Mooi product en snelle levering

Via de site een mooi naambordje uitgezocht als cadeau voor mijn moeder. Duidelijke instructies en het naambordje was zo klaar. De levering was erg snel. Het product is van erg mooie kwaliteit en is makkelijk op te hangen. Hele fijne ervaring gehad.

Goede kwaliteit van het product, snelle levering

Leuk helaas alleen een naam verkeerd geschreven

Het bord is mooi ! Alleen jammer 1 van de drieling hun naam verkeerd genoteerd staat. En daar niet veel mee gedaan word .

Beste Khitana, Wat leuk dat je een bestelling bij Partydeco hebt geplaatst! Het is altijd zonde als een besteld artikel een spelfout bevat, wel zie ik naar aanleiding van eerder contact met onze klantenservice dat de naam (inclusief spelfout) in dit geval zo door jou is aangeleverd. Heb je onze mail, waarin we dit uitleggen, wellicht over het hoofd gezien? Mocht contact met onze klantenservice alsnog gewenst zijn, zij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen half 9 en 17 uur op info@welovedeco.nl of +31880990300. Karen, WELOVEDECO

Fijn assortiment, goede verzending

Ruime keuze kinderspullen en kleding. Besteld en snel in huis.

Leuke producten

Er was een miscommunicatie over het ophalen van mijn pakket. Verder ontbraken er 2 rolletjes mint. De rest was prima en ze hebben leuke dingen

Ik heb bedankjes besteld de lippenbalsem en ik twijfelde erover. Maar ze zijn geweldig!!!

Ik verkreeg razend snel mijn bestelling en alles was perfect!!

Snelle verwerking en levering

Alles goed

Snelle levering en mooi artikel

Super fijn alle mailtjes (ook hele leuke mailtjes). Geboorte bord voor aan het raam was heel snel geleverd. En! Wat is hij mooi zeg. Trots dat hij bij ons aan het raam hangt, veel mensen stoppen even op straat om het te bekijken!

Super goede service en gave producten

Super leuke spullen, nadat ik nog een vraag had werd deze super snel beantwoord. Leuke spullen en goede service.

Mooi product en snelle levering.

Product ziet eruit zoals op de website en wordt snel geleverd.

Mooie spullen en snelle levering

Voor onze bruiloft een aantal leuke dingen besteld. Deze zijn super mooi geworden en allemaal netjes optijd geleverd.

Goede, snelle service en erg leuke producten!

Voor de verjaardagen van mijn kinderen decoratie gekocht. Kaarsjes, ballonnen, etc. Helaas was 1 kaarsje beschadigd. Na mailcontact werd meteen aangeven dat ik het terug kon sturen via een antwoordnummer en dat ik opnieuw het kaarsje kon bestellen, zonder verzendkosten te betalen. Heel fijn!

Goede ervaring

Snelle en correcte levering.tebreden over de bestelde artikelen!

Mooi assortiment en uitstekende klantenservice

Het assortiment is super mooi en gevarieerd. Ik had een bestelling geplaatst, maar een product was beschadigd. Waarna zij snel reageerde op mijn klacht en een nieuw product toestuurden zonder de oude terug te hoeven sturen. Echt top service!

Goede kwaliteit super snel geleverd

Mijn zoon wordt 1, wat natuurlijk sowieso een gebeurtenis is waar je als moeder iets groots van wilt maken. Nu heb ik dus versiering besteld bij we are deco, nadat ik dat al eerder ook voor verjaardagen en onze bruiloft heb gedaan. Alles wordt super snel geleverd, met uiterste zorg en als je de support lijn nodig hebt dan krijg je heel vriendelijke mensen aan de lijn. En het stopt ook niet alleen bij versiering, de moonie beer is ook de nummer 1 hit in huis. Aanbeveling, zeker geen comments van een doorgaans kritische klant.

Mooie producten

Mooie, duidelijke website, waardoor je makkelijk producten kan vinden voor je feesten. Uitgebreid assortiment aan leuke producten. Wel makkelijk om veeeel geld uit te geven hier.

Super nice shop and fast delivery

really nice shop with a lot of variety. Ordered already multiple times and the delivery is very fast - so war always 2 days. Returns I cant say much about yet, bc have not done it so far, because the products are just as pictured and described.

Supersnel geleverd!

Leuke, stevige blokken met veel speelplezier

Erg mooie kleuren en stevig materiaal, ook leuk om mee in het water te spelen. De jarige meid was er gelijk mee aan het spelen.

Uitstekende webshop!

Wauw! Alles wat ik tot hiertoe bij kidsdeco bestelde is van zeer goede kwaliteit. De hydrofiele doeken van Konges slojd zijn superzacht, ook na verschillende wasbeurten. De speelringen zijn zo mooi van kleur dat ze ook in ons interieur passen. De bijtringen / armbandjes gaan we lang kunnen gebruiken voor ons dochtertje, zelfs ik heb ze al rond mijn arm gedragen. Multifunctioneel dus! Heel snelle verzending en goede communicatie met de hulplijn! Dankjewel!

supersnelle service

Het pakje dat ik besteld had kwam de dag erna al thuis toe.

Is was super professional

I highly recommend to go with We love Deco

Snelle verzending, product zoals verwacht

Blij mee, zeker voor herhaling vatbaar :-)

Ruim aanbod aan mooie trouwdecoratie

Ik heb heel veel verschillende zaken gevonden voor mijn trouw op We Love Deco voor mijn trouwfeest waar ik heel blij mee ben. Van cadeautjes voor getuigen tot decoratie voor op ons trouwfeest

Over We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.