Precies de belofte waargemaakt

Volgens afspraak meteen geholpen en snel met gerepareerd toestel weer naar huis

Top, heb mijn ipad weer helemaal in oude staat terug met ook nog screen zonder barst.

Zie hierboven

Na iets meer dan 30 minuutjes zoals afgesproken, was het scherm van mijn Samsung Note 9 weer als nieuw. Super blij ermee! Een betrouwbaar bedrijf. Ik weet waar ik nu terecht kan.

Zeer tevreden!

Vandaag gebeld om een accu te laten vervangen. Werd vriendelijk te woord gestaan. Medewerker was zeer meedenkend en accu hier dan ook ter vervanging gebracht. Snelle en kundige service. Bij de officiele dealer v apple zou dit proces 3-5 dagen geduurd hebben terwijl het hier 15 min wachttijd was. Ben dus erg tevreden, telefoon werkt weer naar behoren en ben vriendelijk geholpen, wat wil je nog meer...

Snel en duidelijk

heel goed

Ik ben heel goed geholpen met mijn Iphone XS. Deze was gevallen en het scherm wat kapot. Er is met mij meegedacht, er zijn meerdere opties voorgelegd en zo heb ik een goede keuze kunnen maken. De reparatie was binnen 40 afgerond. Mijn iphone is weer herboren. Ik adviseer Phoneworld zeker aan!!

Goeie prijs en service ( binnen een halfuur weer gerepareerd)

Snelle service en probleem vastgesteld, telefoon doet het weer uitstekend

Heel snel geholpen en probleem vastgesteld. Goede service en telefoon doet het uitstekend.

Zeer snelle, vriendelijke en vakkundige hulp

Ik kwam de winkel binnen, werd zeer vriendelijk geholpen en probleem met microfoon iPhone binnen een mum van tijd opgelost! Zeer goede service!!!

snel en top service

Binnen de afgesproken tijd was mijn scherm weer top gemaakt

Duidelijk, snel en in het Nederlands

Erg fijn om accuraat en vriendelijk geholpen te worden. Ik ben vooraf verschillende winkels afgegaan; onderdelen waren niet op voorraad en communicatie slecht (ik betwijfel ook aan de echtheid van de producten bij winkeltjes die goedkope hoesjes verkopen etc). Bij Phoneworld werd ik in keurig Nederlands geholpen, prijs verteld en dat het ondanks dat het ook besteld diende te worden ik de volgende dag een gerepareerde telefoon kon verwachten. In de winkel aan de Middenweg in Amsterdam werd ik vriendelijk, goed en snel geholpen. Kortom perfect!

Snel en goed geholpen

Vincent heeft mij snel én goed geholpen. En is helemaal niet eens de duurste

Supersnelle reactie. Hulpvaardig

Probeer snel en kosteloos verholpen. Superservice!

Top services

Snel en nauw

top

Netjes afgehandeld.

Duurde wat langer dan verwacht. Maar uiteindelijk telefoon toch gerepareerd.

Goede Zaak

Ik ben goed geholpen

Goed geholpen

Snel en vakkundige reparatie

Hhdxhxhx

Vriendelijke en vlotte service, maar kwaliteitscheck doen is wel noodzakelijk

Scherm reparatie uitgevoerd. Thuis gekomen bleek audio deel van telefoon niet meer te werken. Probleem werd snel verholpen, maar ik moest hiervoor wel weer terug naar de winkel. Aanbeveling: Kwaliteitscheck uitvoeren voor het product teruggegeven wordt aan de klant

Het kan niet beter!

Uiterst correct, zakelijk en snel.

Zeer professioneel

Een hele professionele aanpak. Keurig afgehandeld en binnen de tijd een mailtje dat de batterij verwisseld was en de telefoon klaar lag.

Goede en snelle service

Werd goed en snel geholpen door de medewerker van Phoneworld.

Snel en goed!

Had ff snel online afspraak gepland. Toen ik er kwam gingen ze meteen reparatie doen van scherm. Binnen half uur vervagen en weer werkzaam. Incl een screen protector erbij.

Over Phoneworld

"Bij PhoneWorld is het mogelijk om je iPhone te laten repareren op 4 locaties in Nederland Alkmaar, Amsterdam, Rotterdam en Zwolle! Ook repareren wij Samsung smartphone's en tablets in Alkmaar, Amsterdam, Rotterdam en Zwolle! Wij maken deze reparaties vaak al binnen 30 minuten terwijl je wacht onder het genot van een kopje koffie. Maak nu online een afspraak voor je telefoon reparatie via onze site PhoneWorld. Onze Apple en Samsung specialisten staan voor je klaar!"