Goed geholpen aan het juiste product

Geen enkel probleem, vlotte bestelling, vlotte betaling en zoals besteld een origineel wisselstuk

Fijne 'winkel' duidelijk en snel

Goed en snel verzonden, ook naar een ander adres ging helemaal goed.

Snel

Snelle en perfekcte afhandeling .

Makkelijke website en snelle levering

De winkel in arnhem was maandag docht dus via de website bestelling geplaatst en die werd gewoon optijd bezorgd met regelmatige berichtgeving.

Goed en Snel

Je kan snel bestellen en de volgende dag wordt er geleverd.

Snel! En informatief!

Ik had een nieuwe motor voor m'n afzuigkap (Itho) nodig. Deze heb ik op PartsNL besteld. Ik kreeg daarbij de tip om een condensator bij te bestellen. De laatste bleek inderdaad ook defect te zijn. Super snel geleverd, en duidelijke instructies via YouTube (kreeg het alleen zelf niet binnen twee minuten voor elkaar).

Het bestelde product (zeer gemakkelijk te vinden op de site) werd zeer snel geleverd en was precies het product dat we zochten!

Snelle levering maar borgclipje voor montage spanrol wordt niet bijgeleverd

Snelle levering maar borgclipje voor montage spanrol wordt niet bijgeleverd. Vervelend want aangezien de spanrol was gesmolten was de originele borgclip niet meer te vinden.

goede site, vlotte levering

Bij het zoeken kwam ik bij Parts NL terecht. Bestelling was zo geplaatst en vlot geleverd.

Correct

Perfect geregeld

Goed product vlotte levering

Produkt was prima

Produkt was prima

Mooi winkel van alles wat.

Duidelijke site, snelle levering

Zeer snelle levering en een zeer concurrerende prijs

enorm voordelig en kwalitatief goed produkt

Makkelijk en goedkoop

Makkelijk bestellen en niet duur. Geen verzendkosten bij ophalen bij een winkel. Helemaal top.

Bestelling perfect verzorgd, levering binnen gesteld tijd, fantastisch

Vol lof over de wijze van verzorging en verzending van mijn bestelling. Het was de eerste keer een bestelling te plaatsen bij PartsNL. Fantastische service, op tijd bezorgd en schade vrij. Geweldig.

Snelle levering.

Zondagavond is het product besteld. Dinsdagochtend afgeleverd! Top.

Snelle service, breed aanbod.

Prima bron voor je benodigde onderdelen.

Goed en snel

Doen wat wordt beloofd, levering binnen 24uur vier Post.nl. Super!!

Makkelijk bestellen en snelle levering

Snel geregeld en bezorgd

Met name de bestelmogelijkheid zonder account

Supersnelle levering

Onderdeel was binnen een dag bij mij.

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!