2x speelzand besteld. alles in goede staat en snel aangekomen!
Ik word er hebberig van! Leuke site, mooie spulletjes en goed bruikbaar voor ons. Voor het volgende feestje al bezig, jullie staan alvast in mijn favorieten: altijd snel erbij. Ga zo door en zeker ook met de snelle levering, Dikke prima!
Heel mooie krijtdoosjes! Makkelijk te plooien. Heel leuk om als cadeau te geven.
Precies zoals verwacht en snel geleverd. Top!
Hele fijne webshop met geweldig leuke producten. Bestelproces is snel en makkelijk, pakketje werd snel verzonden & het product is precies zoals beschreven.
Voor onze bruiloft hadden we ergens anders bruidsuikers besteld maar die levering duurde zo lang dat we bij We love Deco een extra bestelling hebben gedaan. Daarnaast hebben we leuke ideeën opgedaan voor de versiering van onze tuin waarin we trouwden én een geweldig alternatief gastenboek in de vorm van een boom met hartjes kaartjes. Aangezien we een bijdrage vroegen voor onze nieuwe tuin sloot dat heel mooi aan! Alles werd heel snel bezorgd! Er staan nog veel meer originele ideeën op de website, zeker een aanrader!
2 hele leuke spelletjes besteld, levering was snel en keurig ingepakt!
Trouwkaarten besteld bij een bestelling. Deze waren heel schuin uitgesneden of gedrukt. Na contact opnemen is er een nieuwe levering gestuurd waarbij de kaarten opnieuw niet netjes gecentreerd zijn. Hier hebben ze geen oplossing voor. Erg jammer!
Beste Sarah, Vervelend om te horen dat je trouwkaarten twee keer niet netjes gecentreerd zijn geleverd. Dat had natuurlijk nooit zo mogen gebeuren, zeker niet bij zoiets belangrijks als jullie trouwkaarten. Ook begrijp ik heel goed dat het extra teleurstellend is dat er na de tweede levering geen passende oplossing is geboden. Dat is niet de bedoeling en hiervoor onze excuses. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om dit verder met je te bekijken en alsnog tot een passende oplossing te komen. Bedankt voor je geduld en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team We Love Deco BV
Ik was weer aan de de late kant voor een cadeautje te bestellen... Maar hun verzending was super snel! En mijn pakketje kwam nog netjes op tijd aan!
Zo'n klein meubeltje helemaal gaaf over laten komen met de bezorging, en nog snel ook!
Voor onze bruiloft hebben we een hoop gepersonaliseerde spullen besteld bij We Love Deco. We waren huiverig daar vele negatieve recensies echter hebben wij gelukkig een andere ervaring. De spullen waren op tijd geleverd (terwijl we zelf aan de late kant alles hadden besteld), bij het bellen wel er opgenomen en werd we geïnformeerd over de bezorg datum en we waren blij met de spullen die we hebben besteld.
Er wordt aangegeven "voor 23.59 besteld, volgende werkdag in huis". Het feest was op een vrijdag en ik heb op dinsdag besteld. Het werd zaterdag geleverd. Ik snap dat de levering uiteindelijk ligt bij DPD en dat na verzending jullie er niks aan kunnen doen, maar ik zou niet communiceren op de website dat je de volgende werkdag kunt leveren als dat niet zo is. En wellicht een andere pakketbezorger kiezen want DPD is sowieso niet geweldig.
