Laden reviews...
Laden reviews...
2 106 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Les clients soulignent une livraison rapide, une excellente qualité et une communication claire. La plupart des commandes arrivent à temps et sont bien emballées. Certaines évaluations mentionnent des articles manquants ou des problèmes de livraison, mais le service client répond généralement rapidement et aide à résoudre les incidents. Dans l'ensemble, l'expérience d'achat est satisfaisante.
Ontzettend fijn en uitgebreid aanbod. Alles wat ik heb besteld kwam de volgende dag of uiterlijk na 2 dagen al binnen en ontzettend blij met alles. Van de waterschoentjes voor mijn dochter tot de versiering voor mijn bruiloft. Van alles wat!
Beveelt aan
14 June 2023
Esther
Amsterdam
Hi Esther,
Wat fijn om te lezen dat ons complete assortiment goed in de smaak valt. Die waterschoentjes komen vast goed van pas met dit prachtige weer, geniet ervan!
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Regelmatig kijk ik op de webshop van Kidsdeco en slaag altijd wel voor leuk (duurzaam) speelgoed. Niet alleen Kidsdeco heeft een ruim aanbod, maar Partydeco ook! Met een snelle levertijd en goed verzorgde pakketjes kom ik altijd graag terug om hier een bestelling te doen!
Beveelt aan
14 June 2023
Donna
Zwolle
Hi Donna,
Bedankt voor je mooie review, heel fijn om te lezen dat ons assortiment jou goed bevalt. Hopelijk tot snel weer Donna!
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Mooie producten kan je hier bestellen en super snel bezorgd!!
Beveelt aan
14 June 2023
Indri
Amstelveen
Hi Indri,
Bedankt voor je mooie review, fijn om te lezen dat alles naar wens is geleverd.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
De lamp die wij bestelden voor de kinderkamer werd snel geleverd en lijkt goed op de foto's en omschrijving op de website. Misschien is de kleur iets donkerder dan lijkt op de foto's. Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet als we het op hebben kunnen hangen!
Beveelt aan
14 June 2023
Jelke
Roelofarendsveen
Hi Jelke,
Bedankt voor je mooie review, fijn om te lezen dat alles naar wens is geleverd. Heel veel plezier van de lamp!
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
De levertijd duurde even, maar dit was het helemaal waard. De producten worden al vol op gebruikt
Beveelt aan
14 June 2023
Aimee
Aalten
Hi Aimee,
Bedankt voor je mooie review, fijn om te lezen dat alles naar wens is geleverd. Door het hoogseizoen kan het helaas wat langer duren soms, excuses daarvoor. Toch goed om te lezen dat je blij bent met de producten. Hopelijk tot snel Aimee, dan kunnen we alsnog eens laten zien hoe snel wij kunnen leveren :)
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Ruim aanbod en mijn bestelling werd op tijd bezorgd.
Beveelt aan
14 June 2023
Denise
Poortugaal
Hi Denise,
Bedankt voor je mooie review, fijn om te lezen dat alles naar wens is geleverd. Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Helaas kwam mijn pakket te laat binnen, stond anders vermeld op de website
Beveelt aan
14 June 2023
Reza
Pijnacker
Hi Reza,
Vervelend om te lezen dat wij niet zo snel hebben kunnen leveren als vermeld op de website. Excuses voor het ongemak. Hopelijk was het er nog wel op tijd om er gebruik van te kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Communicatie was erg fijn. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Verder was de verzending en bezorging ook erg snel. Groot en origineel assortiment van goede kwaliteit dus ik ben zeker tevreden!
Beveelt aan
13 June 2023
Selina
Rotterdam
Hi Selina,
Daar doen we het voor! Goed om te lezen dat alles naar wens is geleverd. Hopelijk tot snel weer.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Top, cadeautje besteld snel verzonden en mooi verpakt dankjewel!
Beveelt aan
13 June 2023
Michelle
Helmond
Hi Michelle,
Goed om te lezen dat alles naar wens is geleverd. Hopelijk tot snel weer!
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Hebben het koffertje “ring security” besteld, gepersonaliseerd. En een gepersonaliseerd bord voor op de schildersezel. Helemaal naar verwachting, super blij mee!
Beveelt aan
13 June 2023
Suzanne
Sint-Oedenrode
Hi Suzanne,
Wat een leuke bestelling, mocht de grote dag nog niet zijn geweest dan wensen wij jullie een prachtige dag toe!
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Stickers zijn precies geworden zoals ik wilde
Beveelt aan
13 June 2023
Christi Tampung-de Borst
Rozenburg Zh
Hi Christi,
Goed om te lezen dat alles naar wens is geleverd. Hopelijk tot snel weer!
