Snel geleverd, precies wat ik zocht

Koelkast weer als nieuw met de defecte onderdelen vervangen. Super handig. Had snel een offerte binnen met specifieke producten voor dit type koelkast. Montage was een makkie! Bedankt

Juiste onderdeel op voorraad en snel geleverd !

Prima service.

De aanvoerslang met waterstop beveiliging van de wasmachine was defect geraakt. Via het typeplaatje het nummer van de wasmachine opgezocht op de site van parts.nl. Het onderdeel was mede dankzij de 3D 360 graden foto snel gevonden, besteld en betaald. Via de mail goed op de hoogte gehouden over het leveringsproces. Na een paar dagen ontvangen en gemonteerd. De wasmachine werkt weer als vanouds.

Prima product en prijs

Heel snel geholpen na tel. om zeker te zijn van het juiste artikel. Besteld en de volgende dag geleverd. Zó snel...héél blij mee!

Simply perfect

Gezochte originele onderdeel snel gevonden en besteld. Werd ook zeer snel geleverd en voor een redelijke prijs.

Voor elk apparaat een oplossing

Veel aanbod voor goede prijs

Mooi en goede service

"De ervaring was erg positief. Mooi product en uitstekende service. Zeker een aanrader!"

Snelle en nette levering plus een duidelijke beschrijving online van het artikel

Het kon niet fout gaan met de duidelijke omschrijving op de website. Het artikel werd vervolgens snel geleverd en past perfect. Helemaal top dus

Goed service en snel geholpen

Ik ben tevreden, online bestellen snel geholpen.

perfect

correcte en vlotte levering en personeel

Snel

Duidelijke website en snel bezorgd.

Assortiment is zeer volledig

Ik had wat reserve onderdelen nodig voor mijn Dometic camper koelkast. Deze onderdelen waren bij PartsNL te koop.

Helemaal top

Snelle levering. Vandaag besteld morgen binnen.

Lekker snel

Heerlijk eenvoudig bestellen en zeer snelle levering.. TOP

Goede snelle service

De afdichting voor mijn wasmachine was binnen een dag bezorgt. Dus een goede en snelle service voor een scherpe prijs:)

Geweldig assortiment

Heb je een kapot onderdeel van wat voor apparaat, kijk dan eerst bij PartsNL. Hele grote kans dat ze het op voorraad hebben. Daarnaast wordt er ook snel geleverd. Een volgende keer kom ik weer bij jullie op de lijn.

Na een maand nog niks binnen

Een heel simpel opzetstukje voor de tondeuse bij jullie besteld waarvan ik eerst een mail kreeg dat de levering wat later zou zijn maar inmiddels zijn we weken verder en heb ik nog niks ontvangen.

Geen getreuzel

Direct verzonden volgende dag in huis.

Gister besteld, vandaag in huis. Simpel te bestellen

Geen beschadigingen en snelle levering

Geweldige service

Super snelle levering van reserveonderdelen voor huishoudelijke apparaten

nette en vlotte levering

uitstekende service

Was echt zoekende op internet voor een specifiek product; toen ik éénmaal op de site van parts.nl terecht kwam was alles zo geregeld. communicatie verliep perfect en bestelde spullen snel binnen gekregen.

Prima sevice

Stofzuigeronderdeel besteld, enige dagen later kunnen ophalen bij de vestiging in Den Haag, zoals beloofd. Helemaal goed.

Top product , goedkoop en zaterdagavond besteld en maandags al binnen

Motor van een deWalt zaagmachine besteld Paste goed en doet het beter als de originele motor Die was met koolborstels en de nieuwe is zonder. Dus geen onderhoud daar meer aan.

Bedrijfsgegevens

Weegschaalstraat 15

7324BE Apeldoorn

055-5381168

[email protected]

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.