Snel en vriendelijk geholpen.

tot op heden mijn bestelde onderdeel nog niet ontvangen

slechte 1e kennismaking mijn bestelde onderdeel nog niet ontvangen zoek geraakt tijdens transsport contact met de klantenservice van Partsnl tot op heden nog niet weer gehoord

Bestellingen is nog niet binnen ik wacht vanaf 1 januari.

Negatief

gewoon perfect en behulpzaam

geweldige service, kan Philips nog wat van leren

Vlekkeloze bestelling en bezorging

Voor de tweede maal een onderdeel bij PartsNL besteld en wederom prima gegaan. Fijne website om goed te checken of het onderdeel het juiste is. Eind van de middag besteld, volgende dag rond het middaguur in huis. Prima service tegen goede prijs

Goed geleverd

Prettig en makkelijk

Goed en snel

Net de week voor kerst gaat de oven kapot, verwarmingselement besteld.

Het element was de volgende dag al binnen, oven naar voren en inbouwen. Binnen een uurtje volkedig klaar, met uitlegbop de website hoe het te vervangen. Geweldige service!

Snelle correcte levering van het juiste product

Op de site zeer eenvoudig mijn benodigde onderdeel gevonden. Tevens check mogelijk of het onderdeel wel bij mijn type stofzuiger past.

Netjes en snel geleverd

Bestelling heeft even geduurd maar werdt regelmatig op de hoogte gehouden be de levertijden. Levering keurig verpakt gekregen.

prima, niks op aan te merken. Zoals je verwacht en het hoort.

Zeer goed geholpen ook na verkeerde ontvangst.

Geen belang bij een staatslot

Voor de eerste keer iets besteld en is supergoed verlopen.

Het zoeken naar onderdelen was vrij eenvoudig. Zelfs als het om wat "oudere" apparatuur gaat. Zal, indien nodig, zeker weer gebruik maken van Parts.nl. Hartelijk dank.

zoals altijd prima geregeld

zoals altijd prima geregeld, maandag winkel gesloten? Online bestellen en dan toch de volgende dag in de winkel.

Uitmuntend

Van de wasmachine was mijn deurslot defect.Dus wat doen we dan????? Snel Google kom ik op PartsNL. Wat een geweldige site,duidelijk en niet omslachtig om het juiste onderdeel te vinden.Dit word mede makelijk gemaakt door de juiste types wasr dit onderdeel op word toegepast wordt vermeld even als het orginele onderdeel nummer. Super en echt een aanrader voor ieder ander met witgoed problemen die ze zelf kunnen oplossen.

1e dag besteld volgende dag geleverd

Klant is koning

prima informatie

Goed werkbare site.

Duidelijk site met de benodigde onderdelen.

Goed en snel

Duidelijke website. Snelle levering.

Losse onderdelen die nergens anders te krijgen zijn

Mooie service. Snel verzonden. Goed verpakt. Product is precies het juiste onderdeel. Heel fijn dat ook van speciale en oudere koelkasten etc onderdelen te krijgen zijn. Prijs is wat hoog. En de verzendkosten zijn ook hoog voor iets wat eigenlijk door de brievenbus kan.

Zeer goed bedrijf levert zeer snel.

Snel, goed en niet goedkoop.

Prima geregeld. Vriendelijke mensen

Keurig geregeld ook in Corona tijd

Super snelle levering.

Super snelle levering. Top!

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!