Snelle levering , alles netjes goed verpakt alleen maar positief

Snelle levering, mooi gemaakt!

Zoals aangegeven

Heb zeepjes besteld als kraamcadeau. Zien er goed uit, alleen had ik het fijn gevonden als ik een ander lettertype had kunnen kiezen bij de print, dit is vaak niet mogelijk. Verder ben ik er super blij mee, dus kan niet wachten om ze uit te delen!

Super snelle levering

Top! Super snelle levering van Nederland naar België!

heel tevreden van het resultaat

Hele goeie site, veel keuze en de designs zijn makkelijk bij te werken en aan te passen! Ook goed dat je met alles in hetzelfde thema kan blijven. Snelle levering!

Leuke bekers

Het werd snel bezorgd Bekers en stickers zijn erg leuk Me dochter was erg blij om deze bekers te trakteren

Ik was al even op zoek naar een mooie herinneringendoos voor mijn zoontje zijn eerste kunstwerkjes en knutselwerkjes van in de creche! Eindelijk vond ik de perfecte box! Super blij mee!

Dikke 10!

Wat een onwijs leuke website!! Echt geweldig! Ik ben zo ontzettend blij met alle decoratie. Alles ziet er goed uit, en bij vragen ben je zo snel geholpen door de klantenservice. Ik ben helemaal fan. Ik kom zeker terug voor een volgend feestje! Tot dan Partydeco :)

Kwaliteits producten en goede service

Bestelling 1 dag later ontvangen maar ik werd goed op de hoogte gehouden over de verzending en levering.

Leuke spullen maar geen goeie service

Ik had een mobieltje besteld die onder mobieltjes met muziek stonden. Het bleek geen mobieltje met maar zonder muziek te zijn. De houten camera was beschadigd. Ze hebben mij een nieuwe camera gestuurd en ik mocht dit gratis retourneren. Ik vroeg of ik dan in de plaats iets anders kon bestellen en meesturen met het cameraatje mr dat kon niet. Ik moest een nieuwe bestelling plaatsen met nieuwe verzendkosten. Doordat ze niets in de plaats wilden sturen (in plaats vh mobieltje die niet aan de omschrijving voldeet) kwam ik niet aan mijn bedrag om gratis te verzenden en hebben ze mij 6 euro extra aangerekend. Ik vond de service maar niets! Dit was mijn eerste en laatste bestelling!

Hoi Barbara, Bedankt voor beoordeling en bestelling bij Kidsdeco. We vinden het vervelend om te vernemen dat het bestelde product niet voldeed aan jouw verwachtingen. Wij beschrijven onze productteksten zo uitgebreid mogelijk en hebben onze website zo duidelijk mogelijk ingericht om onze klanten te voorzien van alle informatie die nodig is een goed beeld te krijgen bij het te ontvangen product. Het is bij ons helaas niet mogelijk om producten te ruilen en dienen indien gewenst inderdaad opnieuw besteld te worden. In dit geval ging het namelijk niet om een onjuist product maar voldeed het niet aan de verwachtingen. Hierin kunnen wij verder niets betekenen. We hopen uiteraard dat je wel veel plezier zult hebben van de houten camera! Met vriendelijke groet, Team WeloveDeco

Volgende dag in huis en de moonie beer is fantastisch!

Goede service!

Nu 2x een bestelling gedaan. Erg snel afgehandeld. Wordt snel verzonden. Producten zoals in de omschrijving en goede foto’s. Enige wat ik mis is een iets duidelijkere maat beschrijving. Valt iets groot/klein ect. Maar verder erg goed!

Echt super leuke website en mega snelle levering!!!

Top bedrijf!

Als beloofd geleverd.

Zoveel leuke baby producten op de site!

Altijd erg leuke producten

Snelle levering en unieke, kwalitatieve producten

Leuke artikelen en snelle levering

Een hele leuke teddy tas besteld en de volgende dag al in huis. Super!

Mooie aankoop zeer te vreden !!

Snelle service. Netjes verpakt, en de producten zijn zoals omschreven.

Suuuper

Super sneeeel en goed koper

Mooie kleertjes, goede kwaliteit en snelle levering!

Superspeedo levering!!!

Mijn bestelling was netjes verpakt en suuuuuuper snel geleverd!!!

Snelle en uitstekende levering

Gekregen zoals verwacht en heel mooi! Heel erg bedankt!!

Super goede service!

Ik had perongeluk een naam voor op een spaarpotje verkeerd doorgegeven. Gelijk erachter aangemaild met de vraag of dit nog aangepast kon worden, en dat kon! Echt super fijn! Ook snel binnen en super mooi geworden!

Snelle levering fijne online winkelervaring

Producten werden netjes verpakt!

Over We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.