Goede service, goede prijzen

Vanwege de Coronacrisis moesten we thuis werken en waren dringend op zoek naar twee goede bureaustoelen. In de showroom van VG Trading werden we geweldig geholpen en de stoelen werden snel thuisbezorgd. Echt top!

super!

Mooie en degelijke spullen en super goede service!

Zeer snelle afhandeling en goede communicatie

Mijn bureau was zeer snel geleverd en de bezorger heeft meegeholpen om het bureau de trap op gedragen; Kwaliteit van het frame is zo goed als nieuw. Helemaal wat ik er van had gehoopt.

prima bedrijf dat afspraken nakomt

Wij doen al geruime tijd zaken met VG Trading. Zij komen hun afspraken altijd na !

Prettig contact, een hikje bij de aflevering

De ervaring is goed. Het contact was prettig. De aflevering gaf een hikje, omdat ik gevraagd had om na 13.00 uur te leveren. Zonder enig bericht stond de vervoerder om 9.15 uur voor de deur. Dat was niet echt prettig. En als dan de mededeling is van de vervoerder dat ze altijd ‘s ochtends leveren in Zeeland, is dat wel een slordigheid in de afhandeling.

Prettig digitaal geholpen en snelle levering

Online vragen stellen en beantwoorden ging supersnel, met een week mijn bestelling (bureau en stoel) geleverd, voorzien van beschrijving. Vriendelijke bezorger en alles netjes ingepakt en met zorg afgeleverd. Helemaal prima wat mij betreft!

Prima producten en service

goede service, prijs-kwaliteit en stipte levering

goede service, prijs-kwaliteit en stipte levering

mooi product

Aflevering kan sneller , maar het afleveren perfect !

De tijd tussen het bestellen en de daadwerkelijke afleverdatum is iets aan de lange kant . Het afleveren zelf en de service van monteren is heel goed geregeld .

Perfect geregeld!

Bij ons op kantoor nu een aantal in hoogte verstelbare bureaus staan. Ze werken erg fijn. Kan nu lekker switchen tussen zitten en staan. Alles werd goed geleverd en ter plekke in elkaar gezet. Na uitleg konden we onze laptops erop zetten. Perfect geregeld!

Naar tevredenheid

Prima ervaring, duidelijke communicatie en volgens afspraak

Archiefkast van fijne kwaliteit.

Deze week een mooie archiefkast geleverd gekregen door VG Trading. Vriendelijke medewerkers, goede kwaliteit en fijn telefonisch contact. Was ieder bedrijf maar zo.

Klantvriendelijke en snelle service

Prettig mailcontact, duidelijke antwoorden op mijn vragen. Nette aflevering. Zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde producten.

een partner waar je op kan rekenen

ik bestel nu al ruim 2 jaar bij VG Trading en het bevalt uitstekend.

Perfecte service

Op woensdag voor het eerst contact gehad voor een bestelling van 12 artikelen. Vrijdag werd alles op tijd gemonteerd en geleverd. Professioneel bedrijf waar service hoog in het vaandel staat.

Super nette bezorger/monteur. Erg vriendelijk en dankbaar!

Fijne service!

Goed en snel het juiste advies gehad, van aanvraag tot montage super geregeld!

Super mooi bureau en goede service

Het door mij bestelde bureau werd gratis, en professioneel, voor me in elkaar gezet. Ik ben super tevreden met de service en het bureau zelf.

Goede service, prettig contact

Prettig contact met VG Trading. Stoelen mochten eerst op proef en werden na bestelling snel geleverd.

Zeer service gericht!

Goede service emru prima prijzen!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Bedrijf met jarenlange ervaring in kantoormeubilair. Deskundig advies, goede prijzen en een snelle levertijd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooi dichtbij, alles overzichtelijk opgesteld in zeer riante showroom

Het zou fijn zijn, als ze de koper op de hoogte brengen wanneer ze ongeveer komen. Komt niet op een uur aan of zo, maar in de morgen of in de middag.