veel later en duurder dan afgesproken

ik heb gebeld om te vragen wat de vervanging van een accu voor mijn iPad zou kosten en hoe lang het zou duren. Er werd mij een prijs van 100 euro doorgegeven en zodra hij per post binnen was zou hij dezelfde dag nog worden gerepareerd en die dag weer teruggestuurd worden. Ik ben hem nu al meer dan 10 dagen kwijt. ik moet om elke stap een aantal keer bellen, en het kostte geen 100 maar 140 euro. Dat kan beter heren! Inmiddels is het bedrag door phone world aangepast naar het bedrag dat mij aanvankelijk was gemeld.

Prima geholpen.

Afspraak gemaakt. Kon dezelfde dag al komen. Reparatie duurde precies zo lang als gezegd. Telefoon werkt weer goed.

keurig geholpen

behulpzaam

Snel en goed gerepareerd

Direct geholpen in Rotterdam op de afgesproken tijd. De batterij van mijn iphone 6s is in 20 minuten vervangen. Gewoon op kunnen wachten.

Snelle en vriendelijke service

Sxherm was gebarsten, binnen een uurtje gerepareerd. Toen daarna bleek dat scherm niet goed reageerde op touch, werd er zonder problemen en gratis nieuw scherm erop gezet en weer binnen een uurtje. En toen ik daarna nog een aanpassing nodig had op de factuur voor de verzekering, werd dit ook meteen geregeld. Top!

deskundig, vriendelijk en uit op goedkope oplossing

Afgelopen zaterdag had ik een afspraak bij Phoneworld, Middenweg Amsterdam voor een nieuwe batterij in mijn iPhone 7. Ook was mijn glas beschadigd door mijn poging zelf de batterij te vervangen. De batterij werd snel en goed vervangen en ik kreeg het advies het glas met een speciale cover te bedekken - is voor mij besteld - waardoor een nieuw glas voorlopig niet nodig is. Ik blijf zeker terugkomen, zeker ook omdat ik meteen de volgende dag al een reparatie afspraak kon maken.

Telefoon weer zoals nieuw!

Ik had mijn Samsung S20 laten vallen waardoor het scherm gebroken was, PhoneWorld heeft de reparatie netjes en snel (binnen 35 min) gerepareerd! Super fijn :)

Super, met garantie en bon.

Heel goed en snel!

Ik ben altijd blij als mijn telefoon weer gemaakt is, en als ik langs Phoneworld ga dan ben ik daar verzekerd van

Ik werd goed geholpen. Mocht ik weer problemen hebben met mijn telefoon. Dan weet ik Phone world wel te vinden

Uitstekende en vlotte service

Omdat het vervangen van de accu bij Amac enkele dagen in beslag zou nemen, kwam ik terecht bij Phoneworld. Daar kon ik de volgende dag op afspraak terecht voor reparatie tegen dezelfde prijs en bovendien kon ik er op wachten en gelijk mijn iPhone weer meenemen. Vrienelijke ontvangst aan de receptie. Snelle en degelijke vervanging van de accu, met pin betalen en weer naar buiten. Toppers!!! Aanbevolen bedrijf.

Super leuk

I had a very good experience with the service.

Altijd goed

Altijd goed

Sneller service, goede kwaliteit en komen afspraken na

Mijn iPhone XR was kapot. Deze moest voor een originele reparatie verzonden worden. Goed meegedacht zodat ik mijn telefoon zo kort mogelijk kwijt zou zijn. Hij is goed gerepareerd, netjes afgeleverd en alles werkt naar behoren.

Prima geholpen ,kon ik er op wachten

Topp!!!

the best super professional center

Fijn bedrijf waar je erg vriendelijk en deskundig wordt geholpen.

Fijn bedrijf, waar je ook voor kleine dingen snel wordt geholpen. Vriendelijke en deskundige medewerkers

Op accurate wijze de batterij van mijnI pad air vervangen!

Goed.

Supersnel!!!

Heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Telefoon weer als nieuw in nog geen 30 minuten. Meneer weet duidelijk waar hij mee bezig is. Lokatie is echter niet makkelijk te vinden. Misschien iets duidelijker aangeven aan buitenzijde en op Google Maps!

super

goede nette snelle service, en doen wat je beloofd

Meer dan tevreden!

Geweldig geholpen.

Matig

Toen ik aankwam in Zwolle was er niemand aanwezig. Ik was ruim optijd, maar er was niemand aanwezig in de winkel en de deur was op slot. Na een tijdje wachten kwam er een medewerker. Her was een snelle service, helaas had mijnn reparatie niet geholpen.

Snelle en goede service.

Mijn telefoon werd snel en vakkundig gerepareerd voor een fijne prijs.

X

Middenweg 28

1097BN Amsterdam

Over Phoneworld

"Bij PhoneWorld is het mogelijk om je iPhone te laten repareren op 4 locaties in Nederland Alkmaar, Amsterdam, Rotterdam en Zwolle! Ook repareren wij Samsung smartphone's en tablets in Alkmaar, Amsterdam, Rotterdam en Zwolle! Wij maken deze reparaties vaak al binnen 30 minuten terwijl je wacht onder het genot van een kopje koffie. Maak nu online een afspraak voor je telefoon reparatie via onze site PhoneWorld. Onze Apple en Samsung specialisten staan voor je klaar!"