Goed geholpen met een product dat niet op de website stond. Snel en goed verzonden

Origineel artikel, vlotte levering

Lange tijd niet op voorraad geweest, het artikel dat ik zocht. Toch kwam er onverwacht voorraad. Snel besteld en vlot geleverd. Prettige winkel om zaken mee te doen.

super snelle levering

vandaag besteld morgen in huis

Goede nieuwe accu voor steelstofzuiger

De accu van mijn steelstofzuiger ging steeds sneller leeg. In het kader van duurzaamheid wilde ik hem oplappen. Via Philips kon ik alleen niet los een nieuwe accu bestellen maar moest ik dat via een service verzoek doen, met alle bijkomende kosten, terwijl ik dat ook zelf kan (3 schroefjes los draaien). PartsNL verkocht wel een passende accu en daardoor kon ik hem wel zelf vervangen. Hij werkt nu al een paar weken weer helemaal als nieuw.

duidelijk aardig en goed

goeie ervaring vriendelijk duidelijk en snel

Communicatie kan beter.

Riem voor de droger besteld (15:00 uur)en kreeg vlot en track en trace code. Aangezien ze zelf aangeven voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Dus gereregeld dat ik thuis zou werken. Maar de track en trace werd niet geupdate, PostNL gaf aan "Pakket (nog) niet ontvangen" Volgende dag niks bezorgd en PostNL gaf aan niks ontvangen. Met Parts NL gebeld... ze zouden het onderzoeken.(niks meer gehoord) Een dag later werd het pakket bezorgd in de brievenbus. De verzendkosten waren €6,55 daarmee ging ik er toch wel vanuit dat het met de pakketpost zou komen. Als ze dit direct hadden aangegeven dan weet je dat het later kan komen en je hoeft er niet voor thuis te blijven.

Service en euvel opgelost

Snelle levering van het door mij bestelde onderdeel voor mijn koffiemachine. Apparaat doet het weer!

echt een 10

echt geweldig, avonds voor 22.00 besteld en de andere dag gewoon geleverd. geen gelul maar doen wat je beloofd

Prima service!

Onlangs een zuigmond en filter gekocht op advies van verkoper stofzuiger (breezy returns). Producten binnen een dag geleverd. De zuigmond doet het goed, maar, deze klinkt alsof er een f16 in je woonkamer vliegt. Wat een herrie. Soms zuigt deze alles op, soms schieten er deeltjes door je woonkamer. Met onze papegaaien in huis is het al snel een zooitje... Al met al gebruiken wij nu de stofzuiger en toebehoren maar voor de boven verdieping. Verder zal dit bedrijf ongetwijfeld goede producten leveren, wij hadden pech denk ik.

Hulpzaam en goede service

Hulpzaam en goede Service

The parts die you neeth the are comming verry speet

Uitstekend iedere keer weer !

Super,de beste servise,express!

Snelle verzending

vrijdagmiddag brak een deurgeleider af, ik heb meteen op PartsNL nieuwe besteld en die had ik zaterdagmorgen binnen

Zoals altijd perfect.

Supersnelle levering van het onderdeel dat ik nodig had. En het onderdeel zelf. (Vervanging van een Dyson onderdeel) is kwalitatief hoogwaardig en doet niet onder voor de officiële onderdelen van Dyson zelf. Behalve de veel betere prijs natuurlijk.

gewoon erg goed

Het artikel was snel gevonden en op voorraad, vervolgens werd het de volgende dag geleverd; wat wil je nog meer.

Supersnelle levering

Ik ben zeer tevreden met de service. Ik heb mijn bestelling de volgende dag al in huis en kon gelijk mijn vaatwasser deur repareren.

Super handig

Geef de chatbot de info van het artikel dat je nodig hebt en vervolgens krijg je per email een aanbieding. Het artikel kan je vervolgens eenvoudig bestellen.

Enorm assortiment kwalitatieve onderdelen snel en betrouwbaar besteld en bezorgd

Handige, goedwerkende & gebruikers vriendelijke website met eindeloos veel onderdelen. Veilige en betrouwbare on-line verwerking van je bestelling. Uitstekende communicatie over de status van je pakket. Flitsend snelle bezorging aan huis of bij een Parts.Nl filiaal bij jou in de buurt

De keuze is reuze, snel bezorgd en niet duur.

Een stofzuiger telescoopbuis is dus zo vervangen! Merk en type opzoeken en binnen een dag krijg je een nieuw exemplaar thuisbezorgd. Ideaal

Erg tevreden!

Ik ben erg tevreden met mijn bestelling en zou iedereen aanraden. Ik kon vrij makkelijk het betreffende onderdeel vinden op de site. Deze werd ook erg snel geleverd. Helemaal top!

Een pompje voor mijn droger besteld en de volgende dag in huis. Super service. Goed verpakt. Als ik weer iets nodig zou hebben ga ik zeker eerst hier kijken.

Net bedrijf, retourneren worden ook snel verwerkt

Hebben zeer veel parts op voorraad. Het originele onderdeel wijkt wel af van wat in machine zit ondanks check. Verder alles vlot en correct verlopen. Prijs is ook goed vergeleken met andere sites.

Top, accuraat en snel

Fijne ervaring. Na bestelling onderdeel B&D workmate snelle reactie en levering. Opgehaald bij Parts NL servicepunt in Epe waar alles klaar lag. Prima geregeld, een aanbeveling voor anderen

Een niet echt courant onderdeel wel beschikbaar bij PartsNL

Een aanloopcondensator voor een ouder model Kärcher hogedrukspuit. Tijdige geleverd en voor minder dan € 20,00 gerepareerd. Top

Snel en makkelijk besteld en geleverd

Top was dat je precies het type van de dyson stofzuiger kon opgeven om te checken of het mondstuk ook daadwerkelijk paste. Dit heb ik bij andere sites nog nooit gezien.

Bedrijfsgegevens

Weegschaalstraat 15

7324BE Apeldoorn

055-5381168

[email protected]

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.