Het juiste product voor een goede prijs

Het was een fijne site om iets op te zoeken en was zeker eenvoudig om te bestellen en was ook nog eens op tijd op eind bestemming afgeleverd.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

De website is overzichtelijk en makkelijk. Bestellen ook goed en duidelijk. Snelle levering

Aardig en vakkundig personeel

Ik werd goed geholpen enveloppe gaf me goede adviezen.

Uitstekend bedrijf !!!!

Magnetron werkt weer prima en zeer deskundig advies en heel vriendelijke mensen helpen je nog echt als klant prijs technisch zeer goed

Goede snelle service

Onderdelen snel opgestuurd, na vragen per chat.

Stofzuiger voet

Super fijne website, makkelijk het artikel te vinden, goede en snelle verzending. Ik ben en word hier blij van. Zekers een aanrader als je iets nodig hebt.

Gewoon goed

De ene dag besteld, de andere dag in huis

Helemaal tevreden met mijn aankoop en de geleverde service, dit binnen de korst mogelijke termijn.

Duidelijke communicatie en eerder dan verwacht bezorgd!

Bezorgtijd zou langer duren, maar het product was er eerder. Ook direct geïnstalleerd en werkt goed!

perfect gegaan

goede prijs kwaliteit verhouding, en zeer snelle verzending..

Uitstekend geholpen!

Was opzoek naar een onderdeel voor mijn koffiemachine. Maar had geen idee hoe ik het juiste onderdeel kon beschrijven. Tijdens het eerste contact met de uiterst behulpzame medewerker precies het juiste onderdeel kunnen bepalen en bestellen.

Correct, prima levering

Ik had een verwarmingselement voor een oven van Inventum nodig. De website van Parts.nl gaf aan dat deze niet voorradig was en dat er rekening moest worden gehouden met een week levertijd. Ik heb het onderdeel besteld en na een week had ik het onderdeel in huis. De oven functioneert weer.

Goed geregeld

Besteld en snel in huis, super en ook goed verpakt!

Netjes bezorgd; is niet veel over te zeggen (iig niets negatiefs).

Prima en snel geregfeld

Al een paar keer iets besteld en altijd keurig afgehandeld.

Exact en op tijd

Dit onderdeel matchte precies bij wat ik nodig heb. Ook nog super snel geleverd.

Onbezorgd bestelling doen

Goede ervaring

top geregeld en heel snel

in de namiddag de bestelling gedaan en de dag erna mocht ik het onderdeel in ontvangst nemen, geweldig.

Het was even zoeken met de verschillende type nummers maar ben er wel uitgekomen. Daarna super snel geleverd. Voor de levering heb ik gekozen voor een Parts ophaalpunt om de aanschafprijs zo laag mogelijk te houden. Dat was een prima oplossing.

Betrouwbaar

Altijd snelle en juiste levering. Elke keer weer

Als vrouw voor het eerst iets technisch gekocht de site was zo duidelijk dat het heel makkelijk was

Super assortiment en snelste levering

Ik zocht naar onderdelen van een koelkast in mijn camper en vond ze onmiddellijk op parts.nl Bestellen ging eenvoudig en levering binnen 24 uur. Meer dan uitstekend dus.

Snelle reactie en levering. Site werkt prettig,en vragen snel beantwoord.

Super service en goede onderdelen

Snelle en goede levering

Mijn eerste ervaring was heel goed

Makkelijk te gebruiken en overzichtelijke website. 's Avonds laat besteld en de volgende dag reeds geleverd.

Weegschaalstraat 15

7324BE Apeldoorn

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!