Snelle levering en mooi materiaal !

Met de spullen van “WE LOVE DECO bv “ is elk feestje een streling voor het oog ! Bovendien zijn de materialen zoals voorgesteld op de zeer gebruiksvriendelijke site. Ook voor de late beslissers geen probleem, wij genieten altijd van een zeer correcte en snelle levering. Een echte aanrader dus ;)

Mooie producten zelfgemaakt

Ik bestel hier vaker producten voor mijn kinderen, mooie spullen.

Mooie website en snelle levering

Wij hadden een houten Speelbak Piraat met de naam graveren besteld. Heel mooi kado voor onze kleinzoon, goed verpakt en snel geleverd ondanks de drukke Sinterklaas periode. Top service!

Heel blij me mijn gekochte spullen!

Snelle levering, goede kwaliteit van artikelen! Heel blij mee!

ziet er mooi en stevig uit Nog niet gebruikt

Zeer snelle levering. Bestelling en communicatie steeds correct!

Super tevreden met het resultaat en de levering

WeddingDeco heeft voldaan aan de verwachtingen. Dik tevreden!

Ik had een fout in een bestelling gemaakt die perfect opgelost is wat een top bedrijf!!

Ik had een fout in de datum van baby shower bedankjes gemaakt en dacht dat het allemaal verloren was. Ik heb toen met de klantenservice contact opgenomen en ik ben super goed geholpen door een van jullie medewerkers!

Mooie producten en snelle verzending

Mooie webshop met erg leuke spulletjes

De site is heel gebruiksvriendelijk en ik vond alle nodige info terug bij de artikelen die ik wou kopen. Leuke merken en ook de kortingen zijn interessant! De bestelling en levering zijn eveneens vlot verlopen. 10/10 dus!!

Heel tevreden!

Het is de eerste keer dat ik bestel bij kidsdeco maar ik ben super tevreden. Er liep iets mis met de kortingscode maar ze hadden direct een oplossing voor mij klaar. Kortom heel tevreden van de service!

Top service en te gekke acties!

Snelle levering, goede online verwerking, leuke kortingen dus kortom een fantastische winkel ervaring.

Hart voor hun zaak

Op de website kijk je je ogen uit naar het aanbod wat er is. De bestelling kwam veel eerder dan aanvankelijk aangegeven was, wat rond 5 december tijd heel erg fijn is. En in het hele proces wordt je goed op het hoogte gehouden. Super fijn!

Veel keus, Snelle verzending, makkelijk retourneren

Zie boven

Mooie producten, snelle levering.

Leuk en ruim aanbod feestartikelen

Erg leuke site, fijn en overzichtelijk. Goed aanbod. Enige dingetje is dat het wel fijn zou zijn als de verzending gratis zou zijn bij een wat lager bestedingsbedrag.

Fantastisch!

Voor zowel (kraam)cadeautjes als spulletjes voor mijn eigen kinderen slaag ik hier iedere keer weer. Super snelle levering en altijd netjes ingepakt. Ben jij ook opzoek naar speelgoed, kleding of decoratie voor je leuke baby/kinderkamer? Kijk dan op de overzichtelijke website en bestel!

Goede snelle service!

Super leuke producten allemaal, goede snelle service met verzenden en ook als je vragen hebt over producten heb je snel antwoord!

Fijne webshop!

Fijne webshop! Leveren snel en leuke site met super leuke spulletjes! Koop graag hier.

Een pot van 2,5 kg kinetisch zand kwam helemaal leeggeschud in een hele grote doos aan. Daar heb ik positieve kritiek op gegeven. Binnen de kortste keren had ik een nieuwe in huis.

Goede service en snelle verzending

Ik heb als cadeautje een gepersonaliseerde kerstbal besteld voor mij vriendin en haar man die net opa en oma zijn geworden. Ze waren er erg blij mee.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Gepersonaliseerde memory box besteld, stevig en heel netjes gegraveerd.

Ondanks de drukke black friday week was de bestelling de volgende dag al geleverd. Bestel hier vaker want blijf het assortiment zo leuk vinden!

Mooie huwelijksdecoratie

Zeer tevreden over mijn bestelde huwelijksdecoratie. Goeie kwaliteit en snelle levering. Het feit dat je dingen kunt personaliseren is een zeer leuke extra.

Super goed verpakt! Producten precies zoals de foto en omschrijving. Heel blij mee!

Over We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.