snel geholpen

snel geholpen

geweldig

Goed en snel geholpen en voor een goede prijs

Super snel, super kundig, vriendelijk

Ik kom weer terug!

Schermpje laten vervangen, waarbij m'n nfc chip sneuvelde. Deze is op een later moment snel en vakkundig vervangen

Supergoed zoals altijd op de middenweg!

Supergoed zoals altijd op de middenweg!

Ontzettend tevreden.

Snel geholpen, zelfs toen ik mijn schetsboekje liet liggen is dit keurig voor mij bewaard.

Service en kwaliteit

Snelle reparatie door mensen met verstand

De man die mij geholpen heeft had verstand van zaken, kon mij heel snel vertellen wat er moest gebeuren en wat de kosten waren. Kreeg ook direct mail van ze, waar ik op kon reageren om achteraf nog een vervanging van de microfoon te regelen. Kon daarna gewoon met de telefoon langs komen en in een half uur was de batterij, microfoon en achterplaats vervangen.

Gebroken cameraglas gefixed

Geen fijne foto's als je die neemt met een smartphone camera waarvan het glas versplinterd is. Nieuw glaasje was 'niet op voorraad' en het alternatief was: achterkant vervangen. In een half uur gepiept. 50 euro. De prijs vond ik tegenvallen, maar ja, ik wil wel foto's kunnen maken. Fijn dat deze winkel in de biurt zit. Ben er al eens eerder geweest.

Erg goed

Prettige, duidelijke communicatie, snelle service

Goede ervaring, tablet was snel gemaakt,

Van bellen to afspraak maken en geholpen worden...Helemaal goed!

Zeer goede en vlotte service

Snelle bediening en scherpe prijzen

Mijn batterij moest vernieuwd worden.

Ik werd heel vriendelijk ontvangen en het ging razendsnel. Mijn complimenten.

Flexibel en Snel

Ik had om de verkeerde batterij gevraagd, maar gelukkig hadden ze de goede op voorraad! Binnen 20 mon geregeld!!

Prima geholpen

Prima en binnen te tijd geholpen

Snelle en goede service

Probleem adequaat opgelost, snelle en efficiënte communicatie.

Tijdig, snel en zeer behlpzaam

Zie boven. Zeer tevreden!

Goed geholpen

Erg goed en snel geholpen bij de locatie Amsterdam Oost. Twee telefoons laten maken. Een keer een scherm en bij de andere een batterij. Met het scherm ben ik teruggegaan want de telefoon werkte niet goed meer. Dit viel onder de garantie. Er werd een enorme geplaatst.

Precies de belofte waargemaakt

Volgens afspraak meteen geholpen en snel met gerepareerd toestel weer naar huis

Top, heb mijn ipad weer helemaal in oude staat terug met ook nog screen zonder barst.

Zie hierboven

Na iets meer dan 30 minuutjes zoals afgesproken, was het scherm van mijn Samsung Note 9 weer als nieuw. Super blij ermee! Een betrouwbaar bedrijf. Ik weet waar ik nu terecht kan.

Zeer tevreden!

Vandaag gebeld om een accu te laten vervangen. Werd vriendelijk te woord gestaan. Medewerker was zeer meedenkend en accu hier dan ook ter vervanging gebracht. Snelle en kundige service. Bij de officiele dealer v apple zou dit proces 3-5 dagen geduurd hebben terwijl het hier 15 min wachttijd was. Ben dus erg tevreden, telefoon werkt weer naar behoren en ben vriendelijk geholpen, wat wil je nog meer...

Snel en duidelijk

Over Phoneworld

"Bij PhoneWorld is het mogelijk om je iPhone te laten repareren op 4 locaties in Nederland Alkmaar, Amsterdam, Rotterdam en Zwolle! Ook repareren wij Samsung smartphone's en tablets in Alkmaar, Amsterdam, Rotterdam en Zwolle! Wij maken deze reparaties vaak al binnen 30 minuten terwijl je wacht onder het genot van een kopje koffie. Maak nu online een afspraak voor je telefoon reparatie via onze site PhoneWorld. Onze Apple en Samsung specialisten staan voor je klaar!"