Ik krijg het boek zonder probleem

Ik krikg the boek zonder probleem

Het boekwerk snel (en dus op tijd) geleverd.

Goed product, duidelijke website, makkelijk bestellen, snel geleverd.

Correct geleverd zoals beloofd

Fijn!

Snelle correcte levering.

Bestelde wandelkaart kwam mooi op tijd.

Correcte en snelle afhandeling

Zeer ruim aanbod Eerlijke prijs Correcte afhandeling Snelle levering

de Zwerver maakt zijn belofte helemaal waar.

Bestellen en de volgende dag in de brievenbus! Dank, prima service.

Snelle verzending naar België, binnen 2 dagen ontvangen.

prima en snel

prima en snel

Goed verzorgde aflevering

Handige site en vlotte afhandeling en dezelfde week in de bus.

Uitstapje Ardennen geboekt en meteen gezocht naar een wandelkaart. Meteen de regio gevonden met alle wandelingen in de buurt.

matig

de kaart is goed maar scheurt erg snel. ik had verwacht dat deze wel geplastificeerd zou zijn

Prima in orde!

De bestelling kwam een dag later dan de bedoeling was. Ik heb daarover telefonisch contact gehad. Ik werd zeer prettig te woord gestaan.

Prachtig boekwerk

Een mooi die boek voorzien van de mees t prachtige foto's van de route naar Santiago. Leest lekker weg en is ontzettend informatief.

perfect

stipte en correcte levering

Te laat geleverd

Voor de 2de maal duurt levering langer dan opgegeven. Niet correct om te adverteren met volgende dag leveren, wanneer dit dus al 2 maal niet gelukt is. Ook verder geen reactie ontvangen op mijn commentaar/feedback

Goed.

Kaart was netjes verpakt en niet gekreukt prima.

Snel geleverd, correcte prijs

Snel geleverd, correcte prijs. Leuke items te vinden voor ontdekkingsreizen in eigen land.

vlotte en nette levering

Na de bestelling van het boekje Oet in Twente werd deze snel en goed bezorgd. goede service

Snel geleverd in goede staat

Boek was correct omschreven

snel en goed

Ik zocht een specifieke kaart van Hokkaido en die was er dus binnen 2 dagen, top!

I love de Zwerver

I have bought all my travel books and maps from De Zwerver for 20 years. I love nosing around in the store, but in these times, the excellent online service is a good substitute.

Say mijn product op facebook. Gevraagd of u het product had,gelijk bestelt en had het shelf in huis

Prima levering

Vlotte, hulpvaardig personeel. Snel verzonden.

Gewoon goed

Website werkt prima. Bestelling netjes afgeleverd. Bevestiging per mail.