Prima bedrijf en binnen 1 dag geleverd zoals beloofd

Allereerst via chat goed geholpen wat betreft juiste keuze van motorfilter van Siemens stofzuiger. Daarna besteld en betaald via Ideal en vervolgens 1 dag later bezorgd door DHL dus onthoud dit adres zeker !

Prima geregeld

Ik zocht een bepaald scharnier voor een type koelkast. Bleek eenvoudig te vinden via de website. Ik wist voor dat ik hem bestelde al zeker dat dit het juiste type was.

Precies wat ik zocht

Ik had alleen een mesblad nodig voor een Braun Ladyshave 5... Deze shop had precies het onderdeel wat ik zocht.

Na invullen van het typenummer van de wasmachine kwam het juiste onderdeel nasr voren. Deze paste prima.

Voordelig en supersnel.

Wanneer je aan het eind van de middag iets besteld, wordt het de volgende dag al bezorgd. Dat betekent dat ‘s avonds de bestelling wordt klaargemaakt en verzonden. Alsof het een spoedbestelling is. Zoveel haast had het echt niet, ik schaam me bijna.

Goede snelle levering

Onderdeel voor dyson stofzuiger snel op de site te vinden en was de dag erna al op het ophaal punt

Uitstekende klantenservice en een enorm groot assortiment, met snelle levering

De onderdelen voor onze Dometic koelkast waren op voorraad en werden snel geleverd. Om het juiste, passende onderdeel voor onze koelkast (vele types), werden wij doeltreffend door de klantenservice begeleid.

Snel bezorgd, goede service

Snel bezorgd bij de winkel

Top, snelle correcte service

Het gezochte onderdeel was snel gevonden en razendsnel in huis.

Hele snelle levering!

Snel en eenvoudig

Onderdeel van Dyson stofzuiger gekocht Origineel en razendsnel in huis

Xxxx

Xxxxxxxx

Kende deze shop niet.... maar nu wel!

Prima ! Website, orderproces, oppikpunt -- kan alleen maar lovend zijn.

Goed geholpen.

Had onderdeel nodig maar kon niet vinden via nr of het echt zou passen, mail gestuurd en op deze werd snel gereageerd met vraag over verdere info daarop is ook weer zeer snel gereageerd (alles binnen 2 uur) Onderdeel ook snel geleverd en past perfect.

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Gewoon goed zoals het hoort te zijn

Prima webside, duidelijk.

Snelle levering, alles klopt, erg tevreden.

Prima.

Ontvangen artikel is precies zoals omschreven als op de website. Artikel ontvangen volgens aangegeven leverdatum.

Top service, gelijk na de bestelling volgende dag al in huis!

heel positief

Ik ben niet gewend online te kopen. Bij dit bedrijf zag ik een onderdeel die ik nodig had. Heb voor de zekerheid nog even gebeld omdat er 2 mogelijkheden waren waardoor de bestelling mis ging. Toen ik erover belde is er direct, zonder probleem een oplossing geboden. Super, bedankt !!

Snelle afhandeling en levering

Prima afhandeling snelle levering

Voor Krupps Nespressoapparaat een vervanging van het waterreservoir besteld. Artikel is op website eenvoudig te vinden en bestellen en afhandeling is eenvoudig. En volgende dag in huis, top

Snel geleverd zeer tevreden.

Het was makkelijk om te vinden wat ik zocht, bestellen ging ook heel makkelijk en ik had het onderdeel binnen 2 dagen in huis. Zeer tevreden dus!

Supersnelle bezorging

Onze ervaring met Parts.nl is prima. De leverdatum was exact op tijd.

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!