Correcte en vooral supersnelle levering !!

Na eerst snel antwoord gekregen te hebben over het onderdeel dat ik zocht, maar niet kon vinden, was het eenvoudig om te bestellen en werd het onderdeel de volgende (!!) dag bezorgd. Klasse !!

Snelle levering originele onderdeel

Overzichtelijk weergegeven op site. Kon zo het benodigde onderdeel snel vinden.

Vlotte service en snelle leveringen prima.

Goede ervaring.

Super handig!

Verschillende onderdelen voor mijn afzuigkap en oven van Ariston besteld. Ook onderdelen, die op maat gemaakt zijn (normaal niet leverbaar, maar hier wel). Nette levering en een juiste prijs-kwaliteit verhouding. Ik zou PartsNL zeker aanraden!

Snel geleverd, waardeloos retour systeem

Onderdeel was snel en netjes geleverd echter bleek het niet het juiste onderdeel. Het retour beleid en de kosten vind ik niet meer van deze tijd.

Beste Daniël, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt besteld. Dat de verzendkosten voor retourneren bij een foutieve bestelling voor eigen rekening zijn, heeft met verschillende factoren te maken. Achter de schermen maken bedrijven veel kosten voor retouren die het gevolg zijn van een vergissing. Zeker de bedrijven die niet zo groot zijn als bijv. een Coolblue of Bol.com hebben hier last van. Natuurlijk kan de klant zich vergissen, dat begrijpen wij volledig, maar juist door zoveel mogelijk productinformatie te tonen op onze website, willen we voorkomen dat de klant een verkeerd item bestelt. Ook ons zoeksysteem en de uitgebreide hulp van onze medewerkers kunnen worden gebruikt om een miskoop te voorkomen. Het staat je uiteraard vrij om een bedrijf te kiezen dat wel gratis retourneren aanbiedt. Groet, Team PartsNL.

Zo door blijven gaan. Goede informatie ook met betrekking tot verzending. Ik raad dit bedrijf bij ie

Super, snelle levering! Verder goede informatie over de verzending. In ben 74 jaar oud (jong) en maak deze goede service niet altijd mee. Vaak moet ik vragen over de onduidelijkheden. Bij dit bedrig zalik zeker vaker mijn bestellingen doen.

Super bezorging en zelfs terugbetaling.

Toen mijn bestelling kwam, liet mijn machine het al af weten, dus onderdeel retour gestuurd. Zoals beloofd werd het geld retourneren gestort.

Goede communicatieve vaardigheden

goed geholpen

goed geholpen maar het artikel was niet goed dus retour gestuurd en dat ging ook prima

Snel en precies geleverd wat gevraagd werd (ihb origineel)

Snel en precies geleverd wat gevraagd werd (ihb origineel)

Snelle uitlevering van de bestelling

Juiste omschrijving en snelle levering met duidelijke berichtgeving

Prima service alleen de klantvrindelijkheid van de winkelier laat zeer sen over.

Eenvoudig te bestellen, snel en correct afgeleverd.

Prima geregeld.

Prima.

Snelle levering , goed product .

Vraag per mail werd heel snel beantwoord.

Snelle levering van gewenst artikel.

Goed en snel.

supersnel en goed geregeld

onderdeel voor mijn koffiemachine besteld, was razendsnel op te halen in de winkel.

snel en goed

Snel en goede levering. Eigenlijk zou elk bedrijf zo moeten werken.

Snelle service, goede onderdelen!

Fijn dat zoiets bestaat als partsNL!

perfect

correcte en probleemloze levering

zeer vlotte levering

overzichtelijke webwinkel met klantvriendelijke behandeling

Snelle levering. Juiste artikel is snel te vinden.

heel tevreden

spoedige en vlotte leverring

Snelle levering en prima kwaliteit

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!