Goede service!

Dankjewel voor je hulp en correcte service, mijn oven-deur zaterdag op tijd in huis. Ik ben weer blij! Groet Bianca

In de middag besteld en de volgende dag brzorgd top product is ook goed

snelle service

na telefonisch contact met servive winkel in Uden onderdelen online besteld. Zeer goed te woord gestaan door medewerker. Die de juiste onderdeelnummers doorgaf en aanvullende mededelingen deed. Top

Levering duurde wat langer maar prima geregeld.

Heel tevreden

Onderdelen zijn snel geleverd

Snel en doeltreffend

Het zoeken naar het juiste onderdeel voor mijn Dyson wordt door de heldere foto’s goed ondersteund. Daarmee dus het juiste product in een keer goed en snel geleverd.

Prima zaak

Koelkast handgrepen waren kapot Nieuwe besteld. Snel geleverd. Ben erg tevreden.

Alles snel en mooi op tijd geleverd.

Alles snel en op tijd geleverd.

Heel tevreden

Snel en vakkundig geleverd

Prima website met duidelijke informatie. Ook fijn dat ik de helpdesk nog even kon bellen.

Zeer goed!

Duidelijk omschrijving, betaalbaar product en zeer snel in huis!

Ze hebben (bijna) alles!

Ze hebben bijna alles en voor een goede prijs. Snel bezorgd en alles naar wens

onderdeel makkelijk te vinden. snel geleverd.

Zie koptekst.

Goed te vinden snel verzonden

Voor de Airfryer had ik een nieuwe frituurmand nodig. Met typenummer snel de juiste gevonden op de site en de volgende dag werd hij al geleverd.

Alles volgens afspraak

Klein, maar belangrijk onderdeeltje voor mijn grastrimmer bij Parts.nl gevonden. Makkelijk bestellen en binnen twee dagen in huis. Top!

Vrieskast lade stuk, uitstekend geholpen door de klantenservice om juiste lade en bestelnummer te vinden. Deze was niet in voorraad maar we zijn uitstekend geholpen en begeleid in bestelling. Volgende keer zal ik zeker weer hier onderdelen bestellen.

Eenvoudig bestellen zonder account en snel geleverd

Eenvoudig bestellen zonder account en snel geleverd

Excellent

Great reliable service. Item ordered came well packed. Super fast delivery time.

Duidelijk geinformeerd over het verloop van mijn bestelling

Produkt helaas niet op voorraad, maar duidelijk door hen aangegeven hoe en wanneer ik het kon verwachten

Perfect geleverd onderdeel, juiste onderdeel

ik had een nieuwonderdeel voor de caravankoelkast nodig, van het merk Dometic. Op het kapotte onderdeel stond een nummer en met dat nummer het nieuwe onderdeel besteld. s'avonds besteld en de volgende dag in huis, prima geregeld.

Goed en snel bezorgd

Ruime keuze aan onderdelen.

vlug geleverd

De site was makkelijk in gebruik. Snelle levering en in goede staat geleverd.

Super snel verzonden en goed verpakt aangekomen. Top!

Top levering van mijn onderdelen.

Top levering van mijn onderdelen, binnen een dag was het item binnen op gevraagde locatie. Zeer snelle verwerking van de bestelling.

Snel geleverd, precies wat ik zocht

Koelkast weer als nieuw met de defecte onderdelen vervangen. Super handig. Had snel een offerte binnen met specifieke producten voor dit type koelkast. Montage was een makkie! Bedankt

Bedrijfsgegevens

Weegschaalstraat 15

7324BE Apeldoorn

055-5381168

[email protected]

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.