Beste Amber, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling te laat is geleverd en daardoor niet op tijd was voor het feest. Dat is natuurlijk erg teleurstellend, zeker omdat je op dinsdag al had besteld en uitging van levering vóór vrijdag. Je hebt gelijk dat de uiteindelijke bezorging na verzending bij de vervoerder ligt, maar we begrijpen goed dat de communicatie op de website dan extra belangrijk is. We nemen je feedback hierover zeker mee. Ook je opmerking over DPD geven we intern door. Onze excuses voor het ongemak en bedankt dat je dit met ons deelt. Met vriendelijke groet, Team We Love Deco BV
De helft van de kaarten zagen er keurig uit, bij andere helft viel de onderste regel half weg. Volgens Weddingdeco had ik het zelf niet goed gedaan. Vreemd dat de ene helft dan wel goed gesneden/gedrukt is en de andere helft niet?! Het voorbeeld op de site zag er voor bestellen ook goed uit en recht. Geen melding of bericht ontvangen dat mijn ontwerp buiten de marge viel. Nadat ik erop gewezen werd zag ik inderdaad een groene en rode rand echter niet duidelijk geweest. Mijn trouwkaarten zijn niet bruikbaar. Weddingdeco is niet bereid om wel bruikbare juist gesneden/afgedrukte kaarten opnieuw te sturen of mijn geld te retourneren. Ik krijg een tegemoetkoming op een nieuwe bestelling van 25%. Uiteraard heb ik mijn kaarten inmiddels elders besteld.
Beste Marieke, Vervelend om te horen dat een deel van de trouwkaarten niet goed is uitgesneden. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en hiervoor onze excuses. Inmiddels heeft onze klantenservice contact met je opgenomen om samen met je naar een passende oplossing te kijken. We hopen dat we dit alsnog op een goede manier met je kunnen afronden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld. Met vriendelijke groet, Team We Love Deco BV
Snelle levering en goede kwaliteit!
Leuk speelgoed met originele opties! Kind tevreden met zijn cadeautje, en ik blij dat het op tijd was
Erg snel verzonden. Helaas was ik niet tevreden met het gepersonaliseerde product. Na dat te laten weten reageerden ze super snel en werd er gelijk een nieuwe in productie gezet die ik 2 dagen later alweer binnen had. Alles was goed deze keer. Erg tevreden over de goede en snelle service.
Mijn ervaring is zeer positief en ik keer steeds terug naar jullie website
Personalisatie mooi en netjes gedaan en bovendien ook nog snel in huis! Aanrader!
Een overzichtelijke site met een vlotte bestelling en een snelle levering. De artikelen stemmen helemaal overeen. En de gepersonaliseerde items stellen niet teleur!
Nog last-minute een cadeautje nodig en waterschoentjes. Blij met het uitgebreid assortiment van schoen tot sensorisch speelgoed.
Wij hebben bedankjes en placemats voor onze bruiloft besteld. De ontwerp-mogelijkheden zijn super en makkelijk te bedienen/personaliseren. En dan ook snel in huis. Een echte aanrader!
Ze zijn niet op te blazen en als het rietje er eeeindelijk na 5 minuten in gepropt zit dan sluit het zichzelf vervolgens niet af na opblazen. Konden zo allemaal de prullenbak in
Beste Kimberley, Wat vervelend om te horen dat de ballonnen niet goed op te blazen waren en vervolgens niet afgesloten bleven. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we begrijpen goed hoe frustrerend het is als je de producten daardoor niet hebt kunnen gebruiken. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat je hierover nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. In dit soort gevallen mag je dat altijd even doen, zodat we direct kunnen meekijken naar een passende oplossing. We nemen daarom zo spoedig mogelijk contact met je op. Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld. Met vriendelijke groet, Team We Love Deco BV
Ik bestel ieder kraamcadeau voor de kindjes van vriendinnen hier. Goede kwaliteit, snelle verzending. En laatste bestelling was ik te laat met ophalen bij het pakketpunt omdat de mail in mijn spam was gekomen, is het pakket retour gegaan en heeft we love deco het pakket super snel (en gratis!) opnieuw opgestuurd. Echt top service!
Breed assortiment en mooie spullen!
Prachtig babynestje en hvid cocoon besteld. Kwaliteit is super. Daarnaast was het de volgende dag gelijk geleverd!! Top service
131 Pieter Zeemanweg
Dordrecht 3316 GZ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Cualquier persona puede publicar una revisión siempre que se cumplan los términos y condiciones y la política de privacidad
• Realizamos verificaciones automáticas y manuales para evitar revisiones falsas tanto como sea posible
• Las reseñas escritas por iniciativa propia se muestran en línea inmediatamente y se verifican en un plazo de 72 horas