Geweldig, zeer tevreden

Ik was op zoek naar een paar kleine onderdelen (Guide blades) van mijn meer dan 15 jaar oude ELU decoupeerzaag, die ik nergens kon vinden. Op een uitgebreide onderdelenkaart kon ik ze terugvinden en bestellen. Ik ben hier zeer content mee. Eigenlijk vond ik het verrassend dat ik deze onderdeeltjes nog heb kunnen bestellen. Super!

Quick with great communication

My part arrived in super quick time, with good emails informing me of the status. Very happy with the part which was exactly what I ordered/needed.

Gewoon goed.

Via de chat goede informatie over de artikelen die ik zocht. Mijn bestelling kon ik na twee dagen ophalen in de winkel in Wehl. Goede communicatie over het verloop van de bestelling en vriendelijke bediening in de winkel. Top!!

Snelle levering! Maar helaas!

Op advies van Novy deze lampjes besteld maar passen helaas niet in onze afzuigkap. Hoewel ik het type nr doorgeven had . Dus ik zal ze moeten retourneren!

Wow, het past precies!

Ik had mijn twijfels. Een 'eigen merk' deuropener besteld voor mijn Bosch wasmachine. Met hulp van handige YouTube filmpjes de geblokkeerde deur geopend en de nieuwe deuropener zelf gemonteerd. Past perfect en machine draait nu weer als een tierelier. En de deur opent en sluit iedere keer probleemloos!

Prima overzichtelijke website

Snel gevonden, wat ik zocht en zeer snel geleverd……. wat wil me nog meer?

Duidelijke website, snelle levering.

Website snel gevonden, duidelijk, betreffende onderdeel snel besteld en de volgende dag in de brievenbus ontvangen.

Goed, duidelijk ,stipt zoals het hoort.

Goed, duidelijk ,stipt zoals het hoort.

Prima juiste artikel gekregen

Prima snelle levering en goed passend product.

Prima service, snelle levering.

Zeer goed.

Zonder omhaal goed

Kreeg filter geleverd van machine die de fabrikant niet eens meer noemde. Goede ervaring!

Altijd goede service, duidelijke webwinkel en voldoende onderdelen.

Erg goed en snel geleverd. Groot assortiment

Snel geleverd in te grote verpakking

Vandaag besteld, morgen geleverd: prima. Alleen was het minuscule product in een veel te grote doos gestopt. Verspilling dus.

Prima service snelle levering!

Super snelle levering

Snelle levering.

Duidelijke uitleg over onderdeel en juiste geleverd

Via de offerte aanvraag knop kreeg ik een duidelijke uitleg welk onderdeel ik moest bestellen. Onderdeel besteld en Voila: strijkijzer werkt weer perfect. En dat tegen een goede prijs.

Top goed

Makkelijk zoeken helpt snel naar de juiste site Snel gevonden wat ik nodig had En ook nog voordelig

Ben wel te vreden over het geleverde Maar de kosten zijn wel erg hoog voor war je er voor terug krijgt

Top bedrijf

Had onderdeel besteld en op een later moment vraag over de levering. Binnen 5 min mail terug met antwoord en na levering weer een mail of het product goed was aangeleverd. Dat noem ik nou service. Dit bedrijf neemt de klant nog serieus!

Snel, goede feedback en voordelig geprijjsd

Alles prima geregeld

goed en snel

goed en snel

Goed passend onderdeel

Goed passend onderdeel, snel geleverd, voldoet aan verwachting. Helaas geen schroef-afdekplaatjes bijgeleverd.

zeer goede afther seal

juiste product gekocht , maar naar later bleek was het niet nodig geweest. dus retour gezonden en zonder verdere problemen gecrediteerd! Fantastisch dit geeft de klant steun om als het nodig is ParstNL te bezoeken! Geweldig!

Nadat ik de bestelling geplaatst had is deze supersnel bezorgd toppie post nl

Weegschaalstraat 15

7324BE Apeldoorn

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!