Het was er snel, goed verpakt en onbeschadigd. Net dat kleinigheidje dat onze bruiloft af zal maken!

Viel een beetje tegen.

Op zich een leuk cadeau, maar de bedrukking op de theedoos was niet zo duidelijk te zien. Sowieso niet zoals duidelijk als op de foto lijkt. Ondanks dat was mijn moeder blij met de theedoos.

Zeker aan te raden

Leuke producten, tal van keuzemogelijkheden. Voor ieders wat wils, van geboorte tot verjaardag tot bruiloft. Handige en duidelijke website!

Geweldige klantenservice!

Producten zijn echt super goed afgewerkt en super kwaliteit. De klantgerichtheid en klantvriendelijkheid doe we mochten ontvangen bij vragen was top!

SUPER!!!

Het was op tijd. De popcorn zat in aparte dichte zakken zodat die niet oud werd. Alles was zoals ik gehoopt had!! Dankjewel

fantastisch

heel leuk speelgoed, stevig en hanteerbaar

Aangenaam verrast

We hadden last-minute nog online een ringdoosje besteld en we waren zeer aangenaam verrast! We ontvingen het zeer snel en ook echt van goeie kwaliteit.

Originele spullen

Originele spullen en genoeg mogelijkheden om te personaliseren. Resultaat was mooi en snel geleverd.

Zeer slecht

Verkeerde pakket bezorgd. Telefonisch niet bereikbaar en via de live chat duurt het uren voor je contact kan krijgen. Vervolgens door de drukte duurt het minimaal 6 dagen voor de juiste bestelling geleverd kan worden. Dit is geen service.

Beste, Hartelijk dank voor de beoordeling welke jij hebt achtergelaten naar aanleiding van je bestelling bij Welovedeco. Wij vinden het uiterst vervelend te vernemen dat jij een verkeerde order hebt mogen ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling, waarvoor onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Daarnaast vinden wij het vervelend dat het niet is gelukt met ons in contact te komen. Wegens omstandigheden zijn wij voor een korte periode slechter bereikbaar geweest dan je van ons gewend kunt zijn. Dat spijt ons. Wij hopen in nabije toekomst je weer zoals vanouds te woord te kunnen staan en je waar nodig een spoedige afhandeling te bieden. Uiteraard komen wij graag in contact met jou wat betreft de foutief ontvangen zending. Zou jij ons een belletje kunnen geven op 088-0990300? Ons klantenservice team staat voor je klaar om samen met jou naar een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

Heel snel geleverd, goed verpakt. Meer moet dat niet zijn.

Slecht

Normaal gesproken bestel ik al liever bij bedrijven als Bol.com, omdat je dan gewoon aan kan op de service. En ja hoor, een keer een box besteld bij een onbekend bedrijfje als dit en uit de doos gehaald; flink beschadigd. Ook niet zo raar gezien hoe de box verpakt was... Vervolgens mailen, met foto’s etc. Maar natuurlijk ook bellen en krijg steeds op bandje te horen; “ op dit moment zijn wij gesloten”. Als het al wel eens overgaat wordt de verbinding na 7. Min , verbroken. En nu zelf box terugbrengen naar PostNL? Megazwaar. Ik wil er in ieder geval vanaf. Nee, bedankt dit niet meer.

Beste, Hartelijk dank voor de beoordeling welke jij hebt achtergelaten naar aanleiding van je bestelling bij Welovedeco. Wij vinden het uiterst vervelend te vernemen dat jij een beschadigde order hebt mogen ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling, waarvoor onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Daarnaast vinden wij het vervelend dat het niet is gelukt met ons in contact te komen. Wegens omstandigheden zijn wij voor een korte periode iets slechter bereikbaar geweest dan je van ons gewend kunt zijn. Dat spijt ons. Wij hopen in nabije toekomst je weer zoals vanouds te woord te kunnen staan en je waar nodig een spoedige afhandeling te bieden. Uiteraard komen wij graag in contact met jou wat betreft de beschadigde zending. Zou jij ons een belletje kunnen geven op 088-0990300? Ons klantenservice team staat voor je klaar om samen met jou naar een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

Snelle goede afhandeling voor scherpe prijs

Snelle goede afhandeling voor scherpe prijs

Hele leuke decoratie! Voor de tweede keer een hellium tank hier gekocht en na 2 uur vallen de ballonnen naar beneden, erg zonde!

Alles super:) Echt een aanrader

Niets ontvangen tot op heden

Slecht, niets ontvangen tot op heden.......

Beste Anita, Hartelijk dank voor de beoordeling welke jij hebt achtergelaten naar aanleiding van je bestelling bij Welovedeco. Wij vinden het uiterst vervelend te vernemen dat jij nog geen bestelling hebt mogen ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling, waarvoor onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Uiteraard komen wij graag in contact met jou wat betreft de nog niet ontvangen zending. Zou jij ons een belletje kunnen geven op 088-0990300? Ons klantenservice team staat voor je klaar om samen met jou naar een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

Heel goed !!

Leuke website en snel bestellen . Snelle service Het artikel was heel leuk.

Super snelle levering

Leuke producten en promoties. Snelle service en duidelijke communicatie mbt tracking pakket.

Niets op aan te merken

Prima bestelprocedure, snelle verzending. Mooi product ontvangen :)

Slechte service en nog steeds geen geld terug!

Een teleurgestelde dochter, die had op haar verjaardag niet de gewenste traktatie...

