Tevreden
Wat er aan de hand was, is niet duidelijk. Na 4 dagen is het bestelde ontvangen, nadat ik hierover gemaild had.
Beste A.Dubbink, Inmiddels hebben we contact gehad en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. Graag tot ziens in onze webshop! Team PartsNL
Revue originale
Wat er aan de hand is, is niet duidelijk. Helaas na 4 dagen nog niets ontvangen.
Beste A.Dubbink, Inmiddels hebben we contact gehad en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. Graag tot ziens in onze webshop! Team PartsNL
Stip op tijd
stipt, volgens afspraak geleverd
Ik heb eerst gebeld voor advies en daarna besteld. Alles is goed gegaan. Klusje ging snel!
Parts.nl heeft een heel groot assortiment, waardoor het gene wat je zoekt altijd te vinden is. Sorteer/filter functie als die bestaat mag beter vindbaar zijn Levering was er snel, dus super blij mee
ook doorgeven aan familie en vrienden
Werd sneller geleverd dan verwacht. Keitig gedaan.
Onderdeel was makkelijk te vinden in de webshop. Snel verzonden.
Artikel voldoet aan verwachtingen en is snel geleverd op de gewenste plaats.
Alles ging super snel, antwoord op de aanvraag het verstoven het onderdeel. Ik ben zeer tevreden.
Zocht een part van mijn wat ouder Zanussi koelkast. Bij PartsNL hadden ze deze gewoon op voorraad! In de avond besteld en de volgende dag in huis. Part paste perfect, heel blij mee dus.
Gewoon het probleem meteen opgelosten.
Ik ben uitermate goed geholpen met mijn vraag over onderdelen. Snelle reacties en helemaal duidelijk
Het onderdeel dat ik zocht kon ik eenvoudig terugvinden op de website. Zoals beloofd werd het artikel de volgende dag al geleverd.
echter het ATAG slangverlengstukje wat ik heb gekregen blijft lekken.
Beste Cees, Bedankt voor je beoordeling. Koelkast slangen zijn verkrijgbaar in twee verschillende diameters: 6mm en 8mm. Als je een slang van 6 mm koppelt aan een verlengstuk van 8 mm, zal deze blijven lekken en heb je dus een ander onderdeel nodig. Voor hulp en/of advies kun je uiteraard contact met ons opnemen, via [email protected] . Groet, team PartsNL.
Prima webshop die ook als Post.nl het niet kan waar maken, er toch voor zorgt dat de spullen alsnog geleverd worden. Reageren snel en lossen het ook op.
Beste S.A. Inmiddels hebben we contact gehad en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. Graag tot ziens in onze webshop! Team PartsNL
Revue originale
Erg slecht, bestelling gedaan dat helaas door Post.NL bezorgd zou moeten worden. Pakketje is ooit aangekomen, wel melding gehad dat het is afgeleverd. Mail gestuurd naar parts.nl, antwoord was of ik wel in de brievenbus had gekeken want het was enveloppe post. Aangegeven dat het er niet is en of Parts.nl contact kan opnemen met Post.nl wacht nog steeds op antwoord. Slechte service dus
Beste S.A. Inmiddels hebben we contact gehad en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. Graag tot ziens in onze webshop! Team PartsNL
zie boven
Bestelde een gaarde voor Inventum NK650 €10,99. Wordt een verkeerde geleverd. Dat kan gebeuren dacht ik. Kontakt met de klantenservice genomen. Werd mij gevraagd deze op mijn kosten te retourneren!!! en ik ontvang, ongevraagd een nieuwe offerte voor een andere gaarde ad €10,99. Deze zou worden geleverd over 16 dagen!!!. Ik heb die nieuwe offerte niet geaccepteerd en mijn geld terug geeist plus retourkosten. Vervolgens ontving ik alleen €10,99 zonder mijn retourkosten van €2,80 ondanks het feit dat zij diegenen die de fout hadden gemaakt. Zeer slecht beleid. Overigens, ik heb de gaarde bij Inventum service besteld ad. €9,99 voor een set van twee gaarders en binnen twee dagen ontvangen. Dat is € 1,00 goedkoper dan Parts.nl en sneller. Wat mij betreft, nooit meer Parts.nl
Beste Sam, Bedankt voor je beoordeling. Het product dat bij je is geleverd is het product dat je hebt bestelt. Het probleem is alleen dat dit artikel niet geschikt is voor het model dat je opgeeft. Als de klant op onze site zelf een verkeerde bestelling doet, zijn de retourkosten inderdaad voor eigen rekening. Wij begrijpen uiteraard dat de klant zich kan vergissen, maar juist door zoveel mogelijk productinformatie te tonen op onze website, willen we voorkomen dat dit gebeurt. Ook ons zoeksysteem en de uitgebreide hulp van onze medewerkers kunnen worden ingezet om een miskoop te voorkomen. Mijn collega heeft een vrijblijvende offerte verzonden van het juiste product, en de prijs daarvan is ook € 9.99. Het staat je verder uiteraard vrij om een bedrijf te kiezen dat wel gratis retourneren aanbiedt. Een fijne dag gewenst! Hartelijke groet, Team PartsNL
Ik had de juiste codes doorgegeven, toch pasten de prijzige bouten niet. Ben bang dat ik as donderdag met een onbeveiligde wasmachine moet gaan rijden. Weggegooid geld,- dertig Euro voor twee schroeven is veel geld ! Toen begon Parts tot mijn verrassing serieus te zoeken naar de oorzaak... Ik heb nog niks gehoord, wel een foto gestuurd. Ik verwacht een oplossing. Aanbevelen: nog niet van toepassing - stom dat zo'n formulier dwingt tot ja of nee...
Beste H.A. Abma, Bedankt voor je beoordeling. Inmiddels hebben wij contact gehad. Omdat het de juiste transportbouten zijn, hebben we je enkele tips gegeven voor het gebruik. Omdat wij daarna niets meer hebben vernomen, gaan we ervan uit dat het allemaal gelukt is. Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan gerust even weten. Groet, team PartsNL
Revue originale
Ik had de juiste codes doorgegeven, toch pasten de prijzige bouten niet. Ben bang dat ik as donderdag met een onbeveiligde wasmachine moet gaan rijden. Weggegooid geld,- dertig Euro voor twee schroeven is veel geld ! Toen begon Parts tot mijn verrassing serieus te zoeken naar de oorzaak... Ik heb nog niks gehoord, wel een foto gestuurd. Ik verwacht een oplossing. Aanbevelen: nog niet van toepassing - stom dat zo'n formulier dwingt tot ja of nee...
Deze part was makelijk te vinden, en snel geleverd!!!
Prijs kwaliteit in orde. Snel geleverd
Het product was wel uit de verpakking gehaald.
Door het artikel van 4 x 6 x 2 cm te verpakken in een doosje van 7.5 x 18 x 13 cm paste het niet door de brievenbus waardoor ik een trip naar het DHL afhaalpunt moest maken om later te vernemen dat het toch bezorgd zou worden. Het is fijn dat dit tenslotte goed gebeurde.
Désolé de vous envoyer ce mot en français, mais mon néerlandais est très faible. Un grand merci pour votre travail. Tout a été juste et rapide. Commandé le mercredi, reçu le jeudi et placé le vendredi. Encore un lave-vaisselle de réparé et qui n'ira pas à la casse. Votre catalogue est tellement précis qu'il est presque impossible de faire une erreur. Je recommande sincèrement PartsNL pour son sérieux, son suivi des commandes tout en étant avec des prix plus qu'intéressant. Félicitations !!!!
15 Weegschaalstraat
Apeldoorn 7324BE
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.