Snelle levering. Perfect

Lekker snel geleverd, fijn dat dit soort bedrijven bestaan….

In 1 woord geweldig wat een super service , de ene dag onderdelen besteld en de volgende dag thuis geleverd Een dikke 10 voor de service

Gevonden wat ik zoch en snel verzonden.

Gevonden wat ik zoch en snel verzonden.

Goed product en supersnelle levering

Goed product en supersnelle levering

Zeer korte en makkelijke levering

Snel en goed geleverd. Makkelijk bestelproces en duidelijk wat je kan verwachten

Prima bestel-site, prima levering

Kende de site niet, maar had een tweede bakplaat nodig. Snel besteld en snel geleverd.

Onderdeel was snel te vinden op de website, en werd snel en correct geleverd.

Zeer positief

Onderdeel eenvoudig via de website besteld en betaald en onderdeel daarna supersnel thuis ontvangen.

Zo je mag verwachten SUPER!!!!

Zeer duidelijk side. Goede product info. Prima prijs. En snelle levering. Geweldig dus.

Snelle levering en mooie duidelijke website

Ik kon snel vinden wat ik nodig had. En de verzending was ook supersnel!

Super service en zeer snel geleverd product.

Super service en zeer snel geleverd product en komen wat van ze beloven op de site.

Snelle afhandeling en levering

Het was vrij eenvoudig het onderdeel te vinden (en van de originele fabrikant) en te bestellen. De prijs was goed en ondanks dat het op een vrijdagavond besteld werd, was het de zaterdagmiddag al bezorgd.

Supersnelle levering

Prima zoekfunctie; product makkelijk gevonden ondanks dat het een onderdeel van een onderdeel was..... En snel geleverd!

Wasmachine pomp besteld, volgende dag geleverd waardoor ik meteen weer kon wassen!

Prima service. Snelle levering in lokale winkel.

Besteld via website. Goede prijs. Snelle levering in lokale winkel.

Snelle levering van het juiste artikel

De website hielp mij om obv het nummer van mijn vriezer snel het benodigde artikel te vinden en na bestelling had ik het de volgende dag in huis. En het paste :-)

Snelle verzending

Snelle verzending, prima kwaliteit

Zeer goede onderdelenside, en snelle levering, Top.

Zeer goede onderdelenside, en snelle levering, Top.

Snelle levering en goede service.

Top verpakt en op tijd bezorgd

De glasplaat van onze koelkast viel in duizende stukjes oo de grond. We hadden een nieuwe nodig, dus ik snel een bestelling geplaatst. Ik had niet verwacht dat de bestelling zo snel, de volgende dag, geleverd zou worden. Echt een top service :)

Snelle levering en niche-onderdeel op voorraad

Was even zoeken om een site te vinden met het juiste onderdeel (garde voor zo'n elektrische melkopschuimer), maar PartsNL had het! Snel in een winkel bezorgd en op kunnen halen. Tegen een prima prijs.

Oprechte verrast

Goed is goed genoeg. Oprecht verrast dat van bijna 20jaar 'jonge' Siemens koel-vriescombinatie het deksel van het boter vakje gewoon op voorraad en volgende dag geleverd is! Wel prijzig door relatief hoge verzendkosten. CHAPPEAU ..

Snelle levering en scherpe prijs

Groot assortiment, snelle levering en scherpe prijs. Volgende dag in huis : )

Onderdelen vrij gemakkelijk te vinden en snel en goed verpakt thuisbezorgd

Wel goede service

De service is goed snel geleverd. Heb via de site naar de goede schokbrekers voor de wasmachine gevraagd kreeg de goede doorgeven. Later bleek dat er twee verschillende in de wasmachine zitten waardoor ik weer opnieuw moest bestellen en twee keer bezorg kosten moet betalen. Had fijn geweest als dat gemeld was. Na telefonisch contact worden nu ook de andere bezorgd.

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!