Goede en snelle service

Snelle service en levering

Heel snelle levering

's Avonds besteld, volgende dag al in huis, waardoor ik een reparatie snel kon uitvoeren. Ditmaal zaten ze er in hun advies helaas naast, maar normaliter kunnen ze je snel het benodigde onderdeel aanwijzen.

Ik ben heel tevreden met het draaiplateau voor mijn Varmd Ikea magnetron.

De levering was heel snel. Bovendien is het universele draaiplateau van Parts.nl voor mijn Varmd magnetron veel beter dan het oorspronkelijke. De rand is minder hoog, zodat je het minder makkelijk per ongeluk uit de magnetron trekt.

Beste Laurens, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het draaiplateau voor je Varmd Ikea magnetron! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het doet ons goed te horen dat de levering snel was en dat het universele draaiplateau van Parts.nl zelfs beter presteert dan het origineel. Bedankt voor je positieve feedback! Groet, Team PartNl

Snel het juiste onderdeel

Kantenmaaier stuk. Kijke op de site. Binnen één dag kon ik weer verder....kostte 7 euro....top

Duidelijke site, snel geleverd

Prima website en snel geleverd.

Goede service en levering

Gebelt voor advies en snel geleverd. Perfect

Snel aflevering

beschikbaarheid van onderdelen is verbazingwekkend, snelle en effectieve service, nu heb je een klant voor het leven

Snelle vondst van onderdeel en levering

Ik was opzoek naar droogrek voor onze droger. Zodat ik stinkende voetbal schoenen kon wassen en droger. Onderdeel was super snel gevonden en snel geleverd.

Snelle service en prima prijs

Als een van de weinigen die nog het onderdeel voor mijn apparaat beschikbaar hadden en dat voor een knappe prijs. Bestelling wordt inderdaad snel geleverd.

Beste Robbert, Wat fijn om te horen dat we konden helpen met het vinden van het onderdeel voor jouw apparaat! We streven er altijd naar om onze klanten te voorzien van precies wat ze nodig hebben, en het doet ons goed te weten dat we een van de weinige bronnen waren die het onderdeel nog beschikbaar hadden. Bedankt voor je positieve feedback over onze snelle levering! Groet, Team PartsNL

Fijn contactcenter

Via chat werd er met me meegezocht naar het juiste product. Snelle bezorging.

Uitmuntend

Snel gevonden duidelijk omschreven Zeer snel geleverd

TOP

Goed geregeld

Gewoon goed

Onderdeeltje makkelijk gevonden op de site, nette prijs vond ik en keurig verpakt de volgende dag in huis. Kortom, zoals je hoopt en verwacht dat een bestelling moet gaan.

Gevraagde onderdelen snel geleverd. Ook waren de onderdelen goed verpakt. Makkelijke, overzichtelijke site. Echte aanrader

Precies geleverd door vriendelijke postbode op aangegeven tijdstip

Zie de titel

Eenvoudig te vinden en snel bezorgd

Mijn diepvrieslade paste prima het was dezelfde maar dan voor de helft minder in prijs! Dan op de site bij de verkoper van mijn koelvriezer. Top dus!

Snel het juiste onderdeel gevonden en snel bezorgd. Het kapotte onderdeel was eenvoudig te vervangen en we hebben weer een goed functionerend handvat aan de koelkast! Fijne ervaring met Parts.nl

Prima gedaan

Duidelijk en helder

Levering volgens communicatie klopte allemaal heel goed. Mooi snel geleverd.

Een nieuwe koffiekan besteld bij PartsNL, en deze was zo in huis

snel de benodigde onderdelen gevonden.

Had nieuwe ophangrubbers centrifuge nodig bij Parts snel vervangende types gevonden besteld e de andere dag geleverd.

Geweldig bedrijf, vandaag besteld, morgen al in huis. Perfect ingepakt. Volgende aankoop zeker weer bij PartsNL!!

Over jullie levering zeer tevreden, jammer genoeg niet de goede maat. Dus via dhl terug gestuurd, maar gisteren kreeg ik via dhl mijn pakje weer terug. Heel vervelend, dubbele verzendkosten betaald en nog niks.

Snel verstuurd. Volgende dag al in huis.

Super snel en perfect afgehandeld scherpe prijs

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!