Prima service en goede kennis t.a.v. apple reparaties...

Al meerdere schermen laten vervangen voor de mobiel van de kids en altijd keurig gerepareerd (mobiel weer als nieuw). Laatste keer gaf scherm na reparatie een storing, maar dat werd zonder gedoe gewoon verholpen binnen de garantie. Top!

Snel en vakkundig.

klantgerichte service.

Prima geholpen door vriendelijke medewerker. Enig minpuntje is dat er geen aanduiding bij de ingang van het (mooie) bedrijfsgebouw staat dat phoneworld er in gevestigd is. Volgens de medewerker heeft dit met de huurkosten van het bedrijf te maken te hebben.

Snelle service met uitstekend resultaat

We konden direct terecht voor de reparatie van het scherm van mijn iPhone. Het scherm werd in 20 min vakkundig gerepareerd.

Zeer kundig

Zeer kundig en geen onnodige kosten. Zowel mijn MacBook als IPhone gerepareerd.

Perfecte service, zeer aardig personeel

Als je binnen een kwartier zo goed geholpen bent en weer buiten staat met een telefoon die weer goed oplaat, kan je niet anders dan een 10 geven...

Erg aardige en een stuk betaalbaarder

Een normaal aardige jonge man die je helpt en overlegd en een stuk betaalbaarder dan elders. Als de kwaliteit van het materiaal top is is deze een stuk goedkoper dan de meer commerciële reparatiehuizen die met families en familieleden bemand zijn waarbij je een mafia achtig gevoel ervan krijgt. Je weet nooit wat voir inderdelen ze gebruiken maar na reparatie doet je prescius net zo rottig als ervoor. Je weet wel. Dezelfde die altijd in het wegverkeer ook opvallen. Dus phoneworld voelt een stuk beter aan. Discreet open empathisch.

Gewoon fantastisch!!

Online een afspraak gemaakt voor het vervangen van de accu (iPhone SE). Reparatie zou 15 à 20 minuten duren. Deze inschatting klopte exact! De iPhone werkt weer prima. Echt een adres om te onthouden. Super geregeld allemaal!!!

Helemaal goed

Vlekkeloze service en vlekkeloze levering

Fijn om in de buurt te hebben

Ze werken met goede kwaliteit glas en leveren uitstekende, snelle service. Aanrader!

Diogenes was snel geteld bij vreemde storing.

De vreemde storing die ik had was snel gevonden. Mijn telefoon (Sony Xperia 1) gaf aan, dat ik de vliegtuig modus moest uitzetten als ik ging bellen. Maar die stond uit. Dus simkaart getest in een andere telefoon en geen problemen met bellen. Ik had de telefoon op woensdag middag naar phone world in Alkmaar gebracht. Vrijdag middag was hij weer helemaal top. Het bleek data/antenne kabel te zijn die stuk was. Ook meteen het achter glas is vervangen (orgineel van Sony). Zat een klein scheutje in. Het kostte iets meer dan €75 totaal reparatie met nieuw glas. Nou daar heb je geen nieuwe telefoon voor. Phoneworld. Bedankt voor de goedkope en zeer snelle service. Ik hoop niet tot ziens. Maar als ik weer een probleem heb, dan weet ik waar ik moet zijn.

Super goed

Goed netjes en snel

Heel goed!

Goed geholpen, super snel klaar, aardige man en een goede prijs-kwaliteit verhouding! Ik zou het zeker aanraden.

Snel en goed geholpen. En tips en adviezen voor goed gebruik van de batterij van mijn mobiel!

Snel en accuraat

Snel telefonisch bereikbaar. Afspraak voor dezelfde dag. Scherm vervangen met 30minuten.

Snel en goed geholpen!

Fijn geholpen goede service!

Snel en goed geholpen!

Oor speaker deed het niet meer naar behoren. In Alkmaar snel en vakkundig geholpen. Kan alles weer goed verstaan:-)

Topservice

In Rotterdam ben ik bij phoneworld geweest, heel vriendelijk en snel geholpen! Helemaal top!

Helemaal top! Goede service. Meneer kwam met een goedkopere alternatieve oplossing die even goed is!

Meneer kwam met een alternatieve oplossing die goedkoper is. En evengoed werkzaam. Ik word daar blij van. Niet uit op een zo duur mogelijke reparatie.

Perfect en snel geholpen!

Goede en prettige service

Ik zal zeker reclame maken voor uw service

Erg content

Erg goede ervaring

Wat een service!!!!!

Gebeld, probleem voorgelegd, kon direct komen en het vervangen van de onderdelen (na vallen van IPhone) is gelijk gedaan. Als dat geen service is!!!!! Phoneworld in Rotterdam dank je wel!!!

Efficiënt

Ik kon snel een afspraak maken. Vervolgens werd mijn beeldscherm snel gerepareerd. Na 20 minuten was m’n iPhone zo goed als nieuw.

Over Phoneworld

"Bij PhoneWorld is het mogelijk om je iPhone te laten repareren op 4 locaties in Nederland Alkmaar, Amsterdam, Rotterdam en Zwolle! Ook repareren wij Samsung smartphone's en tablets in Alkmaar, Amsterdam, Rotterdam en Zwolle! Wij maken deze reparaties vaak al binnen 30 minuten terwijl je wacht onder het genot van een kopje koffie. Maak nu online een afspraak voor je telefoon reparatie via onze site PhoneWorld. Onze Apple en Samsung specialisten staan voor je klaar!"