makkelijk om afspraak te maken; flexible en goede service.

snelle service, om 21:30 u afspraak ingepland voor volgende ochtend om 09:00u. Om 08:30 u binnengelopen , direct geholpen en om 08:50u weer op pad met gerepareerde I phone.

Vakkundige, snelle en goedkope reparatie

Mijn I Phone 5 S , daar was het glas van gebarsten en de batterij moest vervangen worden, na het open maken liet de monteur zien dat de vorige reparatie (shopperhal) zeer slecht was uitgevoerd, na een half uurtje stond ik weer buiten, de les is dat je naar een goede zaak moet gaan, waar goede ervaren mensen werken. Simon Padt

Snelle en complete oplossingen.

Super vriendelijk en compleet in zijn werk.

Snelle, goede afhandeling!

Zeer snelle afhandeling.

Vlotte afhandeling en vriendelijke medewerker

Vriendelijk geholpen, batterij in no time vervangen. Nette prijs voor vervanging

Super snel geholpen 👍

Schermreparatie prima, maar problemen door niet werkende-sensor

Afspraak gemaakt voor een reparatie van een Oneplus 6 met een defect scherm in Zwolle. Afspraak kon snel worden gemaakt en de reparatie is keurig gedaan. Helaas snel tot de conclusie gekomen dat sinds reparatie de proximity/light sensor niet meer werkt (scherm blijft aan tijdens het bellen omdat het oor niet "gezien" wordt door de telefoon). Terug geweest, naar gekeken door Sander, maar niet opgelost. Er is een nieuw onderdeel nodig, dat door de leveranciers van Phoneworld moeilijk leverbaar is en waarschijnlijk pas een maand na de oorspronkelijke reparatie wordt geleverd. Dat niet elk onderdeel standaard voorradig is begrijp ik, een levertijd van 1 maand echter niet. Als ik dit geweten had, had ik de reparatie direct bij Oneplus zelf uit laten voeren; die repareren binnen 1 week. Ik koos juist voor Phoneworld om snel weer een werkende telefoon te hebben; dat zal ik niet weer doen.

Snel geholpen

Goede service, snel antwoord en snel Geholpen

Superservice!

Onderdelen waren zeer snel beschikbaar, er wordt goed meegedacht en een uitstekende service van de technician!

Weten waar ze mee bezig zijn!

Phoneworld Rotterdam dank voor de deskundige aanpak! Verdiend een warme aanbeveling!

Mijn iPhone X scherm laten vervangen, telefoon weer als nieuw

Mijn iPhone X scherm laten vervangen, telefoon weer als nieuw

Goede, snelle service!

Mobiel werkt weer als nieuw, duurde 15-20minuten! Erg tevreden

Snel en netjes

Top ervaring, mijn S9 is weer als nieuw met een nieuwe accu en vingerprint scanner voor een scherpe prijs en met originele onderdelen!

geweldig !

In halve minuut 'klus' geklaard, geen kosten … geweldige service !

Snelle levering en top service

Geholpen aan een nieuwe Iphone door Sander uit de vestiging in Zwolle. Waren een aantal dingen niet in orde met de telefoon. Heel netjes opgelost! Topper die Sander!

Top service Phoneworld Alkmaar!

Gisteren 18-09-2019 bij Phoneworld Alkmaar geweest waar wij een afspraak hadden met Sebastiaan om de Iphone 7 plus scherm van mijn vrouw te laten vervangen. Aangekomen was het even zoeken hoe we na binnen moesten maar uit eindelijk goed gekomen waarna Sebastiaan ons te woord stond en de telefoon in ontvangst nam. Ik vroeg nog of het mogelijk was de meegeleverde screenprotector er op te plakken dit was geen probleem. Na 45min kwamen wij terug en had Sebastiaan het scherm keurig vervangen en de screenprotector erop geplakt. Kortom een blije vrouw en top Service van Phoneworld - Sebastiaan Alkmaar. Echt een aanrader! Mvg, Fam de Haas

Snel, vriendelijk, goed werk

Ik kon gelijk terecht voor reparatie van de frontcamera van mijn IPhone 7. Het was zo klaar en de kosten vielen helemaal mee. Als ik weer iets gerepareerd moet hebben, kom ik zeker terug!

Super snel geregeld!

Iemand die wel verstand van heeft en niet altijd uit is op geld.

Meerdere telefoons gebracht, TOP 👍

Beeldscherm van mijn oneplus 6 was stuk en met een uurtje was hij weer klaar

Snel en nauwkeurig

Samsung S9 snel en vakkundig voorzien van een nieuw scherm

Keurig werk geleverd!

Nette vent, keurig werk verkeerd, prima business!

perfect

snelle service en netjes gemaakt helemaal top

Uitstekend!

Inmiddels 4 remarketed iPhones besteld, snel geleverd, werken allemaal naar behoren, goede service en zeer klantvriendelijk geholpen in Zwolle. Tevens is een defect bij een iPhone 7 snel gerepareerd.

Zoals gewend: Top!!

Vakkundig en geen onnodige reparaties