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Zoals op de site, goed kwaliteit zoals wij willen.
Beveelt aan
13 June 2023
Esther Knott
Zaandam
Hi Esther,
Goed om te lezen dat alles naar wens is geleverd. Hopelijk tot snel weer!
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Snelle levering
Beveelt aan
13 June 2023
Lee
Katwijk
Hi Lee,
Goed om te lezen dat alles naar wens is geleverd. Hopelijk tot snel weer!
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Donderdag bestelde ik een zonnehoedje. Deze kwam de volgende dag al binnen, maar het was helaas niet de bestelde maat. Direct contact opgenomen met de klantenservice. Inmiddels is het dinsdag, maar is er nog steeds geen oplossing
Beveelt niet aan
13 June 2023
Anita
Nieuw-Roden
Hi Anita,
Wat vervelend dat het mis is gegaan met de maat. Ik zie dat mijn collega Stephanie gisteren contact met jou heeft opgenomen hierover. Jammer dat we de juiste maat niet meer in voorraad hadden, excuses hiervoor!
Hopelijk mogen wij jou in de toekomst alsnog eens van hulp zijn.
Met vriendelijke groet,
Team Kidsdeco
Snel geleverd dan verwacht! En prima kwaliteit!
Beveelt aan
13 June 2023
Quintin
Rotterdam
Zeer snelle verzending! Alles was goed verpakt en niets beschadigd!
Beveelt aan
13 June 2023
Silke
Houthalen
Op de website stond vermeld vandaag voor 22.00 besteld is morgen geleverd. Helaas, om 09.30 besteld maar niet de volgende dag geleverd. En was het dus te laat voor de bruiloft van mijn zusje. Erg jammer. Voor de rest prima product. Maar bestel op tijd!
Beveelt aan
13 June 2023
Djotha
Dongen
Hi Djotha,
Wat vervelend dat we niet op tijd hebben kunnen leveren. Ik zie dat er een technische error in het systeem is ontstaan in jouw bestelling op 7-6 waardoor de bestelling pas op 8-6 naar ons magazijn is doorgestuurd om te versturen. Dit had niet moeten gebeuren.
Het is geen gepersonaliseerd product dus het staat je uiteraard vrij om de taarttopper kosteloos te retourneren. Op deze pagina vind je alle info: https://www.weddingdeco.nl/retourneren
Hopelijk heeft je zusje alsnog een prachtige dag gehad.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Duidelijke website en goede service , even gebeld of de bedankjes op tijd zouden komen en werd vriendelijk te woord gestaan.
Beveelt aan
13 June 2023
Pascal Siebers
Cuijk
Hi Pascal,
Bedankt voor je mooie review, goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen!
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Heel blij mee
Beveelt aan
13 June 2023
Marlon
Kloosterhaar
Hi Marlon,
Bedankt voor je mooie review, goed om te lezen dat alles naar wens is geleverd. Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Op de website zien de producten er top uit. Na het ontvangen viel het welkomsbord mij tegen. Dit is een dun en klein bord en de tekst die erop zit vind ik ook matig wat betreft de verf die erop zit. Ik kan het niet meer terug sturen helaas maar zou geen 2e keer bestellen als het gaat om een welkomsbord. Het ringdoosje is wel mooi. Het letterbord en het gastenboek zijn ook goed
Beveelt aan
13 June 2023
Rm
Hazerswoude-Rijndijk
Hi Rm,
Bedankt voor je review. Vervelend dat het welkomstbord anders was dan je had verwacht, dit is juist één van onze bestsellers. Fijn dat de overige producten wel helemaal naar wens zijn. Een hele mooie dag toegewenst namens het hele team!
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco B.V.
Top service snel en netjes.
Beveelt aan
13 June 2023
Bente
Ulicoten
Oltijd goed
Beveelt aan
13 June 2023
Milica
Brugge
Omdat ik in België woon dacht ik dat de levering wat langer zou duren maar binnen 2 dagen na mijn bestelling werd het al geleverd. Het welkomstbord ziet er precies uit zoals op de website.
Beveelt aan
13 June 2023
Ash
België
Ik heb laat id avond nog een bestelling geplaatst en de volgende dag kreeg ik mijn bestelling al binnen. De artikelen zijn goed geprijsd en ze hebben een uitgebreid assortiment. Dus voor ieder wat wils. Artikelen zagen er in het echt exact uit zoals ze op de website stonden. Hartstikke tevreden!
Beveelt aan
13 June 2023
Sush
Amsterdam
Vind het goede product
Beveelt aan
12 June 2023
Anna
Almere
Pieter Zeemanweg 131
3316 GZ Dordrecht
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven