkraai zijn geïnstalleerd en doen het goed.

Super snelle levering

Vandaag besteld, morgen in huis. Chapeau!

Correct en snel!

Zeer correcte verwerking en zeer snelle levering!