Top service, geen onnodige verkoop

Super goede service gehad. Ben voor volle 100% goed geholpen. Vestiging in Rotterdam is een topper.

GoeD

Klaar na afspraak

Ik ben zeer tevreden over de service van PhoneWorld amsterdam

Ik werd snel en deskundig geholpen bij het vervangen van de batterij van mijn Iphone.

Fantastisch!

Zoals ik dus op google aan het zoeken was omdat mijn touchescreen niet meer werken stuite ik op de site van PhoneWorld deze gebeld te hebben en telefonisch een goede prijs hebben te kunnen afspreken bracht ik mijn telefoon en wonderbaarlijk was deze na een half uurtje klaar godzijdank dat ik mijn bestanden kon houden dankzij deze meneer mijn dank is groot!

Vaklui

Geweldige service, nemen tijd voor de klant en gebruiken originele onderdelen. In 1 woord geweldig. Kom zeker weer terug.

Super snel geholpen

Het ging allemaal zo snel, voordat je het wist was ging je weer naar huis met een nieuwe scherm

Ik moest na dagen wachten zelf achter mijn reparatie aan.

Na een telefoontje bleek dat ze mijn reparatie helaas vergeten waren. Bij afgifte kreeg ik ook al geen ontvangstbewijs mee.

Supersnel

Mijn iPhone SE batterij laten vervangen, en had hem binnen tien minuten al terug. Doet het weer als vanouds. Top!

Erg goed en snel geholpen!

Snel en vakkundig

Makkelijk snel voordelig goed geholpen Plek in pand wat lastig te vinden

het probleem is zo zorgvuldig onderzocht en verholpen

Ik ga hier in het vervolg absoluut heen als ik weer hulp nodig heb!

Prima service.

Telefoon gebracht voordat ik een afspraak had in het zelfde gebouw. Toen ik klaar was was de telefoon ook bijna klaar. Niets aan te zien, maar wel weer een goede batterij.

Netjes!

Ipad uit 2018 met een gebarsten glas. Netjes gerepareerd, kwaliteit scherm is goed. Prijs in orde!

Goeie snelle service

Goede service en snel

Scherm van Ipad laten vervangen, was dezelfde middag nog klaar. Later bleek dat de home knop was beschadigd, dit is toen weer goed en snel hersteld.

Vakkundige personeel

Snel en accuraat

snel en goed

snelle afspraak, snelle reparatie voor een acceptabele prijs.

Goede en snelle service

Goede en snelle service.

Werd snel geholpen en in Rotterdam erg vriendelijk man

Supersnelle service en eerlijk advies

Vandaag mijn iPhone 8 laten repareren. Werd heel vriendelijk geholpen. De medewerkers wisten meteen waar ik voor kwam er werd even gekeken en probleem bleek mee te vallen. Grote klasse dat er geen onnodig dure reparatie werd uitgevoerd.

Dramatisch

Ik had waterschade aan mijn toestel (Iphone X) die heb ik vervolgens gebracht naar phone world in Zwolle, (maart 2019) na een jaar pas weer het toestel opgehaald, hebben precies niks gefixt, was volgens hun niet meer aan te krijgen, nou ik het toestel ophalen bij een filiaal van hen in Amsterdam. Sim kaart houder= foetsie, telefoon bezwijkt onder de krassen, gewoon zielig om naar te kijken. Terwijl ik hem toen destijds gebracht had, nog in ultieme staat was ( hij was pas 3/4 mnd oud) Nu bij een andere reperateur gebracht, heeft hem gefixt, vertelde mij dat de vorige persoon die in dit toestel heeft gezeten (open heeft gemaakt) het nog meer naar de klote gebracht heeft. Moederboard naar de klote, kost mij natuurlijk bakken met geld. Geen specialisten maar een stelletje oplichters Oplossing?: Even contact met me opzoeken, en wat regelen, dat heen en weer gerij naar amsterdam etc kost ook allemaal brandstof

