Snel en lekkere koffie

Mijn IPhone 6S super snel voorzien van een nieuwe accu. Werkt weer als een zonnetje tot maximaal 2 dagen zonder lading. En de koffie was erg lekker! :-)

Helaas niet positief.

Bijna twee maanden moeten wachten voordat er met (poging tot) reparatie van twee telefoontoestellen is overgegaan. En dit pas bij meerdere navragen van mijn kant. Oorzaak was volgens PhoneWorld interne miscommunicatie. Verder verkeerde prijsopgave van onderdeel voor de reparatie. Klantvriendelijkheid wel heel goed.

Super tevreden!

iPad opgestuurd met gebroken scherm,vanaf ontvangst van de iPad door Phone World alles te volgen via mail.Volgende dag al bericht dat hij gerepareerd is en dat de iPad alweer aangetekend verstuurd is door PhoneWorld ..Wij zijn super tevreden! weinig bedrijven die zo correct werken.

perfecte behandeling

Perfecte behandeling en na af gave van apparaat gelijk bevestiging via email en volgens afspraak gemaakt.

Super fijne ervaring !! Goed geholpen en opgelost

Super goed geholpen op locatie Rotterdam !! Ervaren meneer, en wist aan de telefoon al te zeggen wat er vervangen moest worden

Goede service en kon snel terecht

Goede service, klantvriendelijk

Hele goede service!

Telefoon heel snel gerepareerd

Duidelijke communicatie en goede service

Mijn telefoon is snel weer gerepareerd (kapot scherm)

Het was prim.a, goed geholpen

Het was fijn dat mijn tablet gerepareerd kon worden. Wat mij niet duidelijk was, was dat ik via de mail een berichtje kreeg als de reparatie klaar was. Ik ging na een paar dagen bij de winkel langs. Ik vond dat niet vervelend omdat ik er toch langskwam.

snel geholpen

snel geholpen

geweldig

Goed en snel geholpen en voor een goede prijs

Super snel, super kundig, vriendelijk

Ik kom weer terug!

Schermpje laten vervangen, waarbij m'n nfc chip sneuvelde. Deze is op een later moment snel en vakkundig vervangen

Supergoed zoals altijd op de middenweg!

Supergoed zoals altijd op de middenweg!

Ontzettend tevreden.

Snel geholpen, zelfs toen ik mijn schetsboekje liet liggen is dit keurig voor mij bewaard.

Service en kwaliteit

Snelle reparatie door mensen met verstand

De man die mij geholpen heeft had verstand van zaken, kon mij heel snel vertellen wat er moest gebeuren en wat de kosten waren. Kreeg ook direct mail van ze, waar ik op kon reageren om achteraf nog een vervanging van de microfoon te regelen. Kon daarna gewoon met de telefoon langs komen en in een half uur was de batterij, microfoon en achterplaats vervangen.

Gebroken cameraglas gefixed

Geen fijne foto's als je die neemt met een smartphone camera waarvan het glas versplinterd is. Nieuw glaasje was 'niet op voorraad' en het alternatief was: achterkant vervangen. In een half uur gepiept. 50 euro. De prijs vond ik tegenvallen, maar ja, ik wil wel foto's kunnen maken. Fijn dat deze winkel in de biurt zit. Ben er al eens eerder geweest.

Erg goed

Prettige, duidelijke communicatie, snelle service

Goede ervaring, tablet was snel gemaakt,

Van bellen to afspraak maken en geholpen worden...Helemaal goed!

Zeer goede en vlotte service

Snelle bediening en scherpe prijzen

Mijn batterij moest vernieuwd worden.

Ik werd heel vriendelijk ontvangen en het ging razendsnel. Mijn complimenten.

Flexibel en Snel

Ik had om de verkeerde batterij gevraagd, maar gelukkig hadden ze de goede op voorraad! Binnen 20 mon geregeld!!

Prima geholpen

Prima en binnen te tijd geholpen

Over Phoneworld

"Bij PhoneWorld is het mogelijk om je iPhone te laten repareren op 4 locaties in Nederland Alkmaar, Amsterdam, Rotterdam en Zwolle! Ook repareren wij Samsung smartphone's en tablets in Alkmaar, Amsterdam, Rotterdam en Zwolle! Wij maken deze reparaties vaak al binnen 30 minuten terwijl je wacht onder het genot van een kopje koffie. Maak nu online een afspraak voor je telefoon reparatie via onze site PhoneWorld. Onze Apple en Samsung specialisten staan voor je klaar!"