OK

Alles correct.

Zeer positief

Hele snelle levering en goed verpakt. Duidelijke site en uitleg. Last van ongedierte? Dan raad ik U aan deze site te bezoeken en te bestellen. TOP

Alles goed

Alles prima verlopen

Meteen een muis gevangen

Snelle levering en goede informatie

Hadden problemen met zeemeeuwen en hebben hierover met ongedierteproducten gebeld voor tips. We hebben hierna een Birdshield Black Hawk besteld.

De plakplanken werken er helaas niet!

De muizen of de ratten gingen er helaas niet zomaar op lopen/stappen. Ze zijn namelijk slimmer dan mensen, ze weten er al dat die plakplanken een soort van een lok tegen hun staat! Ik vind het jammer voor het geld dat ik hiervoor al betaalde! Ik moet nog een andere manier uit te zoeken om ze er te bestrijden en dat kost me helaas nog tijd, moeite en natuurlijk geld!

Goede prijs en snelle levering

Goede ervaring

Komen afspraken na

Mijn 1e pakket was niet aangekomen, ze hebben dit snel en professioneel opgelost

Product helpt voor geen centimer

Bedrijf misschien wel in orde, maar product dat ik heb gekocht niet. Zou honden moeten weerhouden van plassen op bepaalde plekken. Nou vergeet het maar. Honden stoppen vrolijk hun neus op de bespoten plek en plassen naar hartelust.

Snel geleverd en de muizen lijmstrips werken erg goed

Allerlei muizenvallen geprobeerd maar de muizenlijmstrips werken het beste. Eenvoudig van onze muizenplaag afgekomen. We hebben er een aantal liggen in het huis. Achter de bank, achter de kasten en onder de keukenkastjes. Zo hebben we nooit meer overlast van muizen gelukkig. Mensen in mijn omgeving hebben er ook goede ervaringen mee inmiddels. Absoluut een aanrader

Nevers again

Aangekocht product werd (zgz)Verzonden en ik kreeg ook een track and trace nummer, Het product bleef maar weg, tot, opeens een mail. Het gekochte product was niet in stock maar, hoera hoera, ok kon bij’hen een zonder product bestellen... Nooit meegemaakt dat en iets aanbied wat men zelf nog moet aankopen. Ik kreeg mijn geld wel terug, wat me verbaasde.

Product besteld bleek echter niet op voorraad. Werd hier snel van op de hoogte gebracht en hielden contact. Ik zou het product ophalen echter lukte min dit niet toen het binnen was. Het werd toen gratis thuis gestuurd.

Goed product

De muis direct gevangen

Wel goed.

1 Muis onvanger was Defect. Wel vriendelijk te muis ontvangen. Het is nu klaar mee .. die woont nu veilige plek.

Eenvoudig te bestellen en snelle levering.

Snelle levering van het bestelde product. Top

Snelle levering van het bestelde product.

zeer goede klantenservice

het product was niet op voorraad maar had meteen telefonisch contact heel vriendelijk en de volgende dag had ik het product binnen was die dag toevallig binnen gekomen. dus zeker aan te bevelen

Makkelijke website en snel geleverd.

Goede en snelle service

Duidelijke info, snelle bezorging, uitstekend product.

Snelle levering, goede service

Snel en efficiënt bestellen, betalen en afleveren

Nvt

Werkt perfect

Snelle levering.top

Fijne produkten.alleen de muis trapt er niet in.

Prima .

Simpele website, correcte prijs en snelle levering. Super muizenval voor ze levend te vangen.