TOP een aanrader.

Vriendelijk, goede service, no nonsense, eigen bezorgdienstdienst, monteren door eigen personeel, komen afspraken na, goede communicatie, waar voor je geld en snelle levering.. In 1 woord TOP !!!

Van bestelling tot aflevering alles top en netjes geregeld.

Ik heb voor thuis een elektrisch bureau en een stoel besteld. Er was ruime keuze, met het advies snel iets kunnen vinden wat voor mij werkt. Erg vriendelijk geholpen in de winkel. Bij het brengen en monteren ging het erg snel en vriendelijk. Al met al enorm blij met mijn nieuwe werkplek!

Blij met mijn thuiswerkstoel!

Zeer slechte service, goederen wel betaald maar niet geleverd.

Deel van de bestelling is geleverd. Twee kapstokken zijn nooit geleverd, na een jaar wachten en meerdere herinneringen wordt er niet meer gereageerd.

Alles is volgens afspraak geleverd en keurig door monteur geïnstalleerd

Goederen op tijd volgens afspraak geleverd en monteur heeft netjes gewerkt en was erg vriendelijk.

prima spul, voor goede prijs

Buro besteld, werd prompt geleverd. Solide kwaliteit, goed in hoogte verstelbaar. Zelf in elkaar zetten was geen probleem - ondanks dat er geen gebruiksaanwijzing bij zat. Enige 'delta': vreemd dat afleveren op eerste verdieping extra kost bij uitgave van 250 euro?!

Ik kan niet anders zeggen: keurig en snel geregeld! En ook nog eens een prima stoel dus een zeer tevreden klant.

Goed product & afspraken nagekomen

Goed product & afspraken nagekomen

Elektrisch bureau

Gezien het vele thuiswerken een elektrisch bureau besteld. Prima service, geïnstalleerd op mijn werkkamer. Zeer blij met deze keuze en had ik veel eerder moeten doen voor mij werkhouding. Nu kan ik wisselend staan en zitten gedurende mijn werkdag.

Erg tevreden met me nieuwe bureaustoel. Was niet meer uit te houden op de eetkamerstoel!

Eerlijke en heldere uitleg!

Prettig geholpen in de showroom.

Mooi bureau, fijne dienstverlening

Mooi bureau, fijne en prettige dienstverlening, bureau is prima geinstaleerd.

Makkelijk en snel

Prima service, bureau netjes en snel gemonteerd.

Toppie!!

Erg tevreden met mijn nieuwe thuiswerkstoel

Super service en goed product

Ook ik moest gedwongen thuis gaan werken en heb hier een bureau en bureaustoel gekocht. Erg mooi bureau en zeer comfortabele stoel. Alles netjes geleverd en gemonteerd. Zeker aan te bevelen.

Zeer slechte service na defecte stoel

Ik had een stoel en een bureau besteld, waar ik in eerste instantie zeer tevreden was over de levering en de kwaliteit. Dit ben ik nu nog steeds over het bureau, maar dit kan ik niet zeggen over de stoel. Hij lijkt mij defect en dit heb ik aangegeven in een mail in Juni. Er is een knop uitgevallen aan de achterkant en de stoel zit voor geen meter meer. Helaas loopt het voorval nog steeds en ik wacht sinds 12 oktober alweer op een reactie wanneer de monteur komt voor de reparatie. Jammer, maar hierdoor kan ik het helaas niet aanbevelen aan anderen.

Vriendelijke en snelle service

Prima service, naar verwachtingen.

Mijn thuiswerkbureau keurig op tijd geleverd en netjes in elkaar gezet door een vriendelijke chauffeur.

Iedereen moest verplicht thuis werken van de directie dus moest ik met spoed op zoek naar een bureau. VG Trading leverde 2 dagen na de order het bureau op locatie en werd ook nog in elkaar gezet. Super service.

Twee weken geleden heb ik hier een bureaustoel gekocht. De mannen die er werken zijn erg aardig en zijn bereid je te helpen bij het testen van bureaustoelen en het maken van je keuze. Nadat ik mijn keuze had gemaakt, was de stoel snel geleverd! Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

Erg blij met mijn nieuwe thuiswerkplek!

Top service! Snel schakelen. Aanrader :)

Prima service, snel schakelen en snelle levering!

Top service.

Bureau binnen een dag in huis. Service is top. De monteur hielp mee het bureau naar boven te brengen en te monteren.

Fantastische service, prima overleg en snelle levering!

Goed contact via e-mail. Afspraken werden goed nagekomen. Zelfs het plaatsen direct in mijn auto voor verder vervoer naar mijn zoon werd zonder probleem gedaan. Heel tevreden.