Parys nl. Doet wat ze beloven.

S’middags ging de opvangbak van mijn bladzuiger kapot, om 17.00 uur besteld bij Parts. nl en de volgende dag werd er bezorgd en kon ik dus weer verder. Perfect.

Doet wat er beloofd is.

Prima webwinkel en snelle levering

zonder veel loeite geregeld

Gewoon perfect afgehandeld

De artikelvoldoet aan de wensen. En de levering gaat snel. Kort gezegd PRIMA

Keurig

Keurig, netjes en snel geholpen

Makkelijk besteld ,snel geleverd

Lekker simpel en snel

Perfect en snel geleverd

Zie hierboven

Het was even zoeken naar het onderdeel dat ik nodig had. Uiteindelijk de goede gevonden, netjes verpakt en de volgende dag in huis. Prima service!

Op zoek naar onderdeel voor apparaat uit 2004

Bij PartsNL een perfect vervangend onderdeel gevonden voor een heel mooie prijs, een beetje knutselen en alles werkt weer naar behoren.

Snelle en correcte levering

Uitgebreid aanbod en snelle levering

zeer tevreden

duidelijke site, goede instructies, snelle en correcte levering

zeer goed

correcte levering, prijs/ kwaliteiet verhouding prima

Zeer makkelijke en overzichtelijke website

Veel ervaring met websites, deze geeft een goed gevoel.

Geweldige service

Er ontbrak een onderdeel Er werd niet over gediscussieerd De volgende dag had ik het in huis

Correct en snel

Origineel artikel, werkt perfect en snelle levering

Goed verpakt

Snelle levering, goed product, zoals besteld was

Goed geholpen, snel geleverd

Ik heb gebruik gemaakt van de chat omdat ik niet precies wist welk onderdeel ik moest hebben. Daarmee ben ik snel en goed geholpen. Het onderdeel had ik de volgende dag al binnen en zo kon ik snel weer genieten van een zelfgemaakte cappuccino. Enige minpuntje vond ik de verzendkosten, die waren erg hoog voor een rubber ringetje van een paar gram.

Heel fijn als je bestelling zo snel wordt geleverd. En het assortiment is geweldig.

Goed product, snelle service.

Erg prettig dat er gekozen kan worden tussen origineel en "merkloze" alternatief. Ok de optie om wel of geen account aan te maken geeft bestelgemak. Het was snel leverbaar en ideaal om eigen bezorgdag te kunnen kiezen. Wij kunnen er weer jaren tegen aan met onze nieuwe glazen magnetron-draaiplateau!

Snel geleverd, maar verkeerde product geleverd. Na telefonisch contact het juiste product een dag later ontvangen. Top toch?

Alles goed geregeld

Snel en correct

Onderdelen hebben probleem magnetron opgelost.

PartsNL websysteem bied goede mogelijkheid om compatibiliteit van onderdelen te checken. Snelle levering. Onderdelen hebben het probleem, een vonkende magnetron, opgelost.

Kon snel mijn onderdeel vinden en een snelle levering

Snelle en adequate levering met video uitleg

De levering ging zò snel, ik wilde het pakket graag op een afhaalpunt halen, maar de bode was me voor. Kan die voorkeur bij het bestellen aangegeven worden?

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!