Goed contact via e-mail. Afspraken werden goed nagekomen. Zelfs het plaatsen direct in mijn auto voor verder vervoer naar mijn zoon werd zonder probleem gedaan. Heel tevreden.

Hele fijne en goede service! Mijn bureau en stoel zelfs gemonteerd. Ik kin gelijk aan mijn nieuwe bureau aan het werk. Zeker nu we voorlopig nog vanuit moeten gaan werken. Wel zo fijn met een comfortabel stoel en bureau.

Was weer super!

Veel keus, snelle levering. In een woord Super!

Goede service, netjes gehandeld en erg beleefd. Echt top!.

Klantvriendelijk, snel en altijd meedenkend!

Altijd een nette, snelle afhandeling. Levering is altijd compleet en de medewerkers van VG trading zijn altijd meedenkend met ons als klant.

Betrouwbaar

Stoel gekocht, snelle levering. Na 2 week was er toch iets mis mee, maar na even contact werd hij zonder bijkomende kosten omgeruild. Iets snellere reactie op de mail was wellicht wel van pas geweest.

Goed bedrijf met perfecte service!

Ik had nieuw kantoormeubilair nodig voor ons pand, ik ben via google bij VG Trading terrecht gekomen. Netjes op de aangegeven datum werd alles geleverd en in elkaar gezet. Ze weten precies waar ze het over hebben. Ik zal VG Trading dan ook zeker bij iedereen aanbevelen. Ga zo door.

Geweldige service met vriendelijk personeel

Ik heb voor ons kantoor vier werkplekken laten realiseren door VG Trading. Vier zit/sta bureaus met bureaustoelen en ladenblokken. Afgestemd op de rest van onze interieur-stijl en geleverd volgens datum en tijd van afspraak. Zeer aan te raden.

Fantastische producten en geweldige service!

Sinds ik mijn bureaustoel bij VG Trading heb gekocht, heb ik geen last meer van rugklachten. De producten zijn zeer snel geleverd en alles is netjes in elkaar gezet!

Snelle levering en plaatsing

De bestelde meubels zijn snel geleverd en vakkundig gemonteerd. De iets te grote roldeurkast werd zonder problemen teruggenomen en omgeruild voor een lager model. Snelle reactie op e-mails, goede communicatie. Zeer prettig, volgende keer bestel ik weer bij jullie. Top!

Zeer behulpzaam, persoonlijk contact en uitstekende service!

Zeer behulpzame en vriendelijke mensen. Persoonlijk contact (over bijvoorbeeld keuze product) maakt het compleet. Snelle levering na bestelling, volledige montage door ervaren vakmensen op locatie. Kortom: aanrader!!

Goede service, goede prijzen

Vanwege de Coronacrisis moesten we thuis werken en waren dringend op zoek naar twee goede bureaustoelen. In de showroom van VG Trading werden we geweldig geholpen en de stoelen werden snel thuisbezorgd. Echt top!

super!

Mooie en degelijke spullen en super goede service!

Zeer snelle afhandeling en goede communicatie

Mijn bureau was zeer snel geleverd en de bezorger heeft meegeholpen om het bureau de trap op gedragen; Kwaliteit van het frame is zo goed als nieuw. Helemaal wat ik er van had gehoopt.

prima bedrijf dat afspraken nakomt

Wij doen al geruime tijd zaken met VG Trading. Zij komen hun afspraken altijd na !

Prettig contact, een hikje bij de aflevering

De ervaring is goed. Het contact was prettig. De aflevering gaf een hikje, omdat ik gevraagd had om na 13.00 uur te leveren. Zonder enig bericht stond de vervoerder om 9.15 uur voor de deur. Dat was niet echt prettig. En als dan de mededeling is van de vervoerder dat ze altijd ‘s ochtends leveren in Zeeland, is dat wel een slordigheid in de afhandeling.

Prettig digitaal geholpen en snelle levering

Online vragen stellen en beantwoorden ging supersnel, met een week mijn bestelling (bureau en stoel) geleverd, voorzien van beschrijving. Vriendelijke bezorger en alles netjes ingepakt en met zorg afgeleverd. Helemaal prima wat mij betreft!

Prima producten en service

goede service, prijs-kwaliteit en stipte levering

goede service, prijs-kwaliteit en stipte levering

mooi product

Aflevering kan sneller , maar het afleveren perfect !

De tijd tussen het bestellen en de daadwerkelijke afleverdatum is iets aan de lange kant . Het afleveren zelf en de service van monteren is heel goed geregeld .

Perfect geregeld!

Bij ons op kantoor nu een aantal in hoogte verstelbare bureaus staan. Ze werken erg fijn. Kan nu lekker switchen tussen zitten en staan. Alles werd goed geleverd en ter plekke in elkaar gezet. Na uitleg konden we onze laptops erop zetten. Perfect geregeld!

Naar tevredenheid

Prima ervaring, duidelijke communicatie en volgens afspraak

Archiefkast van fijne kwaliteit.

Deze week een mooie archiefkast geleverd gekregen door VG Trading. Vriendelijke medewerkers, goede kwaliteit en fijn telefonisch contact. Was ieder bedrijf maar zo.

Klantvriendelijke en snelle service

Prettig mailcontact, duidelijke antwoorden op mijn vragen. Nette aflevering. Zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde producten.