Filters

10

Snelle levering

Top, in de avond besteld, de volgende dag in huis!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect cadeau!

Eerste product van dit merk, merkwaardig licht. Heel erg fijn voor de kinderen. Jong en oud maakten er op de verjaardag direct gebruik van, echt een succes

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd zeer tevreden over mijn bestellingen bij We Love Deco

Ik heb nu vaker besteld bij deze webshop ook gepersonaliseerde artikellen en iedere keer zeer tevreden. Het product is zoals het beschreven is en de service altijd geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel mooi

2 bakken besteld voor speelzqnd, met de namen van de kleinkids. Echt mooi, erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
8

Blij met de etiketten

Netjes geprint, snel geleverd. Heel leuk dat je zelf kunt personaliseren. Ik snap alleen niet waarom ik voor een bezorging van een envelop extra moet betalen om het in een pakketje op te proppen. Minder efficiënt op de post én de etiketten waren beschadigd. Dat zou ik anders doen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Snelle levering, netjes ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele leuke peuterrugzakken!

Hele leuke peuterrugzakken met naam besteld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig hemeltje van Jollein

Blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top, mooi, snelle levering

Zo blij met mijn bestelling!!! Alles netjes verpakt, snelle levering!! Ringen houder is precies zoals op de foto. Het koffertje voor de ringendrager is zo leuk... leuk aandenken!! Blije klant

  • Aanbevelen? Ja
10

super snel!

hele snelle levering zoals altijd. ik had het gisteravond besteld en werd vandaag al geleverd, heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service

Aanvankelijk was er iets mis met onze bestelling. Zeer tevreden hoe dit is opgelost; snel, vriendelijk & kosteloos. Al met al een blije klant.

  • Aanbevelen? Ja
1

Defect product ontvangen, geen service

6 weken geleden een speeltoestel + houten glijbaan besteld. Product snel geleverd, maar de glijbaan was in de hoek beschadigd door transport. Direct op de dag van ontvangst foto's van de beschadiging gestuurd. Uiteindelijk na 6 weken de reactie dat zij "niet denken dat dit tijdens transport is gebeurd". De glijbaan is daarnaast direct tegen het karton aan verpakt zonder beschermende materialen ertussen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Geld gaat boven klant

Ik had telefonisch besproken om mijn order te annuleren vanwege het niet op tijd komen voor mijn bruiloft. Medewerkster van de klantenservice zei dat het kon omdat de bestelling nog niet in productie was gegaan. Vervolgens mail ik voor de schriftelijke bevestiging en krijg ik als reactie dat de bestelling snel in productie is gegaan. Status van de bestelling is tot op heden nog ongewijzigd. Ik zit op mijn bruiloft zonder bedankjes en ben wel het geld kwijt. Vervolgens krijg je ook geen reactie meer. Alles voor het geld!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Aanrader!

Super mooi, heel origineel! Uitstekende service. Het lettertype is ook super mooi en elegant. Echt een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zag er mooi uit en optijd geleverd

Erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Great service

Always creative ideas and beautiful things!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik heb al een aantal dingen besteld voor onze bruiloft het bewerken van artikel zoals invoeren van teks en foto's gaat heel gemakkelijk en de website is fijn overzichtelijk. Ik ben Super tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Nooit ontvangen

Bestelling geplaatst op 26 mei ll. Deze echter nooit ontvangen. Hierover mail gestuurd want telefonisch zijn ze onbereikbaar (telefoon op de site werkt niet!!!), hopelijk wordt het bedrag teruggestort. Het kan natuurlijk al eens mislopen doch 2 keer nadenken vooraleer er op deze site nog besteld wordt. Heel teleurstellend. Wil absoluut geen sterren aanduiden want heb totaal geen service ontvangen van dit bedrijf maar moet er 1 aanduiden om beoordeling te kunnen plaatsen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Leuk!

Super leuke en mooie spullen, zeker de gepersonaliseerde ! Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer tevreden

alles was prima in orde, en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

mooie spullen

netjes bezorgd en het ziet er mooi uit allemaal

  • Aanbevelen? Ja
10

De spullen uit jullie webshop maken ieder feestje compleet!

Jullie hebben zoveel leuks om een feestje mee aan te kleden! Voor diverse feestjes spullen besteld, jullie zijn fantastisch!

  • Aanbevelen? Ja
10

Dik tevreden!!

Altijd leuke spullen te koop, handige webshop en snelle levering. Niets op aan te merken!

  • Aanbevelen? Ja
1

Wat een slechte service. Niks bestellen!

Een bestelling gedaan, maar helaas het verkeerde artikel geleverd gekregen. Telefonisch contact gehad, maar mij werd verzocht per mail contact op te nemen. Vervolgens een mail terug ontvangen, dat het zouden worden opgepakt. Nu een week verder nog geen oplossing. Een aantal keer geprobeerd telefonisch in contact te komen, ook een aantal e-mails gestuurd. Geen reactie. HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN?! Geen zaken doen met We Love Deco BV!!

  • Aanbevelen? Nee
7

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleerd

  • Aanbevelen? Ja

Company details

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ

088-0990300

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.