Filters

1

Slecht

Slechte service

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Kevin, Bedankt voor je beoordeling. Graag komen we met je in contact over jouw klacht. Volgens onze informatie is er contact met jou geweest en is jouw bestelling ook geleverd. We horen graag van je waarover je niet tevreden bent. We hebben je geprobeerd te bellen, maar helaas kregen we je niet pakken. Zou je contact met ons op willen nemen zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco

7

Leuk cadeau

Ik mis alleen wel een optie tot extra tekst bedrukken. Ik had graag aan de zijkant ofzo iets willen zetten van; "Liefs Tante Carmen en Oom Joeri" Of een andere persoonlijke tekst om het cadeau nog leuker te maken voor mijn pasgeboren baby. Zou denk ik echt een meerwaarde zijn! Ik zou er nog extra voor betalen ook.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Op de site stond aangegeven wegens drukte 1 à 2 dagen langer dan verwacht, hier was het nog een beetje langer. Maar helemaal niet erg! Ik had alles nog steeds ruim optijd. Ik had ook contact met hen opgenomen om te informeren. Ze waren zeer vriendelijk en ik was ook direct verder geholpen. De bedankjes waren ook mooi afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Snel geleverd, duidelijke site , mooie duurzame producten. Dikke aanrader

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi AnneJet, Hartelijk dank voor je bericht en beoordeling naar aanleiding van je bestelling bij Welovedeco. Altijd fijn om te horen dat je producten spoedig zijn ontvangen en dat deze naar wens en verwachting zijn. Daar doen we het voor natuurlijk ;) We wensen jou veel plezier toe van je bestelling. Mochten wij in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

5

Hele lange levertijd!

Hele lange levertijd en slechte communicatie. Verder zien de bestelde producten er super goed uit!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Beau, Hartelijk dank voor de tijd welke jij genomen hebt een beoordeling te plaatsen naar aanleiding van je bestelling bij Welovedeco. Het spijt ons dat de levertijd van je order afwijkt van het geen online is aangegeven. Dat is natuurlijk niet netjes, en bieden wij onze excuses voor aan. Wij betreuren het zeer te vernemen dat de communicatie over je bestelling niet soepel is verlopen. Dat horen we natuurlijk graag anders. Ons klantenserviceteam doet haar uiterste best iedere klant te woord te staan en te helpen daar waar nodig. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen Beau, neem dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

10

Super.

De stickers zagen er super uit. Zelf samengesteld samen met plastic bekers en dit alles is met een snelle levering gebracht. De kindertraktaties waren geslaagd bij de kinderen. Top.!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hey Angela, Dank voor je beoordeling die jij voor ons hebt achtergelaten. Een prachtig cijfer waar wij heel trots op kunnen of mogen zijn :) Wij wensen je veel plezier toe van de goederen uit je bestelling en wellicht zien we je voor een volgend feestje nog eens terug in onze virtuele winkel. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

9

Goed!

Snelle levering de ballonnen zien er precies het zelfde uit als op webshop wordt aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Eva, Hartelijk dank voor je beoordeling naar aanleiding van je bestelling bij Welovedeco. Wat fijn te horen dat het product precies is zoals dat je had verwacht. Dat horen we natuurlijk graag! We hopen je nog eens te zien in een van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

10

Top kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Een dikke 10! Wauw, wat geweldig! Echt heel fijn om zo'n mooie beoordeling te ontvangen. Daar zijn wij jou erg dankbaar voor. We wensen je veel plezier toe van je bestelling en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Welovedeco.

10

Top zoals steeds

zoals steeds topkwaliteit en levering, een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Davy! Wat leuk te zien dat jij een beoordeling hebt achtergelaten naar aanleiding van je bestelling bij Weddingdeco.nl Wij hopen van harte dat alle weddingoogs helemaal naar wens zijn en een mooie toevoeging zullen zijn aan jullie grote dag. Geniet er van! Met vriendelijke groet, Team Welovedeco.

10

Compleet aanbod en snel geleverd

Fijne website met veel keuze in producten. Ben met name blij dat ik tegelijk de producten kon meebestellen om de slingers mee op te hangen. Compleet aanbod!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hey Josien, Een prachtig cijfer waar wij heel trots op mogen zijn. Bedankt voor de tijd welke jij genomen hebt de beoordeling bij ons achter te laten. Dat doet ons goed! Hopelijk tot ziens in een van de webshops. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco.

1

Helaas niet goed want het artikel was stuk en niet bruikbaar

de witte loper voor de bruiloft van mijn dochter was verpulvert en niet te gebruiken helaas, ik hoor graag hoe dit op te lossen. De grote dag is al geweest dus opnieuw leveren heeft geen zin

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Elize, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Volgens onze informatie is er nog geen contact geweest over jouw klacht. Uiterlijk is het niet de bedoeling dat je een kapotte loper ontvangt. Zou je ons een mailtje willen sturen met je ordernummer, foto's van de kapotte loper en je klacht? Dan kunnen we je uiteraard een passende oplossing bieden! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco

10

Perfect!

Snelle levering en product zoals ik het graag wilde. Super!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Tessa, Heel hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Wat zijn wij jou dankbaar voor deze geweldige review. Zijn wij best wel een beetje trots op ;) Geniet van je order en wellicht tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

7

Super tevreden

De stickers hebben de gewenste grootte en lay-out.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Kaoutar, Bedankt voor je beoordeling inzake jouw bestelling bij Partydeco.nl Goed om te horen dat de etiketten die je besteld en ontvangen hebt naar wens zijn. Dat vernemen wij graag. We wensen je er veel plezier van toe en tot een volgende bestelling ;) Met vriendelijke groet Team Welovedeco

1

Slecht!

