louter positieve ervaringen

De snelheid van leveren, de kwaliteit van het product, de afgesproken tijd van levering

het was eerst mis gegaan

maar teruggesruurd en nieuw besteld en geld teruggekregen.

Duidelijke website alleen jammer dat wanneer je schokbrekers besteld er niet vermeld wordt hoeveel je er nodig hebt! Wij moesten nu 2 x een bestelling doen!

Geweldige duidelijke website en goede afhandeling

Met het zoeken naar onderdelen voor Venta kwam ik bij partsNL terecht. Op de website de juiste onderdelen gevonden en besteld. De bestellening is goed afgehandeld en in goede staat ontvangen. Prima werk.

Snelle nette levering

Top , haha thuisgebleven om het pakketje in ontvangst te nemen, lag het op de mat, was het brievenbuspost.

Website is oke, maar afbeeldingen niet altijd even duidelijk.

Doordat afbeelding en omschrijving niet helemaal duidelijk was heb ik tocht het verkeerde onderdeel besteld. Gelukkig heeft de Fa Hofman in Heerenveen mij goed geholpen met retourneren en uitzoeken van het goede onderdeel

keurig geholpen

Wilde een nieuwe klep voor de vriezer,partnummer was niet te vinden voor mij,even gebeld naar parts en dame wist het binnen een minuut. Besteld en binnen een week in huis,top

Echt super service

Ik had mijn Bosch koelkast flessenrekken besteld, toen bleek bij aankomst dat er bij 1 een barst in zat. Ik heb dit gemeld en de volgende dag werd er kosteloos een nieuwe bezorgd. Echt goede service

afwachten

onderdeel is nog niet geplaatst, monteur is op vakantie. Snelle levering.

goed en op tijd

handige website

deze website is makkelijk en goed te gebruiken als je even snel iets nodig hebt. Bijna alles word hier verkocht en je vind snel wat je nodig hebt. De leveringstijd is ook snel

Onervaren mensen via de chat

Ik moest een oplaadstekker voor mijn kruimeldief hebben. Via de chat gevraagd of jullie die hebben. Er werd mij toen een stekker aanbevolen die gegarandeerd goed zou zijn. Nou niet dus hij werkt voor geen meter . Terwijl ik het model en serienummer heb genoemd. Dus nu de rompslomp weer om hem terug te sturen. Want zo goedkoop was hij nu ook weer niet.

snel geleverd, passend onderdeel, prima kwaliteit

uitstekend

uitstekend

het is waar wat ze zeggen

klopt idd voor een tijdstip besteld ,volgende dag in huis ,ondanks corona

onderdeel besteld voor gaskookplaat. prima verlopen.

bestellen via parts.nl makkelijk, duidelijk en volgens plan

Geen afspraak.

Vrijdag besteld en niet de volgende dag binnen maar Maandag pas. Zaterdag de hele middag thuis gebleven post kwam tussen 13.00 en 17.00 uur kreeg een mail chauffeur onder weg kreeg rond half zeven een mail chauffeur is gestopt komt Maandag. Niet erg netjes. Heeft niks met Corona temaken. Maar chauffeur stopt gewoon..

snel, correct en klantvriendelijk

Duidelijke omschrijving en rondom het product goede foto’s om te kijken als deze de delfde is.

Snelle levering binnen een dag.Product zat netjes verpakt in medere dozen om beschadiging te voorkomen.

Sturen gebruikte onderdelen

Gebruikte onderdelen sturen en dan onbereikbaar. Oplichters

Prima product en service

Het product bevalt uitstekend en PartsNL leverde op tijd zoals afgesproken.

Goed en snel onderdelen in huis

Overzichtelijke website

Snelle levering. Echt volgende dag in huis, ook in deze tijd!!

Prima service. Goede levering.

Besteld artikel in goede toestand aangekregen. Er was niets beschadigd. Op de juiste moment aan gekomen.

Niet de goedkoopste maar super snelle levering.

Vandaag besteld, morgen in huis, ook op zaterdag. Zeer ruim assortiment, geen mega deals of scherpe prijzen maar marktconform en keurig nette levering, wat ook iets mag kosten.

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!