Prima .

Simpele website, correcte prijs en snelle levering. Super muizenval voor ze levend te vangen.

Service is top

2 vliegenlamp TL besteld en de zending was keurig op tijd geleverd maar helaas was de verpakking zo beschadigd dat een van de TL pinnen was afgebroken. Een mail gestuurd en als bewijs een aantal foto bijgeleverd. Wederom keurig opgelost door een nieuwe TL opgestuurd gekregen. Helemaal top service. Bedankt

Snelle levering tegen goede prijs

Snel geleverd, betrouwbare site

Uitstekende webshob

Bestellen eenvoudig en snelke levering, uitstekend product. Top

Kan niet beter

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Wat kan er nog beter?

Duidelijke en snelle levering

Snel gestuurd en goed communicatie

Snelle levering.

Snelle levering.

Goede uitleg naar telefonisch contact

Ik had een vraag en deze is mij telefonisch goed uitgelegd

Correcte leveringen

Enige keren daar besteld. Steeds juist & snel geleverd. Een vraagje & opgelost!.

Top geregeld

Makkelijk besteld en vlot geleverd.

Duidelijke site en snelle levering

Een klein apparaatje op batterijen om marters te verjagen. Of het werkt weten we nog niet. Wel is de pieptoon te horen voor sommige mensen.

Prima! Het product doet wat het moet doen.

Erg makkelijk in gebruik. Je kan de strips gewoon zo neerleggen of er een doosje van vouwen.

Snel geholpen en verstuurd

Prima geholpen helemaal goed

Mis een gebruiksaanwijzin

Snel geleverd, maar mis een gebruiksaanwijzing. Ook is er een grote verpakking gebruikt. Het had als brievenuspakket geleverd kunnen worden. Scheelt verpakking en verzendkosten

Topservice

Snelle en correcte levering!

Zeer effectief

Snel geleverd en hoewel moeilijk uit de tube te krijgen is ,werkt het daarom zo goed. eerste keer gebruikt en groot succes zal zeker meer bestellen als het op Is

Vlugge levering.

Na de bestelling werd deze snel geleverd.Ik heb deze nog niet nodig omdat het pas vanaf maart is dat ik deze mag gebruiken.

Snel , service gericht.

Snelle service en bij problemen wordt het goed opgelost.

Zeer effectief.

De muizenmatten die ik besteld heb werken zeer effectief. Er is geen ontsnappen aan!

Goedemiddag, Als het goed is heeft u op de dag van bestellen van ons een e-mail ontvangen met daarin informatie over de levering. Deze was op moment van bestellen niet voorradig en stond in bestelling bij de leverancier. Door de kerst vakantie duurde deze levering helaas langer dan u gewend bent van ons. Uw pakket is vandaag verzonden en komt hopelijk snel bij u binnen! Onze excuses voor het ongemak. Team Ongedierteproducten.nl

Moet nog wegleggen?

***

Ik heb hier muizen plakstips en plak”huisjes” gekocht, werk voor geen meter!!! Dus zal nooit meer iets bestellen!

Beste, Dit is vervelend om te horen! Zou u ons een mail kunnen sturen of telefonisch contact kunnen opnemen? Onze e-mail: [email protected] Onze telefoon: 0725345600 Dan kunnen we kijken naar oplossing, of advies geven op het gebruik van deze strips.

Snel bezorgd en scherpe prijs!

Goede service en snel geleverd

Ik had contact gehad ivm een nalevering. De volgende dag was het product al weer binnen . Geweldig

Makelijk

Makkelijk doosjes zijn makelijk in elkaar te zetten en simpel te vullen

Zeppelinstraat 10 1704 SH Heerhugowaard

+31 72 534 5600