Hele slechte service. Envoloppebox voor trouw gekocht bij jullie. En er zit een zwarte streep door de naam van mijn vriend. Dit vind ik niet kunnen. Voor een trouw moet alles perfect zijn. Hier voor gebeld en wouden niet helpen. ( aangezien dit een natuurproduct is ). Nooit bestel ik hier nog iets.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Kimberly, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het bestelde product. We zouden je graag alsnog een tegemoetkoming willen bieden, zou je ons een mailtje kunnen sturen zodat we je een voorstel kunnen doen? We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco

10

Perfect.

Goede overzichtelijke website. Eenvoudig bestellen. Snelle levering dus geen gedoe.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Gerry, Wat leuk te dat winkelen in onze virtuele shop als prettig is ervaren. Dat horen we natuurlijk graag. Top dat jij je bestelde producten spoedig hebt ontvangen. We wensen je er veel plezier van toe. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

10

Echt een topbedrijf

Hele goede service. Alles wordt snel geleverd en een heel goed voorstel om een foutje op te lossen. En ze hebben natuurlijk hele leuke spullen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Annemarie, Hartelijk dank voor je review! Wat goed om te horen dat we een foutje snel voor je hebben kunnen oplossen. Daar streven wij natuurlijk naar. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, Team welovedeco

10

Super

Een hele leuke online site....alles even duidelijk. Echt een supersnelle verzending.... Te lief speelgoed.. Blijf zo doorgaan...ik ben zeer tevreden..kunnen veel sites nog van leren.. Linda Beunis

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hé Linda! Leuk he, lekker snuffelen in de online wereld van baby en kinderproducten?! Wat leuk dat je wat bij ons gevonden hebt. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Geniet er van en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

10

Top, snelle nette levering.

Blij mee!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Daar doen wij het voor Amber! Bedankt voor je positieve review. Hopelijk tot ziens in een van de shops! Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

3

Cadeaudoos zonder sleutel

We ontvingen een cadeaudoos zonder sleutel maar met excuus briefje. We moesten zelf vragen om de sleutel alsnog op te sturen. Beetje vreemd?!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Peter, Bedankt voor je review. Uiteraard begrijpen we dat het heel vervelend is dat je zelf contact moest opnemen voor de nalevering van de sleutel. Onze excuses hiervoor! Inmiddels wordt de sleutel snel nageleverd en hopen we dat je veel plezier zal hebben van de cadeaudoos! Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco

3

Tiars was meteen stuk na opzetten

Jammer dat het na een keer meteen stuk is. De woorden bride vielen er meteen af

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Nadine, Bedankt voor je review. Uiteraard is het niet de bedoeling dat de producten na 1 kapot zijn. Kan je ons een mailtje sturen met een foto van het kapotte product en je ordernummer? Dan kijken we graag met je mee wat we hierin voor jou kunnen betekenen. We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen half 9 en 17 uur. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco

10

Super goede communicatie!

Veel keus op de webshop en goede communicatie in de emails!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hey Carline, Wat fijn om te horen dat ons grote assortiment als prettig word ervaren. We doen er alles aan om continue uit te blijven bereiden en je te verrassen met de nieuwste goodies en musthaves. Wat tof dat je voor nu een leuke bestelling bij ons hebt geplaatst. Daar zijn wij jou natuurlijk erg dankbaar voor. Wij wensen je veel plezier toe van je order en hopelijk zien we je nog eens terug in een van onze shops. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

9

Heel gunstig

Snelle levering en alles zoals het hoort te zijn. Dank u wel

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Maria, Wat fijn te horen dat jij jouw bestelling tijdig hebt ontvangen en dat deze naar wens is. We wensen je veel plezier toe van je bestelde partygoods. Mochten wij in de toekomst nog eens iets voor je kunnen betekenen, zien wij je graag nog eens terug in onze shop. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

2

Mooie producten helaas is mijn bestelling niet goed geleverd en kon het ook niet opgelost worden.

Al een tijdje was ik aan het wachten totdat een leuke wipstoel van nobodinoz eindelijk leverbaar was. Ik kreeg een email zodra ik het product kon aanschaffen. Dus toen ik de email kreeg heb ik het product gelijk besteld en betaald, helaas kreeg ik de volgende dag alleen de hoes binnen en niet de wipstoel. Ik heb toen telefonisch contact gezocht en werd mij verteld dat er waarschijnlijk iets fout is gegaan en het zo snel mogelijk opgelost ging worden. Helaas konden ze de wipstoel niet meer leveren. Ik vond dit erg teleurstellend en heb dit per email laten weten. Hier heb ik vervolgens geen reactie meer op gehad.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Sarissa, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je geen reactie meer hebt mogen ontvangen van ons. Ik heb het mailcontact er even bij gezocht en je een bericht gestuurd over de verdere afhandeling. Hopelijk is het hiermee naar jouw tevredenheid opgelost, we horen het graag van je! Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco

10

Snelle levering, goed verpakt.

Ik ben heel positief over We Love Deco!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Riet, Wat een geweldig cijfer, echt te gek! Bedankt hiervoor en veel plezier van je bestelling toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

10

Complete snelle levering

De bestellingen die ik heb geplaatst werden steeds snel en compleet geleverd. De kwaliteit van de artikelen is goed.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Evy, Wat fijn te vernemen dat je de bestelling spoedig hebt ontvangen en dit resulteert in een prachtig review cijfer. Bedankt hiervoor. We wensen jou veel plezier toe van je bestelling en tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd