Altijd geweldig!

Super snelle levering, goede kwaliteit en regelmatig mooie aanbiedingen. Ik koop hier vaak speelgoed en spullen voor de kinderen en ben nog nooit teleurgesteld. Kom regelmatig terug!

Leuk speelgoed

Heel erg tevreden, leuke kortingen,speelgoed snel in huis. Echte aanrader!

Snel en van goede kwaliteit

Goede kwaliteit prijsverhoging, ik ben er blij mee

Fijne site met snelle levering!

Kidsdeco heeft een groot aanbod in al het mooie kinderspeelgoed. Ik zocht een mooie beker en had deze de volgende dag in huis! Blij mee.

Super goed geholpen door de telefoniste en bestelling was er in een dag raad het iedereen aan ben door een ander bedrijf in de maling genomen en dankzij jullie heb ik mijn welkoms bord optijd binnen gehad

Heel blij met mijn aankoop!

Ik kocht verschillende accessoires voor de aankleding van onze zaal voor ons huwelijksfeest. Zeer blij mee. Producten conform!

Aanrader

Een aantal uitbreidingen voor de Connetixs besteld. De volgende dag al ontvangen, goed ingepakt. Ideaal met de leuke korting.

Supersnel

Savonds om 21:00 besteld en de volgende dag aan het einde van de ochtend lag het pakketje al bij het afhaalpunt!

Prachtige decoratie en hele goede service

Fijne klantenservice en hele goede kwaliteit priducten. Ik bestel geregeld en zal ook zeker blijven bestellen!

Super gave enveloppen doos en service

De levering duurde langer als verwacht. Kreeg heel snel reactie op mijn vragen en werd goed op de hoogte gehouden. De doos zag er heel goed uit en is geld zeker waard. Ga hier zeker nog een keer iets bestellen.

Altijd goed!

Als je bij kidsdeco besteld weet je dat het goed komt. Leuke acties via sociale media. Groot assortiment, netjes verpakt en ontzettend snelle levering.

Mooie producten!

De gegraveerde enveloppedoos is heel mooi afgewerkt! Net zoals we het wouden!!

Super leuke producten en snel geleverd!

Top ervaring! In de avond besteld, volgende dag al bezorgd en precies zoals omschreven! Helemaal blij mee!

Niets op aan te merken.

Geleverd wat afgesproken voor de betaalde prijs. Ik heb geen gebruik gemaakt van eventuele aftersales omdat dit niet nodig was op het moment van schrijven.

Fijne website, producten wel duurder dan ergens anders

Het aanbod is fantastisch! Alleen ik kwam er achter dat hetzelfde product wat ik heb besteld op andere websites goedkoper was. Dus daar baalde ik wel van.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

fijne service

Onmiddellijk geleverd, goede kwaliteit!

Supersnelle levering van een product geheel naar wens!

Netjes op tijd en zelfs eerder geleverd dan aangegeven! top top top

Voor de eerste verjaardag van mn dochtertje wat spulletjes besteld, op tijd binnen gekomen en van mooie kwaliteit

Snelle levering precies zoals omschreven, gepersonaliseerd bord was makkelijk zelf te ontwerpen online en kwam beter als verwacht!

Bestellen van onze cadeaus voor gasten

Erg blij met onze bestelling voor de gastgeschenken. Op tijd ontvangen. Goede kwaliteit, geen gebreken. Komt overeen met wat er op de site wordt aangeboden. Zou het zeker opnieuw aanbevelen vóór onze bruiloft.

The delivery never arrived

Delivery never arrived, and I have not yet received an answer from We Love Deco about refunding. .

• Would you recommend us? No

Geweldig mooie producten met een super snelle levering

Prachtige gouden lampions, precies zoals omschreven. Met een zeer snelle levering. Een top webwinkel.

Tja

Levertijd niet gehaald en ook een verkeerd artikel erbij. Gastenboek overlijden ipv gastenboek huwelijk. Redelijk slordig als je het mij vraagt. Ik moet maar wachten op mail volgens klantenservice. Hoop op een snelle oplossing!

Schitterend! Super tevreden over de kwaliteit!

Vlot, verkregen zoals omschreven en nog zoveel meer.

Over We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.