Was zoals ik had verwacht , heel mooi!

Heel mooi

De uitnodigingen waren heel mooi gemaakt en goed ingepakt, maar ze waren wel groter dan verwacht.

Heel Jammer, NOOIT MEER BESTELLEN!

Heel jammer dit, ik was ontzettend blij om een bestelling te plaatsen; echter was deze niet naar wens. Voor het bedrag wat aan mij wordt gevraagd om te betalen, verwacht ik wel iets terug, maar nee. En toen ik aangaf wat de issue was, in plaats van mij te helpen als nieuwe klant, wordt er gewoon gezegd, nee dit passen wij niet aan. Hier ga ik dus nooit meer een bestelling plaatsen. tip, bestel geen gepersonaliseerde producten, je krijgt namelijk gewoon stickers die je zelf moet plakken & waarbij de marges niet kloppen op hun stickervellen voor de perfectionist!! wees gewaarschuwd!

Super tevreden

Snelle service alles op tijd aangekomen

Snel en mooi!

Ik was een beetje sceptisch over de stickers. Komen ze er echt zo mooi uit of zullen ze was vervaagd zijn? Ik kan je zeggen: ze komen er heel mooi uit, zo blij mee voor de bruiloft!

Geweldig, zeker doen!

Treintjes met naam besteld. Zeer snel geleverd en ze zijn echt prachtig. Heel blij mee. Zeker een aanrader

Goede en snelle levering

Fantastische service

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke email’s met de benodigde informatie Goede communicatie met klantenservice

Snelle levering Mooie kwaliteit

Het geboorte raambord voor eerste kleinkind is erg leuk! Het is snel geleverd en in perfecte staat aangekomen. De eerste storm heeft het gelukkig ook goed doorstaan.

geweldij!

Super mooie ballonen, een geslaagd feestje gehad!

Snelle levering en veel keuze

Ondertussen al enkele keren besteld. Heel gemakkelijke website, snelle levering en zo veel keuze aan spulletjes! Bijna wekelijks leuke acties die de moeite zijn.

heel slecht

Ik had een bestelling gedaan. die zou donderdag binnenkomen omdat mijn dochtertje w 5 vrijdag zou trakteren. de maandag ervoor nog gebeld om te checken of het ging lukken. donderdag nog geen track and trace code gehad dus ik party deco bellen. de bestelling kwam dus niet donderdag maar vrijdag. het is dat ik het nodig had voor mijn dochtertje anders had ik de hele bestelling geannuleerd. ik heb zelf de bestelling in dordrecht op moeten halen vanuit almere. omdat ze er geen spoedverzemdig van konden maken. IK BESTEL NOOIT MEER BIJ PARTY DECO!!! de slechste service ooit door hun fout.

Toffe producten, ideaal voor toekomstige bruiden

De website is zeer handig, de producten geweldig en de levering gaat vlot. Ik bestelde de naamkaartjes in hout gefreesd en moest deze per 6 nemen. Aangezien het bij mij over een groot aantal ging (40+) had ik verwacht dat ik hier eventueel een aanpassing kon krijgen naar bestelhoeveelheden (in plaats van per 6). Dit kon niet en dat vond ik wel een minpunt daar ik nu met een aantal kaartjes zit die ik niet gebruik. Verder top winkel!

Leuke artikelen, snel en goed geleverd

Prima ervaring

Prima ervaring. Produkt voldoet aan verwachting.

Top top!

I have ordered a custom welcome sign and an easel! They are absolutely amazing, great quality and fast shipping! Will definitely order again from them!❤️❤️ thank you!

Uitstekend!

Heel erg bedankt voor mijn leuke bestelling. Ik had een nummerbord gekocht en eid mubarak balonnen en ze waren echt van kwaliteit.

Gepersonaliseerde Geboortetegel besteld deze was binnen 3 dagen geleverd. Goed stevig ingepakt en de tegel was prachtig. Heel erg tevreden.

Het ontwerp is geworden zoals verwacht, snelle levering en ziet er super mooi uit!!

Prachtig als cadeau en snel geleverd!

De memoryboxen zijn ideaal als cadeau en zijn van zeer goede kwaliteit. Absoluut tevreden!

Mooie gepersonaliseerde items

Mooie gepersonaliseerde items voor op ons huwelijk. Makkelijk aan te passen, snelle levering.

Super tevreden!

Wij hebben voor onze trouw allerlei benodigdheden gekocht (uitnodigingen, welkomstbord, stickers, …). Super mooie kwaliteit, de producten werden snel geleverd. En waneer ik een mail stuurde kreeg ik de dag erop al reactie. Top service!

Kwaliteitsvol welkomstbord

Wij bestelden een welkomstbord voor onze trouw. Alle informatie van de website klopte alsook de leveringsdatum (+/- 3 dagen). Het drukwerk is van mooie kwaliteit.

Was niet zeker dat mijn cadeautje op tijd zou komen voor een feest. Ze deden er alles aan om te zorgen dat ik het tijdig kon ontvangen.

product is exact zoals weergegeven op de site

Product is exact zoals weergegeven op de site. Het werd afgeleverd zoals afgesproken en er kwamen ook extra's mee waardoor ik minder stress had bij het zelf plooien van de kartonnetjes.

Over We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.