Ik kon mijn koelkast onderdeel snel en makkelijk uitzoeken en werd het de volgende dag ook al bezorgt. Top

Slecht. Goedkopere artikel 38 euro gekregen dan 47 euro besteld. Bijna 10 euro kwaliteit verschil

Is niet te vertrouwen en terug sturen is een gedoe

snel en goed

snelle en goede afspraak nagekomen tevens de goedkoopste

snelle levering en goed product

Website is duidelijk en gemakkelijk te gebruiken. Onderdelen zijn prima.

Uitstekend service

Ik was op zoek naar een nieuwe draaiplateu om de kapotte te vervangen. Bij PartsNL hoefde ik alleen maar de foto van de productcode op te sturen via de chatbot. Makkelijk! De draaiplateau was precies wat ik nodig had. De levering was ook best snel.

Precies dat wat ik nodig had en snel geleverd.

Super tevreden ☺

De website van parts.nl is overzichtelijk de prijzen zijn redelijk en de levering is ook top.. Als ik in de toekomst weer wat nodig heb zal Parts.nl mijn eerst keus zijn...

Snel geleverd en onderdeel paste perfect !

Snelle en goede service ook bij de levering.

Alles zoals aangegeven correct behandeld.

Prima webshop, snel gevonden, snel geleverd

Was een onderdeel van mijn koelkast kapot kon deze snel vinden op de website. De levering was prima en snel. Binnen een dag geleverd.

Zeer goed.

Toen we een maal het goede servicenummer hadden was het zeer snel geregeld. Wat ikniet begrijp dat niet het originele nummer van de fabriekant wordt gebruikt van dit artikel.

goed geholpen en snel geleverd

Na informatie aangevraagd te hebben, kreeg ik mijn onderdeel snel toegestuurd.

Helemaal blij

Goede site en zeer snelle bezorging!!!

Prima bedrijf

Hele snelle levering.En goed verpakt.

TOP! onderdeel besteld en de dag er na binnen. Kan niet beter

Top, kan niet beter, onderdeel was de dag er na al binnen, netjes verpakt en ook het juiste onderdeel.

Goed product vaatwassers wasmiddelbak vervangen

Ik heb een nieuwe wasmiddelbak besteld en vervangen. Hij doet het nu prima.

Handig site om het juiste onderdeel te ontvangen. Zeer tevreden, ook met snelle levering!

Snel geleverd en goed

Door de duidelijke omschrijving meteen het goede onderdeel ontvangen

Eindelijk de koffiekan gevonden voor onze koffiemachine

De eerste keer dat ik heb besteld. Alles duidelijk uitgezocht en goed geleverd, goede verpakking en snel ontvangen. Smaakt naar meer bij parts.nl

Prima service en snelle levering!

Men neemt de tijd om vast te stellen wat je precies nodig hebt en de dag erna heb je het innhuis!

Juiste product en supersnelle levering

Helemaal goed, een volgende keer koop ik er weer wat.

Gemakkelijk en snel

Onderdelen voor mijn vaatwasser besteld, deze werden de volgende dag netjes verpakt geleverd.

De volgende dag,mijn bestelling in huis

Een uitgebreide hoeveelheid artikelen

Bedrijfsgegevens

Weegschaalstraat 15

7324BE Apeldoorn

055-5381168

[email protected]

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.