Filters

10

Altijd goed en snel

Mooie producten kan je hier bestellen en super snel bezorgd!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd, product zoals beschreven.

De lamp die wij bestelden voor de kinderkamer werd snel geleverd en lijkt goed op de foto's en omschrijving op de website. Misschien is de kleur iets donkerder dan lijkt op de foto's. Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet als we het op hebben kunnen hangen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie producten gekregen!

De levertijd duurde even, maar dit was het helemaal waard. De producten worden al vol op gebruikt

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne snelle bezorging

Ruim aanbod en mijn bestelling werd op tijd bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Leuke website maar beetje te trage verzending

Helaas kwam mijn pakket te laat binnen, stond anders vermeld op de website

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden klant erbij!

Communicatie was erg fijn. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Verder was de verzending en bezorging ook erg snel. Groot en origineel assortiment van goede kwaliteit dus ik ben zeker tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige cadeautjes kunnen kopen

Top, cadeautje besteld snel verzonden en mooi verpakt dankjewel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Hebben het koffertje “ring security” besteld, gepersonaliseerd. En een gepersonaliseerd bord voor op de schildersezel. Helemaal naar verwachting, super blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige stickers en zeer snelle service!

Stickers zijn precies geworden zoals ik wilde

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle afhandeling, goed artikel

Zoals op de site, goed kwaliteit zoals wij willen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar en snelle levering

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
5

Trage klantenservice

Donderdag bestelde ik een zonnehoedje. Deze kwam de volgende dag al binnen, maar het was helaas niet de bestelde maat. Direct contact opgenomen met de klantenservice. Inmiddels is het dinsdag, maar is er nog steeds geen oplossing

  • Aanbevelen? Nee
10

Super service!

Snel geleverd dan verwacht! En prima kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Zeer snelle verzending! Alles was goed verpakt en niets beschadigd!

  • Aanbevelen? Ja
5

Één dag te laat

Op de website stond vermeld vandaag voor 22.00 besteld is morgen geleverd. Helaas, om 09.30 besteld maar niet de volgende dag geleverd. En was het dus te laat voor de bruiloft van mijn zusje. Erg jammer. Voor de rest prima product. Maar bestel op tijd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Duidelijke website en goede service , even gebeld of de bedankjes op tijd zouden komen en werd vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet helemaal wat ik verwacht had

Op de website zien de producten er top uit. Na het ontvangen viel het welkomsbord mij tegen. Dit is een dun en klein bord en de tekst die erop zit vind ik ook matig wat betreft de verf die erop zit. Ik kan het niet meer terug sturen helaas maar zou geen 2e keer bestellen als het gaat om een welkomsbord. Het ringdoosje is wel mooi. Het letterbord en het gastenboek zijn ook goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes

Top service snel en netjes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed

Oltijd goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg blij met mijn product.

Omdat ik in België woon dacht ik dat de levering wat langer zou duren maar binnen 2 dagen na mijn bestelling werd het al geleverd. Het welkomstbord ziet er precies uit zoals op de website.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitgebreid assortiment en supersnelle levering!

Ik heb laat id avond nog een bestelling geplaatst en de volgende dag kreeg ik mijn bestelling al binnen. De artikelen zijn goed geprijsd en ze hebben een uitgebreid assortiment. Dus voor ieder wat wils. Artikelen zagen er in het echt exact uit zoals ze op de website stonden. Hartstikke tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Vind het goede product

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima product

Prima product. Het was alleen jammer dat we de attentie zelf nog in elkaar moesten 'zetten'. We hadden verwacht een kant en klaar product te hebben besteld. De tekst op de sticker valt ook kleiner uit dan verwacht maar desondanks niet ontevreden

  • Aanbevelen? Ja
2

50€ weggegooid

T verzoek om n review kwam eerder dan een antwoord op mijn klacht. Feitelijk een defect product (heliumtank) ontvangen waardoor alles nieuw aan moeten schaffen. Let op! De reactie van deze verkoper kan de review beïnvloeden wanneer deze adequaat handelt. Word vervolgd…..

  • Aanbevelen? Nee

Company details

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ

088-0990300

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours