Veel sneller dan de week levertijd kregen we de traktatie bekers al binnen. Super! Ook de chat functie op de site werkt top. Ik werd netjes en goed geholpen. Heel tevreden over deze site, ik kom zeker terug.

Fijne service

Gemakkelijk te ontwerpen, goede kwaliteit en snelle levering.

Super snelle levering binnen 1 dag!

Heel goed !

Uitstekende service en snelle levering

Het product dat ik heb ontvangen is prachtig en voldoet aan al mijn wensen.

2 soorten geboorteboxen besteld. Beiden zijn zeer snel geleverd!

Lekker makkelijk versieringen bestellen.

Mijn versieringen (o.a helium ballon) besteld tijdens de lockdown en heb er lang van mogen genieten, de helium ballon hangt nog steed in de lucht na een week dus wees niet bang om er vroeg bij te zijn met je versieringen. Echt een echte toevoeging op je vreugde.

Beste Noemi, Heel leuk om te horen dat je zoveel plezier van de versiering hebt gehad. Ook leuk dat de helium ballon nog steeds in de lucht hangt, dan blijft het nog lang feest in huis. Met vriendelijke groet, Annelie

Leuke producten, snelle levering

Goede website en snelle levering. Het enige dat ik jammer vond is dat je niet met Paypal kon betalen, maar dat deed niet af aan de ervaring.

Beste Maaike, Fijn om te horen dat je een super ervaring hebt gehad! Jouw tip over het betalen met Paypal gaan wij zeker meenemen voor in de toekomst. Met vriendelijke groet, Annelie

Super snelle service

Ik bestelde leuke versieringen voor het feestje van mijn dochter. Ik dacht; ik bestel maar lekker op tijd in deze periode. De volgende ochtend werd het al bezorgd! Super snel!

Beste Sandra, Leuk om te horen dat de producten al snel bezorgd zijn. Wij zorgen ervoor dat als je voor 22.00 uur besteld, het dezelfde dag nog verstuurd wordt. Van harte gefeliciteerd met je dochter! Veel plezier met het versieren en organiseren van het feestje. Met vriendelijke groet, Annelie

Netjes verpakt en snel geleverd.

Beste Heleen, Leuk om te horen dat de producten snel geleverd en netjes verpakt zijn! Met vriendelijke groet, Annelie

Prima site, leuke kinderspullen

Snelle levering, leuk assortiment. Wij hadden 3 dezelfde producten waarvan er 1 niet meer in plastic verpakt zat (de andere 2 wel). Dit betrekt waarschijnlijk een retour product van iemand anders wat wij jammer vonden maar geen ramp

Beste Zarina, Leuk om te horen dat de producten snel geleverd zijn. Jammer dat 1 product niet meer in plastic verpakt was, maar wel fijn dat dit voor jullie geen ramp is. Wij nemen jouw tip zeker mee en we zullen er voortaan beter op letten! Mocht je nog vragen hebben of hierover nog iets kwijt willen, dan kan je altijd contact opnemen met de klantenservice! Met vriendelijke groet, Annelie

Zeer tevreden.

Zeer vlot om te bestellen. Ook geleverd op de voorziene data. Met andere woorden geweldig.

Beste Marie, Fijn om te horen dat je een geweldige ervaring bij ons hebt gehad. We hopen dat we je snel weer zo'n ervaring kunnen geven! Met vriendelijke groet, Annelie

Makkelijke site, makkelijk te bestellen, overzichtelijk

Hele leuke site, overzichtelijk, makkelijk te bestellen, zeer snelle levering. Mij zien jullie terug voor nog meer leuke dingen te bestellen.

Beste Claudia, Leuk om te horen dat het allemaal zo goed bevalt. Wij kunnen niet wachten om jouw volgende bestelling in te pakken! Met vriendelijke groet, Annelie

Snelle levering, top!

Duidelijke website, alles ging vlot. Zeer snelle levering, zelfs tijdens covid-19!

Beste Eline, Leuk om te horen dat alles zo gemakkelijk en snel is gegaan! Met vriendelijke groet, Annelie

Wat een leuke producten

We love deco is een erg leuke website. Ze hebben leuke spullen die niet overal te verkrijgen zijn. Prijsverhouding vind ik wel wat hoog.

Beste Linda, Leuk om te horen dat je ons assortiment leuk vindt. Dat de prijsverhouding bij bepaalde producten hoger ligt heeft met het volgende te maken. Het doel is om een van de grootste assortimenten aan te bieden. Daarnaast hanteren wij ook voor 22.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Hierdoor kunnen de prijzen van sommige producten hoger zijn. Ik hoop dat je het op deze manier iets beter kan begrijpen. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice! Met vriendelijke groet, Annelie

Zeer snelle levering, mooie producten

Binnen 1 dag geleverd, producten waren precies op het plaatje, goede prijs kwaliteit verhouding

Beste Mech, Leuk om te horen dat jouw bestelde producten zo goed bevallen! Met vriendelijke groet, Annelie

Snelle service en een blijmakende verpakking.

Ok al wist ik wat ik had besteld, door de verpakking was het toch een cadeau dat ik in ontvangst mocht nemen.

Beste Lotte, Fijn om te horen dat je de verpakking van de producten zo leuk vindt. We hopen snel jouw volgende bestelling ook zo te kunnen in pakken! Met vriendelijke groet, Annelie

Snelle levering. Prima product.

Er was een product te weinig geleverd. Ik kreeg netjes zsm alsnog het product aangevuld. Prettige klantenservice.

Beste Eva, Fijn om te horen dat het product goed is aangekomen! Met vriendelijke groet, Annelie

Goede kwaliteit geleverd.

Het is zoals het op decafbeeldingen staat. Prachtig!!!!!@

Beste Harriette, Heel leuk om te horen dat het product dat je besteld hebt bevalt! Met vriendelijke groet, Annelie

Super goede service

Een kilo suikerbonen besteld. Helaas waren er bij ontvangst een hoop gebroken, maar na contact met de klantenservice is diezelfde dag nog een nieuwe doos bezorgd. Wat een service!!

Beste Helene, Fijn om te horen dat na het contact met de klantenservice het probleem is opgelost! Hopelijk zijn de nieuwe suikerbonen niet gebroken. Mocht dat wel het geval zijn, dan kan je altijd nog een keer contact opnemen met de klantenservice. Heel veel snoep plezier! Met vriendelijke groet, Annelie

Mooi product. Super snel geleverd

Heel tevreden

Beste Saskia, Fijn om te horen dat het product bevalt en het snel geleverd is! Met vriendelijke groet, Annelie

Snel, eenvoudig te bestellen en goede kwaliteit

Snel verzonden en product was boven verwachting. Zeker aan te raden!

Beste Jane, Super leuk om te horen dat het product boven verwachting is! Met vriendelijke groet, Annelie

Een feestje!

Super leuk en snel geleverd. De helium ballon blijft lang goed

Beste Alina, Leuk om te horen dat je lang plezier hebt gehad van de helium ballon! Met vriendelijke groet, Annelie

Snelle service! Levering komt vroeger toe dan is aangegeven.

Beste Katrijn, Leuk om te horen dat jouw product zo snel bezorgd is. Als je voor 22.00 uur besteld, wordt het pakket nog dezelfde dag verzonden. Het is dus goed mogelijk dat uw pakket eerder bezorgd is! Met vriendelijke groet, Annelie

Goede kwaliteit

Het is geworden zoals ik dacht :-)

Beste Simone, Leuk om te horen dat het precies zo geworden is als dat jij in gedachten had! Met vriendelijke groet, Annelie