Snelle levering en goed product

Het gekochte product (vliegenval) werkte goed, al duurde het even voor de lokstof ging werken.

Geen idee

Door de laattijdige levering en de grote van ons probleem (qua houtworm) hebben wij dringende professionele hulp moeten inschakelen. Waardoor het product niet nodig is om te gebruiken.

snel en goed

snel en goed spul

TOP

super snel geleverd

Het produkt werkt niet

l.s. Het produkt EXIT tegen katten werkt totaal niet. In diverse keren 2 liter op de betreffende plek gespotren, maar de katten blijven op die plek hun behoefte doen.

heel goed

zeer snelle levering bedankt. Ik heb al 1 muisje gevangen wel zielig.

Snel verzonden en goed product

Snel verzonden en tevreden met product

Totaal geen problemen ermee gehad.. op tijd levering.. alles was netjes ingepakt..

De set was zeer compleet maar de bijgevoegde sproeier is troep.

Netjes verpakte set en ook snel geleverd. De bijgevoegde sproeier is heel slecht deze lekte enorm waardoor ik veel product gemorst heb tijdens het aanbrengen.

Redelijke producten

De electrische val en lokmiddel doen niet wat ze zouden moeten doen. Muis en Rat raken het niet eens aan. Eerst geprobeerd zonder val maar alleen het lokmiddel in de "loopt" van de besstjes neer te leggen zodat ze er bekend mee zijn. Gebuert helemaal niets. De val is ook niet goed bestand tegen en beetje regen dan denk je iets gevangen te hebben maar helaas het is de "kortsluiting" van de regendruppels.

Snelle levering, correcte product omschrijving

Snel gevonden op de website.

geen bericht / antwoord

Na contact opgenomen te hebben, nooit wat van het bedrijf gehoord.

snel

Snelle levering. Ik hoop dat mijn muizenplaag nu over gaat

Eerste aankoop

Alles correct en vlotjes verlopen.

Wij hebben lijmplanken besteld en dit werkt! Na maandenlang slapeloze nachten, eindelijk een keer rust. Ook moeten we door de muizenplaag, meubels weggooien:(

Bestellen makkelijk, netjes verpakt en snelle levering. Aantrekkelijke aanbiedingen!

Is en blijft top

Niet geleverd

Anderhalve week geleden anti-mierenmiddel besteld omdat we een behoorlijke plaag hadden thuis. Nog steeds niets geleverd. Volgens de track and trace is het artikel niet eens voor verzending aangeboden aan PostNL.

Goede service en werd top

Heb al vaker besteld dus dat is een goed teken. De lijm is echt fijn .. beter dan een muizenval. Je moet wel iets hebben ze dood te maken.

Top geregeld

Het is super snel geregeld maar vind belachelijk veer bezorg kosten terwijl het gewoon met postbezorger mee gaat omdat het door brievenbus kan dan kan het veel goedkoper ik weet dit omdat ik zelf bij de post werk je bent hoog uit 4 euro kwijt Vriendelijke groet Miranda

Goed bedrijf

Goed bedrijf en goed werkend product.

Gewoon goed

Goed zoals het hoort

Antiweb

Anti web tegen spinnen. Na alle spinnen webben weg gehaald te hebben en alles met anti web ingespoten te hebben, zat alles weer onder de spinnen webben na twee dagen. Waardeloos middel.....Dus niet kopen!!!!!

super goed

snel geleverd, ook op zaterdag