Goede kwaliteit en op tijd geleverd

Makkelijk te bestellen, goede kwaliteit en op tijd geleverd.

Blij met nieuwe thuiswerkplek!

Erg fijn om nu met een zit sta bureau van VG trading te werken. Ook staand is het erg stabiel en verhogen / verlagen gaat erg makkelijk.

Fantastische service

Prima prijs / kwaliteit en erg vriendelijk / flexibel personeel!

Positieve ervaring VG Trading

Goede positieve ervaring, ruime keus aan bureaustoelen en na een half uur al de juiste keuze kunnen maken.

Mooie winkel, vriendelijk personeel

Ik had een bureau en stoel nodig voor het thuiswerken. Via een bekende kwam ik bij VG trading terrecht. Vriendelijk personeel, ze weten precies waar ze het over hebben.

Tevreden klant

We zijn tevreden over het product. We hebben er wel even achteraan moeten bellen wanneer het werd geleverd maar dat werd direct opgepakt en geregeld.

Prima service! Snel geleverd en zeer vriendelijk personeel.

De service heb ik als erg aangenaam ervaren. Veel artikelen zijn direct uit voorraad leverbaar en de rest wordt zeer spoedig nageleverd. Top!

Zeer goede service en snelheid

Aankoopadvies via de telefoon, dag later bureaustoel besteld en twee werkdagen later thuisbezorgd

Snelle levering van mooi product

Mooi product en goede communicatie. Fijn dat er geholpen werd met in elkaar zetten omdat 160 bij 160 moeilijk wordt als je dat alleen moet doen. Dus super !

Duidelijk assortiment en snel bezorgd

Gebruikte kantoorstoelen gekocht, opnieuw bekleed, zien er prima uit, mechanisme en uiterlijk helemaal goed. Toevalligerwijze was men de dag na mijn bestelling in onze buurt en werden de stoelen direct afgeleverd. Overigens na kort overleg via e-mail, wat tevens een persoonlijk gevoel gaf.

Snelle levering, prima prijs

Bureaustoel was snel leverbaar, prijsstelling prima. Zeer meedenkende en meewerkende medewerkers i.v.m. ophalen in coronatijd. Prima product geleverd!

Snelle levering. Gratis montage.

Prettig telefooncontact. Snelle levering. Gratis montage. Zeer klantvriendelijk. Zowel telefonisch als de bezorger die het geheel gratis heeft gemonteerd.

topzaak

Online een zit-sta bureau besteld. Erg goeie communicatie en mooie kwaliteit. Bij levering zat er blijkbaar ook nog gratis montage bij. Erg blij mee!

TOP een aanrader.

Vriendelijk, goede service, no nonsense, eigen bezorgdienstdienst, monteren door eigen personeel, komen afspraken na, goede communicatie, waar voor je geld en snelle levering.. In 1 woord TOP !!!

Van bestelling tot aflevering alles top en netjes geregeld.

Ik heb voor thuis een elektrisch bureau en een stoel besteld. Er was ruime keuze, met het advies snel iets kunnen vinden wat voor mij werkt. Erg vriendelijk geholpen in de winkel. Bij het brengen en monteren ging het erg snel en vriendelijk. Al met al enorm blij met mijn nieuwe werkplek!

Blij met mijn thuiswerkstoel!

Zeer slechte service, goederen wel betaald maar niet geleverd.

Deel van de bestelling is geleverd. Twee kapstokken zijn nooit geleverd, na een jaar wachten en meerdere herinneringen wordt er niet meer gereageerd.

Alles is volgens afspraak geleverd en keurig door monteur geïnstalleerd

Goederen op tijd volgens afspraak geleverd en monteur heeft netjes gewerkt en was erg vriendelijk.

prima spul, voor goede prijs

Buro besteld, werd prompt geleverd. Solide kwaliteit, goed in hoogte verstelbaar. Zelf in elkaar zetten was geen probleem - ondanks dat er geen gebruiksaanwijzing bij zat. Enige 'delta': vreemd dat afleveren op eerste verdieping extra kost bij uitgave van 250 euro?!

Ik kan niet anders zeggen: keurig en snel geregeld! En ook nog eens een prima stoel dus een zeer tevreden klant.

Goed product & afspraken nagekomen

Goed product & afspraken nagekomen

Elektrisch bureau

Gezien het vele thuiswerken een elektrisch bureau besteld. Prima service, geïnstalleerd op mijn werkkamer. Zeer blij met deze keuze en had ik veel eerder moeten doen voor mij werkhouding. Nu kan ik wisselend staan en zitten gedurende mijn werkdag.

Erg tevreden met me nieuwe bureaustoel. Was niet meer uit te houden op de eetkamerstoel!

Eerlijke en heldere uitleg!

Prettig geholpen in de showroom.

Mooi bureau, fijne dienstverlening

Mooi bureau, fijne en prettige dienstverlening, bureau is prima geinstaleerd.

Over Van Garderen Kantoormeubelen B.V.

Van Garderen Kantoormeubelen B.V., voorheen VG Trading is uw partner voor nieuw- en gebruikt kantoormeubilair. Wij leveren kantoormeubelen door heel Nederland en België.