Gisteravond een bestelling gedaan (best wel laat) en de volgende dag rond 08.30 uur al ontvangen! Snelle service, goed ingepakt, communicatie verloopt ook goed. Ik heb overigens vaker besteld en tot heden niet teleurgesteld!

Prachtig vloerkleed

Het is een ontzettend mooi vloerkleed en heerlijk zacht. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zijn erg blij met dit kleed voor op de vloer van de babykamer.

Wij hebben voor onze burgerlijke trouw via weddingdeco de uitnodigingen besteld. Het was heel makkelijk dat er verschillende sjablonen waren die je nog naar keuze kon bijwerken. We hebben ze volledig naar onze smaak kunnen samenstellen. De kwaliteit van het materiaal waarvan de uitnodigen zijn gemaakt is zeer goed. Bovendien, snel geleverd. Wij zijn tevreden en zullen hier wellicht nog meer bestellen voor ons trouwfeest.

Snelle service!

Alles compleet binnen 1 dag ontvangen. Super snelle service en alles was naar verwachting!

Mooie artikelen

Vriendelijke service. Heel tevreden

Hoi Esther, Wat fijn dat je zo tevreden bent over jouw bestelling! We wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

Prachtige wijnbox

Prachtige gepersonaliseerde wijnbox ontvangen. Super goede kwaliteit! Er gaat iemand zeer blij zijn deze te ontvangen.

Zeer slecht

Een gepersonaliseerde taarttopper besteld en de duurste variant genomen (spiegel acryl goud) opdat je het mooiste resultaat krijgt. Helaas staat er dan niet bij dat de voorkant van de topper goud is en de achterkant wit. Taarttopper ziet er daarom niet uit en helaas totaal geen begrip en medewerking vanuit Wedding Deco. Kosten met verzending: 35 euro. Bizar.

Hoi Farah, Bedankt voor je bestelling en beoordeling vanuit Weddingdeco. We vinden het heel jammer dat jouw verwachtingen niet overeenkwamen met het bestelde product. Bij een spiegelacryl is altijd sprake van een dichte achterzijde omdat het anders niet kan spiegelen. Op de materiaalfoto's is zichtbaar dat de spiegelvarianten een afwijkende achterzijde hebben ten opzichte van de niet-spiegelende varianten. Zoals aangegeven heb je het product ontvangen zoals dit is besteld en kunnen wij hierin verder geen compensatie bieden. We hopen dat je toch alsnog gebruik kunt maken van de taarttopper voor jullie bruiloft! Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

Super snelle levering en mooi assortiment!

Kwaliteit en vlotte levering

Paar dingen besteld voor onze trouw, zoals een menukaart en tafelschikking karton. Het zag er geweldig uit, net zoals het voorbeeld. Prijs kwaliteit is top en daarbovenop een vlotte en snelle levering.

Echte aanrader voor feest artikelen en meer!

Niet alleen ik als moeder maar ook de kinderen zijn heel tevreden met de kwaliteit van zowel het snoep als feest artikelen en decoratie. Wij bevelen welovedeco bv voor de beste artikelen voor je feestje!

Vlotte communicatie

Getuigekado's via Wedding Deco besteld op een heel druk moment. Toen ik contact opnam de dag zelf nog verzonden en de dag erna ontvangen. Goede service en vlot bereikbaar.

Alles netjes verwerkt. Duidelijke communicatie! Simpel snel en super!

Goede service en communicatie

Mijn bestelling liep vast bij het betaalsysteem, snelle reactie met uitleg. Bestelling werd daarna snel bezorgd. Goede en snelle service dus !!!

Snel geleverd en netjes verpakt

De ballonnenboog was erg mooi en niet lastig in elkaar te zetten. Daarnaast waren de ballonnen met confetti ook erg leuk.

Mooie ballonnenmix voor huwelijk

Leuke en mooie ballonnenmix besteld voor ons huwelijksfeest. Goede kwaliteit ook en genoeg lint, etc. om alles goed op te hangen. Wat wel een nadeel was, was dat de inhoud niet helemaal klopte - volgens omschrijving zou ik twee roze harten folieballonnen krijgen maar het was er maar een. Ze hadden daarvoor wel meerder confetti ballonnen toegevoegd. Maar wel fijn als je dit van tevoren weet voor je grote dag waarbij je alles tot in de puntjes mooi versierd wil hebben :)

Super blij met het resultaat! Voor mijn gemixte bruiloft is dit echt perfect Bedankt voor de fijne service en kwaliteit

Mooie en duidelijke website. Artikelen zien in werkelijkheid er ook zo uit als op de site. Snelle levering.

Snelle levering, product zat goed verpakt en was exact zoals besteld.

Makkelijk en correct

Gebruiksvriendelijke site

Prachtige kist

Ik moest wat langer wachten dan bij het bestellen gedacht, maar werd daarvan netjes op de hoogte gehouden. Het is een prachtige herinneringenkist, gelijk aan de foto's!

Perfect afgewerkt product en stipte levering.

Veel keuze op de website, ook het zelf ontwerpen ging zeer vlot. Eens alles afgewerkt en besteld, hadden we we 2 dagen onze bestelling. Goed verpakt en proevers zoals we het hadden ontworpen. Top!!

Zeer goed, alle producten zijn naar wens.

De bestelde items waren netjes verpakt en snel bezorgd.

What you see is what you get

Recentelijk een bride to be sjerp besteld. Maar dit is niet mijn eerste, maar zeker ook niet mijn laatste bestelling. What you see is what you get; kwalitatief goed en mooie spullen!

Prachtige spullen

Prachtige spullen hebben ze op de site. Ik word er altijd erg hebberig van. ;)

Absoluut geweldig!

Gemakkelijk om te bestellen, veel keuze, producten zoals verwacht en snelle levering. Tevreden klant! :)

Over We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.