De snelste kaartenleverancier

Op de website vind je ook een link om de juiste kaarten aan te schaffen. Heel effectief.

Dienstverlening van reisboekwinkel De Zwerver is prima!

Mijn laatste bestelling werd heel snel uitgevoerd. De bestelling op zondag geplaatst en woensdag geleverd in deze Coronatijd vind ik erg snel. Dank je wel Reisboekwinkel De Zwerver.

Handig en volgens afspraak.

Snelle levering, overzichtelijke keuze

Inmiddels twee maal een bestelling geplaatst. Beide keren is snel en correct geleverd.

Fijn meedenkende boekhandel

Pragmatisch en proactief

Zoals gebruikelijk - snel en goed.

Bestellingen kloppen altijd, worden snel afgehandeld en netjes verpakt. Kaarten etc. zijn ook altijd volledige nieuw, nog nooit "open" geweest.

Supersnelle levering

Mooie collectie en super snelle levering. Heel fijn!

Goed verpakt en op tijd aangekomen

Gevonden wat ik zocht!

Bij deze winkel tot nu toe nog altijd kunnen vinden, waar ik naar op zoek was. Hele brede selectie! Dankjewel. Snelle verzending, spullen in prima staat.

Snelle service, mooie plattegrond.

Via de website is er een ruime keuze plattegronden. Je kunt de plattegronden goed vergelijken, qua schaal bv. Ik ben blij met de snelle service en de duidelijke plattegrond!

Het is gewoon een slechte kaart

Idem

Zeer tevreden, snelle levering

Bestel regelmatig wandelkaarten bij de Zwerver. Altijd snel en btrouwbaar geleverd

Veel aanbod, snelle en correcte levering.

De beschrijving van een wandelroute was snel gevonden; de toelichting per item is ruim voldoende. Bestellen, betalen en leveren gaan snel en goed.

Zeer deskundig en vriendelijk advies.

Telefonisch contact gehad over de geschikte kaart voor het gebied en zeer snel de juiste kaart ontvangen.

Snelle levering!

De door mij bij De Zwerver bestelde boeken (en eerder ook wel kaarten) zijn snel geleverd!

Fantastisch assortiment

Tot nu toe altijd geslaagd bij deze winkel!

Helemaal tevreden over het bestelde artikel .

De bestelde kaart beantwoordt perfect aan mijn verwachtingen .

super vlot maatwerk!

3 kaarten besteld waarvan er eentje niet op tijd kon aankomen, mailtje gestuurd en bijna onmiddellijk antwoord gekregen, bestelling gewijzigd, zelfs nog suggesties gekregen voor gelijkaardige kaarten,.. zo goed geholpen als in een echte winkel, maar dan vanuit de luie zetel

Snelle levering en fijn dat ze veel producten (in mijn geval wandelkaarten in Oostenrijk) op voorraa

Snelle reactie via de chat en snel thuis geleverd.

Snelle levering, mooie artikelen

Super goed

Snelle service en compleet assortiment

Snel en deskundig. Meer is niet nodig

Snel en deskundig. Meer is niet nodig