Een super leuke slinger voor her babyfeest!

Top! Precies wat we verwachten

Prachtig welkomstbord en een aantal posters voor onze bruiloft. We konden alles precies aanpassen zoals wij het wilden. Met extra afbeeldingen, met een ander lettertype, andere kleuren, kortom: alles is aan te passen. Iets wat wij wel bij andere websites misten.

zeer tevreden

Ben zeer tevreden over de materialen en de snelle bestelling

Heel tevreden!

De spulletjes die ik besteld heb voor een babyshower zien er GEWELDIG uit!! En snelle levering, top!!

Bestelling is nooit bezorgd en nu reageren ze niet meer

Helaas hebben wij een bestelling gedaan, heeft DHL aangegeven dat het bezorgd is, alleen wij waren niet thuis. Daar heb ik melding van gedaan bij We Love Deco, alleen helaas hebben ze na ruim een week nog steeds niks van zich laten horen. Als het goed gaat prima partij, maar oplossen van problemen is helaas niet de beste.

Uitstekend, snel geleverd

Fijne site, snel geleverd

Absoluut niet tevreden

Eerste pakje werd vlot geleverd. Er bleek echter een fout inde levering te zitten… pas na 10 telefoons en mails met de klantendienst werd het foutieve deel van onze bestelling opnieuw verzonden. Ook nu bleek er opnieuw een fout in de bestelling te zitten en bovendien werd niet het beloofde aantal stuks bezorgd. Wat een grap.. lage prijzen => slechte service

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering

Leuke webshop met heel veel keus en leuke acties!

Ik koop regelmatig eens wat spulletjes op voorhand voor onze twee jongens, altijd heel veel keuze en ook leuke acties als je de mailtjes wat volgt!

Jammer van de schade & geen reactie op mijn mail

Snelle levering en mooie kwaliteit

Ik had om eerlijk te zijn m'n bedenkingen over de kwaliteit voor deze prijs, maar wat we ontvangen hebben overtreft mijn verwachtingen. Het was niet super makkelijk om tussen al de verschillende opties te kiezen voor de opmaak, maar het resultaat is super. Tranen in de ogen toen we het pakket openden (het wordt ook goed stevig verzonden zodat het goed beschermd zit tijdens het transport). Ons welkomstbord zal een pronkstuk zijn op onze bruiloft, wij gaan hier zeker nog bestellen.

lange streep in het midden van het deksel + afbeelding niet in het misden

Helaas staat er een storende lijn in het midden van het deksel van de doos. De afbeelding en de tekst staan ook te veel naar links, niet gecentreerd.

Prima en snel!

Goede service, goed product.

Mooie producten en snelle verzending

Een pakketje met producten waar je enorm naar uitkijkt. De naam van onze newborn staat er namelijk op! Het was super snel verzonden en bij binnenkomst waren we direct verliefd op de kleuren. Blij mee!

Snelle verzending en product naar wens

De volgende dag geleverd. Echt een top service!

Ik was last-minute op zoek naar een babybadpakje. Ze hebben hier een ruime keuze voor een goede prijs. De verzending was zeer snel. Lees: Dezelfde dag verzonden. Pakketje werd netjes de dag nadien afgeleverd waardoor ons dochtertje hetzelfde weekend nog mee in de jacuzzi kon. ☺️ Wij zijn zeer tevreden!

Fantastisch !

Fantastisch, goede site, heb je een vraag dan is het via de mail binnen een dag soms korter al beantwoordt. Ik ben heel blij met de spullen zijn ook binnen 2 dagen geleverd.

Perfecte kraamcadeau

Super mooi uniek kraamcadeau mogen weggeven dankzij jullie! Kraamvrouw was in tranen. “Een mooi cadeau dat voor altijd blijft” De afwerking is perfect. Snelle levering, service is wat het moet zijn. Al met al toppppp! Zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik wat bij jullie bestel!

Prachtig product kleine tegenvaller

Het product zelf is echt super mooi echter heb ik 3 kaartjes te weinig erbij geleverd gekregen dat is jammer. Dit heb ik reeds via mail te kennen gegeven maar (nog) niets van gehoord

Een echte aanrader!

Zeer tevreden over de communicatie! Wij vroegen naar een kleine aanpassing bij de wijnstoppers en dit werd mogelijk gemaakt, ook zeer tevreden over het mooie resultaat van de bestelling! Een snelle vlotte levering.

Kapotte zak

Helaas een kapotte zak die met plakband dicht geplakt is ontvangen. In de doos lagen alsnog rijstkorrels en met oppakken van de zak kwam er ook rijst uit..jammer. Is voor mij al 2e keer een slechte ervaring met producten van dit bedrijf

Flop

Pakket was te laat!

Snel en correct afgeleverd.

We waren op zoek naar een geschenkje om aan gasten te geven na een feest. Ons geschenkje was handig om zelf te vervolledigen en de levering was correct.

Het is echt een heel mooi bord geworden.

Kan niet wachten tot m'n nichtje slaagt en ik het boed bij haar kan ophangen

prima bestelling

bestelling en gebruik website beviel goed. goede service is geleverd en product tijdig ontvangen volgens afspraak

Bedrijfsgegevens

Voorzand 24 B

2984BH Ridderkerk

088-0990300

[email protected]

Over We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.