Geweldig!!!

Het maken van de kaarten kosten maar een paar minuten en ze zijn zo mooi geworden! Ik bestel voortaan altijd mijn kaarten hier.

Snelle verzending

Voor een kraamcadeau heb ik een houten trein laten personaliseren. Hartstikke mooi en binnen 2 dagen al in huis!

Hele slechte heliumtank, niet bestellen als je er meer dan 8 ballonnen uit wilt halen:-)

Heel jammer dat uit de heliumtank maar 8 ballonnen gehaald konden worden, ipv 30 zoals erop staat.

Kwaliteit

Ik had dino versieringen gekocht. Dino kleurplaat,dino donuts houder,dino popcorn houder,,groene bladeren voor tafel. Top kwaliteit allemaal! Ik raad echt iedereen aan.

Een geweldig product, met zorg gemaakt en verpakt!

Een prachtige speelbak voorzien van naam en mooie print op de deksel. Voor uren speelplezier in mijn klas!

Perfecte , snelle levering en supermooi item . Ik ga jullie nog inschalen . Dank je

Snelle, correcte levering

Snelle, correcte levering Netjes verpakt

Zeer slecht

Waardeloos! Voor 244 euro besteld, moet er elke dag zelf achteraan bellen of ze mijn bestelling opsturen. Elke dag krijg ik iets anders te horen.. of ik ben gemaild met dat mijn bestelling onderweg is ( niks ontvangen ) of ze zeggen voor de 2e keer het komt vandaag of morgen. de andere dag zeggen ze fout in het systeem en vandaag ging het om het prijsverschil waardoor ze het niet op kunnen sturen. ( prijsverschil is er niet! ) morgen ga ik weer bellen… ik bestel hier nooit meer!!!!

Zeer vlugge Levering amai das 10/10

En mooie producten das echt zoals op de foto’s “top

Zeer snel geleverd

Snelle en goede levering.

Postive experience

I am very happy with the item I ordered - very good quality and fine work!

waardeloos

zeer slechte ervaringen met kids-deco. Op 9 maart 2024 een rugzakje met persoonlijke naam erop besteld, helaas na twee weken nog niets binnen. Uiteindelijk, na zelf contact opnemen, wederom een paar dagen geen reactie. uiteindelijk blijkt dat het product niet te leveren is en krijg ik de optie om te wachten of om geld terug te krijgen. Ik koos voor de optie geld retour. Echter uiteindelijk, nu op 10 april, nog steeds geen geld retour. Ik krijg geen reactie via e-mail en via telefoon krijg ik geen contact. zeer slechte ervaring dus, mijn tip is dus om niets te bestellen via deze website.

Zeer snel geleverd en product zoals verwacht! Top!

Zeer klantvriendelijk en meedenkend

Heel fijn dat we nog even werden gebeld om te controleren of de bestelling goed begrepen was, omdat wij er aparte stickers bij hadden besteld. Alles zag er netjes uit, en mooi verpakt in een doos met ook extra stickers. Zeer tevreden.

Heerlijke voorbereiding voor ons huwelijk

Wat een leuke producten allemaal! Ik kocht de photobooth props en een doek voor over de backdrop. Weer iets van het lijstje afgestreept. En wat een snelle service.

Mooi

Mooie herrinering box gekocht om cadeau te doen op een babyborrel van een nieuw wondertje. Benieuwd wat de mama en papa gaan vinden van het cadeau.

Leuk cadeautje en op tijd geleverd!

Ik wilde graag een persoonlijk cadeautje hebben, maar wel binnen beperkte tijd. Dus ik was heel blij dat het via deze site nog mogelijk was en het was op tijd geleverd! Het cadeautje was ook super leuk ingepakt. Echte aanrader!

Zéér snelle levering

Het product werd snel geleverd en was gemakkelijk te bestellen op de site en het is niet alleen mooi op de foto maar ook in het echt.

Onwijs originele decoratie en goede service

Goede en snelle service. De producten hebben goede kwaliteit en we zijn er heel blij mee

I just love the have everything there service are so good

It’s been more then 4 years I order from them just want to say thank you

Voor 10 uur besteld is niet de volgende werkdag in huis.

3 april besteld en item wordt naar verwachting pas 10 april geleverd. Heb de items via jullie site besteld omdat jullie aangeven dat jullie binnen 1 werkdag kunnen leveren als er voor 22:00 wordt besteld. Heb de items nu via een andere website al binnen gekregen.

Precies zoals beschreven.

Producten zien er mooi uit. Zeer snelle levering.

Super leuk product

Een schattig blauw konijntje gekocht. Wat ik alleen zo jammer vind, het wordt zonder enig gezellig papiertje, kaartje etc ingepakt. Gewoon kaal verstuurd in een saai kartonnen doosje. Dat kan echt gezelliger hoor. Doe er tenminste een kaartje bij met Bedankt voor jouw bestelling of iets dergelijks. Maar het product zelf is super leuk.

Blij verrast

Naambordje besteld voor naast de voordeur. Snel geleverd en nog veel mooier dan verwacht. Ik heb mijn zusje die binnenkort gaat verhuizen ook gelijk hierover getipt.

Mooie raamsticker, snel geleverd

Mooie raamsticker, binnen twee werkdagen ontvangen. En makkelijk te bevestigen. Wij zijn er blij mee!

Over We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.