Fijn geholpen

Ik werd door medewerker fijn geholpen bij het vinden van de juiste onderdelen voor mijn wasmachine reparatie Kogelllagers vervangen van Miele was machine

Snel bezorgd

Ik dacht niet dat ik deze onderdeel zou vinden. Gezocht bij partsnl en makkelijk gezocht en gevonden. Ik had het een paar dagen later al thuis.

Snelle levering.

Ik ben blij met het onderdeel. ik kan de keukenmachine nu weer gebruiken,

Makkelijk besteld en snel geleverd

Een draairing van mijn inventum magnetron was bij partsnl snel gevonden en het bestellen ging soepel, evenals de snelle levering

Makkelijk en snelle levering

Snel bezorgd dat is fijn

Very pleasant experience

I was looking for a spare part for my washing machine, and I chose the website because it offered faster delivery comparing to manufacturer (it was delivered next business day). I also liked that website offered my a high quality replacement for an original part, which was cheaper and had some nice adjustments. The part was installed and works perfectly.

Echt een geweldig bedrijf

Ik had het verkeerde Dyson handvat pistool besteld en ik kon het netjes retourneren met een RMA-nummer. Had binnen 2 dagen ook mijn geld weer netjes op mijn rekening. Echt een TOP-Bedrijf!!!!!!

Snel en correct

Zoeken op type gaat heel erg makkelijk, dan makkelijk bestellen en de dag erop al in huis. Zeer goed verpakt. Ook juiste onderdeel, gemonteerd en alweer een bruikbaar apparaat. Ben er superblij mee

Prima ervaring ❣️

Snelle levering en verwachtte product kwaliteit ; een dure reparatie werd hiermee bespaard. De unit werkt weer zoals het hoort ☕️

Uitstekende service.

Goede uitleg voor welk merk producten gebruikt kunnen worden. Snelle levering.

Prima onderdeel past goed

Makkelijk het onderdeel gevonden en past goed

goed voor nu

deze keer was goed en snel maar dat is wel eens anders ik ben blij dat het goed was

Goed verpakt en snel geleverd.

Gewoon handig, bestellen op internet en afhalen in de winkel dichtbij.

Handig gewoon. En de winkel hoeft niet alles in huis te hebben. In het kader van voorraadbeheer ook slim.

Van A tot Z perfect

Goede kwaliteit, duidelijke site en snel in huis

Inderdaad besteld volgende dag bezorgd

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Duidelijke site en snelle levering

Op de site kun je het type van je machine invullen, en dan wordt gechecht of het onderdeel geschikt is. Tevens keuze tussen orgineel en goedkoper alternatief.

Van on-line bestelling tot aflevering helemaal goed!

Van on-line bestelling tot aflevering helemaal goed!

Snelle levering en goede kwaliteit

Vandaag besteld en morgen in huis. Top . Onderdeel werd supersnel geleverd en voor een goede prijs. Mijn koffiemachine werkt weer naar behoren.

Fijne webshop

Het product was makkelijk te selecteren met duidelijke foto's. Binnen een dag ontvangen zelfs in her weekend verzonden!

Makkelijk besteld, snel bezorgd

Had een magneet schakelaar voor de koelkast nodig. Kon heel gemakkelijk het typenummer van de koelkast invullen en daarna kreeg ik alle beschikbare onderdelen voor die koelkast te zien en kon ik gemakkelijk het juiste onderdeel bestellen. Super snel bezorgd!

Direct bevestiging en snelle levering

Ben blij met snel leveren en het is precies wat ik welde. Mijn apparaat werkt weer prima

Mijn koffieapparaat ging kapot Gelukkig kon ik snel de juiste Onderdeel vinden bij jullie En ook snel geleverd prima service.

Van mijn vaatwasser was een rubbertje van de sproeiarm kapot , Atag kan die niet leveren , jullie wel , ben er dus enorm mee geholpen door jullie , in een woord TOP!

prima geregeld, strak bedrijf.

tweemaal onderdelen besteld voor afwasmach. alles op tijd en goed ontvangen. Korte lijntjes bij bestellen, inzichtelijk.

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.