Boek is outdated

Boek is oudated. 2014! Laatste info Boek behandeld alleen noord/oost Aus ipv van volledige Oostkust.

bij een probleem toch nog een snelle oplossing

snelle oplossing bij een probleem

altijd goede ervaring met de zwerver

Snelle en correcte bezorging

Zoals verwacht, makkelijk gevonden en besteld en snel en correct (zonder beschadiging) bezorgd. Top Ik heb eerder ook bij andere leveranciers besteld en ben toen na wat "rondzwervingen" bij dé Zwerver uitgekomen :-).

Zeer tevreden!

Voor herhaling vatbaar!

Snel goed geleverd

Prima service. Snel en betrouwbaar.

zeer tevreden

komt mooi op tijd

Prima advies

Bestelde kaart voldeed niet aan de verwachting, mocht gratis terug. Advies gevraagd voor een beter alternatief, de kaart was binnen 3 dagen thuis, helemaal naar wens!

Snelle levering. Goed bedrijf.

Een goede ervaring.Echter bij de kaart van Italie zit een app. Daarvoor had ik juist de kaart gekozen.Echter de app werkt niet in Europa blijkt.Erg jammer. Had liever in de info gelezen dat de app dus niet werkt. Nu heb ik wel een mooie kaart, maar geen bijbehorende info via de app.

Heel vlotte en correcte afhandeling

Alleen positieve ervaring

Snelle en correcte levering

Snelle correcte levering

Zeer mooie medaille!!!

Mooie medaille en snelle levering!

Bestelling nog steeds niet ontvangen!

Ik heb geen idee waar het probleem zich manifesteert, maar tot op heden heb ik het bestelde wandelboek nog altijd niet ontvangen. Met vriendelijke groet Guy

Beste Guy. Wat jammer om te horen dat uw bestelling nog niet bij u is aangekomen. We hebben deze al op 17 januari j.l. naar u verzonden. Ik heb u zojuist een mail gestuurd om uw adresgegeven te verifiëren. Indien deze correct zijn, zullen we de bstelling nogmaals naar u verzenden. Onze excuses voor het ongemak!

Compacte kaart van Sri Lanka

Eerste indruk van de kaart is goed. Compact formaat, ideaal om mee te nemen met een groepsreis. Alle bezienswaardigheden staan erop vermeld dmv nummers. Tevens aan de achterzijde een stadsplattegrond van Colombo.

Had meer details verwacht

Alle kleine plaatsen staan er niet op zoals bv Castelnau D'Angles etc.

Beste Danny, Wat jammer om te horen dat de kaart niet is wat u er van had verwacht. U kunt deze binnen 2 weken na ontvangst kosteloos terug sturen naar ons antwoordnummer. Zodra we de kaart hier weer hebben, zullen we het totaal door u betaalde bedrag van uw bestelling op uw rekening terugstorten. Alle informatie over retourzending vindt u hier: https://www.dezwerver.nl/retourneren-ruilen/

Prima service, op tijd geleverd

Nvt

snelle service

Product zoals beschreven en snelle levering

Inhoud boek klopt volgens beschrijving

Goed en fijne service

Snelle service en levering. Ik had 2 wandelkaarten ern reisgids en regio-autokaart besteld. Goede/voldoende productomschrijving op de website zodat ik thuis een goede keuze kon maken. De ontvangen producten waren geheel naar wens.

Ze doen wat ze beloven

Perfect geregeld!

Met een dag was de zending al in huis. Duidelijke kaarten en een prima reisgids. Aanrader die Zwerver!

Snelle levering, fijne selectie

Bij De Zwerver hebben ze die ene gids gewoon. Sympathieke winkel, als je dan toch kunt kiezen waar je iets koopt...

Gewoon dik in orde, snelle levering en zo.

Zie boven

Snel

Makkelijk besteld en snel bezorgd

Bestelde kaart kwam onberispelijk aan en binnen de voorziene termijn.

Bestelde kaart kwam onberispelijk aan en binnen de voorziene termijn.