Mooie speentjes, goed product, snel geleverd.

Fijne webshop!

Al meerdere keren wat besteld, van verjaardagsversiering tot geboortebedankjes. Er is van alles te vinden, met een ruim aanbod heel fijn!!

Super kwaliteit

Er eerder niet op mijn mail gereageerd. Jammer. En verzending duurde lang. Maar super tevreden met de spullen. Ga zeker weer bestellen.

Topservice!

Fantastische producten van goede kwaliteit die zeer snel geleverd worden. Ook de klantendienst is heel vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader om al je wedding deco te bestellen!

Snel verzonden, bestelling compleet.

Netjes verpakt en snelle bezorging!

Zeer tevreden, zowel met de bezorging (zeer snel) als hoe het verpakt was. Het ging o.a. om een spiegel en door de nette verpakking is het goed aangekomen! Website/bestelproces werkt prettig.

Fijne winkel en snelle verzending!

Ze sturen de spullen snel op. Ben zeer tevreden.

Helemaal goed.

Altijd snel en netjes verzonden. De webshop heeft een leuk aanbod.

Snelle levering, ruim assortiment en goede kwaliteit spullen.

Goede service, mooie producten, snelle levering!

Als oma wil je voor jouw kleinkinderen het beste, het mooiste en het leukste! Ik ben trots dat ik oma mag zijn van 2 kleinzoons en 1 kleindochter en nog 2 op komt. Rijker kan je mij niet maken! Liefs oma Petra

Snel, mooi en uniek

Blij met mijn gepersonaliseerde memorybox! Een uniek kraamcadeau

Heel goed!

Ik heb een houten memorybox besteld. Waar eerst het aantal tekens op 50 stond, is dit later aangepast naar 60 tekens. Hierdoor paste mijn tekst precies op de box. Super fijn!

Fantastisch vloerkleed

Erg lang opzoek geweest naar een laagpolig vloerkleed die ook in de wasmachine kan, maar wel lekker zacht aanvoelt. Door de reviews de gok gewaagd en wat zijn we er blij mee. De kinderen spelen heerlijk op een zacht, goed reinigbaar kleed.

Mooie collectie, Hele snelle verzending, en alles in orde

Super speelgoed

Mijn zoontje van 4 vindt dit geweldig. Zoveel verschillende modellen mee te maken dat je je niet verveelt. Op mijn lijstje staat de uitbreiding om die nog te kopen. Geweldig

Prachtig product, die snel geleverd is!

Snelle bezorging met prachtige spullen

Snelle bezorging van gepersonaliseerde spullen! Het bord en ringendoosje van prachtige kwaliteit. Je krijgt wat er op de website staat, wat soms wel eens anders is op andere websites. Ben er heel erg blij mee.

Aanrader

Website met de leukste spulletjes en handig in gebruik. Telkens correcte en supersnelle levering in België.

Mooie kwaliteit

Save the dates kaarten besteld. Waren snel binnen en van goede kwaliteit! Heel netjes ingepakt zodat niks kan beschadigen.

Mooie lamp die prachtig licht geeft. Koord was makkelijk in te korte zodat lamp wat dichter bij het plafond hangt. Op de foto's oogde het materiaal anders dan in werkelijkheid, en ook zwaarder in gewicht dan gedacht maar alsnog heel tevreden mee.

Vlotte levering

Vlotte en correcte levering.

Ruim aanbod, snelle levering!

Ruim aanbod overzichtelijk weergegeven, je kunt er van alles vinden om je feest mooi aan te kleden.

Super! Snel en gemakkelijk!

Ik was op zoek naar een Studio Noos rugzak, deze wilde ik cadeau doen na de geboorte van ons neefje. Bij We Love Deco vond ik de goedkoopste deal, en kon hem bij de kersverse ouders laten bezorgen.

Wij waren verbaasd

We legden de knuffel aan in het bed van onze dochter toen ze overstuur was. En gelijk was ze stil. Niet veel later viel ze ook echt in slaap. Andere keren was het effect minder maar hielp het nog steeds wel om haar rustig te krijgen.

Over We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.