Leuke ballonnen van goede kwaliteit

De kleur van de effen ballonnen zijn niet duf. De ballonnen met confetti zijn ook leuk, duurt na het opblazen wel even voor de confetti blijft kleven en niet meer blijft ophopen. Al met al tevreden!

Blij mee :)

Prima kwaliteit en op tijd bezorgd! Precies wat er op het plaatje staat.

Klantvriendelijkheid ten top

We Love Deco stelt nooit teleur. Tijdige levering en bij vragen goed bereikbaar. Mooie spullen en als er iets mis gaat, lossen ze het heel netjes en effectief op!

Bezorging is goed verlopen. De meegeleverde producten zijn zoals beschreven.

mooie website en keurige afhandeling van de bestelling

Het kado wat ik uitgezocht had was precies zoals afgebeeld en heel makkelijk te personaliseren. De verzending is prima verlopen en heel veilig ingepakt om schade te voorkomen.

Ruim aanbod, mooie producten

Aantal dingen besteld bij kids deco, kwam vrij snel binnen wat super fijn was. Alles mooi ingepakt en netjes verstuurd. Producten zijn allemaal top.

Goede webstore.

Mooie producten, snelle levering, fijne communicatie. Zeer begaan personeel.

Goede service en snelle levering

Ik heb glazen potjes besteld met labeltjes met de geboortedatum van mijn zoon. Op mijn verzoek is de bestelling tijdelijk op pauze gezet totdat de werkelijke geboortedatum van mijn zoon bekend werd. Na een mailtje is de bestelling snel weer verzonden. Top!

Top winkel!

Prachtig groot assortiment, snelle levertijd en hele goede klantenservice!

Veel keuze, goede prijs/kwaliteit en uitstekende service

Bij We Love Deco heb je heel veel keus Goede prijs/kwaliteit, snelle verzending en goede service

Snel en makkelijk

Bestellen ging snel en makkelijk, ik vond wat ik wilde ( een prachtig hemeltje voor een ledikantje), bij vele webshops was hij al uitverkocht. Snel geleverd ook.

Kwaliteit is top!

Alle decoratie voor mijn bruiloft hier gekocht. Echt een hele ruime collectie hebben ze

Super snelle levering

Super snelle levering en fijne communicatie

Erg goed

Bestelling heel snel geleverd, mooie waterschoentjes, mooie neutrale kleur, we zijn er blij mee

Really good quality and fast delivery

We have ordered so many things for our wedding from We love deco. Memory boxes, bubble sticks, polaroid, signs and posters, welcome board..etc. i love how you can easily personalize your order to match your wedding style, as well as how fast the delivery is. The quality of the products is very good.

Ruim aanbod en super snellen levering

Heel ruim aanbod in leuke baby/kinderspullen. De bestelling was super snel geleverd.

Duidelijk en snel

Heel tevreden!

Aanrader deze website! Heel tevreden met zowel het gekozen product als de snelle levering.

Super webshop

Alles in goede orde ontvangen en ruime keus in bedankjes op de website.

Zeer te vrezen

Mijn eerste bestelling duurde wel wat lang dan voorzien maar werdt wel heel goed geholpen door de klantendienst waar voor dank en dank voor het vertrouwen te geven begon ik meer op deze site te bestellen merci al vast

Hele snelle levering, artikel komt mooi overeen met de foto op de site, prijs kwaliteit is goed!

Mooie producten en snel geleverd!

Producten kwamen netjes en goed ingepakt binnen. Producten zijn op maat gemaakt en zijn precies wat wij wilde. Helemaal tevreden!

Bedrukking is heel slecht

De bedrukking is niet mooi..totaal niet egaal..zonde, had voor dit geld meer verwacht

Geweldige service, duidelijke website en veel mogelijk, bedankt!

Goede kwaliteit

Mooie ballon gevuld met helium ontvangen! Blijft lang mooi. Goede kwaliteit!

Over We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.