Snelle levering, netjes verpakt.

Gewoon goed

Product en verzendinformatie voldoen aan de verwachting !

Uitstekend geholpen.

Ik kwam er zelf niet uit maar met een telefoontje perfect geregeld.

Zeer snelle levering en makkelijke betaal mogelijkheid.

Ik kan ze zeker aanraden

Goede bereikbaarheid Snelle actie.

alles oke.

de bestelling was in orde en zeer snel aangekomen, top.

netjes op de hoogte gehouden van de levering

product goed verpakt, zodat er geen schade kon ontstaan aan het product.

bestelling nog steeds niet ontvangen

Beloofd was een snelle levering van de 1 kops bestelde padhouder maar deze is nog steeds niet geleverd. Beloftes door DHL worden niet waargemaakt. Post NL is een betere besteller

Beste Rein, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Helaas is er iets mis gegaan met jouw zending. Wij hebben inmiddels contact met elkaar gehad en is er een passende oplossing geboden. Wellichtgoed om te weten dat je bij ons vrij bent om te kiezen voor vervoerder, de keuze bestaat uit DHL en PostNL. Standaard wordt DHL aangegeven maar dit kun je simpel aanpassen. Groet, Team PartsNL

Supersnelle levering van de artikelen

Zondags om 17.00 onderdelen besteld, maandag 17.00 binnen, blij met mijn gemaakte wasmachine.

Onderdeel gevraagd, goede service.

1e keer prima

Goede service via chat en snelle levering.

Past niet

Stofzuigermond gekocht voor AEG met de maat van mijn Stofzuiger maar hij past dus niet(te groot!) Omdat ik niet kan wachten op weer een andere,heb ik het maar met ductape opgelost maar blij ben ik er niet mee.

snelle levering en alle onderdelen paste op onze machine

bij het zoeken naar de onderdelen kon je perfect zien of het ook op onze wasmachine past.

vlotte levering

het netsnoer werd netjes gestuurd, binnen een dag binnen.

Toegankelijk en snel

Onderdeel makkelijk te vinden, snelle levering

Het goede onderdeel snel geleverd

Het juiste onderdeel snel heleverd

Goed, helder en snel

Overzichtelijke website, goede zoekmachine en snelle levering

alles prima geregeld

vanaf bestellen tor afhalen in de winkel prima geregeld

Bestellen gaat heel eenvoudig. En het product wordt snel geleverd.

Snelle,goeie service.

Onderdeel voor de delongi koffieapparaat besteld. Bij delongi zelf op de site niet te vinden. Hier wel snel in huis ook top site en service.

conform belofte geleverd

De juiste artikelen volgens tijdafspraak geleverd.

Zeer tevreden!!

Onderdeel voor deur wasdroger Bosch snel ontvangen en paste perfect!

Prima geregeld

Goede communicatie en snel geleverd op het voorgemelde afleveradres.

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!