Beste Elwis, Vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad bij ons. Wij hebben uitgebreid naar je gecommuniceerd wat de mogelijkheden zijn met betrekking tot je iPhone X die waterschade heeft opgelopen. Normaal gesproken wordt een waterschade behandeling vooruit betaald maar dit was helaas niet mogelijk waardoor we hebben afgesproken om dat achteraf te doen. Na het waterschade onderzoek hebben we geconstateerd dat we het toestel niet konden repareren in Zwolle omdat het om een moederboard/ level3 reparatie gaat. We hebben je 2 opties meegegeven. 1. Het toestel kan worden opgehaald in Zwolle en zal verder niet meer gerepareerd worden. Omdat er een waterschaden behandeling is uitgevoerd en je niet gelijk kon betalen zou dit nog wel betaald moeten worden bij het ophalen van de iPhone X. 2. Het toestel wordt opgestuurd naar Amsterdam om voor een moederboard/level3 reparatie te ondergaan zodat het toestel geprepareerd zou worden. Hiervoor zijn de extra kosten aan verbonden (€199,90) en de waterschade behandeling hoef je dan niet te betalen. Uiteindelijk is er gekozen voor optie 1 en of wij het toestel wouden opsturen. Dit was geen probleem maar de waterschade behandeling zou nog wel betaald moeten worden. Helaas kregen wij niks binnen. Door meerdere malen contact te zoeken (2x per week) is er niet meer gereageerd op onze berichten. Na meer dan 12 maanden neem je ineens contact met ons op om het toestel op te halen in Amsterdam (terwijl deze daar niet ligt) en moesten wij het toestel zo snel mogelijk die kant op sturen... Wij hebben dit snel opgepakt en het toestel direct naar Amsterdam verstuurd. Echt bij onze ontmoeting was een discussie over de waterschade behandeling en ben je uiteindelijk weg gelopen en is er maar €20,- betaald i.p.v. de gevraagde €49,90. Met het toestel is verder niks gedaan behalve de waterschade behandeling. Dus krassen etc. is onjuist. Het moederboard was wel defect dat hebben wij gecommuniceerd in het eerste bericht uit 2019 naar je. Contact opzoeken hebben we meerdere malen gedaan en het toestel moest naar Amsterdam dus het brandstof verhaal gaat ook niet op. Bovenstaande bericht is niet juist en volledig verdraaid. Met vriendelijke groet, Sebastiaan PhoneWorld

Professionele analyse vooraf heeft me onnodige reparatie bespaard

Ik kwam voor een reparatie maar na een gratis analyse concludeerde de expert van Phoneworld in Rotterdam dat de reparatie niet nodig was. Als ik in de toekomst opnieuw een reparatie nodig heb in de toekomst ga ik zeker terug, want de deskundigheid en de prijs zijn goed.

Defecte tel naar Phoneworld Zwolle gebracht. Probleem werd niet gevonden, maar opeens deed hij het weer. Wel onderzoekskosten betaald (zoals afgesproken). Twee weken later hield de tel er weer mee op. Opnieuw langsgebracht, onderzocht en het probleem nu gevonden en opgelost. Kostenloos! Dat vind ik hier wel een review waard!

Snel en vriendelijk!

Goede en snelle service! Verder super vriendelijk en makkelijk te bereiken.

Over Phoneworld

"Bij PhoneWorld is het mogelijk om je iPhone te laten repareren op 4 locaties in Nederland Alkmaar, Amsterdam, Rotterdam en Zwolle! Ook repareren wij Samsung smartphone's en tablets in Alkmaar, Amsterdam, Rotterdam en Zwolle! Wij maken deze reparaties vaak al binnen 30 minuten terwijl je wacht onder het genot van een kopje koffie. Maak nu online een afspraak voor je telefoon reparatie via onze site PhoneWorld. Onze Apple en Samsung specialisten staan voor je klaar!"