Gewoon goed

Super snelle service

Gemakkelijke site om nodige materialen te vinden. Goed verpakt en snel geleverd

Opluchting

Eindelijk iets dat werkte, veel geprobeerd maar alles mislukte, goed service en levering, Een aanrader,

Snel geleverd, goed product.

Product is de dag na mijn bestelling geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen.

Goede service!

Zeer goede winkel. Snelle levering en goede service. Ik had een klein probleem met de verzending, niet de fout van hen maar de koerier. Dit hebben ze snel opgelost zodat ik alsnog de goederen goed ontvangen heb.

Service kan beter

Als een bestelling niet compleet is, graag zsm communiceren met de klant. Dat is tijd en energie besparend voor beide partijen.

Snelle levering,duidelijke omschrijving, graag tot een volgende keer.

Goede muizenvallen

Goede kwaliteit muizenvallen, vandaag besteld en morgen in huis

Niet het product wat ik zocht

Wilde de klapbare lijmplanken hebben maar omdat er geen foto beschikbaar is van product zelf zit we nu met de verkeerde

Later dan gepland

Later dan gepland artikel ontvangen met foutieve handleiding en onduidelijke onderdelen

Prima bedrijf, snelle levering!!!

Snel en adequaat

Snel en adequaat!

Snel en keurig

Snelle levering, prima website, nette prijzen.

Gemakkelijk site, snel besteld, vlotte levering

Vlot besteld, vlot geleverd

heel goed

niet invoorraad maar snel geleverd

...

Perfect behandeling

top info top levering

Correct en snel dank je wel.

Ik had ze snel gevonden. De bestelling is snel verzonden en de volgende dag al in huis. Ondanks deze moeilijke tijd geweldig hoor.

Twee artikelen incompleet geleverd; na melding volgende dag in huis

Tevreden!

Het was makkelijk te vinden op de site. Snel besteld en snel geleverd.

Geweldig product

Een zeer vriendelijke man die alles netjes uitlegde aan de gang ging en ons van de wespenplaag verloste.

uitstekend!

Vlotte en nette levering. Kwaliteit is goed. Houden zo!

Eindelijk van de muizen verlost.

Muizen zijn dankzij de lijmstrips dezelfde dag gevangen. Eerst van alles geprobeerd zoals muizenvallen en diervriendelijke vallen. Na maanden geen enkel resultaat. Met de lijmstrips werkt muizen vangen het allerbeste wat er is.