Prima website, zeer snelle levering

Ik had een manchet voor een Samsung wasmachine nodig. Via de helder website kwam ik vrij makkelijk aan het bestelnummer van het juiste artikel. De manchet zit er inmiddels op, mede dankzij de handige video uitleg op de website. Klasse!

Snel

Goed verpakt en snelle bezorging.

Alles snel en goed geleverd

Makkelijk te bestellen en een snelle levering

Eenvoudig en snel

Zeer gemakkelijke website. Snel het onderdeel gevonden en soepel/snel bestellen. Ook de levering was zoals toegezegd.

De medewerkster aan de telefoon heeft mij uitstekend geholpen

Zelf kon ik er geen wijs uit. Medewerkster had zelfs tekening opgestuurd

Is netjes bezorgd.

Ben zeer tevreden.

Geweldig en zeer snelle levering

Geweldig en snelle levering. Toppie.

Goede service, groot assortiment

Samen met de klantenservice de onderdelen welke ik nodig had gevonden. Levering ook nog eens sneller dan verwacht

Snelle levering van juiste onderdeel mede door eenvoudige website.

Ben zeer tevreden over de levering van het onderdeel. Via de website was het juiste onderdeel eenvoudig te selecteren. Levertijd zoals was vermeld op website. En het juiste onderdeel ontvangen.

Goed en snel geleverd

Makkelijk gevonden op de side eenvoudig besteld en snel geleverd

TOP !!!!!!!!

Zeer snelle levering was volgende dag al binnen, had het onderdeel ook snel nodig i.v.m. de kerstdagen die er aan komen...

Alleen maar positief

De persoonlijke aandacht bij de hulp om het juiste artikel te vindenen en de totale afhandeling waren uitstekend !

Svonds besteld en smorgens al in huis. Top in orde

Had een onderdeel van mijn koffiemachine defect. s.vonds besteld en voor normale verzendtarief de volgende dag al in huis. Koffie smaakt weer prima

zonder problemen een lade gevonden van een vriezer die niet meer in de handel is

duidelijke afbeeldingen en precieze maten helpen bij het zoeken en vinden

De bezorging was correct en meer dan op tijd

Ik maak weinig gebruik van een webshop, maar door deze service ben ik positief.

Super snelle service

Zeer tevreden. Snel en goed verpakt geleverd

snel

heb alles binnen een dag bezorgd

Fast accurate no issues

Very satisfied with product and purchase experience

Zeer snel geleverd

Duidelijke en heldere site! Had snel gevonden wat ik zocht. En de volgende dag zat het onderdeel al erin! En mijn droger is weer stil!

Zeer positief

Snelle service en duidelijk

Twee op drie goed.

Twee bestelde artikelen voldeden volledig aan de verwachtingen. De twee koolborstels die ik kocht om een versleten cirkelzaagmotor te herstellen bleken echter waardeloos. Geknetter, vonken en uiteindelijke desintegratie.

perfecte service

Ik had een v-snaar besteld voor een indesit wasdroger. Helaas was het de verkeerde. Na 1 telefoontje werd meteen een andere gestuurd, welke de juiste was. Terzake zeer kundig geholpen, ik bestel voortaan al mijn onderdelen bij parts.nl

Perfecte service

Een van de drie bestelde onderdelen kon ik niet vinden op de site. Na een telefoontje met een technische man werd dit snel gevonden en bleek dat dat ik dat onderdeel niet hoefde te vervangen. Kreeg hierna een offerte toegezonden waarbij een ordernummer. Via dit ordernummer doorgeklikt en bestelling gedaan. Dag erna werd het pakketje al afgeleverd met de juiste onderdelen. Perfecte service dus.

Vlugge en correcte levering

Ik vond onmiddellijk wat ik zocht in een uitgebreid gamma. Makkelijk te bestellen en vlugge afhandeling . Een aanrader

Snel verstuurd

In deze webshop snel het juiste onderdeel kunnen vinden. Goed verpakt en perfect passend.

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!