Prima9

2e keer hier besteld voor een senseo 1 cup houder Een van de weinige bedrijven die zulke onderdelen los verkopen

SUPER

Mijn bestelling was supersnel bezorgd. Toppie

Zie hieronder

Goed persoonlijk advies met adequate verwijzing naar alternatieven. Prijs / kwaliteit gewoon goed, levering snel en overeenkomstig toezegging

Snelle levering,juiste product,goede prijs.

Zoals ik al zij snelle leveringen ,goed product,goed gevuld magazijn veel onderdelen.

- snel en goed maar wel met een kanttekening

Site is overzichtelijk en de gewenste produkten zijn goed te vinden. Het pakketje ringetjes is bijzonder klein en net zoals bij zeer veel andere web winkels kan de verpakking en dus de verzendkosten prima hierop worden aangepast. Gewoon in een envelop als het kan, kleine service scheelt veel geld want er moet ook weer een pakket bezorger worden betaald. Ik bestel veel en uit ervaring weet ik dat dit mogelijk is. Verder moet je als een revisie set bestelt, zelf op zoek gaan naar de juiste manuals, en vervolgens moet je type-nummers gaan vergelijken om uit te vinden waar de juiste ringetjes vervangen moeten worden. Overigens had het ook makkelijk geweest als je de type nummers gewoon kan copy en pasten, dat heeft de developer van de site gedisabled en dus moet je nummers overtypen in de zoekfunktie van het betreffende service manual. Ook zat er 1 onderdeeltje bij dat ik met geen mogelijkheid in het juiste service manual kon vinden.

Bestelling de volgende dag al in huis

Escalatie nodig

Onderdeel van een 1,5 jaar oud apparaat kon niet worden besteld. Pas na escalatie bij Braun werd dit mogelijk gemaakt.

Slecht

Het artikel(thermostaat voor koelkast) zou volgens de beschrijving geschikt zijn voor mijn koelkast. Helaas was de voeler 120cm lang en in mijn koelkast past maar 88cm . Dan moet u maar de overlengte oprollen was de reactie, dit ging niet passen. Dus onderdeel besteld wat niet past en wel 2x verzendkosten(€13) en geen oplossing, er blikt geen onderdeel meer te bestaan voor mijn koelkast dit werd achteraf door een vriendelijk persoon van Partsnl medegedeeld.

Snel geleverd.

Voor 22.00hr besteld en idd, de dag erna geleverd.

Goede aanpak en verwerking.

Alsook levering prima verlopen.

Veel onderdelen, snel geleverd.

De stofzuiger en de koelkast waren kapot, hier alle onderdelen kunnen vinden en snel geleverd.

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel

volgens verwachting

Opgezocht, besteld/betaald, bezorgd. Precies zoals aangegeven en zo is het uitgevoerd.

formidabel

alles tot in de puntjes verzorgd goede comunicatie in een woord geweldig

Via het productnummer in google op de site van PartsNL het onderdeel gevonden. Volgende dag al geleverd. Top service.

Snelle service. Top. Zeker aan te raden

Meer dan goed

super snel geleverd

prima levering

wasgoed

op tijt en netjes bezorgt

prima bedrijf

goed advies en onderdelen netjes geleverd volgens afspraak

Goed en op tijd geleverd

Onze eerste ervaring en deze is prima! Betrouwbaar bedrijf.

verbazingwekkend assortiment

verbazingwekkend assortiment gevonden wat ik zocht en snel geleverd.

snelle service maar jammer dat je zelf de retourkosten moet betalen

Onderdeel van koffiezetapparaat was kapot gegaan. Via de website nieuwe artikel bestelt, helaas de verkeerde maat. Snel weer nieuwe bestelt maar ben toch verbaast dat je als klant in eerste instantie bezorgkosten betaald en vervolgens bij retourneren ook weer de kosten zelf moet betalen. Denk dat het voor een (grotendeels) online winkel een goede service is om je klanten niet voor retour kosten te laten betalen, aangezien de ruiloptie nog niet werkt.

Zeer snelle en correcte levering

De bestelling is uitstekend uitgevoerd. Goede prijs en kwaliteit. Prima verpakt. Alles zoals elke goede online aanbieder zou moeten doen!

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!