Pluspunten

Snelle en correcte bezorging.

Pluspunten

Snelle reactie, nette afhandeling, goede prijs kwaliteitsverhouding

Ik had al in de winkel (Eindhoven) aangegeven dat hij op de vloer geplaatst diende te worden. Dat heb ik nogmaals 2 x moeten uitleggen aan KluizenPlaza.nl en dan tenslotte nog 2 x aan Rollema (uiteindelijke levering en plaatsing). Een betere doorgifte van deze informatie in de systemen is wel welkom.

Pluspunten

Snel geleverd, goede service.

Pluspunten

Kluis is keurig bezorgd!! Duidelijke website en scherpe prijzen. Top.

Pluspunten

Zeer snelle levering. Goede service en deugdelijk advies.

Pluspunten

keurige website. Bedrijf nam contact op na de te late levering om er op een goede manier uit te komen. Ze zullen ook intern het proces aanpassen om dit soort zaken te voorkomen.

Product bleek niet op voorraad, en kregen hier geen bericht van. Na zelf contact te hebben opgenomen op advies een ander product gekozen. Deze zou de volgende dag dan komen, echter ook dat duurde helaas langer. Al met al werd wel het origineel bestelde produkt geleverd.

Pluspunten

snel en makkelijk bestellen / levering

bijna op verkeerde adres afgeleverd

Pluspunten

Prima producten Correcte en snelle aflevering.

Pluspunten

Goed telefonisch advies, snel geleverd

Pluspunten

Goede prijs, goed product

Breng de klant op de hoogte als de levertijd uit loopt.

Pluspunten

Prima product, goed geholpen tijdens de levering!

Graag had ik een mailtje gehad met een tijd wanneer ik de levering ongeveer kon verwachten. Zeker als mij dat telefonisch wordt beloofd. Communicatie tussen de klantenservice en het transportbedrijf kan beter.

Pluspunten

Goed advies. Kluis was keurig op tijd. Nette en professionele zaak.

Pluspunten

Vlotte levering en keurig op tijd. Chauffeur was beleefd en heeft de kluis netjes naar boven gebracht. Prijzen zijn zo'n beetje overal hetzelfde, alleen de gratis montage maakt toch echt wel het verschil. Scheelt al gauw enkele honderden euro's. Wat dat betreft goeie service!

Pinnen bij aflevering

Weet ik niet

Pluspunten

Werd netjes terug gebeld. Voor 12u besteld morgen in huis. Echter dit was bij mij niet zo. Levering werd een dag later. Wel jammer als je er voor thuis gaat werken om zo de kluis in ontvangst te nemen.

Levertijd verbeteren

Dank voor uw terugkoppeling. Wij zijn vrij stipt in onze afleveringen en ondanks de vele kluizen die wij dagelijks verzenden blijven we dit constant verbeteren. We hebben dit voorgelegd aan onze transporteur.

2 sterren: slechter dan verwacht

Tussen bestellen(betalen) zit bijna een week wat mij veel ergernis opleverde.

Dank voor uw kritische beoordeling. De oorzaak was waarschijnlijk dat het betreffende product (tijdelijk) niet op voorraad was. Normaal gesproken gaan de bestellingen dezelfde dag nog de deur uit. Uiteindelijk hebben we dit netjes met de klant besproken. Met vriendelijke groet, Team KluizenPlaza.nl

Pluspunten

Zeer goede en vlotte service. Zeker een aanrader. Alles op een zeer vlotte en correcte manier afgehandeld.

Pluspunten

Goeie kluis, vlotte en discrete levering. Maandag besteld en de volgende ochtend kwam de chauffeur alweer voorrijden.

Pluspunten

Goed geholpen. Product snel en discreet geleverd. Ik kan Kluizenplaza aanbevelen.

Pluspunten

Goede service. Deskundig advies heeft mij geholpen in mijn keuze.