Verantwoordelijkheid nemen kennen ze niet

Op donderdag breng ik mijn telefoon om de batterij te laten vervangen. Na een half uurtje kon ik deze weer meenemen. Thuis zag ik vlekjes in het scherm te komen daarom gelijk contact opgenomen, er zou iets tussen de batterij kunnen zijn gekomen bij het sluiten van de telefoon, volgende dag even terugkomen. Vrijdag weer mijn telefoon ingeleverd ook omdat mijn nieuwe batterij al behoorlijk snel leeg raakte voor een nieuwe batterij, "ik zal even voor u kijken mevrouw het zou kunnen zijn dat ik er een oude batterij in het gezet" en ik kom na een half uur terug krijg ik te horen dat mijn telefoon niet meer aan gaat. Ik vroeg hem of het wel de goede batterij erin had gezet en niet mijn oude van de dag ervoor. "nee hoor mevrouw op onze batterijen staat niet het teken van Apple op maar geen enkele batterij doet uw telefoon aangaan" Eenmaal gebeld te hebben met de baas kreeg ik het aanbod om mijn telefoon achter te laten. Dat kwam mij niet goed uit want ik moest bereikbaar zijn en al mijn gegevens staat erin. Hij vertelde me dat ik de telefoon mee kon nemen en dat hij het wel aan de stroom zou werken. Dat was voor mij even voldoende bereikbaar te zijn. Eenmaal thuis kon de telefoon voor 30 seconden aan en viel die weer uit. Ik weer contact gelegd dat ik hier toch niet voor ging betalen en mijn geld terug wilde hebben maar ook de mijn originele batterij. Ik weer terug oude batterij er weer in maar hij deed het nog steeds maar 30 seconden. Maandag naar de apple store geweest en daar is geconcludeerd " de batterij status in niet uit te lezen . Batterij zat niet origineel dichtgeplakt. Draadloze laad module lijkt beschadigd. De kosten voor reparatie: 429 euro Donderdag weer terug en alles uitgelegd aan Andre die mij zei dat hij het voor me zou fixen. Die middag kreeg ik een telefoontje van hem en vertelde me dat hij niks meer voor me kon doen. Je brengt een telefoon met een iets wat zwakke batterij en krijgt een kapotte terug.

Snelle service, prima prijs.

De batterij van mijn telefoon was in een kwartiertje vervangen voor een mooi prijsje. Het enige minpuntje was dat ik er niet kon parkeren, omdat de slagbomen niet omhoog gingen.

Snelle en goede service

Telefoon was binnen een uur weer klaar, blij mee

Geen idee natuurlijk hoe de reparatie zich houdt, dat zal de lange termijn moeten laten zien. Maar qua service: prima. In de ochtend afspraak gemaakt om in de middag scherm van mijn iphone 6 te laten vervangen. Dat kon dus op die korte termijn. Bij aankomst bleek de stroom uitgevallen te zijn, maar ze namen de bestelling gewoon aan en was binnen de afgesproken tijd af.

n.v.t.

vlotte service

goed geholpen, goede service, vlot

Direct geholpen

Wel duurder dan phonelab maar goed

Snel, goed, vriendelijk en volgens afspraak geholpen

zie boven

Eerst genaaid daarna goed geholpen

Eerst genaaid daarna goed geholpen Eerst een volgens mij gebruikt scherm ontvangen. Daarna is het snel en goed opgelost.

Goede service en kennis

Professionele dienstverlening, goede kennis, vakkundig geholpen !Goede prijsverhouding. Jullie vestiging in Rotterdam: geen naambordje op buitenkant gebouw?? Ook niet bij nr. Wel een portier, die verwijst

goede service

afgehandeld volgens afspraak, kon er op wachten maar kon nergens zitten. geen wachtruimte dus gewoon rond de balie rondhangen, niet echt klantvriendelijk en ook niet handig bij meerdere klanten

Beste klant, Bedankt voor uw review. Normaliter zijn er voldoende zitplaatsen naast ons filiaal in de brasserie van het gebouw. Echter tijdens deze tijden zijn de zitplaatsen tijdelijk verwijderd vanwege de huidig geldende veiligheidsredenen. Inmiddels staat er 2 zitplekken, met voldoende afstand van elkaar, die regelmatig worden schoongemaakt.

Top, erg klantvriendelijk en duidelijk.

Transparant en duidelijk in de communicatie. Verder erg klantvriendelijke en personeel denkt graag mee.

Excellent!

Goede service, altijd snel en je wordt goed geïnformeerd over de status van je bestelling en/of reparatie.

Top en snelgeregeld

Top en snelgeregeld

Snel en goed geholpen

Mijn telefoon was in het water gevallen. Hij is dezelfde dag nog gemaakt. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken!

Top, goed en snel gemaakt.

Kwaliteit van werkzaamheden op een iPad onvoldoende.

Mijn iPad scherm moest vervangen worden. Mocht die de volgende dag ophalen maar moest meteen terug omdat er een stekker niet goed zat maar werd meteen geholpen en probleem was opgelost. Bij nader onderzoek thuis merkten ik dat er krassen op het nieuwe scherm waren en ook kleine stof deeltjes onder het nieuwe scherm. Meteen vermeld met een reactie van, " jammer dat je niet tevreden bent, kom maar terug wanneer het je uitkomt." Ruim een week later had ik tijd om terug te gaan, werd door iemand anders geholpen die zelf vond dat de geleverde product niet acceptabel was. iPad weer achtergelaten voor het vervangen van het scherm voor een tweede keer. Later op de dag mocht ik mijn iPad weer ophalen. Scherm was vervangen, geen krassen maar helaas een haar iets meer dan 1cm lang onder het nieuwe scherm. Een email meteen verstuurd met de melding dat ik ontevreden was maar had zeker geen vertrouwen om voor een derde keer langs te gaan. Reactie was niets meer dan, "Reparatie ticket gesloten en of afgehandeld". Alsof dat niet genoeg ellende was ontstond er een barst in het nieuwe scherm een aantal dagen later tijdens het normaal schoon maken. Ik ging meteen op zoek naar een nieuwe scherm waardoor ik ontdekten dat er verschillende kwaliteit schermen zijn op de markt. Een A+ scherm is duurder maar van wat dikker gehard glas en dan zijn er goedkopere schermen van dun glas en niet gehard. Alhoewel ik niet kan bewijzen dat er een goedkopere scherm van dun en niet gehard glas op mijn iPad is geplaatst ben ik er vrij wel overtuigt dat dat wel het geval is want er kan niet zo maar een barst ontstaan tijdens het normaal schoonmaken.

Vriendelijke jongen, snelle service.

Persoonlijk, attent en inhoudelijke informatie. Vooraf duidelijk over de prijs. Garantie afhandeling zonder moeilijk gedoe. Daarom kom ik steeds terug.

Wegbrengen, repareren en weer gefixed

Goede service.

Snel en uitstekend geholpen

Phoneworld Rotterdam maakt ook in deze moeilijke tijden waar wat beloofd wordt. Aanrader!

Top service!

Heel vriendelijk en snel geholpen!

" SUBLIEM !!!!"

In 1 woord GEWELDIG. Kordate behandeling , vakkundige reparatie , deskundig advies en een zéér goede service. Rapportcijfer ??? 10 met een griffel.

Snel, accuraat en goede prijs- kwaliteitverhouding

Afspraak via mail, adres prima bereikbaar goede prognose van de tijdsduur.

Over Phoneworld

"Bij PhoneWorld is het mogelijk om je iPhone reparatie Amsterdam - Samsung reparatie Amsterdam te laten repareren binnen 30 minuten onder het genot van een kopje koffie. Maak nu online een afspraak voor je telefoon reparatie Amsterdam via onze site PhoneWorld. Onze Apple en Samsung specialisten staan voor je klaar!"