mijn ervaring in een zin

De probleem is totaal opgelost, ik vind het fine Groetjes O.kamara

doen wat ze beloven!

Alles werd netjes verpakt en volgens afspraak geleverd!

Heel goede ongediertebestrijdings producten

De muisjes of ratjes al na 1 nacht niet meer horen knagen om pogingen te ondernemen via de zoldertrap op de overloop te komen

Levering van jullie kant goed . Misschien een andere vervoerder nemen erg ontevreden over .

OK maar met vragen!

ik heb de WK052 aangekocht ter vervanging van mijn vorige omdat die de geest had gegeven na jarenlang gebruik. Ik stel echter vast dat het toestel zo goed als niet stopt met flitsen eens een impuls is gegeven. Dat had ik niet voor met de vorige? Doe ik iets verkeerd Ik heb terug uitgeschakeld omdat het niet normaal lijkt? Zou daar graag meer uitleg over vinden in de gebruiksaanwijzing.

Goede artikelen

fout snel rechtgezet

Een fout in de levering snel hersteld.Heb wel een dag zonder degelijk masker gespoten.Maar ok alles goed gekomen.Noël

Super !!!

Snelle reactie snelle verzendingen in 1 woord super !!

Top product, snelle levering

Voor herhaling vatbaar. Zeer snelle verzending

Product top

Snelle en complete levering

Prettige website, waarbij je eenvoudig je oplossing kunt vinden. Super dat ze ook gelijk denken aan je veiligheid door een bundel samen te stellen van bijvoorbeeld bestrijdingsmiddelen, beschermende kleding en gasmasker. Kortom het juiste adres als je van je ongedierte af wil komen.

Prima service en kwaliteit

Jullie leveren prompt op tijd met zeer goede kwaliteit en spullen

geweldig product

snelle en correcte levering en het artikel doet wat het moet doen namelijk muizen verjagen

mooi netjes en op tijd geleverd

Ik ben bekend met dit product Doet zijn werk zoas het omschreven staat

Grandioos

Bestelling geplaatst daarna netjes geleverd op de afgesproken tijd

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Alles correct!

perfect

Hele snelle levering, en een goede kwaliteit van het product

gewoon goed

voldoet zowel in verzending als product aan de gestelde verwachtingen.

Snelle levering prima kwaliteit

Snelle levering van de producten en de kwaliteit is goed.

efficient en snel

heel vlug geholpen

Dankjullie wel! voor de

supersnelle bezorging&service en muizen eindelijk weg, rust!

duidelijke website, gemakkelijk bestellen, snel geleverd, goed product. 5 muizen minder...:-)

De muis komt er niet op af

Of het dier is al weg of dood maar ik zie geen enkel resultaat. De lokdoosjes staan er. Ook al zet ik ze in de richting waar we de muis hebben zien lopen er gebeurt niets.

Bedtellen ging vlot, de bezorging ook binnen 1 dag