Makkelijk en snel

Prima service, bureau netjes en snel gemonteerd.

Toppie!!

Erg tevreden met mijn nieuwe thuiswerkstoel

Super service en goed product

Ook ik moest gedwongen thuis gaan werken en heb hier een bureau en bureaustoel gekocht. Erg mooi bureau en zeer comfortabele stoel. Alles netjes geleverd en gemonteerd. Zeker aan te bevelen.

Zeer slechte service na defecte stoel

Ik had een stoel en een bureau besteld, waar ik in eerste instantie zeer tevreden was over de levering en de kwaliteit. Dit ben ik nu nog steeds over het bureau, maar dit kan ik niet zeggen over de stoel. Hij lijkt mij defect en dit heb ik aangegeven in een mail in Juni. Er is een knop uitgevallen aan de achterkant en de stoel zit voor geen meter meer. Helaas loopt het voorval nog steeds en ik wacht sinds 12 oktober alweer op een reactie wanneer de monteur komt voor de reparatie. Jammer, maar hierdoor kan ik het helaas niet aanbevelen aan anderen.

Vriendelijke en snelle service

Prima service, naar verwachtingen.

Mijn thuiswerkbureau keurig op tijd geleverd en netjes in elkaar gezet door een vriendelijke chauffeur.

Iedereen moest verplicht thuis werken van de directie dus moest ik met spoed op zoek naar een bureau. VG Trading leverde 2 dagen na de order het bureau op locatie en werd ook nog in elkaar gezet. Super service.

Twee weken geleden heb ik hier een bureaustoel gekocht. De mannen die er werken zijn erg aardig en zijn bereid je te helpen bij het testen van bureaustoelen en het maken van je keuze. Nadat ik mijn keuze had gemaakt, was de stoel snel geleverd! Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

Erg blij met mijn nieuwe thuiswerkplek!

Top service! Snel schakelen. Aanrader :)

Prima service, snel schakelen en snelle levering!

Top service.

Bureau binnen een dag in huis. Service is top. De monteur hielp mee het bureau naar boven te brengen en te monteren.

Fantastische service, prima overleg en snelle levering!

Goed contact via e-mail. Afspraken werden goed nagekomen. Zelfs het plaatsen direct in mijn auto voor verder vervoer naar mijn zoon werd zonder probleem gedaan. Heel tevreden.

Hele fijne en goede service! Mijn bureau en stoel zelfs gemonteerd. Ik kin gelijk aan mijn nieuwe bureau aan het werk. Zeker nu we voorlopig nog vanuit moeten gaan werken. Wel zo fijn met een comfortabel stoel en bureau.

Was weer super!

Veel keus, snelle levering. In een woord Super!

Goede service, netjes gehandeld en erg beleefd. Echt top!.

Klantvriendelijk, snel en altijd meedenkend!

Altijd een nette, snelle afhandeling. Levering is altijd compleet en de medewerkers van VG trading zijn altijd meedenkend met ons als klant.

Betrouwbaar

Stoel gekocht, snelle levering. Na 2 week was er toch iets mis mee, maar na even contact werd hij zonder bijkomende kosten omgeruild. Iets snellere reactie op de mail was wellicht wel van pas geweest.

Goed bedrijf met perfecte service!

Ik had nieuw kantoormeubilair nodig voor ons pand, ik ben via google bij VG Trading terrecht gekomen. Netjes op de aangegeven datum werd alles geleverd en in elkaar gezet. Ze weten precies waar ze het over hebben. Ik zal VG Trading dan ook zeker bij iedereen aanbevelen. Ga zo door.

Geweldige service met vriendelijk personeel

Ik heb voor ons kantoor vier werkplekken laten realiseren door VG Trading. Vier zit/sta bureaus met bureaustoelen en ladenblokken. Afgestemd op de rest van onze interieur-stijl en geleverd volgens datum en tijd van afspraak. Zeer aan te raden.

Fantastische producten en geweldige service!

Sinds ik mijn bureaustoel bij VG Trading heb gekocht, heb ik geen last meer van rugklachten. De producten zijn zeer snel geleverd en alles is netjes in elkaar gezet!

Snelle levering en plaatsing

De bestelde meubels zijn snel geleverd en vakkundig gemonteerd. De iets te grote roldeurkast werd zonder problemen teruggenomen en omgeruild voor een lager model. Snelle reactie op e-mails, goede communicatie. Zeer prettig, volgende keer bestel ik weer bij jullie. Top!

Zeer behulpzaam, persoonlijk contact en uitstekende service!

Zeer behulpzame en vriendelijke mensen. Persoonlijk contact (over bijvoorbeeld keuze product) maakt het compleet. Snelle levering na bestelling, volledige montage door ervaren vakmensen op locatie. Kortom: aanrader!!

Goede service, goede prijzen

Vanwege de Coronacrisis moesten we thuis werken en waren dringend op zoek naar twee goede bureaustoelen. In de showroom van VG Trading werden we geweldig geholpen en de stoelen werden snel thuisbezorgd. Echt top!

super!

Mooie en degelijke spullen en super goede service!

Ambachtsweg 26 1271 AM Huizen

Over Van Garderen Kantoormeubelen B.V.

Van Garderen Kantoormeubelen B.V., voorheen VG Trading is uw partner voor nieuw- en gebruikt kantoormeubilair. Wij leveren kantoormeubelen door heel Nederland en België.