Laden reviews...
Laden reviews...
2,105 opiniones en los últimos 12 meses
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Los clientes destacan envío rápido, buena calidad y comunicación clara. La mayoría de los pedidos llega a tiempo y viene bien empaquetado. Algunos comentarios mencionan artículos ausentes o problemas de entrega, pero el servicio al cliente suele responder rápidamente y resolver los incidentes. En general, la experiencia de compra es satisfactoria.
Alles in orde en uiterst snelle levering!
Beveelt aan
11 December 2023
Ingrid
Belgie
Uitstekende en vriendelijke service
Beveelt aan
11 December 2023
Jacqueline
Den Haag
Volgende dag al geleverd, mooie stof/tule
Beveelt aan
11 December 2023
Aly
Onstwedde
Makkelijk bestellen, snel geleverd, scherpe prijs!
Beveelt aan
11 December 2023
Jan
Moerkapelle
Goed aangekomen al binnen 1 dag bezorgd Goed verpakt in bubbeltjes plastic Hele mooie kersthanger keukenmixer Ook niet te zwaar voor in de kerstboom
Beveelt aan
10 December 2023
Floortje
Amsterdam
Leuke mat, precies zoals omschreven. Goede foto's. Snel geleverd (1 werkdag ondanks drukke Sinterklaastijd).
Beveelt aan
10 December 2023
Mischa
Herten
Snelle en mooie service. Jammer dat de leverancier het pakje gewoon zonder aanbellen aan de deur heeft gezet en het een hele nacht heeft buiten gestaan….
Beveelt aan
10 December 2023
Birgit
Nazareth
Het product wat wij besteld hadden kwam in een gehavende doos aan, de medewerker van DHL adviseerde om het niet aan te nemen. Vervolgens contact gehad met We Love Deco en daar zeer vriendelijk verder geholpen. Nog voordat zij het product terug hadden ontvangen was er al een nieuwe onderweg. top service!
Beveelt aan
10 December 2023
Lauranne
Purmerend
Super, gelijk een bevestiging in mijn mailbox. En binnen 8 uur stond de pakketdienst voor mijn deur met het bestelde pakketje. Echt geweldig.
Beveelt aan
10 December 2023
Corrie
Houten
Had een leuk spaarpotje besteld als kraamcadeau . Het spaarpotje was erg leuk alleen de gravering was niet mooi gedaan waardoor de letters er niet helemaal opstonden . Dit vond ik jammer .’ En omdat ik hem echt nodig had en geen tijd meer had om op een nieuwe te wachten was het een beetje jammer
Beveelt aan
10 December 2023
Savanne
Veenendaal
Ziet er netjes uit alleen kreeg ik de naam met een kleine letter ipv hoofdletter en vind dit een stuk minder mooi!
Beveelt aan
10 December 2023
Daphne
Nederasselt
Helemaal blij met ons prachtige gastenboek en bijpassende enveloppendoos. Nu kunnen we echt gaan aftellen!
Beveelt aan
10 December 2023
Maxime
Sittard
Ik heb een toilettas besteld met daarop een naam. Kwaliteit van de toilettas is prima en de tekst staat er prima op.
Beveelt aan
9 December 2023
Joke
Ede
Onlangs enkele bestellingen geplaatst en altijd tevreden. Super snelle levering. Kwaliteit spullen. Vaste klant bij WE LOVE DECO ! ❤️
Beveelt aan
9 December 2023
Songul
Utrecht
Alles apart ontvangen en moest zelf nog alles vullen en stikkeren.
Beveelt niet aan
9 December 2023
Hajar
Amsterdam
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Woensdag 6.12 23 en vrijdag 8.12.23 heb ik er over gebeld. Tot vandaag geen terugkoppeling gehad. Mijn ervaring is heel slecht. Ik zou mijn geld terug willen hebben.
Beveelt niet aan
9 December 2023
Martina
Hoofddorp
Fijne ervaring met het bestellen van een gepersonaliseerde kerstornament. De levering was ook erg snel! Het enige wat mijn bestelling nog fijner had kunnen maken is dat ik zie hoe ik mijn gepersonaliseerde ornament aan het maken was. Nu had ik een keuze gemaakt qua materiaal, maar de voorbeeldafbeeldingen waren met andere materialen en kleuren.
Beveelt aan
8 December 2023
Sabine
Werkhoven
Heel blij met de klimboog. Goede duidelijke afspraken mbt de levering.
Beveelt aan
8 December 2023
Sylvia
Wijdewormer
Dan ontvang je een schatting muisje zonder kerstboom in zijn pootjes. Dat was natuurlijk niet de bedoeling. Contact opgenomen met de klantenservice. Die hebben direct een nieuw muisje met kerstboom opgestuurd. Supersnelle hulp en prettig contact. Dankjewel
Beveelt aan
8 December 2023
Charlotte
Duiven
Zeer netjes verpakt. Snelle levering
Beveelt aan
8 December 2023
Jose
Dordrecht
Er wordt gezegd dat het er met 2 werkdagen is. Maar dat duurde bij ons helaas 5 werkdagen. Verder wel blij met het ontvangen product.
Beveelt aan
7 December 2023
Maaike
Schagen
Ik heb een mooi gastenboek besteld (welke ik eerlijk gezegd wel een tikkie aan de dure kant vind), welke al snel op de mat lag. Helaas zat er een verkeerde inhoud bij. Dit werd snel opgelost en op een vriendelijke manier. Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Dat is vervelend, maar onvermijdelijk. Het gaat erom hoe zoiets wordt opgelost.
Beveelt aan
7 December 2023
Roxy
Nieuwerkerk ad IJssel
Snel geleverd. Bestel hier wel vaker en wordt altijd netjes geleverd. Dit keer zelfs binnen 1 dag en dat een dag voor sinterklaas!
Beveelt aan
7 December 2023
Saskia
Warmond
Ontzettend blij met mijn bestelling. De speelbak zag er nog mooier uit in het echt! Ook super snel geleverd ondanks drukte black friday.
Beveelt aan
6 December 2023
Simone
Enschede
De bestelling moest te laat zijn met de druk dagen. Ik heb een berichtje gestuurd aan de Team om te vragen aan hun best te doen voor de verjaardag van mijn zoon. Omdat ik had echt mijn bestelling nodig. Gelukkig die is geleverd 1 dag er voor! Bedankt!!!! En wat een mooie werk en safe gestuurd.
Beveelt aan
6 December 2023
Lyza
Veurne
Pieter Zeemanweg 131
3316 GZ Dordrecht
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven