Onderdeel besteld en de volgende dag al geleverd! Super service!

Goed Miste alleen de optie voor afhalen op pickup point Kan ook aan mij liggen Ga zo door JW

Uitstekende snelle service

Onderdeel besteld en de volgende dag in huis

Snelle levering. Product ziet er goed uit

Voor het eerst hier besteld en zou het zeker weer doen

Snel gevonden op de site en snel bezorgt

Goede ervaring.

Uitstekend geholpen via de chat functie. Bestelling geplaatst en snel geleverd

Dag A via de chatbot een berichtje gestuurd welk onderdeel ik exact nodig had; dezelfde middag advies + linkje naar onderdeel ontvangen en besteld. Dag B onderdeel ontvangen en gemonteerd! Top; Hartelijk dank!

Goede producten

Prima artikelen, die ik met behulp van een medewerker kan vinden.

Koolborstels besteld die compatibel zouden zijn. Niet dus.

Nieuwe koolborstels besteld voor wasmachine die compatibel zouden zijn. De grootte van de borstels was ok maar het plaatje waarme deze vastgezet moeten worden, had een andere vorm waardoor het niet bleef zitten. Op de site stond dat je met een tang de houder een beetje moest dichtknijpen, maar dat had ik niet gelezen. My Bad. Klantenservice heeft mij hierop gewezen, maar toen waren de koolborstels al retour gestuurd. Dus PartsNL heeft zowel het versturen van de borstels als de reactie van de klantendienst prima geregeld.

vlotte snelle levering

groot assortiment makkelijk te vinden, dag later al ontvangen

Precies goed.

Onderdeel via Google Lens opgezocht, en ik kwam uit bij Parts.nl. Besteld en snel geleverd. Het onderdeel past perfect in mijn vaatwasser, ondanks dat de vaatwasser een ander merk is dan in de omschrijving werd aangegeven.

Geen goede service als er iets miss gaat

PartsNL is alleen goed als je het geluk hebt dat je het goede onderdeel te pakken hebt. Heb je dat niet dan zal de hulp ook uitblijven. Dit is al een aantal keren bevestigd omdat wij in het verleden veel hebben besteld maar vaak problemen hadden. Service geeft aan te willen helpen maar is verder niet behulpzaam. Het komt erop neer dat je moet betalen en opnieuw moet bestellen. Geen optie dus meer voor ons. De posttarieven zijn zeker ook niet meer van deze tijd. Een o-ringetje dat makkelijk in een envelop zou passen en minder dan 2 Euro is, kost 5,95 aan verzendkosten!!!! Los van de O-Ring die wellicht 90 cent kost waarvoor je ook nog eens 5 euro moet betalen. Zoek wat langer dan heb je een betere service en betaal je zeker minder.

Beste Max, Wat jammer om jouw review te lezen. Dit is ook totaal niet waar wij ons in herkennen. Helaas is het opgegeven e-mail adres bij ons onbekend en kunnen wij in ons systeem geen gegevens van jou terug vinden. Wellicht dat je contact kunt opnemen met onze klantenservice zodat wij kunnen kijken wat er eventueel mis is gegaan. Groet, Team PartsNL

Perfecte webshop

Goede site waarop je snel de spullen kunt vinden. En dat tegen een goede prijs. Daarna snelle afhandeling.

Top service.

PartsNL levert goede en snelle service.

Onderdeel was op voorraad en de volgende dag in huis.

Super goed!

S middags besteld, de volgende dag in huis. Door de goede omschrijving van de artikelen kon ik snel de goede onderdelen bestellen.

Snel het Juist onderdeel gevonden en besteld

Nadat het thermokoppel van onze SMEG Gasfornuis defect was, bleek het moeilijk te zijn om een vervangende te kopen. Ik heb veel websites bekeken, maar niet het juiste onderdeel gevonden, totdat ik bij juliie terecht kwam, via de Chat kwam ik al snel achter het goede typenummer. Ik heb het ondereel besteld dat erg snel geleverd is, en ik heb deze meteen in ons gasfornuis geplaatst, alles werkt wer tot onze volle tevredeheid

snel en goedkoop

Mijn onderdeel was goedkoper dan andere aanbieders en het pakket was binnen 2 dagen in huis. zo hoort het te zijn.

Jammer dat er problemen waren bij DHL. Ik had vrijdag besteld en ik heb nog steeds niet binnen.

Snelle levering !

Binnen 1 dag geregeld ! De oven werkt weer. Echt fijn!

Gemakkelijke website en bestelwijze, snelle levering.

Op de website zijn de gewenste producten goed te selecteren voor betreffende apparaat. Bestelling is simpel met keuze tussen aflevering thuis of afhalen in winkel in de buurt: scheelt veel kosten. In de winkel ook een groot assortiment producten, direct te kopen.

Prima verzorgd. Netjes bericht gehad dat de verzending iets langer duurde omdat niet de hele bestelling voorradig was.

Top bedrijf snel,vakkundig perfecte service!!!

Nadat ik op de site niet het juiste artikel kon vinden, even appen en het word opgelost, en wat een heel sterk punt is dat je tot 22.00 uur kunt bestellen en dat je het an de volgende dag al in huis hebt. Top ga zo verder.

Een voorbeeld voor andere bedrijven.

De telefoon wordt snel opgenomen en de medewerker is niet alleen behulpzaam ,maar ook ter zake kundig. De toezending was ook al zeer snel. Zo ga je als bedrijf met een klant om

Goede service Mannen met kennis

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!