Heel snelle levering , boven verwachting.

Na een week nog niks ontvangen

Bestellen gaat soepel, het zou alleen leuk zijn als je het ook zou ontvangen. Nu 1 week verder en niks gehad. Pakketje zou 1 of 2 dagen vertraagd zijn. Geen probleem, maar nu reeds 8 dagen verder.

Beste Tineke, Inmiddels hebben we contact gehad en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. Graag tot ziens in onze webshop! Groet team PartsNL

Alles prima verlopen

Doordat je het serie en typenummer van het apparaat kunt invullen, en de app dan aangeeft of het het juiste artikel is kan er niets misgaan.

Heel snelle levering

Onderdeel volgende dag ont vangen ,perfecte service.

Helemaal top

De ervaring die ik met jullie heb van mijn bestellingen en vorige bestellingen zijn helemaal top uitstekend gewoon

Bestellen, gaan slapen...bij opstaan wisselstuk bekomen en inbouwen

Uitstekend, zo vlug als de bliksem en wissestuk nog goed daarbij. Heel grooten dank

Ik kreeg precies wat ik bestelde, mooi op tijd, prima prijs en goed verpakt. Zo zie ik het graag!

Super snelle verzending! Ik had wat verkeerd besteld dus retour gestuurd en binnen 2 dagen geld terug gestort! Echt super !

komen afspraken stipt na

Super goed!

Goeie service. De mensen van filiaal Deventer zijn Top! Middennin de verhuizing een kopje. Hulp bij het zoeken naar de juiste produkten. Top mensen!!

eerste pakket dikke onvoldoende, gebeld tweede pakket prima.

Het onderdeel dat ik besteld had en kreeg was waarschijnlijk door een andere klant terug gestuurd en zonder na te kijken naar mij gestuurd, want het verpakkingspapier lag los in de doos en het onderdeel was kapot. Ik heb daarover gebeld en foto`s gemaild men heeft toen meteen een nieuw onderdeel naar mij opgestuurd dat was wel goed en is al gemonteerd en werkt zoals het moet. Dus prima service, allen beter kijken wat men opstuurt.

Het artikel was er snel en het was goed

het product was snel geleverd, ik kreeg netjes een mail dat het onderweg was en dat het afgeleverd was op het filiaal in Ede. Daar werkt vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader!

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering van de gewenste onderdelen. De benodigde Bosch koelkastonderdelen werden snel en gemakkelijk op de website van PartsNL.nl gevonden. Deze website is beslist aan te bevelen mede gezien de prijs/kwaliteit.

Super snelle levering

Leveren volgens hun regels

Had 5 sterren kunnen zijn als ze ook rekening houden met de inbreng van mij als klant. Een klein onderdeel van €2,49 kan niet via brievenpost maar moet volgens hun standaard regel. Brievenpost kost nog geen euro maar verzending volgens Parts kost€4,95. Dit staat niet in verhouding met de kosten van een klein onderdeel dat makkelijk door de brievenbus past. Op mijn verzoek krijg ik het standaard antwoord: we hebben maar één manier van verzenden. Jammer dat medewerkers niets doen met een goed voorstel van een klant.

Snel geregeld!

Makkelijk en overzichtelijk. Laten bezorgen in een van de winkels. Prima geregeld!

Goede website en spullen goed verpakt en ontvang

n

De juiste internet firma waar je huishoudelijke accessoires koopt

Duidelijke internet site waar je kunt zoeken wat je nodig heb en ook waar je alternative kunt worden aangeboden. Top

Makkelijk en snel

Onderdeel voor een tondeuse besteld. Bevestiging per email. Paar dagen later opgehaald in een nette fysieke winkel met een vriendelijke medewerker. Ook een ijzerhandel met veel andere spullen en onderdelen. Ging allemaal soepel dus.

Supersnelle service

Groot aanbod en supersnelle bezorging!

Beloofd wat ze zeggen vandaag besteld morgen geleverd.

Uitstekende ervaring

Zoeken op serienummer, apparaat, type, merk, alles is mogelijk, dus erg handig!

Great service

Easy to find the correct parts on the site. Very fast delivery.

Komt afspraak na.

Ruim aanod, snelle verzending en prima kwaliteit!

Al meerdere keren onderdelen besteld. Er is een ruim aanbod met snelle verzending. Blij mee!

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!