Supersnel en supernetjes!

's Avonds besteld en de volgende ochtend in huis! Fijn op de hoogte gehouden voor de levering van het pakketje. Echt super! Mijn dochter en ik helemaal blij!

Makkelijk en gemakkelijk

Zelf ontwerpen was heel makkelijk te gebruiken. Print kwaliteit was prima. Heel snel verzending.

Goede prijzen en snelle levering. Niks op aan te merken

Prachtige deco voor onze bruiloft

Wij hebben een envelop doos en een ringdoosje gekocht, beiden in het goud. Beiden passen perfect in ons thema. We hebben gekozen voor de simpele versie en gaan deze verder personaliseren met onze Cricut. Zo past alles mooi bij elkaar en komt het lettertype ook overal terug. Wij zijn erg blij met onze aanwinsten :)

Prachtige producten en vlotte verzending

Prachtige artikelen voor babies ,kinderen qua verzorging maar ook geweldig speelgoed, leuke hippe feestversiering. Echt een fijne webshop!love it.

Leuk alleen lelijk afgewerkt

Heb een bord laten maken en daarvan zijn de gaten jammer genoeg heel lelijk erin geplaatst. Verder is het bord heel mooi. Ook de blikken voor achter de auto gekocht. Leuk concept alleen de stickers zijn er erg lelijk op geplakt. Dus al met al leuke producten maar de afwerking mag wel beter

Zeer snelle levering, goede producten.

Vorige week een Liewood falk thermosfles gekocht (hebben er al 2 van). Heel fijne flessen voor kleine kinderen! Sluiten goed af en kunnen heet en koude dranken in. Ook zonneschermen voor in de auto gekocht voor de kant waar nu onze baby zit. Hebben al een set voor onze 4 jarige van konges slojd en nu de versie met zwanen geocht. Ik plak ze naast elkaar iets over elkaar heen en zo is het hele autoraam bedekt met zonnescherm. Blijft goed zitten, en als er geen zon is heb je ze zo weer opgevouwen en in het vakje achter de voorstoel opgeborgen. Ook een liewood zonnehoedje gekocht, rae anglaise kleur almond. Mooi gemaakt, fijn zomermutsje met soort klepje en nekberscherming voor een mooie prijs.

Fijn en betrouwbaar

Super levering en producten

Super mooie producten en veel keuze. Wij vonden het ook erg leuk dat als je een tas met de naam erop kan koopt en dat je daar ook een bijpassende producten bij kan kopen. Zoals een beker, broodtrommel en koektrommeltje. En dan ook nog eens een super snelle levering. Wij raden deze webshop zeker aan!

product zoals beloofd

snelle levering. Het product ontvangen zoals afgebeeld.

Slecht

Heb slechts 2 van mijn 3 bestelde artikelen aangehad. Kan gebeuren, maar na 4 dagen en 2 mails nog steeds geen antwoord gehad van jullie..

Beste Yorick, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je slechts 2 van de 3 bestelde artikelen hebt ontvangen en dat je geen antwoord hebt gekregen op je e-mails. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat dit ondertussen is afgehandeld met onze klantenservice. We hopen dat alles nu naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Team We Love Deco BV

Was zeer tevreden

Opvolging na foute levering verloopt moeizaam.

In mijn levering zat een verkeerde maat. Op mijn mails werd geen antwoord gegeven. Naar meerdere pogingen jullie telefonisch kunnen bereiken. Dan werd meegedeeld dat dit probleem ging worden opgelost. Maar nu wacht ik nog steeds op communicatie wanneer dit zal worden rechtgezet. Jammer!

Fantastisch!

Snelle levering, en super mooi product. Ik heb een speelbak besteld met een opdruk voor mijn dochters. Ontzettend blij mee hier gaan ze veel plezier van hebben.♡

Mooi!

De levering was snel en ook het contact met klantenservice verliep goed. Enige minpuntje van het houten gastenboek vindt ik dat het niet echt hout is maar meer een geprinte versie met daarop de opdruk geplakt (ik had in hout gegraveerd verwacht) Alsnog wel erg mooi!

Beschadigd pakket

Snelle levering maar wel een beschadigd pakket over gekregen. De speeltafel zelf is al in een te kleine doos gepakt waardoor de doos eromheen al kapot ging. Ook de doos van de speeltafel is beschadigd en dan erg jammer om dit aan iemand zo cadeau te moeten geven

Beste Iris, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je een beschadigd pakket hebt ontvangen, zeker als het om een cadeau gaat. Onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice neemt vandaag nog contact met je op om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Team We Love Deco BV

Mooie kleur discobal, klacht goed opgelost

Hier een discobal besteld voor het feestje van mijn zusje en daarna als decoratie voor in huis. Kwam niet op tijd binnen, helaas. Toen ik het pakket uiteindelijk ophaalde van het pakket punt bleken er allemaal vlekken op te zitten, erg zonde. Heb hierover gebeld en heb het gehele bedrag van de discobal terug gekregen, wat ik erg netjes vind. Ondanks dat het product niet in goed staat was, is de kleur wel heel mooi en leg ik hem nu op de grond met de vlekken aan de onderkant.

Beste Lisa, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat de discobal niet op tijd binnenkwam en dat je geen terugkoppeling hebt gekregen na telefonisch contact. Het is ook erg jammer dat de discobal vlekken had bij ontvangst. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat onze klantenservice je klacht heeft opgepakt en hopelijk naar tevredenheid heeft opgelost. Fijn om te horen dat je de kleur van de discobal mooi vindt. Met vriendelijke groet, Team We Love Deco BV

Top site

Mooie kwaliteit, precies zoals gehoopt en snel bezorgd.

Ziet er super leuk uit!

Koffertje met naam en geboortedatum baby erop laten drukken. Het kraamcadeautje is enthousiast ontvangen. Levertijd: kleine week.

Ik wilde iets wijzigen aan mijn bestelling. Contact gehad hierover en alles goed geregeld. Hele fijne service!

De gepersonaliseerde producten zijn prachtig geworden!

Ik had voor onze bruiloft gepersonaliseerde pakjes kauwgom besteld, de verpakking in lichtroze met rosé gouden letters. En een gepersonaliseerd gastenboek lichtroze marmer. Het is beiden erg mooi geworden, dankjewel! Ik heb nu al twee keer een bestelling bij jullie gedaan, ook voor mijn schoonzusje haar babyshower. En toen was het ook allemaal perfect! Een minpuntje vind ik de levertijd, het duurt iets langer dan gemiddeld, en de verzendkosten die je over zo’n groot bedrag alsnog moet betalen. (€4,95)

Prachtige producten, goede kwaliteit, snelle levering!

We hebben al onze bedankjes, posters en accessoires bij jullie besteld. Jullie website en programma is heel makkelijk te gebruiken om alles echt persoonlijk te maken voor de grote dag! Daarnaast is de kwaliteit fantastisch.

Super mooi

Super mooi

Snelle en kwaliteitsvolle levering

Zeer tevreden met aangekochte goederen. Perfecte kwaliteit en prijs verhouding. Snelle levering, correcte info!

Bedankt voor de mooie bedankjes!

Ik ben ontzettend blij met de gepersonaliseerde geboortebedankjes die ik heb besteld voor de geboorte van mijn baby. De bedankjes waren van hoge kwaliteit en zagen er prachtig uit. Ik vond het geweldig dat ik de bedankjes kon personaliseren, dit dit gaf een persoonlijke touch aan de bedankjes. Bedankt voor de mooie bedankjes!

Pieter Zeemanweg 131

3316 GZ Dordrecht

Over We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.