Good result with little effort

Nice examples to get ideas from or use as base. Good user interface for making a personal touch to the card.

Prima service!

Snelle levering en mooie producten!

Mooi aanbod, snelle levering

Vlotte service. Steeds mooie producten.

Snelle service!

Super mooie kerst versiering laten bedrukken! Snel en goed geleverd!

Unieke spullen en een goede service

Bij kids deco kijk je als je niet de standaard spullen voor je kindje wilt. Of het nu is om mee te spelen of een warm kamertje voor je kindje te creëren. Wij hebben voor ons 9 maanden oude baby’tje al veel mooie spullen gekocht. Een cadeautje als je de spullen ontvangt! In het echt zijn de spullen namelijk nog mooier en leuker! Kids deco zorgt dus voor een lach op het gezicht bij zowel de ouders als het kind! Ook de service is top! Als er wat is met je bestelling reageert de klantenservice snel en probleemoplossend! Wij houden de website weer in de gaten voor nieuwe items!

Prachtige spullen en een mooie website

Meerdere keren bij jullie besteld en altijd tevreden , mooie artikelen en veel keus.

Super fijne winkel

Gave producten, veel keus! Snelle levering, makkelijk retour indien nodig en fijne service.

Product voldoet aan verwachtingen en snelle service

Mooie producten van goede kwaliteit en snelle levering

Prachtige hangers en goed contact

Ik heb twee kersthangers besteld voor beide kleinkinderen. Omdat ik één jaartal aan moest passen, even contact opgenomen en snel reactie gehad. Daarna snelle levering en het zag er erg mooi uit!

Toppie!

Voor ouder iemand, geeeeen shop online ster, duidelijk en zo maar gelukt En op tijd bezorgd!!!

Fijne webshop, veel keus!

Ik heb met de bruiloft van een vriendin verschillende dingen bij jullie besteld. Nu ik zelf ga trouwen struin ik weer jullie website af naar leuke spullen! Ik moest wel wat langer wachten op mijn levering, maar hiervan werd ik goed op de hoogte gehouden.

Super snel en prachtig!

Alles is zoals het eruitziet, netjes verpakt en snel geleverd!

Zijn duidelijk over complicaties (kapotte laser). Zijn goed te bereiken. Lossen het snel op wanneer er iets fout gaat. Snel mail contact.

Snelle verzending, goede prijs/kwaliteit, knappe verpakking, veel keuze in aanbod! Aanrader qua winkel!!!

Top en snel!

Bestelling werd snel verwerkt en verzonden, ondaks ik het laat op de avond bestelde. was er erg blij mee! Goede prijs/kwaliteit verhouding Tevens een vraag gestuurd via mail, had binnen een dag al antwoord. Super!

Snelle levering en goede kwaliteit

Fijn geshopt en de kleine is er super blij mee!

vlotte levering

vlotte reactie op mijn vraag en vlotte levering.

Goede snelle levering

Kerstballen besteld bij We Love Deco, eerst even zenuwachtig om te kijken of het wel heel aan kwam. Snel en goed ontvangen. Goed ingepakt.

Snel & compleet

Eigenlijk niets op aan te merken. Louter positief.

Top ervaring!

Heel tevreden met onze bestelling. De slofjes zijn prachtig en van goede kwaliteit! Heel blij!

Goede service, betaalbare spullen en snelle levering

Top webshop

Leuke webshop waar je al je Pinterest ideeën voor je bruiloft kan vinden!

Zondagavond besteld, maandag ochtend in huis. Top service.

Snelle afhandeling en snelle levering.

Fijne webshop, snelle levering. Mooi en netjes thuis geleverd qua verpakking.

Over We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.