Superģoed!

Snel antwoord op mijn vraag wat ik wilde hebben. Meteen gecorrigeerd na eerste vergisssing! Met vriendelijke groet!

Snelle levering, goed verpakt, originele onderdelen, alles zoals verwacht!

Goede product snel in huis

Prima zoekmogelijkheden op de site en vergelijking van welk onderdeel je maar verzint. Dus, snelle keuze, makkelijk bestellen en 2 dagen later in huis. Geen gedoe, precies zoals het hoort en je mag verwachten.

Snelle levering, en juiste artikel

Gemak, helder, snel

Als je weet wat deze site levert ga je deze ook gebruiken: website werkt goed. Levering is super snel

Onderdeel voor een Bosch keukenmachine werd heel snel geleverd. De informatie op de site is uitstekend, je weet precies of je het goede onderdeel hebt besteld.

Vandaag besteld overmorgen bezorgd. Eenvoudig zoeken en selecteren

Snel en niet te duur

Onderdeel van wat oudere keukenmachine was gewoon op voorraad en de volgende werkdag al in huis! Goed geïnformeerd over de voortgang van bestelling. Ongetwijfeld zou ik ergens met goed zoeken en eurootje goedkoper uit kunnen zijn, maar dat had mij meer tijd gekost en waarschijnlijk niet de volgende werkdag in huis. Al met al heel tevreden met mijn aankoop

Hele snelle service

Zondagmiddag besteld, maandag al in huis!

Prima,snelle levering

Mijn ervaring met PartsNL is prima. Nieuwe platen besteld voor de tefal optiegrill en de volgende dag had ik ze binnen. Keurig verpakt,zodat ze geen schade konden oplopen tijdens vervoer.

Snel levering

Besteld volgende dag al binnen

Snel en goed geleverd

Klein onderdeel voor een stofzuiger besteld! Verzendkosten waren hoger dan het onderdeel zelf. Zaterdag besteld, maandag al bezorgd. Netjes op de hoogte gehouden en keurig verpakt.

Snelle bezorging en fijn dat ik losse onderdelen kan bestellen. Helemaal top

Nog niet geleverd

Wel gebeld dat het later komt

Beste Henk, Gelukkig is deze review niet voor ons bestemd, hopelijk wil je nog gebruik maken van de aanpassingslink van Kiyoh die reeds is verzonden. Alvast bedankt. Groet, Team PartsNL

Supersnelle verzending

De juiste artikelen waren heel snel verzonden en ik had ze ook echt de volgende dag in huis. Ik zou iedereen aanbevelen hier iets te bestellen.

Helemaal top

Website is zo goed dat ik alleen op merk en productnummer het juiste product kunnen vinden. Vlot en juist geleverd volgens afspraak. Blij mee.

Ik bestel eigenlijk nooit iets via internet!

Goedemiddag!!! Mijn eerste ervaring met parts.nl was prima , we hadden een nieuwe vriesbak nodig voor onze Zanussi vriezer, via Google ben ik bij Parts.nl uitgekomen, de bestelling kwam met DHL heel fijn en op tijd. O

Ik werd duidelijk en met kennis van zaken geholpen!

Fantastisch!

Ik ben er erg blij mer

Het heeft even geduurd voordat de bakken er waren maar ik werd steeds op de hoogte gehouden, perfect geregeld en goed en netjes bezord

Super fijn bedrijf met snelle service

Gebeld over de droger, ze konden precies vertellen welk onderdeel ik nodig had. Volgende dag had ik het ook al in huis. Al vaker wat besteld, altijd vriendelijk geholpen. Kortom fijn bedrijf!

Beste WD, Bedankt voor je positieve woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je snel het juiste onderdeel voor je droger hebt ontvangen. Het is fijn te lezen dat je vaker bij ons hebt besteld en altijd vriendelijk bent geholpen. We streven ernaar om onze klanten altijd de beste service te bieden. Bedankt voor je vertrouwen in ons bedrijf Groet, Team PartsNL

Prima verzorgd en snel geleverd!

Niks op aan te merken.

Vol risico

Het spijt me door te geven dat geen van uw medewerkers gewoon eerst aanbellen, maar doodleuk de af te leveren post in een container in de voortuin zetten met (wel) een briefje in de bus dat de post in de blauwe kliko is. Ik vind het erg onverantwoord. Want stel dat het om een prijzig artikel gaat en iemand anders neemt het mee, wie vergoed mij dat dan??????:

Beste John, Bedankt voor je feedback en het spijt ons te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Onze medewerkers bezorgen zelf geen bestellingen; dit wordt gedaan door externe vervoerders. Wij zullen contact opnemen met de vervoerder. Groet, Team PartsNL

IJskast kan weer jaren mee

Rubber om vriesgedeelte was versleten en gescheurd. Op de website nieuw rubber gevonden dat op mijn Ikea koelkast paste. Het opzetten ervan vereist enige kracht en doorzettingsvermogen maar het is gelukt,

Super coulant en top service!

2e Bestelling bij PartsNL. Bij het afrekenen van de 2e bestelling (1e een jaar geleden) in willen loggen op het account. WW kwijt - resetten - naar winkelmandje (niet goed kijken) - bestellen en betalen. Komt een dag later het pakketje al, Yes kan ik het vriesvak van de vriezer in ere herstellen. Pakje open - ?? - dat is het item van mijn allereerste bestelling - shit. Direkt gebeld met PartsNL. Oorzaak niet te achterhalen, misschien ligt de schuld wel het meeste bij mij, toch doet de medewerker het voorstel om het item kostenloos te ruilen. Dat mag oprecht een super coulante oplossing heten. Heb je wat stuk? Grote kans dat PartsNL je met verve én snel kan helpen. Hopelijk blijft alles voorlopig heel en anders kom ik met plezier terug bij PartsNL.

Beste Sjaak, Bedankt voor je positieve review en voor het delen van je ervaring! We zijn blij om te horen dat we je snel en naar tevredenheid hebben kunnen helpen, ondanks de verwarring bij het bestellen. Het is fijn om te lezen dat onze medewerker een passende oplossing heeft geboden. We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen. We hopen dat alles voorlopig heel blijft, maar als je ons weer nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen in PartsNL en we kijken ernaar uit je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Groet, Team PartsNL

Snel geregeld!

Fijn dat je losse onderdelen kunt bestellen ipv een geheel nieuw apparaat aan te schaffen. Artikelen op de site goed omschreven en snelle levering. Keuze uit voldoende afhaalpunten mocht je dat willen. En op tijd je bevestiging ontvangen met alle nodige informatie. Top!

Beste Astrid, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze mogelijkheid om losse onderdelen te bestellen en dat je onze beschrijvingen en snelle levering waardeert. Het is fijn dat je de keuze uit voldoende afhaalpunten handig vindt en dat je onze communicatie als duidelijk en tijdig ervaart. Bedankt voor je vertrouwen in ons! Groet, Team PartsNL

Weegschaalstraat 15

7324BE Apeldoorn

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!