Snelle service goed onderdeel ben echt prima geholpen

Snelle service goed onderdeel ben echt prima geholpen

Supersnel geleverd!

Supersnelle levering, echt top! Onderdeel van koffiezetapparaat, dus konden we gauw weer koffie drinken.

Wat een snelle service

Mijn kapot gevallen mengkom was nog niet verwijderd, of ik had de nieuwe al in huis.

Super snel had ik mijn besteld product in huis. Ik was wel zo blij!

Ruime keuze op de website, die overzichtelijk is. En de volgende dag al in huis!!

Ik helemaal blij, morgen komt het onderdeel binnen

Maar helaas een dagje later. Lijkt net of ze aan de deur zijn geweest maar we waren met 4 mensen thuis en niemand het wat gezien of gehoord .

Beste H, bedankt voor het achterlaten van een review. Helaas heeft jouw bestelling om onduidelijke redenen vertaging opgelopen bij DHL. Gelukkig is de bestelling inmiddels wel afgeleverd. Groet, Team PartsNL.

Super levering, top!

Om 21:30 besteld voor 12 uur volgende dag geleverd! Zoals bij veel andere leveranciers wel gebeurd had ik er al een dagje bij op geteld maar niet bij PartsNL. Super levering! En dan ook nog eens de beste prijs!

Goed geleverd

Snelle levering en goed verpakte platen voor de tosti.

Te duur

Duurder dan Siemens en ook de retourkosten voor eigen rekening

Artikel klopt met voorbeeld

Nette levering van de bestelde artikelen. Kon makkelijk de juiste onderdelen vinden van mijn apparaat. Heb een Actifry en daar was 1 deel niet van aanwezig bij levering. Bleek na telefonisch contact met, een fijne servicemedewerker, dat deze verwijderd moest worden van het oude artikel. En mocht dat niet lukken deze apart moest worden besteld.

correcte levering

Wat ik bestelde kwam op tijd aan. Juiste onderdeel en pasvorm. Prima service

snelle bezorging

Snel bezorgd en past perfect.

zeer snelle service

Onderdelen zijn duur in verhouding tot de prijs van een compleet apparaat. Bestellen en leveren gaat zeer snel.

levering goed, maar omschrijving op site onduidelijk

ik bestelde voor een kooplaat van Bosch een ophang-beugelset, zoals altijd bij de kookplaat wordt meegeleverd. Je gaat er dan vanuit dat er altijd twee geleverd worden, maar dat was hier niet het geval. (bij de Bosch kookplaat zitten er wel 2st bij) in de omschrijving staat links/rechts, en daarmee verwacht je dat het er inderdaad twee zijn. maar er kwam maar één beugel. dus op het moment van monteren, hadden we er één tekort. dat is niet handig, kost extra rijden en verzendkosten. Dit kan dus beter.

Snel en correct geleverd!

Snel en correct geleverd!

Keurig geleverd

Product werd keurig verpakt en op tijd geleverd.. Prijstechnisch netjes

Snelle accurate afhandeling

Mijn bestelling was makkelijk geplaatst en snel geleverd

Goed prima product

Prima meerdere keer. Te gebruiken

Uitstekend!

Snelle levering, duidelijke website en super handig door serienummer in te vullen te kunnen zien of je het juiste onderdeel hebt.

Bestellen de volgende dag in huis!!!

Ongekende service!!!

Prima service, doel bereikt.

Ik had een onderdeel van mijn keuken machine die niet paste bij de mengkom (ook bij PartsNL besteld). Omdat er zoveel versies van het onderdeel bestaat, heb ik gebeld en heb ik van de persoon die ik sprak een link naar de onderdeel gekregen. Het klopte als een bus. Ook mensen in de winkel zijn behulpzaam een geven goede instructies i.v.m. evt. terugsturen.

Goed geregeld

Snelle levering volgens afspraak dus toppie

Goede duidelijke site en snelle levering

Binnen 24 uur had ik een nieuwe motor voor mijn afzuigkap binnen en een uurtje later werkte alles weer als nieuw.

"gewoon ouderwets goed"

Gewoon super! Zoals je het van vroeger uit eigenlijk gewend bent, maar lang niet overal meer ervaart, bestelproces eenvoudig, prima updates over de levering en op tijd geleverd. Ze doen wat ze beloven, zonder veel poespas en leveren daarnaast een uitstekend product.

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!