Prima webshop voor kaarten

De juiste kaarten snel gevonden en zijn snel verzonden!

gevonden wat ik zocht

Wat moeilijk te vinden was, hier gevonden. Correcte levering.

Snel en netjes

De kaarten waren snel verzonden en een goede prijs; aangezien de meeste producten worden bezorgd door de brievenbus, raad ik aan om voor een verpakking met bubbeltjes plastic te kiezen om de kaft van de landkaarten beter te beschermen.

alles in orde

op tijd geleverd en in orde

TopService

Besteld, 2 dagen later juiste artikel in de bus. Klaar!

snel geleverd en mooie kaart

prima service

Telefonische raadgeving was adequaat en goed gegeven. Speelde goed in op het type reisgids wat ik graag wilde.

Snelle service en uitgebreide keuze

Elke keer vinden we bij de Zwerver wart we aan kaarten en gidsen nodig hebben voor onze reizen en binnen enkele dagen hebben we ze in huis.

erg blij met deze service!

Na een prettig telefoongesprek met een medewerker is het boek besteld bij de Belgische leverancier, omdat het in Nederland niet leverbaar bleek. En inderdaad ontving ik het gevraagde boek binnen een paar dagen. Erg blij met deze service! Nu kan ik het in de bieb geleende boek terugbrengen.

Snelle en correcte levering.

Heel goed.

Fijne, praktische wegenatlas.

De Philip's Navigator Scotland is een fijne, praktische wegenatlas. Zeer snel geleverd.

Te grote enveloppen

Beste Is het soms mogelijk de grootte van de envelop aan te passen aan de hand wat u gaat verzenden? Onze postbode heeft moeite met het formaat en vernaggelt bijna elke keer onze brievenbus. Het zou misschien een goed idee zijn als jullie in België ook met pick up points zouden gaan werken.

top!

Makkelijk bestelproces, ruime keuze, snelle levering en keurig verpakt.

Goede informatie en snelle service

De informatie op de site klopt met het product. De bestelling is snel en goed verpakt geleverd.

vlot toegestuurd

bestelling en levering gingen vlot

Chapeau

De bestelling en afhandeling liepen als rolletjes.

De kaart die ik wilde was op voorraad, en de volgende dag al bezorgd. Dank voor deze snelle levering.

Gevonden wat ik zocht

De Zwerver is bijna altijd in staat mijn wensen mbt kaarten ed in te vullen. Prima.

Zoals altijd supersnel en goed

Beter kan niet of..ze moeten het persoonlijk af komen geven. Haha

Snel heerlijke inspiratie in huis

De nieuwsbrief staat vol met interessante en inspirerende informatie, net als de website en hun winkel. Als je bestelt, heb je deze snel in huis. Heerlijk!

Boek besteld in de webshop.

Prima service, zoals altijd en snelle verzending.

prima kwaliteit

Groot aanbod, puike service

Heb nog niet meegemaakt dat De Zwerver 'nee' moest verkopen.

perfecte service

De kaart die ik graag wilde was niet/moeilijk beschikbaar. Zij hebben hun best gedaan voor mij en konden de kaart toch nog snel leveren. Perfecte service!

Bestelling gedaan. 2 dagen later pakket bezorgd. Top.