Snelle levering en goed product

De muizen lokdozen zijn snel geleverd en werken goed. Na 1,5 week al minder last van die vervelende knagers.

Makkelijk besteld en binnen no time ontvangen.

Snelle en correcte levering!

Goede producten en een fijne service

Goede producten en een fijne service

Snel

goede service

Heel goed en goedkoop

Heel goed snel opgeleverd

bad management, bad company

Horrible everything, I made an order that I never get home and on top of that they have not made me a refund

Geen muis die zich wat aantrekt van die roze kotteld

Gaat er niet dood van, lacht me uit!

Ik vond het jammer dat jullie niet alles konden leveren.

ik wou graag losse voer zakjes met graan bestellen maar die hadden jullie helaas niet meer

Heel goed. Was dezelfde avond al “prijs”

Snelle levering, goede spullen

Uiteindelijk alle vallen effectief geweest

Zeer snelle bezorgingen

Ik zocht op een product-nummer en vond heel precies wat ik nodig had.

Vlotte service. Ene dag besteld de andere dag al in huis

Super snel bezorgd

Super snel bezorgd en zoals verwacht

Zeer goede service en tel. goed bereikbaar

na verkeerde levering met een tel. andere dag al het goede product

niets op aan te merken

Ik had 2L hot exit besteld ivm honden eigenaren de hond aangelijnd lieten wilt plassen De levering was snel echter heb ik de een flacon van 500ml ontvangen. Ik heb contact gezocht via mail met foto's en kreeg snel een terug koppeling dat het juiste product op zouden sturen. Binnen een aantal dagen het juiste product binnen Wel nog even navraag gedaan ivm verkeerde product levering. Deze mocht ik als ongemak compensatie houden. Dit is echt top service

Eenvoudig te bestellen, snelle en perfecte leveri g

Snel geleverd, goede prijs

Producten werden snel geleverd en zijn goedkoper dan bij concurrenten. Kwalitatief ook in orde.

Ruim 4 maanden goede begeleiding gehad.

Lof over de medewerker hij bezocht alle hoekjes en gaatjes waar de muizen eventueel doorkwamen. Het heeft de overlast van de muizen een eind teruggebracht. Maar is jammer genoegd nog niet helemaal opgelost.

Snelle levering en snelle reacties via de mail. Had blacklightlampje besteld, deed het niet volledig. Mailde en kreeg volgende dag een nieuwe! Super service!

Vlot correct

goed en snel

Muizen vallen werken zeer goed. door het beweegbare gele deel is er nooit een val leeg gegeten zonder muis erin. bij andere vallen waren er vaak leeg gegeten vallen. Snel en netjes bezorgd.