Pluspunten

Pluspunten

Mooie showroom met duidelijke uitleg. De kluis is snel en gratis afgeleverd. Chauffeur was behulpzaam. Goed telefonisch bereikbaar voor vragen.

Pluspunten

Er werd keurig vooraf contact op genomen om de gang van zaken te bespreken mbt de levering van de kluis. Dit werd uitbesteed aan een gespecialiseerd bedrijf. Voor het plaatsen van de kluis moest bijbetaald worden.

Er kwam één persoon de kluis afleveren. Met heel veel moeite en uiteindelijk met hulp van onze medewerkers is de kluis op zijn plaats terecht gekomen. € 300.00 extra betalen voor het plaatsen door "specialisten" is iets overdreven. Absoluut geen commentaar op de chauffeur, deed zijn werk verder goed.

Wij hechten veel waarden aan het correct inhuizen en verankeren van kluizen bij onze klanten. Wij maken hiervoor gebruik van de diensten van Rollema Transport, zoals ieder bedrijf in onze branche. We zullen u bevindingen doorgeven.

Pluspunten

Bestelde kluis was eerst niet voorradig maar de klantenservice heeft ons uitstekend geadviseerd zodat we snel en goed geleverd zijn.

Pluspunten

Snel geleverd en vriendelijk telefonisch contact gehad over mijn bestelling.

Pluspunten

Duidelijke site, snelle levering

Meer info bij het product, over wat ik als klant met de kaart die bij de sleutels zit moet doen.

Pluspunten

Product snel geleverd. Komen afspraken na.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

nog niet

u vraagt mij naar een beoordeling, dat wil ik best doen ,ik heb alleen de bestelling nog niet ontvangen.........kleinigheidje...

Oeps...het verzoek tot beoordeling was inderdaad te snel verzonden. Toch bedankt! We horen het graag als u tevreden bent met het product en onze service! Een mooie voldoende zou fijn zijn.

Pluspunten

Prima service, snelle levering en komen afspraken duidelijk na.

Geen verbetertips, alles prima afgehandeld.

Pluspunten

Goed advies en een goed product. Deze shop komt zijn afspraken na: Binnen 1 dag geleverd.

Pluspunten

Goed aflevering. Kluis was wel vanuit fabriek iets beschadigd maar ik ga ervanuit dat dit nog hersteld wordt

Geen Prima

Pluspunten

Goede informatie en advies. Kluis is uitstekend verankerd. Prima webwinkel!

Pinnen bij levering zou handig zijn.

Pluspunten

Mooie showroom in Tilburg waar veel kluizen staan. Ze nemen de tijd om klanten te adviseren. Vooral het direct kunnen afrekenen en meenemen was super! Dank nog voor het Kerstcadeau!

Pluspunten

Snelle reactie op mijn mailtje met vragen, deskundig aan de telefoon. Uiteindelijk is de kluis binnen 1 dag geleverd in een keurige anonieme doos.

Pluspunten

Afspraken perfect nagekomen, geleverde product voldoet aan alle beloftes.

Pluspunten

Goed advies gehad in de winkel. Product was razendsnel geleverd en heb vooraf keurig een bevestiging ontvangen. Chauffeur was zo vriendelijk om 30 min van te voren even te bellen. Bedankt Kluizenplaza!!

Pluspunten

Weet ik niet, omdat ik de kluis via een dealer heb gekocht en deze mij goed heeft geadviseerd.

Planning van thuisbezorgen melden aan klant, zodat hij weet wanneer zijn kluis geleverd wordt. Dit was bij mij niet gedaan. Ook om een factuur moest ik zelf achteraangaan. Dus betere communicatie.

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat wij u ons advies heeft kunnen waarderen! Wij versturen onze track-and-trace codes en facturen per mail, waarschijnlijk is deze in uw spamfilter terecht gekomen? Voor ons uiteraard geen probleem: wij hebben u graag geholpen!

Pluspunten

Na mijn klacht is heeft de directeur mij snel opgebeld. fijn dat mijn klacht serieus is genomen en er alles aan gedaan is om deze op te lossen. in mijn geval was het vooral een samenloop van omstandigheden die nu allemaal zijn opgelost! conclusie: Topservice!!!

Al 3 keer herinnering gekregen om beoordeling te geven, maar producten nog steeds niet ontvangen. Zelf moeten bellen om te horen dat bet product niet op voorraad is. Eerst heeel slecht callcenter vervolgens wel snel teruggebeld. Helaas daarna geen beloofde terugkoppeling gehad. Hopelijk krijg ik de producten snel!!

Pluspunten

Ik heb nog geen tijd gehad om de kluis uit te pakken u krijgt nog bericht Groeten J.Lemmens

Pluspunten

Good and fast

None

Pluspunten

De kluis Salvus Ravenna 7 is een aanrader, nu heb ik gelukkig mijn veiligheid's gevoel weer terug met oprechte dank aan Martijn van kluizenplaza.

Pluspunten

Goed advies gehad. Installatie was dik in orde! Prijs was voordeliger dan elders.