Goede en snelle service.

Werd snel geholpen en in Rotterdam erg vriendelijk man

Supersnelle service en eerlijk advies

Vandaag mijn iPhone 8 laten repareren. Werd heel vriendelijk geholpen. De medewerkers wisten meteen waar ik voor kwam er werd even gekeken en probleem bleek mee te vallen. Grote klasse dat er geen onnodig dure reparatie werd uitgevoerd.

Dramatisch

Ik had waterschade aan mijn toestel (Iphone X) die heb ik vervolgens gebracht naar phone world in Zwolle, (maart 2019) na een jaar pas weer het toestel opgehaald, hebben precies niks gefixt, was volgens hun niet meer aan te krijgen, nou ik het toestel ophalen bij een filiaal van hen in Amsterdam. Sim kaart houder= foetsie, telefoon bezwijkt onder de krassen, gewoon zielig om naar te kijken. Terwijl ik hem toen destijds gebracht had, nog in ultieme staat was ( hij was pas 3/4 mnd oud) Nu bij een andere reperateur gebracht, heeft hem gefixt, vertelde mij dat de vorige persoon die in dit toestel heeft gezeten (open heeft gemaakt) het nog meer naar de klote gebracht heeft. Moederboard naar de klote, kost mij natuurlijk bakken met geld. Geen specialisten maar een stelletje oplichters Oplossing?: Even contact met me opzoeken, en wat regelen, dat heen en weer gerij naar amsterdam etc kost ook allemaal brandstof

Beste Elwis, Vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad bij ons. Wij hebben uitgebreid naar je gecommuniceerd wat de mogelijkheden zijn met betrekking tot je iPhone X die waterschade heeft opgelopen. Normaal gesproken wordt een waterschade behandeling vooruit betaald maar dit was helaas niet mogelijk waardoor we hebben afgesproken om dat achteraf te doen. Na het waterschade onderzoek hebben we geconstateerd dat we het toestel niet konden repareren in Zwolle omdat het om een moederboard/ level3 reparatie gaat. We hebben je 2 opties meegegeven. 1. Het toestel kan worden opgehaald in Zwolle en zal verder niet meer gerepareerd worden. Omdat er een waterschaden behandeling is uitgevoerd en je niet gelijk kon betalen zou dit nog wel betaald moeten worden bij het ophalen van de iPhone X. 2. Het toestel wordt opgestuurd naar Amsterdam om voor een moederboard/level3 reparatie te ondergaan zodat het toestel geprepareerd zou worden. Hiervoor zijn de extra kosten aan verbonden (€199,90) en de waterschade behandeling hoef je dan niet te betalen. Uiteindelijk is er gekozen voor optie 1 en of wij het toestel wouden opsturen. Dit was geen probleem maar de waterschade behandeling zou nog wel betaald moeten worden. Helaas kregen wij niks binnen. Door meerdere malen contact te zoeken (2x per week) is er niet meer gereageerd op onze berichten. Na meer dan 12 maanden neem je ineens contact met ons op om het toestel op te halen in Amsterdam (terwijl deze daar niet ligt) en moesten wij het toestel zo snel mogelijk die kant op sturen... Wij hebben dit snel opgepakt en het toestel direct naar Amsterdam verstuurd. Echt bij onze ontmoeting was een discussie over de waterschade behandeling en ben je uiteindelijk weg gelopen en is er maar €20,- betaald i.p.v. de gevraagde €49,90. Met het toestel is verder niks gedaan behalve de waterschade behandeling. Dus krassen etc. is onjuist. Het moederboard was wel defect dat hebben wij gecommuniceerd in het eerste bericht uit 2019 naar je. Contact opzoeken hebben we meerdere malen gedaan en het toestel moest naar Amsterdam dus het brandstof verhaal gaat ook niet op. Bovenstaande bericht is niet juist en volledig verdraaid. Met vriendelijke groet, Sebastiaan PhoneWorld

Professionele analyse vooraf heeft me onnodige reparatie bespaard

Ik kwam voor een reparatie maar na een gratis analyse concludeerde de expert van Phoneworld in Rotterdam dat de reparatie niet nodig was. Als ik in de toekomst opnieuw een reparatie nodig heb in de toekomst ga ik zeker terug, want de deskundigheid en de prijs zijn goed.

Defecte tel naar Phoneworld Zwolle gebracht. Probleem werd niet gevonden, maar opeens deed hij het weer. Wel onderzoekskosten betaald (zoals afgesproken). Twee weken later hield de tel er weer mee op. Opnieuw langsgebracht, onderzocht en het probleem nu gevonden en opgelost. Kostenloos! Dat vind ik hier wel een review waard!

Snel en vriendelijk!

Goede en snelle service! Verder super vriendelijk en makkelijk te bereiken.

Snel gemaakt 30 min, ziet er goed uit Vakkundig gedaan

Zeer goed en vriendelijk bedrijf, kan het van harte aanbevelen

Goede uitleg, klaar terwijl je wacht en een goede uitleg.

Goede uitleg, klaar terwijl je wacht en een goede uitleg.

Heel erg snel en kundig geholpen. Prima service!

Heel goed geholpen!

