Goed contact

Snelle reactie op mijn vraag, het antwoord was naar tevredenheid!

PARTS NL een aanrader voor bestellingen onderdelen

Vriendelijk en duidelijk tijdens telefoongesprek. Snelle levering.

Prima service en snel geleverd.

Via de chat een soepel lopend kontakt gehad. De levering van de artikelen volgde 1 week later.

Excellent

Very speedy delivery and the parts were exactly what I needed

Aanrader!

Goede prijs en snellere levering van originele onderdelen Siemens koelkast.

snel geleverd

De ene dag besteld ,de andere dag in huis.

Fantastisch! Gisteren besteld, vandaag ontvangen..

Fantastisch! Gisteren besteld, vandaag ontvangen..

heel fijn

Snelle levering en vlotte afhandeling. Ook het aanvragen om te retourneren verliep soepel.

Slecht product

Twee keer iets besteld. Twee keer verkeerde product ontvangen.

Beste Henk, Wat vervelend om te lezen. Het is uiteraard een heel verschil of wij een verkeerd product hebben verzonden of dat er tweemaal een verkeerd product door jezelf verkeerd is besteld. Het is van belang om op de juiste gegevens van het apparaat onderdelen op te zoeken. Mocht je er niet uit komen of twijfelen dan staat onze klantenservice uiteraard voor je klaar om je verder te helpen. Groet, Team PartsNL.

Prima en snelle service

Snel antwoord. Duidelijke foto's en snel geleverd.

Benodigde onderdelen makkelijk vindbaar en een snelle levering

Benodigde onderdelen makkelijk vindbaar en een snelle levering

Deskundigheid en snelle levering

Via de offerte kreeg ik de zekerheid het goede onderdeel te bestellen wat dan ook binnen één dag bezorgd werd. Top

Goed geholpen en heel snel bezorging

Bestelling is precies zoals omschreven en heel snel verzonden. Een aanrader!

Geweldige service en kwaliteit

Snelle verzending. En in 1 dag ontvangen. Precies waar ik op gehoopt had.

Snel geleverd. Prima

Duidelijk advies welke onderdelen bij mijn koelkast passen en daarna snel in huis

Top service!

Snelle levering en hele goede service. Direct antwoord op vragen via mail

Nvt

Top bedrijf

Eerst online contact gehad voor advies, besteld, en de volgende dag werd het geleverd

Top bedrijf snelle verzending

Onderdeel magnetron volgende dag binnen.

Bestelling de volgende dag in huis

Glasplaat Draaiplateau 32 cm geschikt voor Samsung Magnetron/oven de volgende dag in huis

Onderdeel was snel gevonden en de volgende dag geleverd.

Snelle service. Goede side om onderdelen te vinden. Bestelling is ook vlot te doen.

Zeer goed.

Maalwerk van onze Delonghi was stuk. Gezocht en gevonden op de duidelijke site, t.o.v. de concurrentie scherp geprijsd. Door de snelle levering genoten wij 1 dag later weer van lekkere koffie.

Snelle levering goede service

Goede aflevering

Goede communicatie via email, snelle en correcte levering.

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!