Snelle levering, fijne selectie

Bij De Zwerver hebben ze die ene gids gewoon. Sympathieke winkel, als je dan toch kunt kiezen waar je iets koopt...

Gewoon dik in orde, snelle levering en zo.

Zie boven

Snel

Makkelijk besteld en snel bezorgd

Bestelde kaart kwam onberispelijk aan en binnen de voorziene termijn.

Bestelde kaart kwam onberispelijk aan en binnen de voorziene termijn.

Bestelling werd vrij vlug en mooi ingepakt geleverd.

In orde.

Prima geregeld

Snel en compleet instevige brievenbus verpakking ontvangen

eerste maal bestelling via de zwerver

boek goed aangekomen , dat het 10 dagen na bestelling aankwam is gewoon te wijten aan de barslechte werking post in België. Boek werd bezorgd als brief in postbus en niet als pakket.

Top assortiment reisboeken, vlotte verzending en goede servoce

Zie boven

Duidelijk aangegeven wanneer ik het boek kon verwachten en een dag na de aangegeven datum was het boek er. Met het oog op de feestdagen heb ik daar alle begrip voor

Ik ben nog op zoek naar mijn bestelling

Dus slecht

Beste Wim, Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. We hebben deze al op 19 december j.l. naar u verzonden. Ik heb u zojuist een mail gestuurd met de vraag of de adresgegevens correct zijn. We kunnen de kaart dan nogmaals naar u verzenden. Onze excuses voor het ongemak!

Kwaliteit, snel en voordelig.

zie boven.

De kaart, niet op voorraad in de winkel wasin 3 werkdagen bij ons thuis. Top!

Vlot bezorgd,en correct verpakt.

top

veel aanbod en snelle levering

Kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben. Bestelde boek snel in huis.

Grote keuze en snelle levering

Grote keuze en snelle levering

Prima levering en service

Zeer ruime keuze en snel geleverd.

De ruime keuze is overzichtelijk en gedetailleerd. Levering snel en doeltreffend.

vlotte bezorging

Heel prettige ervaring. Voldoende keuze en zeer vlotte afwerking. Er werd meegedacht bij een foute bestelling mijnerzijds. PRIMA.

Vandaag besteld, volgende dag in huis

Overzichtelijk, helder en duidelijk

Prima website, zie ook mijn beoordeling in 1 zin. Enig minpuntje: via de product afbeeldingen kun je niet altijd even goed inschatten hoe groot of uitgebreid het product daadwerkelijk is. De hoogte van de prijs (aan de lage kant) had me een signaal moeten geven, maar daar heb ik te weinig op gelet.

Bestelling goed verwerkt

De post bezorging is minder. Pas vandaag woensdag na middag ontvangen.

Goede kaart en zoals altijd snelle levering

Zoals altijd een prima service van De Zwerver. De kaarten van India en Ladakh zijn duidelijk en gedetailleerd. Handzaam formaat en geplastificeerd zodat ze bij gebruik niet direct scheuren. Wat je ook zoekt op reisgebied, De Zwerver heeft het meestal wel.

altijd netjes op tijd wen snel

Ik bestel geregeld landkaarten/ reisgidsen en ben altijd tevreden over de snelheid , kwaliteit en afwikkeling van deze shop!

Oude Kijk in t Jatstraat 43-45 9712EC Groningen

+31 (0)50 - 3 12 69 50