Op zich prima

Ik had een artikel besteld helaas niet goe heb het terug gestuurd vond het alleen jammer dat ik eerst verzend kosten moest betalen maar ook de retourkosten voor mijn rekening was dus in totaal was ik €12 kwijt beetje jammer

Super snelle levering, direct de volgende dag in huis .

Voldoet geheel aan verwachting

Komt afspraken na. Snelle duidelijke service. Alleen service via DHL steunpunt is minder. Deze was in weekend dicht. Lesje voor mij voor de volgende keer. Heb nu ander servicepunt gevonden

Grootsin accessoires

Onderdeel van de Philips airfryer besteld. Supersnel geleverd in Italia waar ik woon. Was hier niet te krijgen. Zeer in mijn nopjes en de airfryer draait weer op volle toeren.

Zeer goed geholpen

Ik kon het type pomp niet vinden welke ik nodig had receptioniste heeft mij goed geholpen. Volgende dag in huis top koffie machine doet het weer

Ik vond wat ik zocht en het werd keurig en op tijd geleverd.

Ik vond wat ik zocht en het werd keurig en op tijd geleverd.

Besteld was verkeerd retour gestuurd kreeg netjesvandaag 2 dagen later dat retour was ontvangen en binnen 2 weken geld terug krijg Super netjes

Zeer goede service

Mijn e-mail mbt een bestelling werd onmiddellijk beantwoord.

In plaats van een nieuwe apparaat te kopen, heb ik onderdelen voor mijn Kenwood keukenmachine besteld, volgende dag ontvangen! Supertevreden!

Ervaring was zeer Prettig en duidelijk.

Uitstekend.

Attente helpdesk, vlotte levering, goed produkt

Ik had even moeite om een match te vinden met het artikel dat ik zocht (koelkastdeurbakje voor een bepaald type koelkast). De klantenservice hielp vlot en attent per email, de bestelling verliep soepel en het bakje zit probleemloos in de deur. Prima ervaring dus...

Snelle afhandeling vd probleem.

ik ben tot nu toe perfect geholpen

ik heb een lade besteld heb nog niet helemaal de goede maar word wel goed geholpen om alsnog de goede binnen te krijgen

kan niet beter

zeer duidelijke website met foto's van te bestellen artikelen, afmetingen voor een extra check

Super snelle levering

De onderdelen zijn heel makkelijk te vinden op de site. Assortiment is enorm!

Mijn ervaring is heel goed. Product snel gevonden op de website. Makkelijk besteld en door Parts bevestigd. Ook levering perfect geregeld. Ben zeer tevreden.

Perfect op tijd!

Ik vond het geweldig dat er ook een beschrijving bij was, met een goed gedetailleerde tekening/afbeeldingen van hoe ik het onderdeel moest vervangen. Helemaal top!

snel verzonden en prima kwaliteit

Onderdeel snel gevonden, alles makkelijk besteld en betaling afgehandeld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het proces. Onderdeel op de voorspelde datum goed verpakt thuis ontvangen. Kortom allemaal top en ik kom zeker terug.

ZEER tevreden !

Niks op aan te merken gwn top !

Ififjgvvkvk

Gkvkckvkvm

Snel het juiste onderdeel. Handig ook dat hoe je op de site kunt checken of het gaat passen.

uitstekend

goed en snel geholpen

Prima geregeld

Het is prima geregeld ik kan het naar elke winkel toesturen ,dat is goed ik woon in het westen en het onderdeel moet naar Meppel ,met 2dagen was het er klasse.

Ontvangen wat ik bestelde en op de afgesproken tijd.

Artikel voldoet aan de gestelde eis, voor gevoerd proces zie hier boven; goed.

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!