Laden reviews...
Laden reviews...
2.104 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunderne roser ofte hurtig levering, god kvalitet og pålidelig kundeservice. De fleste ordrer kommer til tiden og er godt pakket. Nogle anmeldelser nævner manglende produkter eller leveringsproblemer, men kundeservice reagerer normalt hurtigt og hjælper med at løse problemer. Samlet set er købsoplevelsen positiv.
Deze mensen hebben mijn dochter echt blij gemaakt! Ze is mega blij met het zand en haar houten bak met eigen naam! Dank jullie wel!
Beveelt aan
22 November 2023
Milou
Marum
Snelle verzending. Bij mij was er een wijnglas defect gegaan tijdens het bezorgen. Er werd direct een nieuwe verzonden. Erg snel, en goede service!! We zijn blij met de producten!
Beveelt aan
22 November 2023
Deborah
Ridderkerk
Ik heb al heel vaak decoratie besteld bij PartyDeco en ben altijd blij als ik het pakket in huis krijg. Mooie en bijzondere decoratie. De bezorging is altijd snel en netjes!
Beveelt aan
22 November 2023
Caroline
Hilversum
Very good service, delivery next day, and the baloons I ordered look as on the pictures online
Beveelt aan
22 November 2023
Ana
Son en Breugel
Prachtige mooi afgewerkte items en vooral een zeer professionele en zeer vriendelijke customer service! Geweldige webshop, ik bestel zeker terug! Een voorbeeld !❤️
Beveelt aan
22 November 2023
Caroline
Waals brabant
Heel snelle levering goede terugkoppeling en prima verpakt
Beveelt aan
22 November 2023
Plony
Den Haag
Eerste keer dat ik iets heb besteld bij Deco en niet de laatste keer. Ongelooflijk snel en netjes bezorgd.
Beveelt aan
21 November 2023
Bea
Baarn
Mooie sierlijke letters alleen de omslag was niet netjes. Na contact met de klantenservice krijgen we nu kostenloos een nieuw mutsje opgestuurd. Super service!
Beveelt aan
21 November 2023
Linda
Lage zwaluwe
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Het winkelen bij We Love Deco BV was heel eenvoudig. Ik had voldoende keus uit het grote assortiment. Mijn uiteindelijke bestelling werd snel en zorgvuldig geleverd. Super blij met mijn nieuwe aankoop!
Beveelt aan
21 November 2023
Elke
Breda
Afgelopen zondag hadden wij een genderreveal. Hiervoor hebben wij een ballon besteld om te vullen met helium en confetti. Helaas bleef de ballon niet hangen waardoor we het groter wouden maken. (Hij was op dat moment 30 cm en zou tot 60 kunnen ). Helaas knapte hij vrij snel waardoor we er niks aan hebben gehad. Ook waren de andere ballonnen veel lek.
Beveelt niet aan
21 November 2023
Melanie
Bathmen
Snelle levering en leuke artikelen
Beveelt aan
21 November 2023
Ella
Den Helder
Alles was snel in huis, duidelijke communicatie en de producten zijn zoals verwacht, heel mooi!
Beveelt aan
21 November 2023
Sarah
Kessel-Lo
Partydeco verkoopt prachtige feestversiering. Ik slaag hier altijd voor de verjaardag van mijn dochter. En het is altijd snel geleverd
Beveelt aan
21 November 2023
C
Appingedam
Supper snel bezorging en kwaliet
Beveelt aan
21 November 2023
Fadime
Haarlem
Ik kan hier altijd wel wat leuks vinden. Voor mijn eigen kinderen, maar ook voor cadeautjes. De snelle levering is ook zeker een pluspunt!
Beveelt aan
21 November 2023
Iris
Terneuzen
Wij zijn heel blij met onze aankoop! Zowel het dekentje als de borduring zijn zeer kwalitatief. Wij hebben het de eerste dagen al goed kunnen gebruiken om hem in te bakeren op moeilijke momentjes.
Beveelt aan
20 November 2023
Sander
Wetteren
Een mooie zandbak kist bestelt, deze was keurig verpakt zodat hij netjes aan kwam. De naam erop was wat klein, dat had best iets groter mogen zijn. Verder helemaal perfect, onze kleinzoon zal er blij mee zijn
Beveelt aan
20 November 2023
Sigrid
Vlissingen
Goede producten en levering op tijd.
Beveelt aan
20 November 2023
J
Drenthe
Zou hier nooit meer kopen Lint met blaadjes gekocht 2 meter voor 11 euro Bij temu krijg je dezelfde alleen 10 meter op rol voor 3 euro
Beveelt niet aan
20 November 2023
Miranda
Holland
Ik had traktatie bekers met deksel besteld en dan de naam van de kinderen erop. Op de foto op jullie site zien ze er heel mooi uit. Alleen krijg je een plastic beker met lelijke zwarte tekst erop en ook vrij groot. Ik vind dit er niet uit zien en ook had ik het niet verwacht omdat het niet staat aangegeven en ook niet op de foto staat. Als ik dit had geweten had ik het niet besteld. Ik was te laat om het terug te sturen anders zou ik niet meer optijd nieuwe traktaties voor de kinderen hebben. Heel jammer !
Beveelt niet aan
19 November 2023
Chayenne
Burgum
Les valisettes en bois personnalisées correspondent à mes attentes! Bon rapport qualité prix et livraison rapide. Super cadeau pour la Noël de mes enfants.
Beveelt aan
19 November 2023
Céline
Verviers
Snelle levering. Goed verpakt. En mooie producten. Het gaat vandaag in de schoen
Beveelt aan
19 November 2023
Ingrid
Brummen
Mijn gepersonaliseerde kerstballen zijn de perfecte afwerking in de kerstboom. Supersnelle levering dus alles top!
Beveelt aan
19 November 2023
Lensy
Kooigem
Snelle leveting en goede prijs/kwaliteit
Beveelt aan
18 November 2023
Elke Swerts
Meerhout
Snelle levering en mooie spullen. Nu voor de tweede keer een herinneringenbox besteld. Wederom was deze mooi.
Beveelt aan
18 November 2023
Amanda
Hulst
Pieter Zeemanweg 131
3316 GZ Dordrecht
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven