Filters

3

Te laat

Veel te laat

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hey Lieselot, Bedankt voor je review. Ik zie inderdaad dat je order veel later is geleverd dan gepland en dat vinden we heel vervelend. Helaas waren de kledinghangers even niet op voorraad waardoor we jou order niet hebben kunnen maken. Zodra de kledinghangers er weer waren hebben we je order afgerond. Excuses dat jij hier niet van op de hoogte was gebracht Lieselot. Uiteraard mag je de items kosteloos retourneren die niet meer gewenst zijn. Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco

2

Enorm slechte ervaring

Ik heb een luiertas van het merk bij We Love Deco gekocht. Ik heb de tas beschadigd ontvangen, met vlekken en een gat. Alsof de tas tweedehands is geleverd. Er wordt geen passende oplossing aangeboden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hey Amy, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat jij een vieze tas hebt ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb de mailconversatie erbij gepakt en zie dat we jou helaas geen vervangende tas konden sturen daar deze helaas niet meer op voorraad was. We hebben aangeboden dat je de tas kosteloos kunt retourneren en dan krijg je van ons het aankoopbedrag terug. Eventueel mag je ook een andere leuke tas van gelijke waarde bij ons uitzoeken en dan sturen we die naar je op. Mocht dit gewenst zijn dan kun jij hierover contact opnemen met de klantenservice. Zij helpen jou hier graag mee verder. Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco

10

Geweldig

Prima service, snel geleverd na bestelling l.

  • Aanbevelen? Ja
1

Kwaliteit product valt erg tegen, slecht contact met klantenservice

Een gepersonaliseerde sleutelhanger laten maken omdat deze er leuk uitzagen op de foto. Thuis aangekomen viel de kwaliteit erg tegen, de kleur was ook heel anders dan op de foto, gewoon prul. Contact proberen krijgen met klantenservice, dit duurt erg lang en geen oplossing.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hey Bonita, Bedankt voor je review maar ik schrik er eerlijk gezegd nogal van. Ik heb de mailconversatie erbij gepakt en zie dat je aangaf dat de sleutelhanger er niet mooi uit zag waarop wij hebben gereageerd dat de beschermfolie er nog afgehaald dient te worden. Nadat dit was gebeurt gaf jij aan dat hij er wel mooi uit zag dus dit was de oplossing naar mijn idee. Jammer om te zien dat je ons dan toch zo negatief beoordeeld. Mocht er toch nog iets zijn wat je graag met ons wilt bespreken, laat het ons dan weten. De klantenservice is bereikbaar en staan graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco

10

Fijne site, snelle verzending, goede producten

Wat decoratie voor onze bruiloft besteld. Site werkt prettig en is overzichtelijk. Snel verzonden. Artikelen zijn van goede kwaliteit en kwamen netjes verpakt binnen. Positieve ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!!

Fantastisch bedrijf met zoveel leuks en uitgebreid aanbod. Ik bestel hier super graag!! Tevens ook een hele snelle en goede levering! Top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Bestellen gaat heel vlot. Levering volgende dag al. Al meerdere malen besteld en altijd tip top in orde.

  • Aanbevelen? Ja
5

Spullen zijn goed maar levertijd was verschrikkelijk

We hadden besteld en er stond aan gegeven dat het binnen 2 - 3 werkdagen geleverd zou worden. Dat werd bijna een maand en voor mijn gevoel als ik er niet zo actief achter aan gezeten had , hadden we onze bestelling waarschijnlijk nog niet gehad, mijn advies is de beloofde levering van jullie site af halen en daar open en eerlijk in communiceren met jullie klanten. Qua spullen zelf zijn we heel blij het is mooi en precies zoals afgebeeld

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Do, Bedankt voor je beoordeling en interesse in Weddingdeco.nl! Wij hebben inderdaad helaas tijdelijke problemen gehad waardoor jouw bestelling bijna 2 weken vertraagd was. Dit konden wij niet vooraf weten waardoor we dit ook helaas niet op de website hebben kunnen vermelden. Ik vind het erg vervelend dat je hierdoor langer op jouw bestelling moest wachten maar hoop dat het resultaat alsnog helemaal naar wens was. De levertijden op de website kloppen inmiddels gelukkig weer, bedankt voor de tip. Met vriendelijke groet, Team We Love Deco