Zelfs onder tijdsdruk kreeg ik een prima werkend nieuw scherm op mijn telefoon.

Vakkundig en snel, prettige sfeer.

Naast de prima dienstverlening is vooral ook de locatie in Zwolle is het grote pluspunt waarom ik dit bedrijf aan anderen vertel.

Goede en vlotte service

Goed en deskundig geholpen.

Uitermate correct en snel geholpen en uitstekend advies

Was mijn eerste ervaring met Phoneworld maar was dan ook direct een uitstekende ervaring. Geen bla bla maar gewoon helder en correct.

Goed.

Heel goed. Wat ik netjes vindt, is dat ik van alles op de hoogte kreeg in de mail.

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Zeer prettig en deskundig geholpen

Enorm goede service!

Mijn iPhone 7 plus batterij was in erg slechte staat, ik had de telefoon ergens anders tweedehands gekocht en al eerder bij andere zaken proberen te laten maken. Waar ik bij de andere zaken hoorde dat ze er niets mee konden, heeft Phoneworld in Rotterdam zonder moeite de batterij vervangen en me zelfs ook gewezen op waterschade wat ze daarnaast ook voor me hebben schoongemaakt. De batterij is weer in perfecte staat, erg blij met de service! De winkel in Rotterdam zit in een bedrijvenpand waardoor ik een beetje huiverig binnenstapte, maar ik raad ze zeker aan!

Snelle service en een aardige werknemer

Ik mocht gratis gebruik maken van een leen scherm voor het maken van een backup op mijn iPhone en om hem daarna te resetten naar fabrieksinstellingen zodat ik hem kon verkopen met een kapot scherm. Erg vriendelijk en fijn.

Vriendelijk en zeer snel geholpen !!

Vriendelijk en zeer snel geholpen !!

Prima service, snel en vakkundig

Prima service, snel en vakkundig

Super snelle en goede hulp

Goede kennis van het product en zeker goede kwaliteit

iPhone 7 kapot na batterijvervanging

Vorige week donderdag mijn iPhone 7 (die ik al 3 jaar heb en niet kapot is geweest) naar het filiaal in Zwolle gebracht om de batterij te laten vervangen. Binnen een half uur kon ik de telefoon weer ophalen. Toen ik weer in de auto zat deed de homebutton het niet meer. Gelijk terug gegaan en er zou naar gekeken worden. Vervolgens probeerde de medewerker de telefoon te maken maar wist niet waardoor het kwam. Aan de telefoon met de baas hoorde ik dat de medewerker iets kapot heeft gemaakt door onvoorzichtig te zijn. De telefoon kon niet meer gemaakt worden door de medewerker in het filiaal en moest opgestuurd worden voor reparatie (uiteraard op hun kosten). Hierdoor zou ik een week mijn telefoon kwijt zijn, ik kan deze niet missen ivm werk. Er was geen leentoestel beschikbaar dus ik moet het nu zonder telefoon doen. Medewerker vertelde me dat ik op de hoogte zou worden gehouden wat betreft de verdere reparatie. Eenmaal thuis toch nog even een mail gestuurd over mijn ervaring met als antwoord onze excuses, we gaan de telefoon repareren en zorgen ervoor dat er voortaan leentoestellen in het filiaal in Zwolle komen. Maar hierdoor is mijn probeer verder niet opgelost. Uiteindelijk heb ik toch weer reactie gekregen en kreeg ik de optie om een nieuw refurbished toestel te ontvangen of toch mijn eigen toestel te laten repareren, wat wel langer zou duren. Ik heb voor het laatste gekozen en werd goed op de hoogte gehouden over het proces van de reparatie. Mijn telefoon werkt nu weer naar behoren en heeft een extra screenprotector erop. De medewerker in het filiaal in Zwolle is naar mijn idee niet zo gespecialiseerd in het repareren van telefoons als dat er wordt aangegeven op de site. Ik kom alsnog niet weer terug bij Phoneworld voor een reparatie.

Niemand aanwezig op afgesprokenntijdstip,

Ik heb een afspraak gemaakt . Niemand aanwezig. Toen maar gaan bellen. Maar toen kwam er nog niemand binnen afgesproken tijd. Inmiddels heeft phone world dit keurig afgehandeld. Ik ben teruggebeld en er is excuses aangeboden. Ik krijg ,ter compensatie , korting en een gratis screenprotector.

Ik heb voor de eerst keer contact met hun gehad en het ging prima. Ik heb nu de toestel en werkte prima. Bravo.

goede service, lekker snel geregeld

Goede ervaring met reparatie van scherm van iphone X. Het was binnen een half uurtje geregeld, maar ik mocht zelf weten wanneer ik mijn telefoon weer op kwam halen. Zo kon ik tussendoor wat anders doen. Ook handig dat je van te voren een offerte kunt downloaden tbv van je verzekering bijvoorbeeld.

Over Phoneworld

"Bij PhoneWorld is het mogelijk om je iPhone reparatie Amsterdam - Samsung reparatie Amsterdam te laten repareren binnen 30 minuten onder het genot van een kopje koffie. Maak nu online een afspraak voor je telefoon reparatie Amsterdam via onze site PhoneWorld. Onze Apple en Samsung specialisten staan voor je klaar!"