Advies vooraf

Onderdelen van de koelkast. Ik was niet zeker of het de juiste waren. Via een chat en een duidelijke e-mail met tekening kreeg ik advies. Ideaal, het waren de juiste onderdelen. Top.

uitstekende informatie en een vlotte levering

Ik wist niet precies wat ik moet bestellen voor mijn stofzuiger. Via de site mijn vraag gesteld en een foto gestuurd van de serienummers e.d. waar na ik de volgende dag een offerte had. Besteld met nog wat extra spullen voor 22:00 en de ander dag binnen. Een top ervaring.

Supersnelle levering

Ik heb een nieuwe zachte borstel voor een Dyson stofzuiger besteld. Voor 22:00 uur besteld en de volgende dag al bezorgd. Er mocht wel iets meer opvulling in de doos, nu was de plastic kap van binnen beschadigd. Functioneert wel, maar ik denk dat het verzenden en verplaatsen van het pakket dit heeft veroorzaakt. Onderdeel past goed en werkt ook goed.

Het was een snelle en goede bezorging. Ook het bestelde was precies wat ik besteld had.

prima en zoals het hoort !

Vlot en correct te woord gestaan in telefonisch contact, (digitale) afhandeling zoals men gewend zou zijn in een fysieke winkel.

Originele onderdelen supersnel geleverd.

Zeer tevreden over de behandeling en aankoop

Zeer tevreden over de behandeling en aankoop

Goede prijs en snelle levering !

Goede prijs en snelle levering !

Sneller kan bijna niet

Goeden aan bevelen makkelijk als op te zoeken en snel leverbaar

Snelle levering en prima info op website

Snelle levering van mijn onderdeel voor een strijkijzer. Prima info over originaliteit van het onderdeel en of dit inderdaad past met info over serienummer.

Prima zaken doen met Parts.nl

Goeie site, vriendelijke toegang en beste prijs kwaliteit

Zoals afgesproken volgende dag geleverd.

Goed verpakt en alles netjes geleverd.

vlotte levering, orginele onderdelen

snelle levering, keurig. Zeker aanbevelen.

Snelle levering goed verpakt gewoon super

Prima en snel

We hebben weer ijsblokjes uit de koelkast!

Het is duidelijk te vinden bij PartsNL of het ijsblokjes-onderdeel past bij het type koelkast. Ook wordt goed aangegeven wanneer verwacht wordt dat het onderdeel geleverd kan worden.

Geleverd wat besteld is, prima dus

prima dus!

Goed geholpen

Ik zocht een klep van mijn Beko diepvries kast, kon hem niet vinden, Parts heeft mijn hierbij fantastische geholpen

Mijn bestelling ging prima. ik kon mijn product snel vinden op de site, en het werd geleverd op de dag dat ik thuis was

prima service

Het onderdeel voor de afwasmachine is snel geleverd en de deur werkt weer prima .

Heb zelfs nog niet eens mijn bestelling ontvangen

DHL meldt dat zij dinsdag langs zullen komen. Prima, het pakketje zou door de brievenbus passen dus thuisblijven is niet nodig. Echter, geen levering, geen mail dat er vertraging is, helemaal niets. De volgende dag, geen levering. De derde dag gebeld met PartsNL waarop gezegd wordt: Dan had u beter voor postNL kunnen kiezen, en: heeft u het bij de buren nagevraagd (hoezo, het past toch door de brievenbus?) Nog steeds niets ontvangen (OK het weekeinde zit er tussen) we wachten maar geduldig af maar of ik ooit nog eens iets bij dit bedrijf bestel, is nog maar de vraag....

Goede producten

Snelle en nette levering, goede producten. Altijd goed tevreden over partsnl, online en winkels . Top!!

priema aan bod

zeer snel geleverd ben zeer tevreden

vlotte levering van onderdeel voor mijn Moulinex

Ik was erg blij dat ik een defect onderdeel zo gemakkelijk kon vervangen

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!