perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede uitleg gekregen in de showroom. Uiteindelijk is de keuze op een Salvus Bologna 67 gevallen. Dit gevaarte van 130kg moest naar de eerste verdieping op handkracht omdat mn trap te smal en kronkelig was voor de traploop-steekwagen. Maar met mij erbij als derde man is dit zonder kleerscheuren en beschadigingen gelukt. Ook de verankering is netjes gedaan. Alle lof voor de transportmannen. Ik beveel dit bedrijf dus ook van harte aan.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed advies. Kluis was inderdaad keurig op tijd bezorgd. Top!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ze doen echt hun uiterste best om hun klanten tevreden te stellen. Er was een probleem met de levering van de kluis, uiteindelijk heeft 1 van de medewerkers een kluis uit de showroom gehaald en deze persoonlijk bij mij thuis afgeleverd. Dat noem ik GROTE KLASSE!!

goede service, goed behandeld

Bedankt voor uw beoordeling. De meegeleverde bouten van de fabrikant kunnen inderdaad van wisselende kwaliteit zijn. We zullen uw bevindingen doorgeven aan de betreffende fabrikant. Wij adviseren daarom het gebruik van chemische ankers: deze kunt u eenvoudig toevoegen bij het afronden van uw bestelling.

voldoende, een redelijke ervaring

voldoende, een redelijke ervaring

Ook van klanten die bij ons een showroom bezoek hebben gedaan horen wij graag hun ervaringen. Dank voor uw beoordeling.

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Peter, dank voor je beoordeling. We hebben goed nieuws: medio september 2015 openen we de deuren van onze nieuwe showroom in Tilburg. 150 m2 vol met kluizen. Kom gerust eens langs zodra geopend.