Goed en snel.

Spullen netjes en snel geleverd. Werkt goed dusoke.

Een aanrader!

Je ontvangt je bestelling snel en goed verpakt. De klantenservice is zeer vriendelijk en behulpzaam!

Super snelle levering

De batterij van mijn robot stofzuiger moest vervangen worden. Smiddags om 15.30 besteld, volgende dag al geleverd.

Mijn fohn een tweede leven door het simpelweg bestellen van één nieuw onderdeel

Je kan het zo gek niet verzinnen of PartsNL heeft 't. Daarmee kan je met één onderdeel je apparaten of spullen weer werkbaar maken en hoef je dus niet meteen iets nieuw te kopen. Goedkoper én duurzaam!

Makkelijk zoeken en top producten

De magnetische klepjes vervangen van mijn automatische koffiezet met nieuwe producten van PartsNL, als je niet zeker bent kan je gewoon even een offerte vragen via hun systeem en ik had de volgende dag al de juiste producten op mail. Verzenden was de volgende dag al in de bus, gewoon toppers daar!

Snelle levering, goed advies

Beste onderdeel voor beste prijs

Juiste artikel zoals besteld

Juiste onderdeel binnen 24 uur in huis!

Onze Siemens Q9 gaf keer op keer de opmerking 'clean brewing unit', soms wel 3 x voor 1 bak koffie en het ding was ondertussen brandschoon. Nieuwe besteld en binnen 24 uur geen gezeur meer voor de koffie!

Bestelling is goed aangekomen

Als ik onderdelen nodig heb dan is mijn adres.

Super snelle levering

Binnen 2 dagen bestelling in huis!

Zorgvuldige zoektocht naar gewenste onderdeel

Ook een vervolgvraag werd adequaat beantwoord

Snelle service goede uitleg gehad

Was al lange tijd op zoek naar mondstukken voor mn Samsung stofzuiger Samsung kon mij niet helpen, nu partsNL gevonden en binnen n dag hebben we weer plezier van onze dure stofzuiger die in n hoek stond , geweldig!!

Super snelle levering

Onderdeel rond 22:00 uur besteld en de volgende dag al in huis.werd nog wel geholpen door een chat robot en had er weinig vertrouwen in ,maar alles ging gewoon perfect! Thanks !!

Positieve ervaring, slechts 1 minpunt

Zeer snel geleverd, alleen de kleur van de afdichtingsstrip was veel lichter dan het origineel. Jammer koelkastdeurstrip en vriesdeurstrip zien er nu niet meer echt identiek uit.

Super snele levering

Ik heb het onderdeel wat ik nodig heb ‘s morgens besteld en de volgende dag heb ik mijn onderdeel binnen gekregen.

Makkelijk te bestellen en te vinden op de site en snel geleverd

Snel gevonden, snel verzonden, snel hersteld.

De binnenruit van de combimagnetron was op onderdeelnummer goed te vinden, ook al stand er een andere merknaam bij. Bestellen,betalen en verzenden leidden er toe dat na twee dagen het apparaat weer dienst deed tijdens het koken. Derde keer dat ik hier iets bestelde, elke keer vlot en goed afgehandeld.

Goede oplossing en snelle levering

De sproeiarm van mijn vaatwasser was kapot. Door het type nummer van de wasmachine door te geven werd mij de juiste sproeiarm aanbevolen. Na een snelle levering en makkelijke installatie, doet de machine het weer als vanouds.

Top advies en gelijk het juiste product!

Makkelijk om item te omschrijven en aan te vragen.

Ik kan een essentieel onderdeel makkelijk terugvinden op deze site en bestellen. Zo kunnen apparaten weer jaren mee. Zeer goed voor de toekomst van ons allen, en, heerlijk dat ik niet het gedoe en de kosten heb van het moeten aanschaffen van een nieuw product

Super snelle service!!

Eind vd middag stofzuiger onderdeel besteld en kreeg binnen half uur een melding dat het pakket al onderweg was!! Dat is pas snelle service

Goede site, eenvoudig om de onderdelen te vinden. Goede verpakking en snel geleverd

Geen problemen

vorige week besteld, nog niet geleverd

Erg trage levering. Ligt schijnbaar op voorraad, 2 dagen later een mail dat het in de afgesproken winkel bezorgt is, meteen er achteraan dat er wat mis is gegaan. Paar dagen later een mail dat het nu weer onderweg is naar de afgesproken winkel en dat ik een mail zou krijgen als het daar is afgeleverd. Tot nu niets meer gehoord. Even na het beoordelen van Parys.nl kreeg ik via de mail bericht dat het bestelde is afgeleverd in de winkel van mijn keuze. Zojuist naar de winkel gereden om het bestelde op te halen, is het incompleet. Ik bestel dus speciaal om op te halen in de winkel om verzendkosten te besparen, rij nu onverrichter zake naar de winkel, mag wel parkeerkosten betalen en dan volgende keer wel weer naar de winkel, weer parkeertarief en hopen dat het er dan wel is. Het enige positieve aan het verhaal is dat de winkelbediende mijn telefoonnummer heet opgeschreven en mij gaat bellen als het compleet is omdat hij bang is dat dit anders niet goed gaat komen.

Goed en snel

Duidelijke site makkelijk te bestellen en snel geleverd top.

Weegschaalstraat 15

7324BE Apeldoorn

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!