Snel en goed geleverd

Ruime keuze aan goede reisboeken, where ever you go.

Snel.

Snel.

Duidelijke website, goede bezorging

Ik was op zoek naar een specifieke wandelkaart en kon in de webshop gemakkelijk de juiste kaart en het goede kaartnummer vinden voor het wandelgebied. Ook kon ik daarna gemakkelijk een bijbehorende fietskaart vinden. Fijn dat Zwerver zo'n volledig assortiment heeft voor de actieve vakanties.

Optimale service!!!

Opnieuw professionele hulp en begeleiding bij de bestelling van 2 wegenkaarten. Bedankt. Staf uit België.

Niet geleverd

Fietskaart donderdagmiddag besteld, zou er vrijdag zijn maar is op zaterdag nog niet geleverd. En we gaan maandagochtend op vakantie dus heel vervelend. Wel krijg ik de vraag wat ik van de bestelling vind. Nou, niet ontvangen dus niet fijn.

Beste Saskia, Heel vervelend om te horen dat de bestelling nog niet is geleverd. We zien dat de bestelling wel door ons is verzonden, maar waarschijnlijk vertraging heeft opgelopen bij de bezorging door Post.nl. Inmiddels hebben we u ook via een persoonlijk mailbericht benaderd.

Goed en heel snel geholpen.

Tiptop

Klein pocket boekje,waar alleS instaat

Precies wat ik besteld en verwacht had.

Altijd snelle levering

Ik bestel al jaren wandelboekjes en wandelkaarten bij De Zwerver en altijd snelle en keurige levering

Het juiste materiaal snel geleverd

SUPERSNELLE LEVERING

AL DE VOLGENDE DAG LAG HET BOEKJE IN DE BUS; VERBAZEND SNEL. SUPER!

Prima assortiment en snel geleverd

De Zwerver heeft een uitgebreid assortiment en de bestelde wandelkaarten werden snel geleverd.

snel en accuraat. nog nooit teleurgesteld.

Prima levering. Goede site om op te zoeken. Ga door.

Goed assortiment

De kaarten gevonden die ik zocht en waren snel geleverd

Uitstekende eerste ervaring

Zeer korte leveringstermijn. Iets duurder dan de bol.com's en de amazon's maar op voorraad en dus tijdig leverbaar.

Prachtig boekje en landkaart; vlot geleverd.

Zeer goede ervaring. Reisgids Zakinthos is niet zo moeilijk te verkrijgen, maar bij De Zwerver hebben ze ook een zeer gedetailleerde wegenkaart voor een schappelijke prijs. 15 euro. Voor zo'n klein eiland vind ik dat heel netjes

Snelle levering.

Het product waaraan ik behoefte had werd mij snel toegezpnden.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering van recente editie van het boek

Mijn bestellingen bij de Zwerver worden altijd prima uitgevoerd

In het verleden werd ik ook heel plezierig via de telefoon geholpen

prima reisgidsje

Gidsje kwam mooi op tijd voor mijn vakantie binnen. en ik beveel nooit en te nimmer commerciële partijen aan, hoe tevreden ik ook ben.

Mijn bestelling is prima afgeleverd.

Bestelling gedaan en binnen paar dagen was de levering er al. Keurig verpakt.

Kwalitatief goed en razendsnel

Voor een gezocht artikel is er altijd een ruim aanbod met praktische gebruiksinformatie. De verzending is correct en razendsnel. De zending is stevig verpakt en komt ongeschonden aan. Sinds vele jaren ben ik incidenteel - omdat afhankelijk van de reisbestemming al dan niet iets gewenst is - een zeer tevreden klant.

Snelle verzending van wandelkaarten

Ik had 7 wandelknooppuntkaarten van Drenthe besteld. Allemaal netjes ontvangen binnen een paar dagen.

Prima en snelle service!

2 kaarten besteld. Binnen de week geleverd, zelf in Vlaanderen!

uitstekend

snelle en correcte levering