Ze hebben bijna alles, en ook de prijsstelling is prima

Snelle levering, duidelijke website en correcte prijzen. Aan rader

Alles klopte van A tot Z.

Goede site, duidelijkheid bij het te bestellen onderdeel en snelle afwikkeling.

Met weinig moeite product gevonden op de overzichtelijke site. Betaalproces gaat soepel, bestelling arriveert snel en ongecompliceerd. Verpakking is prima. Product past precies. Wel zou voor verbetering een installatietekening bijgevoegd kunnen worden.

Supernetjes verpakt en geleverd zoals beloofd

Ruime keuze op de site. Bestelling werd Supernetjes verpakt en geleverd zoals beloofd! Zeer tevreden.

Snelle bestelling tegen een redelijke prijs. Afhalen duurt wel een dag langer

Snelle en correcte levering

Makkelijk bestellen, snel geleverd, goed verpakt. Tevreden.

Duurde te lang

Op de site stond via post NL 1 dag via de winkel 2 dagen maar het waren er 4

Beste Julian, Bedankt voor je beoordeling. Via PostNL/DHL word de bestelling mits voorradig en besteld voor 22.00 uur dezelfde avond verzonden. Bij bestellingen die opgehaald worden bij een winkel van PartsNL gaat je bestelling mee met de eerst volgende zending van desbetreffende winkel. 90% van deze bestellingen worden binnen 2 werkdagen afgeleverd in de winkel, helaas kan het soms iets langer duren. Dit wordt ook aangegeven op onze website. Groet team PartsNL.

Voldoet niet helemaal aan verwachting

Had via e-mail gevraagd of alle pakkingen bij het onderdeel zaten dit werd bevestigd maar bij levering bleek dat niet zo te zijn

Helemaal goed

Juiste onderdeel en snel geleverd.

Snel en kundig advies snelle levering

Het was verrassend dat binnen een uur het advies binnen was. Inzichtelijke en makkelijke siteom te bestellen

Snelle accurate levering

'S avonds besteld en de volgende middag had ik mijn wasdroger weer gebruiksklaar. Top levering van originele onderdelen.

duidelijke website/ snelle leveringen

Groot assortiment. website is zeer gebruiksvriendelijk vandaag besteld ; morgen in huis

snel en op maat!

ik heb al jaren een ladyshave maar ik was het trim opzet stukje verloren :( Toen heb ik parts een bericht gestuurd en kreeg binnen een dag een link om dit opzet stukje te bestellen. echt heel fijn want anders had ik een hele nieuwe shave moeten kopen. wat zonde is van de oude want die werkte nog prima!

Levert wat besteld is en op de tijd die is afgesproken

direct advies voor juiste onderdeel en supersnel bezorgd!

Het rubber van mijn vriezer was kapot, maar ik kon niet de juiste afdichting vinden bij mijn type koel&vriescombinatie. Heb vervolgens typegegevens op zondag avond doorgegeven en kreeg binnen enkele uren een offerte voor mijn type koelkast. De volgende dag bezorgd, top!

PartsNL good online supplier but.

Correct part supplied it was easy to find in PartsNL webshop. However, the DHL courier left the package on my doorstep and the request to change to service point delivery although accepted online was not complied with. DHL carrier of last resort.

Klantvriendelijk ,,,super snel geleverd donderdagmiddag besteld ,,vrijdagmorgen bestelling thuis

Zeer snelle levering en alles netjes verpakt!

Mijn bestelling was zeer snel bezorgd. Alle bestelde onderdelen waren netjes en zorgvuldig verpakt, zodat deze niet zouden beschadigen tijdens transport. Al met al dus zeer tevreden over de service!

Artikel duidelijk te vinden op de side. Snelle levering.

Snelle service, goede levering

Duidelijke zoekfunctie op de website. Sneller service. Het goede onderdeel binnen 1 dag in huis. Vond de verzendkosten wat hoog voor een onderdeel dat (eigenlijk) gewoon door de brievenbus heen past! Dus wellicht kijken of er voor bepaalde onderdelen overgeschakeld kan worden naar brievenbus pakketjes!

Alles OK

Bestelling vlot verlopen

Top !!

We hebben een “Amerikaanse” koelkast van Samsung die inmiddels alweer 10jaar oud is, Opeens begaf de ijs crusher het en brak in twee, waardoor de ijsmachine meteen onbruikbaar was geworden. Na lang zoeken naar een nieuwe Crusher helaas nergens te vinden. Uiteindelijk wel als complete set incl. nieuwe ijsbak. Jammer dat de crusher niet los verkrijgbaar is en dus Uiteindelijk de complete bak maar besteld….immers heb ik voor 100,- nog steeds geen nieuwe koelkast van dit formaat. Fijn dus dat de “oudere” onderdelen nog te verkrijgen zijn…..thx PartsNL

Goede service en informatie

Snel de bestelde goede onderdelen in huis, gemakkelijk bestellen met de juiste afbeelding top service

Meteen geleverd

Prima service en heel vlot

Mijn bestelling werd vlot en correct afgeleverd. Prettige klantenservice

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!