Beste Jolein, Hartelijk dank voor de beoordeling welke jij hebt achtergelaten naar aanleiding van je bestelling bij Welovedeco. Wij vinden het uiterst vervelend te vernemen dat jij de bestelling niet op tijd hebt mogen ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling, waarvoor onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Uiteraard komen wij graag in contact met jou wat betreft de de nog niet ontvangen zending. Zou jij ons een belletje kunnen geven op 088-0990300? Ons klantenservice team staat voor je klaar om samen met jou naar een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

Slecht

Pakket zou na 1 dag komen heel de middag thuis gezeten niemand geweest. 6 keer geprobeerd te bellen word niet opgenomen email gestuurd pas na 2 dagen antwoord,pakket kwam na het weekend ondertussen 6 dagen verder. Vervolgens word het pakket geleverd ontbreekt de helft weer geprobeerd te bellen weer niet bereikbaar. De rest van de bestelling is de dag erna na geleverd ondertussen wel 3 dagen voor moeten vrij nemen zeer slechte klantenservice.

Beste Michael, Hartelijk dank voor de beoordeling welke jij hebt achtergelaten naar aanleiding van je bestelling bij Welovedeco. Wij vinden het vervelend te vernemen dat het niet is gelukt met ons in contact te komen. Wegens omstandigheden zijn wij voor een korte periode iets slechter bereikbaar geweest dan je van ons gewend kunt zijn. Dat spijt ons. Wij hopen in nabije toekomst je weer zoals vanouds te woord te kunnen staan en je waar nodig een spoedige afhandeling te bieden. Uiteraard komen wij graag in contact met jou wat betreft de afwijkende afhandeling van je bestelling. Zou jij ons een belletje kunnen geven op 088-0990300? Ons klantenservice team staat voor je klaar om uit te kijken naar een passende tegemoetkoming daar waar nodig! Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

Mooie pagina met mooie producten maar levering en communicatie een stuk minded

Heb 1.5 week moeten wachten op mijn geboorte geschenken. Als iets niet leverbaar is of een langere levertijd is dit fijn om aan je klanten mede te delen. Alsook was er een glazen huisje helemaal kapot. Misschien beter verpakken.. Jammer. Verder waren de producten wel in orde.

Beste Manon, Hartelijk dank voor de beoordeling welke jij hebt achtergelaten naar aanleiding van je bestelling bij Partydeco.nl. Wij vinden het uiterst vervelend te vernemen dat jij lang op je bestelling hebt moeten wachten en dat deze ook nog eens kapot bij jou is aangekomen. Dat is uiteraard niet de bedoeling, waarvoor onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Uiteraard komen wij graag in contact met jou wat betreft de schade. Zou jij ons een belletje kunnen geven op 088-0990300? Ons klantenservice team staat voor je klaar om samen met jou naar een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

Snelle levering en super klantenservice

Mijn levering was de volgende dag binnen maar er ontbrak een item. Kan gebeuren natuurlijk en na een mail naar de klantenservice werd het item alsnog zonder extra kosten bezorgd en had ik ook dat item na een dag weer binnen. Super dus!

Slechte service

Ondanks ruim op tijd besteld te hebben, heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. De klantendienst is ook niet meer bereikbaar. Ik heb spijt dat ik hier een bestelling geplaatst heb.

Beste Natasja, Hartelijk dank voor de beoordeling welke jij hebt achtergelaten naar aanleiding van je bestelling bij Welovedeco. Wij vinden het uiterst vervelend te vernemen dat jij de order nog niet hebt mogen ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling, waarvoor onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Daarnaast vinden wij het vervelend dat het niet is gelukt met ons in contact te komen. Wegens omstandigheden zijn wij voor een korte periode iets slechter bereikbaar geweest dan je van ons gewend kunt zijn. Dat spijt ons. Wij hopen in nabije toekomst je weer zoals vanouds te woord te kunnen staan en je waar nodig een spoedige afhandeling te bieden. Uiteraard komen wij graag in contact met jou wat betreft de nog niet ontvangen zending. Zou jij ons een belletje kunnen geven op 088-0990300? Ons klantenservice team staat voor je klaar om samen met jou naar een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

Totaal ander product dan beschreven

Naar aanleiding van een bestelling van mijn schoonzus kocht ik dezelfde product. Helaas zag het er totaal anders uit en was het ook beschadigd. Ook werd er 2 dagen na mijn bestelling de omschrijving op hun site aangepast! Kidsdeco meerdere malen proberen te bereiken maar zijn helaas onbereikbaar.

Beste Selma, Hartelijk dank voor de beoordeling welke jij hebt achtergelaten naar aanleiding van je bestelling bij Kidsdeco. Wij vinden het uiterst vervelend te vernemen dat jij een product hebt mogen ontvangen welke niet aan de product omschrijving voldoet. Dat is uiteraard niet de bedoeling, waarvoor onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Daarnaast vinden wij het vervelend dat het niet is gelukt met ons in contact te komen. Wegens omstandigheden zijn wij voor een korte periode iets slechter bereikbaar geweest dan je van ons gewend kunt zijn. Dat spijt ons. Wij hopen in nabije toekomst je weer zoals vanouds te woord te kunnen staan en je waar nodig een spoedige afhandeling te bieden. Uiteraard komen wij graag in contact met jou wat betreft het foutief ontvangen product. Zou jij ons een belletje kunnen geven op 088-0990300? Ons klantenservice team staat voor je klaar om samen met jou naar een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco