Uitstekende service!

Een nieuwe screen protector laten plaatsen op de mobiel van mijn vrouw. Bij thuiskomst bleek onder bepaalde lichtinval een hinderlijk vlekje midden op het scherm te zitten dat er voorheen niet zat. Vermoedelijk was er ongezien een minuscuul stofje tussen de protector en het scherm terecht gekomen. Terug in de winkel werd er niet moeilijk over gedaan. Er werd een nieuwe screen protector geplaatst, waarna het vlekje weg was. Prima service!

Prettige en vriendeliojke behandeling. Snelle service. Probleem opgelost.

Prettige en vriendeliojke behandeling. Snelle service. Probleem opgelost.

Super goed geholpen!

De batterij van mijn laptop is snel (binnen 30 min.) vervangen, ben heel goed geholpen. Uiteindelijk ook goedkoper dan wanneer ik mijn Macbook naar de Apple Store had gebracht. Top service!

Super snel en vriendelijk

Ik kwam binnenlopen en werd meteen geholpen door een vriendelijke medewerker. Probleem was snel duidelijk en telefoon werd meteen gemaakt. Echt top!

TOP!

Mijn Samsung S22+ laadde niet meer op, connector stuk? Zelf had ik er met goed licht in gekeken en gepield. Niets te zien. Gebeld met Phoneworld: "loop maar binnen bij ons". Eerst werd gedacht aan een nieuwe connector. Maar snel werd het kleine in elkaar gedrukte zwarte pluisje eruit gehaald. Hij werkt weer. Binnen 5 minuten sta je buiten met een werkende gsm zonder dat er ook maar over kosten wordt gepraat. Oké, geen spannende reparatie. Wel top service!!

Probleem verholpen zonder kosten, 5 minuten in en uit

Ik had problemen met de connector van mijn Samsung Galaxy S9+, en verwachtte al half om half dat ik aan een nieuwe mobiel moest. Gelukkig bleek Phoneworld deze zonodig te kunnen repareren. Na een afspraak te hebben gemaakt, bleek het probleem gelukkig alleen een lading stof in de USB connector. Verwijderd, getest en alles in orde. Met 5 minuten had ik weer een mobiel die ik kon aansluiten, zonder dat er iets werd gerekend. Wat een service! Voor eventuele volgende problemen met mijn mobiel weet ik nu waar ik wezen moet. Dank!

Super vriendelijke snelle, informatieve en persoonlijke service

Donderdagmiddag om 13.00 gebeld. Om 14.00 kon ik terecht. Snel op de fiets van Uitgeest naar Alkmaar, krantje mee ivm wachttijd. De krant opengevouwen, een gratis kop koffie erbij, maar voor ik goed en wel begon te lezen, was de iPhone voorzien van een nieuwe accu voor een zeer redelijke prijs. Daarna nog een uitgebreid en gezellig gesprek gevoerd. Kortom, een topservice! Jan .

Mooie wachtruimte, aardig personeel. Neemt de tijd. Goede koffie. Batterij van iphone is vervangen en is als nieuw. Top werk.

Geweldige ervaring met een goede klanten service.

Ik heb mijn batterij van mijn iPhone XS Max laten vervangen, omdat dit broodnodig was na 3 jaar. Ik heb dit in het filiaal in Rotterdam gedaan. Na mijn eerste reparatie was ik niet tevreden, omdat ik het idee had dat ik te weinig verschil merkte. Ik heb dit aangekaart en kreeg de volgende dag direct een bericht dat dit mogelijk een zeldzaam foutje betreft. Vervolgens kreeg ik gratis een tweede reparatie. Mijn telefoon kan nu weer een hele dag mee op het festival. De medewerker Marcello die werkzaam is in Rotterdam is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Hij neemt de tijd voor je en is persoonlijk, iets wat je zelden nog meemaakt anno 2022. Ik raad Phoneworld aan bij iedereen die op een betaalbare manier zijn toestel wil laten repareren.

Erg snelle en vriendelijke service!

Als elk bedrijf zo zou zijn!

Net voor mijn vakantie Smartphone laten vallen: glas stuk en het scherm is onleesbaar. Wat nu? Dan bemerk je de onmisbaarheid van "dat ding." Alle moeite is gedaan door Orrie om het z.s.m. gerepareerd te krijgen. De klant-instelling die aan de dag is gelegd is van de "buiten-categorie." Een halve dag voor mijn vakantie kon ik mijn toestel weer ophalen. De kiyoh-waardering stemt overeen met mijn ervaring. Klasse!

Gastvrije ontvangst, snel oplossen van probleem met afgebroken oplaad stekker van Ipad

Probleem werd verholpen in korte tijd onder het genot van een bekertje koffie.

Na afspraak de batterij van mijn Iphone binnen 10 minuten vakkundig vervangen. Grote klasse mannen.

He made my day

Gisteren avond mijn telefoon gecrashed. Hij ging constant vanzelf aan en uit. Vanmiddag de telefoon achter gelaten en binnen een uur kon ik er weer terecht en was de telefoon als vanouds en was alles weer goed. Heel blij mee en zoals de titel al zegt. De medewerker heeft mijn dag weer goed gemaakt! Super!

Prima snelle service!

Bij incidentele breuk laptopscherm even een belletje en als het scherm er is wordt hij weer snel gemonteerd! Prima service!

Maakt beloftes waar

Na googlen besloten bij hen batterij van iphone te laten vervangen. Prima job. Prima tarief. Afspraak op tijd, top

Niet volgens afspraak

U adverteert met originele apple onderdelen maar gebruikt bij de vervanging van mijn batterij een merkloos alternatief

Snel en netjes gefixt

Was even zoeken maar uiteindelijk was het snel gefixt en netjes afgehandeld.

vriendelijk snel en behulpzaam

Ik werd up to date gehouden van de bestelling van de nieuwe usb c poort en kon ter plekke wachten op de reparatie. vriendelijk en duidelijke uitleg.

Ik ben 2 weken geleden langs het filiaal in Rotterdam geweest. Hier heb ik de batterij van mijn Samsung S9 vervangen. Mijn ervaring: (klant)vriendelijk, behulpzaam en deskundig. In 3 kwartier was het gebeurd. Ik mocht toekijken wat voor mij zeer fijn was. Ik hoop mijn bezoek logisch uit te stellen (wil lang een goedwerkende telefoon), maar voor reparatie zal ik zonder enige twijfel naar mijn vaste adres (Phoneworld) gaan.

Phoneworld komt goed over

Alles is goed geregeld en de afspraken worden exact en keurig uitgevoerd. (binnen 20 min. gereed) Wel bleek dat de batterij van de Iphone6S integenstelling van de indruk die ik had gekregen niet origineel maar wel uit dezelfde fabriek te komen. Ook liep de batterij sneller leeg dan ik had verwacht. Kan wel liggen aan al de software updates die de IPhone inmiddels heeft gehad

Telefoon stuk maar goed opgelost.

Onderdeel van de iPhone 8 van mijn dochter bij reparatie stuk gegaan, phoneworld heeft het goed opgelost doorcde telefoon in zijn geheel te vervangen en alle apps terug te zetten op de nieuwe telefoon. Fijne service!

Snel en lekkere koffie

Mijn IPhone 6S super snel voorzien van een nieuwe accu. Werkt weer als een zonnetje tot maximaal 2 dagen zonder lading. En de koffie was erg lekker! :-)

Helaas niet positief.

Bijna twee maanden moeten wachten voordat er met (poging tot) reparatie van twee telefoontoestellen is overgegaan. En dit pas bij meerdere navragen van mijn kant. Oorzaak was volgens PhoneWorld interne miscommunicatie. Verder verkeerde prijsopgave van onderdeel voor de reparatie. Klantvriendelijkheid wel heel goed.

Super tevreden!

iPad opgestuurd met gebroken scherm,vanaf ontvangst van de iPad door Phone World alles te volgen via mail.Volgende dag al bericht dat hij gerepareerd is en dat de iPad alweer aangetekend verstuurd is door PhoneWorld ..Wij zijn super tevreden! weinig bedrijven die zo correct werken.

Over Phoneworld

"Bij PhoneWorld is het mogelijk om je iPhone te laten repareren op 4 locaties in Nederland Alkmaar, Amsterdam, Rotterdam en Zwolle! Ook repareren wij Samsung smartphone's en tablets in Alkmaar, Amsterdam, Rotterdam en Zwolle! Wij maken deze reparaties vaak al binnen 30 minuten terwijl je wacht onder het genot van een kopje koffie. Maak nu online een afspraak voor je telefoon reparatie via onze site PhoneWorld. Onze Apple en Samsung specialisten staan voor je klaar!"