Duidelijke site

Snelle levering van goede producten

Mijn bestelling gold pop-up kaarten van Londen. Zowel de snelle levering als kwaliteit ervan waren een goede verrassing.

Eenvoudig en handig

Precies wat ik nodig had en op tijd geleverd.

De perfekte reisgids

Goede wandelgids én goede training om het lezen van de taal te verbeteren

Super telefonisch geholpen door behulpzame dame

Top. Wilde een reisboekje over Japan maar kwam eigenlijk pas 15 maart uit maar ze ging kijken of het eerder geleverd werd en zodoende had ik het heel snel in huis!

ik heb alles wat ik besteld prima ontvangen

Alles klopt perfect

Niets te melden

Zeer snelle bezorging, retourneren perfect geregeld. Kaarten van Kompas zeer goed.

Kompas wandelkaarten besteld. Zeer tevreden over de snelle service en de kwaliteit van de kaarten. Ook retourneren van kaarten is goed geregeld.

Goede website, simpel bestelproces, snelle bezorging, goede prijs.

Prettig

Betrouwbaar

Wat ik zocht was op voorraad en kwam snel

Zorgvuldig!

Fijne keuze uit boeken, jammer dat jullie niet in Breda zitten.

gewoon geweldig

zoals eerder vermeld, gewoon goed!

Beschadiging

Alle producten die besteld zijn waren meegeleverd alleen spijtig van het inpakken want had 2 gidsen die gekreukt waren wat ik best storend en jammer vind. Daarnaast wel snelle levering

Beste Ellen, Erg spijtig om te lezen dat 2 van de 4 artikelen beschadigd bij u zijn aangekomen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb u zojuist een mail gestuurd met daarin hopelijk een goede oplossing voor u. Onze excuses voor het ongemak!

Geen opmerkingen

Goed verzorgde levering, binnen de termijnen. Top!

Vlotte bestelling zonder problemen.

Vlugge levering, proper en stevige verpakking. Kaarten in goede kwaliteit, prima.

top!

snel en correct geleverd product van goede kwaliteit

Dé reisinfowinkel :)

Duidelijke uitleg zodat je goed je keuze kan maken uit het aanbod. Vlotte service.

Snelle levering.

Ik had snel een wegenkaart nodig. Het online bestellen ging heel makkelijk, net als het betalen. Het pakje had ik snel in huis.

Zeer snelle en correcte levering.

Bij het afwerken van de bestelling had ik telkens problemen om het huisnummer aanvaard te krijgen, frustrerend maar uiteindelijk toch gelukt, na vele pogingen. Levering was wel zeer snel.

Levering zoals het moet zijn.

Reisboekenwinkel De Zwerver als betrouwbare leverancier. 'What you is what you get'!!

Snelle en zorgvuldige levering.

Snelle en zorgvuldige levering

Snelle en correcte levering.

Op website snel gevonden wat ik zicht tegen concurrerende Prius. Goede levering.

Snel bezorgd

Snel bezorgd en goed verpakt.

Op tijd geleverd!!

Snelle en prima levering

Het bestelde in prima staat en snel ontvangen