1

Zeer late levering en slechte communicatie

De levering van mijn bestelling is slechts 6 weken na dato gedaan, na wijziging van mijn bestelling heb ik meerdere keren contact opgenomen of het wel goed ging. Elke keer werd aangegeven dat ik geduld moest hebben. Toen na 4 weken de bestelling nog niet was geleverd werd aangegeven dat deze geleverd was, het ging hier echter om een andere bestelling (dit heb ik nadrukkelijk aangegeven in mijn mails). Pas na 2 klachten ingediend te hebben kreeg ik respons. En toen men na twee klachten erachter kwam dat mijn bestelling niet was geleverd en deze nadien toch geleverd werd kreeg ik ook nog eens de vraag of ik mijn klachten in wilde trekken. Dat zal nu ook wel weer zo zijn. Maar dat lijkt mij niet echt de manier van optimale communicatie. Dus ik hoop dat jullie hier iets van opsteken. Want 4x mailen voor een status van mijn bestelling lijkt mij overbodig.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jessica, Bedankt voor je beoordeling en interesse in Weddingdeco.nl! Je hebt bij ons een item besteld met 4 weken levertijd, het klopt dan ook dat je hier langer op moet wachten. Gezien dit uit het buitenland wordt verstuurd kunnen wij dit proces niet versnellen. Helaas is de bestelling hierdoor ook nog eens vertraagd, super jammer natuurlijk. Ik vind het vervelend dat er een miscommunicatie heeft plaatsgevonden. Bij reacties op dit platform krijg je een bericht met de mogelijkheid om jouw beoordeling aan te passen en/of op ons te reageren. Dit is dus geen verzoek om jouw beoordeling te verwijderen, je hebt al het recht om jouw ervaringen met ons te delen. Met vriendelijke groet, Team We Love Deco

10

Perfect

Hele goede snelle service

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima en snel

Goed en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke producten en snel geleverd

Leuke decoratie voor elk type feest. Alles wordt snel en netjes verzonden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige vriendelijke klantenservice

Mooie sandaaltjes voor mijn zoontje besteld. Super snel geleverd. Bleek een schoentje niet goed te kunnen sluiten, hebben ze het zeer vriendelijk en snel opgelost. Nu kan mijn zoontje genieten van zijn mooie sandaaltjes.

  • Aanbevelen? Ja
6

Postertje viel tegen

Op de afbeelding hangt het verjaardagspostertje tussen twee houten plankjes. Ik kreeg een stukje geprint karton voor 7,50. Waardeloos, voel me een beetje opgelicht, had ik thuis of op kantoor ook kunnen printen. Rest van de stekertjes voor in taart leuk.

  • Aanbevelen? Nee
8

Fijn pakket

Geleverd zoals afgesproken. Een diy pakket en makkelijk zelf af te maken. Ik miste alleen wel de uitleg over hoe het doosje het beste in elkaar gezet kon worden maar gelukkig was het niet heel lastig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en fijne service

We hadden een ballenbak besteld. Deze was erg snel geleverd en netjes verpakt. Ook zat er een brief bij hoe het beste op te zetten en te gebruiken. Heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Geleverd volgens afspraak. Gekozen voor een doe-het-zelf pakket en er meer dan genoeg aanwezig

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend kwaliteit met snelle levering

Site was heel duidelijk, producten waren van goed kwaliteit & snelle levering. Top bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer mooie produkten.....

heel veel keuze, mooie afgewerkte produkten, telefonisch contact gehad, goed verder geholpen, track and trace systeem werkt perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Helemaal goed (zoals altijd)

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle goede service

Super leuke cadeau ideeen. We hebben de olijfolie bedankjes gekocht. Enkel vond ik het etiket wat aan de kleine kant voor de rest heel mooi !

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende klantenservice

Nadat de muziekmobiel na een zeer korte tijd helaas defect was, contact opgenomen met de klantenservice. Zonder enig probleem is er een nieuwe muziekmobiel toegestuurd die de volgende dag al binnen was. Fantastisch!

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie producten, maar bestel op tijd!

Ik ben erg tevreden over alle items die ik heb besteld. Maar de gepersonaliseerde items lieten wel even op zich wachten. Volgens de website zou ik die binnen 2 tot 3 werkdagen ontvangen. Het werd anderhalve week, nadat ik er meerdere keren achter aan heb gebeld. Ik werd altijd netjes te woord gestaan, en ik had het gevoel dat ze erg hun best deden om het op te lossen. Kortom, prima bedrijf! Maar bestel op tijd, dan is er geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kwaliteit producten en makkelijk te bestellen

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd