Laden reviews...
Laden reviews...
2.099 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden vooral snelle levering, goede kwaliteit en duidelijke communicatie. De meeste bestellingen komen op tijd aan en zijn goed verpakt. Er zijn enkele meldingen van ontbrekende producten of problemen met levering, maar de klantenservice reageert doorgaans snel en oplossingsgericht. Over het geheel genomen is de ervaring positief en consistent.
Prachtig mooi kinderstoeltje en hele fijne en nette snelle verzending!
Beveelt aan
17 June 2026
Ciska
Utrecht
Ik vind het een hele fijne webshop om te bestellen. Duidelijk, gebruiksvriendelijk en een ruim maar leuk assortiment! Een van mijn favorieten voor de kinderen.
Beveelt aan
17 June 2026
Michelle
Rhoon
Super gemakkelijk programma om te designen heel duidelijk en gemakkelijk te volgen. Ook snel in levering ideaal en zeker voor herhaling vatbaar om vaker items te bestellen.
Beveelt aan
17 June 2026
Fatima
Veghel
Heel leuk koffertje, besteld en was dezelfde week nog binnen. Super blij mee!
Beveelt aan
17 June 2026
F.M.
SPIJKENISSE
Goede snelle service, leuke spullen, prima prijs!
Beveelt aan
17 June 2026
Fiene
Bergschenhoek
We wachten nog steeds op de bevestiging dat onze bestelling is verzonden. Anderhalve week geleden besteld en met ons trouwfeest over drie dagen gaat dit nooit meer op tijd aankomen. Bovendien zijn jullie telefonisch totaal onbereikbaar! Uiteraard waren jullie wel heel snel met het geld afschrijven (dat dan weer wel). Kortom geen aanrader om hier te bestellen!!
Beveelt niet aan
17 June 2026
Bianca
Hillegom
Beste Bianca,
Vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor.
Ook begrijp ik dat het frustrerend is dat je ons telefonisch niet hebt kunnen bereiken. Het is momenteel erg druk bij ons, waardoor we helaas niet altijd direct de telefoon kunnen opnemen. Uiteraard doen we ons uiterste best om zo goed mogelijk bereikbaar te zijn.
Ik heb je gegevens nagekeken, maar zie geen eerder mailcontact terug. In dit soort situaties kun je ons het beste ook een e-mail sturen, zodat we je vraag zo snel mogelijk kunnen oppakken.
We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om dit verder voor je uit te zoeken en samen tot een passende oplossing te komen.
Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco BV
Snel geleverd en mooie kwaliteit!! Heel blij mee
Beveelt aan
17 June 2026
Geanneke
Overloon
Hele fijne webshop met een prachtig aanbod aan kleding en speelgoed van mooie, duurzame merken. Ik slaag hier altijd voor mijn favorieten zoals Konges Sløjd, Liewood en Meri Meri en meer moois. Onlangs ook de gepersonaliseerde verjaardagsbedankjes hier besteld en die waren echt fantastisch. De website is overzichtelijk, het bestellen gaat soepel en de levering is snel. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar iets bijzonders voor de kinderen
Beveelt aan
17 June 2026
Denise
Rotterdam
Mijn titel zegt het al, dat is voor mij alles wat telt en we love deco stelt daarom niet teleur
Beveelt aan
17 June 2026
Jennifer
Breda
Gepersonaliseerd 'eerste jaar' boek gekocht, mooie houten kaft met eigen naam en tekst erop. Invul blaadjes zijn leuk, ruimte voor foto's en eigen inbreng. Enige nadeel vind ik dat er ook 2 pagina's zijn om broertjes/zusjes in te laten vullen, maar deze staan op de achter en voorkant van andere inhoud. Zou fijner zijn om deze dubbelzijdig te hebben, zodat je die eruit kan halen als er geen broers/zussen zijn.
Beveelt aan
17 June 2026
Mhp
Heel
Fijne shop met een ruim aanbod. Mijn uitgekozen artikelen werden vliegensvlug bezorgd. Ben er blij mee en heel tevreden over. Jullie hebben er een vaste klant bij!
Beveelt aan
17 June 2026
Ans
Smakt
Zeer snelle levering! Heel mooie spandoek en de gepersonaliseerde vlaggetjes maken het af. MAAR: er zat maar 1 reeks gepersonaliseerde vlaggetjes in de doos... We hadden er 2 besteld. Graag jullie opvolging. Anders een perfecte 10.
Beveelt aan
17 June 2026
Annelore
Tielt
Hele slechte ervaring met deze website. Het bestelde product voldoet niet aan de omschrijving en afbeelding op de website. De reactie van de klantenservice is hierbij: '' De afbeeldingen op de website zijn deels met AI gegenereerd, waardoor deze kunnen afwijken van het daadwerkelijk geleverde product.''.
Beveelt niet aan
17 June 2026
Rianne
Amersfoort
Beste Rianne,
Vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Dat vinden we natuurlijk erg jammer.
Ik wil hierbij ook graag aangeven dat je niet helemaal juist bent geïnformeerd. Het gaat in dit geval niet om AI-beelden. Voorheen verkochten wij andere kledinghangers met inkepingen. Deze zijn inmiddels helaas niet meer leverbaar via onze leverancier, waardoor we nu een andere variant hebben.
Dat verklaart waarom de ontvangen kledinghanger afwijkt van de productfoto op onze website. De foto op de website is helaas nog niet aangepast en dat is uiteraard onze fout. Onze excuses hiervoor.
We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om samen te kijken naar een passende oplossing.
Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco BV
Ik had de artikelen nodig voor de verjaardag van mijn dochtertje en ze waren op tijd binnen. De kwaliteit was super en mijn dochtertje was superblij.
Beveelt aan
16 June 2026
Anoeska
Zoetermeer
Eén keer maar nooit meer!!! Ruim 2.5 week voor mijn bruiloft allerlei artikelen besteld, van een gepersonaliseerd ringendoosje, tot een gepersonaliseerd gastenboek, wat versieringen etc. Ik wachtte vol spanning af, maar tot twee dagen voor de grote dag toch maar even elders een spoedbestelling gedaan want ja, levering en ÜBERHAUPT informatie over (VERTRAAGDE) levering bleef uit. Toch, 1.5 week NA mijn grote dag maar even contact opgenomen met de klantenservice hoe het nou zit. Gesproken met “Sam”, kwam niet heel klantvriendelijk of duidelijk over. Uitleg gegeven over dat ik bepaalde producten (niet gepersonaliseerd) terug wil sturen nog voordat ik het ontvangen heb, maar ik kreeg vervolgens per mail van een andere medewerker te horen dat na overleg met zijn collega mijn gewenste retour “niet mogelijk” kunnen zijn. Jammer voor ze, enkeltje prullenbak it is. Over de “normale” artikelen heb ik gedeeltelijk restitutie ontvangen, maar dat ging ze ook met pijn en moeite af. En ook wel opmerkelijk: na mijn belletje lag mijn bestelling ineens binnen 2 werkdagen klaar op het afhaalpunt, like… dan kan het opeens wel?!?!? Zeer teleurstellend, ze zijn nog niet eens één ster of halve ster waard, maar ik kan hier niet lager dan een halve ster geven.
Beveelt niet aan
16 June 2026
Şenay
Nederland
Beste Şenay,
Vervelend om te horen dat je je bestelling niet op tijd hebt ontvangen en dat het contact hierover zo moeizaam is verlopen. Onze excuses hiervoor.
Helaas heeft je bestelling vertraging opgelopen doordat één van de producten niet op voorraad was. Normaal gesproken ontvangen wij hiervan een melding, zodat we direct contact met je kunnen opnemen. In dit geval is dat helaas niet gebeurd, waardoor je bestelling in het systeem is blijven hangen en uiteindelijk pas na de gewenste datum is geleverd.
Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren en ik begrijp heel goed dat je niet tevreden was met de oplossing die in eerste instantie is aangeboden.
We zorgen ervoor dat er zo spoedig mogelijk contact met je wordt opgenomen om samen te kijken naar een passende oplossing.
Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco BV
Er was wat mis gegaan met mijn bestelling, uiteindelijk heeft Shirley het netjes opgelost.
Beveelt aan
16 June 2026
S.
Kaatsheuvel
Goedemorgen,
Vervelend om te horen dat alles tot nu toe op deze manier is verlopen. Je hebt een tegeltje ontvangen met een kleine beschadiging en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor.
Omdat het om een licht plekje gaat, bieden we in dit soort situaties vaak eerst een korting aan. Dit doen we mede vanuit duurzaam oogpunt, zodat een product niet onnodig opnieuw gemaakt of verzonden hoeft te worden. Natuurlijk ben je niet verplicht om hiermee akkoord te gaan.
We begrijpen in jouw geval heel goed dat je het tegeltje op deze manier niet cadeau wilt doen en dat je graag een andere oplossing wilt. Daarom nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om dit verder netjes op te lossen.
Ook excuses dat je wat langer op een reactie hebt moeten wachten. Het is momenteel een erg drukke periode, waardoor onze reactietijd helaas iets langer is dan normaal. We doen ons best om dit zo snel mogelijk voor je op te pakken.
Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco BV
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Makkelijk te maken. En een goede uitvoering van Deco!!
Beveelt aan
16 June 2026
Desiree
Eemnes
Onwijs fijne webshop, dochter voorzien van een grote Maileg collectie! Groot aanbod, netjes verpakt, snel verzonden en een goede klantenservice. Een van mijn favoriete speelgoed webshops!
Beveelt aan
16 June 2026
Mandy
Nieuwerkerk aan den IJssel
De gepersonaliseerde herinneringendoos is echt perfect! Ook het mandje voor mijn bruidsmeisje is prachtig!
Beveelt aan
15 June 2026
Jess
Merksem
Prima, snelle service!!!!
Beveelt aan
15 June 2026
Carla
Reeuwijk
Mooie Geboortebord, makkelijk te maken!
Beveelt aan
15 June 2026
Kay
Aalten
We hebben kleine blikjes met pinda’s besteld met daarop een foto van onze trouwkaart. Het ziet er erg leuk en feestelijk uit! We gaan hiermee zeker een mooie herinnering achterlaten bij de gasten! Bestelling en levering ging vlot.
Beveelt aan
15 June 2026
Yvonne
Haaren
Heel leuk,snelle levering. Met elk 1 minder chocola. En weinjg hitleg van de foto druk wat mijn bestelling in mindering bracht. Maar ok! De rest netjes en mooi ontvangen.
Beveelt aan
14 June 2026
Ummu
Beringen
Mooie afgewerkte product voor traktatie van een verjaardag! Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Mooie templates!
Beveelt aan
14 June 2026
Khadija
Galmaarden
Besteld op een avond en volgende dag al geleverd. Supermooi materiaal voor onze prinses haar verjaardagsfeestje.
Beveelt aan
14 June 2026
Gwen
Buggenhout
We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling.
Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.
Pieter Zeemanweg 131
3316 GZ Dordrecht
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven