Super snel klaar

Zijn super vlot geholpen door Sander. Mijn zoontje was héél erg blij dat zo snel er weer een nieuw scherm op zn ipad zat!

Afspraak gemaakt rep batterij

Tel gebracht en gelijk gerepareerd 👍

Zeer vriendelijk en super snel geholpen

Zeer vriendelijk en super snel geholpen.

Snel opgelost vriendelijk behandeld

Snel opgelost

Quick and well done

Really amazing!

Snel en vakkundig geholpen

Ik kon bij het maken van een afspraak direct terecht. Op de locatie van Rotterdam was er voldoende parkeergelegenheid. Na een vakkundige diagnose en kostenopgave kon ik mijn telefoon eind van de middag weer ophalen. Top service!

Zeer tevreden klant !

Ontzettend goed geholpen door Sander. Het scherm van mijn dochters ipad was stuk en deze is vervangen en de ipad werkt uitstekend ook de home button knop ! Sander is klantvriendelijkheid, helpt mee denken en verstaat zijn vak ! Gratis parkeren , en snelle service. Dit bedrijf is zeker een aanrader ! Mocht het nodig zijn kom ik hier zeker terug !

Beste Annet, Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Sander

Snelle en goede service

Ik kom hier vaker en altijd zeer tevreden en snel en vakkundig word ik geholpen. Het is betrouwbaar en dat vind ik heel prettig. Makkelijk parkeren en een wachtruimte.

geweldig

Online afspraak gemaakt om in Rotterdam langs te komen op 26-2-2020 om 16:00. Er moest een batterij en ene screen protector worden vervangen van mijn iphone 6 plus. Daar aangekomen zou de reparatie ongeveer 20 minuten duren. Ik kreeg een pas mee om in de kantine een kop koffie te halen. Als de reparatie eerder klaar zou zijn zou ik worden opgehaald. Om 16:20 ging ik terug naar de reparatie locatie en de iphone werd op dat moment opgeladen en getest. Nog even een screen protector er op en om 16:30 kon ik zelfs met mijn iphone een bedrag van 50 euro afrekenen. Prima geholpen!

Top service!

Ik had een issue met m'n Iphone. Bij Sander van Phoneworld kon ik zeer snel terecht. Het online een afspraak maken ging super eenvoudig en snel. Bij aankomst werd ik snel en zeer vriendelijk geholpen. Phoneworld Zwolle is een echte aanrader als je een probleem met je smartphone hebt. Phoneworld Zwolle verdient absoluut 5-sterren

Uitermate teleurstellende ervaringen

Eerst achterkant Iphone-X laten vervangen. Verkeerde kleur besteld. Maar tijdens reparatie sluiting gemaakt waardoor Iphone niet meer werkte. Heeft weken geduurd voordat probleem was opgelost. Toen werkte de schakelaar voor luid/stil niet meer. Pakweg 6x terug geweest. Werkt nog steeds niet lekker. Vervolgens Ipad pro scherm laten vervangen. Weer sluiting gemaakt door monteur waardoor Ipad niet meer werkte. Gerepareerd, maar niet correct werkend. Pakweg half jaar nu aan het modderen. Wordt niet serieus opgepakt. Ben nu gestopt. Absoluut geen vertrouwen meer in de kwaliteit van Phoneworld. Heb Ipad noodgedwongen moeten vervangen. Voor mij NOOIT MEER Phoneworld.

Prima en snelle service

Snelle en vriendelijke service!!

Snel geholpen, goede service, redelijke prijs

Snelle levering, artikel anders dan op website

Snelle levering. iPhone hoesje leek zwart op website, maar bleek grijs-groen te zijn. Mooie kleur ook gelukkig, dus ik heb het gehouden.

Relaxed

Ik kwam voor een vervanging voor de achterkant van mijn nieuwe telefoon. Heel vriendelijk behandeld en kon tijdens het wachten een kopje koffie halen bij het tentje in het gebouw. De telefoon was klaar voor mijn koffie was gearriveerd. Betalen kon ik doen nadat ik mijn koffie op had.

Top Service !

Telefoon Samsung S 9 beeldscherm defect. Prima service met goede uitleg en originele onderdelen. En vriendelijk personeel!

Telefoon binnen 1 minuut schoongemaakt

Supersnel en vriendelijk geholpen. Top!

Snelle afspraak; zelf kiezen welk moment. Binnen 10 minuten geholpen.

Kan niet beter!

Binnen 10 minuten batterij iPhone 7 vakkundig vervangen.

Makkelijk afspraak maken, goede service en betaalbaar

Hier inmiddels al een aantal keren geweest (vestiging Rotterdam) voor reparatie van een iPhone. Een afspraak is snel en eenvoudig via de website te maken, de service is goed en betaalbaar en de medewerker is vakkundig en vriendelijk.

goede snelle service

Goede snelle service met een kop koffie erbij en een leuke babbel :)

Filiaal Utrecht gesloten per 2020...

Ik heb online een afspraak gemaakt voor vervanging IPhone batterij, krijg een afspraak bevestiging per mail voor 28 januari 11.30 uur. Kom ik daar door de regen naartoe gefietst, blijkt deze vestiging sinds begin dit jaar gesloten.... Ik begrijp wel dat deze vestiging gesloten is, wat een prutswerk. Nog even wachten totdat de rest ook definitief sluit ben ik bang...

Zeer goede service

Zeer vriendelijk personeel. En snelle service

Uitstekend geholpen.

De batterij van mijn iPhone 8 was aan vervanging toe en na een afspraak gemaakt te hebben bij PhoneWorld Rotterdam werd ik bij aankomst direct geholpen. Na een kortstondige diagnose was een nieuwe accu binnen 25 minuten geplaatst, dus geen gezeur om je toestel bij een Apple store of serviceprovider achter te laten waar zo’n simpele vervanging altijd nog een paar dagen duurt wat ik absoluut niet zag zitten. Na alléén maar goede recensies te hebben gelezen en PhoneWorld volgens hun website alleen gebruik maakt van originele onderdelen met 6 maanden garantie daar naar toe gereden en tot nu toe geen enkele spijt gehad van deze reparatie, mijn iPhone met nieuwe batterij werkt weer naar behoren. Kortom, een prima snelle service en nog een aantal goede tips mee gekregen hoe juist op te laden.

Een fijne ervaring rijker.

Afspraak die online makkelijk was in te plannen punctueel op tijd nagekomen en tevens zeer vriendelijk en professioneel geholpen.