Fast delivery, nice products, love it

Highly recommended

Heeel tevreden!!

Voor mijn kleindochter die as zaterdag jarig is en 6 jaar word ze zal het heel mooi vinden,ik in ieder geval wel en zeker met de naam Mijntje erop! Ik mocht als oma in ieder geval op haar kinderfeestje komen dus dat zal heel gezellig worden.

Mooie producten!

Fijn op tijd geleverd en mooie kwaliteit. Blij mee!

Anders als op de foto

De traktatie zakjes zijn wel een slag kleiner als op de foto’s getoond is.

Mooi product

Leuke chocolade hartjes (mooie kleur) en snelle levering!

Good communication and fast delivery

The decor was beautiful. The only reason I don't give it a 10 is because one of the items was cancelled.

Top, snelle verzending!

Super, sneller verzending! Blij met de broodtrommels

Goed geregeld

Hele leuke muisjes

De wikkels zijn supermooi geworden

Ik heb voor mijn man zijn 60e verjaardag gepersonaliseerde mini King pepermuntrolletjes uitgezocht om in een pignata te stoppen. Het resultaat van de fullcouler wikkels is supermooi geworden. Moet nog even aan het plakken.. maar dat gaat vast lukken.

Correct

Mooie herinneringsdoos, Correcte prijs en voldoende groot

super

makkelijk bestellen, snelle service

Super tof!

Leuke spullen die met de tijd mee gaan! Snel geleverd en fijne mail communicatie over het proces van mijn bestelling! Al met al zullen er nog vele bestellingen volgen!

Ik wilde een gepersonaliseerd item bestellen uit de webshop. Ik had het product binnen 3 dagen nodig, maar de levertijd was langer dan dat. Luca van de klantenservice heeft mij zo goed geholpen, dat het product de volgende dag bij de productie lag en ik het product de dag erna ontving. Net optijd om het cadeau te geven! Top service!!

Vlotte bezorging en uitstekend product

Voldoet aan de verwachting

Vreemde hoofdletter..DHL op tijd

Babymutsje met naam besteld voor in kraammand. De naam begint met een hoofdletter i De I dus..... Op het mutsje..geborduurd en wel...staat i,p.v. de I een soort omgekeerde pollepel ... een letter die ik niet herken als I. Heel jammer

Geen lange wachttijd en heel goed verpakt aangekomen

Snelle levering, mooie webshop

Uitgebreide webshop die mooi en overzichtelijk is. Snelle levering

Redelijk

Ik vind de prijs kwa doosjes wel erg hoog had er wel iets meer van verwacht Maar het zie er wel netjes uit verder

kwam snel binnen en erg tevreden

precies wat ik zocht vond ik op deze mooie site, het bestellen ging makkelijk en kwam ook mooi aan. Erg tevreden!

Supergoed!

Met kerst een aankoop gedaan voor speelgoed met magneten voor onze zoon van 4.5 jaar. Helaas bleek dat de magneten van het produkt niet goed werkten. Ondanks inspanningen van We Love Deco bood de leverancier geen oplossing. Dit heeft We Love Deco wel gedaan. Superfijn en goed geholpen echt een voorbeeld qua klantenservice!

Super tevreden!

Ontzettend leuk kleed!

Ik ben heel blij met het kleed dat ik heb gekocht. Lekker zacht, mooie kleuren, snel bezorgd. Ik zou een 10 hebben gegeven als het kleed aan de onderkant antislip zou hebben gehad.

Vlotte service

Snelle levering Goed verpakt zodat niets beschadigd werd

Super leuke rugzak

Snelle levering, mooie kwaliteit

Zeer tevreden over het eindresultaat!

Mooi programma om in te werken om het zo persoonlijk te maken. Prijs is in verhouding en levertijd ook.

Over We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.