Snelle levering en de scharnieren passen perfect.

Duidelijke internet site, moest nieuwe deurscharnieren hebben voor mijn oudere koelkast. Er staat duidelijk aangegeven waar het typenummer van de koelkast te vinden is. Het typenummer ingegeven en je krijgt meteen het overzicht met alle onderdelen, de originele en de niet originele onderdelen staan dan ook benoemd. De niet originele deurscharnieren besteld s avonds net voor 22.00u Passen perfect en doen niet onder dan de originele die er eerst gemonteerd zaten.

super geregeld

via Dometic bij deze firma gekomen. Prima geregeld.

Zeer goed!

Makkelijk te vinden onderdeel op hun website van van een al wat oudere droogkast. Paste perfect en snel geleverd.

Degelijk materiaal

Top.

Component op voorraad, werkt prima.

Snelle levering condensator voor de afzuigkap, mijn vrouw is happy.

Zoals het hoort

Onderdeel snel gevonden, en vlot verzonden

Goede ervaring

Het onderdeel was snel gevonden, minder duur dan ik verwachtte en arriveerde de volgende dag. Top!

Correcte en snelle bediening

Snaar voor Bosch droger

Snaar gekocht, vervangen en is nu naar 3 maanden alweer kapot.

Prima verhaal

Alles zoals verwacht en perfecte levering. Erg tevreden.

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke communicatie. Doen wat ze beloven.

Goed geholpen

Goede service, perfecte levering

De lampjes doen het weer, zodat het koken prima gaat.

Montage is simpel. Het blijft jammer in het kader van de duurzaamheid dat onderdelen t.o.v. het apparaat zo duur zijn.

Toppie

Uitstekende service Bij het bestellen en snelle aflevering. Toppie

Prima verzorgd

Goed verzorgd Pakketje werd bij buren afgeleverd omdat ik onverwacht niet thuis was Prima

Site werkt goed, snelle levering

Originele opzetborstels voor mijn 8 jarige roterende krulborstel gekocht. Super dat ik die nog steeds kan bestellen. Voorgaande jaren gingen de bestellingen ook altijd goed

Snelle levering en originele product

Op tijd geleverd en conform specificatie product.

prima gegaan met een uitzondering

Razendsnelle levering van het juiste onderdeel voor redelijke prijs verbazing dat er een aflevermoment wordt gegeven terwijl het pakketje gewoon bij de voordeur gezet is zonder zelfs aan te bellen

top

Onderdeel keurig verpakt,en op tijd geleverd.

Mooie aanbieding en een snelle correcte te levering

Mooie aanbieding en een snelle nette levering

Super goed

Goede informatie en advies via de telefoon. Super

komen afspraken na

Onderdelen die ik besteld had waren niet op voorraad, ik heb er 3 kwartjaar op moet wachten keurig netje afgeleverd vorige week goeie service en betrouwbaar.

snel en super service

DHL app bleef op nog niet verwerkt staan. Dit bij partnl aangegeven. er werd meteen een nieuwe zending aangemaakt via Postnl, die mij de volgende dag bereikte. DHL kwam exact een week later met de originele zending, die ik geweigerd heb.

Snel en correct geleverd na goed advies.

Veel keus in filters voor afzuigkap. PartsNl via om advies gevraagd. Zij gaven 2 mogelijkheden. Ik kon direct bestellen, betalen en het werd verzonden. Volgende dag geleverd. Filter in de afzuigkap en ‘klaar is Kees’. Top.

Weegschaalstraat 15

7324BE Apeldoorn

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!