Elk feestje wordt een waar feestje!

De spulletjes van We Love Deco zijn zo leuk! Ik kan me daar heerlijk op verlekkeren. Wij zijn thuis met z’n zessen, dus 6 verjaardagen om te vieren. En af en toe pakken we eens uit met de mooie spulletjes van We Love Deco!

Leuke aparte cadeaus

Ik heb 2 speelgoedkoffertjes met naam en geboortedatum besteld voor een kraamcadeau. Hele mooie koffertjes en de ontvanger was er heel blij mee! Ook een magnetic book besteld om allemaal gekke gezichtjes te maken met magneetjes. Aanrader! Leuk speelgoed ook voor onderweg!

Mooie afwerking.

Huisnummer met naam ziet er precies uit als verwacht, keurig geleverd.

Super originele producten en prima prijzen

Al enkele jaren bestel ik steeds via deze website al mijn decoratiemateriaal. Steeds vind ik de nieuwste thema’s terug aan een prima prijs! Snelle verzending krijg je er ook nog gratis bij! Ik blijf sowieso een trouwe klant de komende jaren!

Super leuk en persoonlijk cadeau

Super veel mogelijkheden en ziet er echt super mooi uit en snelle verzending, ben er echt super blij mee!!

Alles perfect!

Snelle levering, mooie producten. Helemaal prima!

Komt belofte niet na

Na een week is mijn bestelling nog steeds niet verzonden en er wordt niet gereageerd op mijn mailtjes.

Beste Laura, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling na een week nog steeds niet is verzonden en dat je geen reactie hebt ontvangen op je mailtjes. Er is iets misgegaan in ons magazijn. Ondertussen heeft onze klantenservice contact met je opgenomen om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Team We Love Deco BV

Uitstekende kwaliteit en perfecte levering

Het ontwerpen en de ruime keuze is fantastisch. Het uiteindelijke resultaat is precies wat ik ervan had gehoopt. Volgende keer zal ik weer hier bestellen!

Geweldig ,zeer correct gedaan,heel erg blij mee

Super levering

Mooie welkoms bord we zijn verliefd op

Zeer snelle levering

Alles was prima in orde!

Snelle levering en mooie producten

Producten waren erg mooi en werd snel geleverd, zeker een aanrader.

Snel en goed!

Leuk product, snelle levering, tevreden klant!

Betrouwbaar, snel en goede kwaliteit

Een zeer uitgebreide webshop met leuke producten. De producten worden snel geleverd en de kwaliteit is top!

Heel erg leuk en supersnel verzonden!

Vlotte service !

Prachtig product met daar bovenop nog eens een super snelle levering!

Nu een aantal keer wat besteld. Zeer snelle levering en het ziet er mooi uit. Bij de eerste levering wat manco. Dit is nageleverd (na wat mail verkeer, wat niet zo snel gaat) Maar uiteindelijk toch gekregen Goede service. Heel tevreden!!

Snel

Prachtig product zoals omschreven website snelle levering goed verpakt

Top producten

Mooi materiaal, op tijd geleverd!! Top!!

Super blij mee

Ik ben zo onwijs blij met mijn mooie weddingplanner eindelijk wordt alles overzichtelijker. Heb er nu al baat bij

Artikel is top, levering wat minder

Het geleverde artikel is top, ziet er mooi uit en was goed verpakt. Ook heel snel geleverd echter wij wonen op een huisnummer met toevoeging en die stond niet achter het huisnummer zelf waardoor de bezorger het pakket ergens anders voor de deur heeft gezet dan bij ons, wat geen enkel probleem zou zijn als je relatie met de buren top zou zijn.

Beste Noes, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met het artikel en dat het snel en goed verpakt is geleverd. Vervelend om te horen dat de bezorging niet vlekkeloos verliep door de fout met het huisnummer. We begrijpen hoe dit voor ongemak kan zorgen. Helaas zijn we qua aflevering afhankelijk van de bezorgpartij, maar we zullen dit zeker doorgeven om zulke fouten in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team We Love Deco BV

Aanrader

Traktatie gekocht voor mijn zoontje (rozijnendoosje incl naam en foto). Erg leuk! Zoontje is er erg blij mee!

Wij hebben onze bestelling heel snel ontvangen en het was goed verpakt. Het kwam optijd aan voor ons event terwijl wij veelste laat waren met de bestelling heeft 'weLoveDeco' er alsnog voor gezorg dat het op tijd is.

ontwerp niet volgens verwachting

Alles was zeer stipt geleverd en netjes verpakt maar een van de tafeldecoratieborden is anders uitgevallen dan het ontwerp. Hiervoor wacht ik nog steeds op antwoord, na contacteren van de klantendienst 5 werkdagen geleden.

Beste Eline, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles stipt geleverd en netjes verpakt was. Vervelend om te horen dat een van de tafeldecoratieborden niet volgens verwachting is uitgevallen en dat je nog geen antwoord hebt ontvangen. We zullen vandaag nog contact met je opnemen om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Team We Love Deco BV

Ik ben blij met mijn nieuwe kolfbh, lag erg snel klaar om op te halen bij een DHL punt.

Pieter Zeemanweg 131

3316 GZ Dordrecht

Over We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.