Laden reviews...
Laden reviews...
2 087 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Les clients soulignent une livraison rapide, une excellente qualité et une communication claire. La plupart des commandes arrivent à temps et sont bien emballées. Certaines évaluations mentionnent des articles manquants ou des problèmes de livraison, mais le service client répond généralement rapidement et aide à résoudre les incidents. Dans l'ensemble, l'expérience d'achat est satisfaisante.
Breed assortiment en mooie spullen!
Beveelt aan
19 June 2026
Eva
Haarlem
Prachtig babynestje en hvid cocoon besteld. Kwaliteit is super. Daarnaast was het de volgende dag gelijk geleverd!! Top service
Beveelt aan
19 June 2026
Mienell
Heerlen
Woensdag besteld en donderdag al in huis. Super service! Ik had het cadeau ook echt meteen nodig door een late event.
Beveelt aan
19 June 2026
Kelsey
Brunssum
Gepersonaliseerde cadeaus doen het altijd goed. Het tasje is mijn standaard kraamcadeau en iedereen is er telkens weer ontzettend blij mee.
Beveelt aan
19 June 2026
Sandy
Denhaag
Het bord zag er leuk uit, maar de kwaliteit viel tegen. Voor €30 had ik meer verwacht. De plakrand werkte niet goed: aan één kant zat deze veel te stevig vast en was lastig te verwijderen, terwijl de andere kant al na een paar uur losliet. Daardoor hing het bord scheef en was de tekst nauwelijks nog te lezen.
Beveelt aan
19 June 2026
Gilly
Nijmegen
Zeer tevreden. Alles netjes inpakt, compleet en snel geleverd!
Beveelt aan
19 June 2026
Sigrid
IJsselstein
De decoratie was zoals verwacht. De levering verliep vlot en de artikelen waren zorgvuldig verpakt. Geen bijzonderheden, gewoon een goede ervaring
Beveelt aan
18 June 2026
Milou
Limburg
Door het grote aanbod heb je een ruime keuze, zonder dat de voorraad beperkt is op de maten/varianten. Bijkomend voordeel is dat de bestelling erg snel verzonden wordt! Ik bestel hier zeker weer.
Beveelt aan
18 June 2026
Niels
Meppel
De houten box die ik ontvangen heb is heel mooi gedecoreerd en precies de juiste grootte om wat leuke cadeaus in te doen. Het enige puntje van kritiek is dat ik graag de standaard tekst die erop komt ook had willen kunnen aanpassen.
Beveelt aan
18 June 2026
Redmar
Hoogezand
Nog steeds heel tevreden over Partydeco. Snel geleverd, stevig ingepakt en artikelen perfect in overeenstemming met de beschrijving. Blije klant dus. :-)
Beveelt aan
18 June 2026
Christel
Brussel
Hele goede ervaring. De bestelling werd super snel verzonden en kwam perfect aan, precies naar verwachting. Top!
Beveelt aan
18 June 2026
Rosa
Gelderland
alles was goed op tijd aangekomen en ven hoge kwaliteit
Beveelt aan
17 June 2026
kamilla
Alkmaar
Prachtig mooi kinderstoeltje en hele fijne en nette snelle verzending!
Beveelt aan
17 June 2026
Ciska
Utrecht
Ik vind het een hele fijne webshop om te bestellen. Duidelijk, gebruiksvriendelijk en een ruim maar leuk assortiment! Een van mijn favorieten voor de kinderen.
Beveelt aan
17 June 2026
Michelle
Rhoon
Super gemakkelijk programma om te designen heel duidelijk en gemakkelijk te volgen. Ook snel in levering ideaal en zeker voor herhaling vatbaar om vaker items te bestellen.
Beveelt aan
17 June 2026
Fatima
Veghel
Heel leuk koffertje, besteld en was dezelfde week nog binnen. Super blij mee!
Beveelt aan
17 June 2026
F.M.
SPIJKENISSE
Goede snelle service, leuke spullen, prima prijs!
Beveelt aan
17 June 2026
Fiene
Bergschenhoek
Snel geleverd en mooie kwaliteit!! Heel blij mee
Beveelt aan
17 June 2026
Geanneke
Overloon
Hele fijne webshop met een prachtig aanbod aan kleding en speelgoed van mooie, duurzame merken. Ik slaag hier altijd voor mijn favorieten zoals Konges Sløjd, Liewood en Meri Meri en meer moois. Onlangs ook de gepersonaliseerde verjaardagsbedankjes hier besteld en die waren echt fantastisch. De website is overzichtelijk, het bestellen gaat soepel en de levering is snel. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar iets bijzonders voor de kinderen
Beveelt aan
17 June 2026
Denise
Rotterdam
Mijn titel zegt het al, dat is voor mij alles wat telt en we love deco stelt daarom niet teleur
Beveelt aan
17 June 2026
Jennifer
Breda
Gepersonaliseerd 'eerste jaar' boek gekocht, mooie houten kaft met eigen naam en tekst erop. Invul blaadjes zijn leuk, ruimte voor foto's en eigen inbreng. Enige nadeel vind ik dat er ook 2 pagina's zijn om broertjes/zusjes in te laten vullen, maar deze staan op de achter en voorkant van andere inhoud. Zou fijner zijn om deze dubbelzijdig te hebben, zodat je die eruit kan halen als er geen broers/zussen zijn.
Beveelt aan
17 June 2026
Mhp
Heel
Fijne shop met een ruim aanbod. Mijn uitgekozen artikelen werden vliegensvlug bezorgd. Ben er blij mee en heel tevreden over. Jullie hebben er een vaste klant bij!
Beveelt aan
17 June 2026
Ans
Smakt
Zeer snelle levering! Heel mooie spandoek en de gepersonaliseerde vlaggetjes maken het af. MAAR: er zat maar 1 reeks gepersonaliseerde vlaggetjes in de doos... We hadden er 2 besteld. Graag jullie opvolging. Anders een perfecte 10.
Beveelt aan
17 June 2026
Annelore
Tielt
Hele slechte ervaring met deze website. Het bestelde product voldoet niet aan de omschrijving en afbeelding op de website. De reactie van de klantenservice is hierbij: '' De afbeeldingen op de website zijn deels met AI gegenereerd, waardoor deze kunnen afwijken van het daadwerkelijk geleverde product.''.
Beveelt niet aan
17 June 2026
Rianne
Amersfoort
Beste Rianne,
Vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Dat vinden we natuurlijk erg jammer.
Ik wil hierbij ook graag aangeven dat je niet helemaal juist bent geïnformeerd. Het gaat in dit geval niet om AI-beelden. Voorheen verkochten wij andere kledinghangers met inkepingen. Deze zijn inmiddels helaas niet meer leverbaar via onze leverancier, waardoor we nu een andere variant hebben.
Dat verklaart waarom de ontvangen kledinghanger afwijkt van de productfoto op onze website. De foto op de website is helaas nog niet aangepast en dat is uiteraard onze fout. Onze excuses hiervoor.
We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om samen te kijken naar een passende oplossing.
Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco BV
Ik had de artikelen nodig voor de verjaardag van mijn dochtertje en ze waren op tijd binnen. De kwaliteit was super en mijn dochtertje was superblij.
Beveelt aan
16 June 2026
Anoeska
Zoetermeer
Pieter Zeemanweg 131
3316 GZ Dordrecht
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven