Snel en correct

Bestelde artikelen in snel in goede staat geleverd conform toezegging. Overzichtelijk site.

makkelijk en duidelijk

snel in huis en duidelijk daar hou ik van.

snelle en goede levering

Uitgebreid assortiment. Hele snelle levering.

bestelling werd snel geleverd

bestelling werd snel geleverd.

Fout besteld maar geen probleem in de winkel was het juiste op voorraad het fout bestelde kon zo retour

Gewoon goed !!

Volgens verwachting..

goed en snel

Makkelijke bestelling, snelle levering - kortom: helemaal tevreden.

zoals beloofd

super

Alles prima verlopen. Totaal géén problemen.

Bestelling gedaan en inderdaad, de volgende dag werden ze afgeleverd op ons adres. Prima, geen problemen dus.

Slecht zeer slecht !!

Ik weet niet of dat het juli fout is Maar er word mij belooft zaterdag tussen 10.00 en 15.00 word jouw onderdeel bezorgd En wat zie ik om 15.00 levering uitgesteld kan wel dag of 2 duren WAARDELOOS !! Dit onderdeel was voor mij heel erg belangrijk had alles met pasen te maken en ik zou een erg ziek persoon hier heel gelukkig me maken Ik ben dus heel boos en ontevreden helaas

Beste Roy, Inmiddels hebben we contact gehad en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. Graag tot ziens in onze webshop! Team PartsNL

Had een vraag of er ook een accessoire (flexi klopper)beschikbaar was die op mijn kenwood keukenmachine past Keurig en snel uitgezocht wat voor type nummer ik hier voor kon gebruiken. Levertijd zou 2à 3 weken zijn, echter na 3 werkdagen al geleverd.

Accurate en snelle levering van het door mij bestelde originele Miele onderdeel. Maken waar wat ze op hun site vermelden, voor 22:00 besteld direct verzonden. Dit alles zonder de gebruikelijke coronasmoesjes over levertijden zoals op veel andere websites! Kortom, dik tevreden.

Product wat ik had besteld was defect in de doos aangekomen. Het was een deksel van een Bosch bovenlader wasmachine. Na bellen en het sturen van foto's werd er nieuwe opgestuurd. Ook deze kwam defect binnen en werd er weer een nieuwe verstuurd. Het is vervelend dat het gebeurt, maar de service is uitstekend. Ook telefonisch snel bereikbaar. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Werkelijk top !!!

Snelle levering originele onderdelen

Dezelfde avond nog verzonden en de volgende dag in huis. Originele onderdeen. Zeer blij met mijn bestelling en weer een heet kopje koffie!

Zeker voor herhaling vatbaar, gewoon goed en snel.

zie mijn kernzin.(jammer dat men tutoyeert)

Goed product

Goede communicatie, snelle levering makkelijk zoekende webshop , en snelle levering. Al met al een aanrader.

Onderdelen waren voorlopig niet leverbaar werd mij mede gedeeld, prima. Na lang wachten toch nog uit geleverd, ben zeer tevreden

Super, kan niet beter.

Bellen, bestellen, betalen en klaar. Prima snelle levering en begeleiding van de bestelling met track en trace.

Snel geregeld

Gezochte onderdeel was snel te vinden. Prima prijs .Binnen 24 uur geleverd. TOP!

Na telefonisch overleg is mij het juiste onderdeel toegestuurd.

Ik kreeg voor mezelf niet duidelijk welk type onderdeel ik nodig had, na mail en telefonisch contact, werd terug gebeld, is het juiste onderdeel toegestuurd.

A quicky

Detaillerings-knop + is een super faciliteit om alle onzekerheid weg te nemen middels de draaifunctie.

Perfecte afhandeling

Vlotte afhandeling

Na de bestelling vlot gereageerd van acceptatie Indicatie levering maar was toch eerder

Kan niet beter

Je vraagt en krijgt. Helder. Informatief. Super!

Snel en betrouwbaar

Had 2 keer onderdelen nodig. Telkens volgende dag geleverd met goed online advies.

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!