3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Er werd keurig vooraf contact op genomen om de gang van zaken te bespreken mbt de levering van de kluis. Dit werd uitbesteed aan een gespecialiseerd bedrijf. Voor het plaatsen van de kluis moest bijbetaald worden.

Er kwam één persoon de kluis afleveren. Met heel veel moeite en uiteindelijk met hulp van onze medewerkers is de kluis op zijn plaats terecht gekomen. € 300.00 extra betalen voor het plaatsen door "specialisten" is iets overdreven. Absoluut geen commentaar op de chauffeur, deed zijn werk verder goed.

Wij hechten veel waarden aan het correct inhuizen en verankeren van kluizen bij onze klanten. Wij maken hiervoor gebruik van de diensten van Rollema Transport, zoals ieder bedrijf in onze branche. We zullen u bevindingen doorgeven.

slechter dan verwacht

Oeps...het verzoek tot beoordeling was inderdaad te snel verzonden. Toch bedankt! We horen het graag als u tevreden bent met het product en onze service! Een mooie voldoende zou fijn zijn.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed advies en een goed product. Deze shop komt zijn afspraken na: Binnen 1 dag geleverd.

voldoende, een redelijke ervaring

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat wij u ons advies heeft kunnen waarderen! Wij versturen onze track-and-trace codes en facturen per mail, waarschijnlijk is deze in uw spamfilter terecht gekomen? Voor ons uiteraard geen probleem: wij hebben u graag geholpen!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Good and fast

None

Pluspunten

De kluis Salvus Ravenna 7 is een aanrader, nu heb ik gelukkig mijn veiligheid's gevoel weer terug met oprechte dank aan Martijn van kluizenplaza.